semKRK awards

W trakcie semKRK #15 rozdamy semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia chcemy przyznać najlepszym case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim.

Zgłoszenia w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM.

Terminarz

07.09 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
16.09 – ogłoszenie finalistów
25.09 – ogłoszenie zwycięzców na żywo podczas semKRK#15

W zespole sędziowskim wyłącznie eksperci, prelegenci poprzednich edycji.

Zwycięskie prace nagradzamy wyjątkową, bo jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mają okazję zaprezentować się przed publicznością semKRK na żywo na kolejnych edycjach.
  • Każda agencja/firma działająca w Polsce lub kampania na polski rynek może zostać zgłoszona. Zapraszamy freelancerów, pracowników in-house i agencje każdej wielkości.
  • Kampania może być już wcześniej nagradzana czy zgłaszana na konkursy, ale musi to być zaznaczone w zgłoszeniu.
  • Obowiązuje limit 3 case-study na podmiot, po jednym na każdą kategorię.
  • Opisywana kampania i dane mogą pochodzić wyłącznie z 2019 i 2020 roku.
  • W kategorii e-commerce przyjmujemy również kampanie wykraczające poza SEM.
  • Sędziowie skupiają się na: innowacyjności, kreatywności, nietypowym podejściu,  stosunku budżetu do efektów i samych efektach, ale mają na uwadze, czy przykład będzie atrakcyjny również dla słuchaczy semKRK.
  • W zgłoszeniach cenimy przejrzystość, wypunktowania nad długie akapity, trzymanie się limitu znaków i grafik oraz podawanie bezwzględnych liczb (wzrost o 100% nic nie mówi jeśli nie znamy podstawy) oraz historię. Do zgłoszenia możesz załączyć dodatkowy materiał w postaci  pliku PDF. Pamiętaj jednak, że sędzia nie ma obowiązku się z nim zapoznać.
  • Sędziowie zobowiązują się do zachowania poufności, lista dostępna jest na semkrk.pl, a ich agencje i klienci nie mogą brać udziału w konkursie. Każdy konflikt interesów może i powinien być zgłaszany nam bezpośrednio. Wrażliwe fragmenty zgłoszenia oznacz jako tylko do wiedzy składu sędziowskiego.
  • Ocena prac to tylko merytoryka: brak głosowania SMS i żebrolajków.

Formularz zgłoszeniowy

semKRK awards na semKRK #15





    semKRK awards

    W trakcie semKRK#17 on-line po raz kolejny rozdamy semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia przyznajemy najlepszym case studies z kampanii realizowanych przez polskie agencje, bądź przeprowadzonych na polskim rynku. 

    semKRK#17 on-line będzie wyjątkowe. Ciągle chcemy dostarczać Wam najlepszą merytoryczną treść, w związku z czym przygotowujemy dla Was aż 2 dni pełne wiedzy i inspiracji. Spotykamy się 17-18 czerwca, po raz trzeci on-line. W pierwszym dniu naszej konferencji na żywo wręczone zostaną również semKRK awards.

    semKRK awards przyznamy w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce. Wasze zgłoszenia rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM, SEO i marketingu internetowego.

    Terminarz

    04.06 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
    11.06 – ogłoszenie finalistów
    17.06 – ogłoszenie zwycięzców na żywo podczas semKRK#17 on-line

    W zespole sędziowskim zasiądą wyłącznie sami eksperci, prelegenci poprzednich edycji.

    Chcesz poznać zwycięskie kampanie z ubiegłego rozdania semKRK? Zapraszamy do naszego wpisu! Podczas semKRK#17 wystąpią również Agencje, które przedstawią case study z ubiegłorocznych zwycięskich kampanii. 

    Zwycięskie prace nagradzamy wyjątkową, bo jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mają okazję zaprezentować się przed publicznością semKRK na żywo na kolejnych edycjach.

    Jesteście dumni z Waszych kampanii? Zgłoście je do semKRK awards i dajcie się poznać w branży! 

    Formularz zgłoszeniowy

    semKRK awards na semKRK #17