semKRK awards

W trakcie semKRK #12 BIG rozdamy semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia chcemy przyznać najlepszym case studies z kampanii przeprowadzonych przez polskie agencje lub na rynku polskim.

Zgłoszenia w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM.

Terminarz:
8.06 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
14.06 – ogłoszenie finalistów
19.06 – ogłoszenie zwycięzców na żywo podczas semKRK

W zespole sędziowskim wyłącznie eksperci, prelegenci poprzednich edycji.

Zwycięskie prace nagradzamy wyjątkową, bo jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mają okazję zaprezentować się przed publicznością semKRK na żywo na kolejnych edycjach.

Pobierz poniższy formularz zgłoszeniowy i zgłoś bezpłatnie swoją pracę.

  • Każda agencja/firma działająca w Polsce lub kampania na polski rynek może zostać zgłoszona. Zapraszamy freelancerów, pracowników in-house i agencje każdej wielkości.
  • Kampania może być już wcześniej nagradzana czy zgłaszana na konkursy, ale musi to być zaznaczone w zgłoszeniu.
  • Obowiązuje limit 3 case-study na podmiot, po jednym na każdą kategorię.
  • Opisywana kampania i dane mogą pochodzić wyłącznie z 2018 i 2019 roku.
  • W kategorii e-commerce przyjmujemy również kampanie wykraczające poza SEM.
  • Sędziowie skupiają się na: innowacyjności, kreatywności, nietypowym podejściu,  stosunku budżetu do efektów i samych efektach, ale mają na uwadze, czy przykład będzie atrakcyjny również dla słuchaczy semKRK.
  • W zgłoszeniach cenimy przejrzystość, wypunktowania nad długie akapity, trzymanie się limitu znaków i grafik oraz podawanie bezwzględnych liczb (wzrost o 100% nic nie mówi jeśli nie znamy podstawy) oraz historię. Do zgłoszenia możesz załączyć dodatkowy materiał w postaci  pliku PDF. Pamiętaj jednak, że sędzia nie ma obowiązku się z nim zapoznać.
  • Sędziowie zobowiązują się do zachowania poufności, lista dostępna jest na semkrk.pl, a ich agencje i klienci nie mogą brać udziału w konkursie. Każdy konflikt interesów może i powinien być zgłaszany nam bezpośrednio. Wrażliwe fragmenty zgłoszenia oznacz jako tylko do wiedzy składu sędziowskiego.
  • Ocena prac to tylko merytoryka: brak głosowania SMS i żebrolajków.

formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy pod adresem hello@semkrk.pl