Hall of Fame

Prelegenci semKRK 13 warsztaty


Maciej Wiśniewski

Maciej Wiśniewski

Właściciel Premiumads Maciej Wisniewski

Maciej swoją przygodę z marketingiem rozpoczął od sklepu internetowego, który otworzył w 2011 roku. Kolejne trzy lata doskonalił swoje umiejętności w agencji reklamowej. W 2014 otworzył agencję Premiumads, w tym samym roku został certyfikowanym trenerem Google Ads. Współpracował z małymi, lokalnymi przedsiębiorcami jak i przy promocji globalnych marek. Aktualnie zarządza kampaniami reklamowymi w Google Ads, FB Ads oraz LinkedIn Ads.

Przekaż Google Ads dobre dane a w zamian otrzymaj tanie konwersje

System Google Ads do prawidłowego działania wymaga dobrych danych o zachowaniu użytkowników. Podczas szkolenia nauczysz się odbierać od witryny zdarzenia takie jak: kliknięcie w numer telefonu, adres e-mail, wypełnienie formularza i następnie przekazywać je do Google Analytics oraz Google Ads. Dane te posłużą systemowi Google Ads do optymalizacji. Wynikiem tego będą dobrej jakości konwersje przy akceptowalnym koszcie ich pozyskania.

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star.

Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Warsztat z analizy słów kluczowych i pisania reklam

– Ćwiczenia z poszukiwania nisz i nowych słów kluczowych. – Analiza dostępnych narzędzi, idea budowy list negatywnych słów kluczowych. – Nowe definicje dopasowań i pułapki w Google Ads. – Jak pisać optymalne teksty reklamowe? – Elementy reklam do testów skuteczności. – Ćwiczenia z tworzenia efektywnej reklamy.

Kamil Sroka

Kamil Sroka

Head of SEO w DevaGroup

Doświadczenie w branży od 11 lat przez które pracował z wieloma dużymi markami e-commerce. Szkolił m.in. w ramach Marketing Masters oraz odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 6 osobowym działem SEO w DevaGroup. Specjalizuje się w ocenianiu wartości prowadzonych działań SEO, przygotowywaniu i realizacji bieżących strategii.

Sprawdzone metody linkowania Twojej strony WWW

Kamil Sroka i Łukasz Suchy przedstawiają rodzaje linków, które warto pozyskiwać w 2019 roku. Poznaj sposoby linkowania, które działają i są wykorzystywane na co dzień. Dowiesz się także: – czy stare metody nadal działają, – czy warto stosować tzw. półśrodki w linkowaniu, – czy linki mogą zdobywać się same? – jak sprawdzać wartość i wiarygodność linków.

Łukasz Suchy

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist w DevaGroup

Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.

Sprawdzone metody linkowania Twojej strony WWW

Kamil Sroka i Łukasz Suchy przedstawiają rodzaje linków, które warto pozyskiwać w 2019 roku. Poznaj sposoby linkowania, które działają i są wykorzystywane na co dzień. Dowiesz się także: – czy stare metody nadal działają, – czy warto stosować tzw. półśrodki w linkowaniu, – czy linki mogą zdobywać się same? – jak sprawdzać wartość i wiarygodność linków.

Tomasz Stopka

Tomasz Stopka

Właściciel SEMURAI

Tomasz Stopka - specjalista SEO prowadzący niedużą agencję SEO SEMURAI w podkrakowskich Niepołomicach. W czasie ponad 10 lat pracy jaki specjalista SEO, miał okazję współpracować z klientami różnego typu i wielkości. Tomasz zrealizował liczne konsultacje i prelekcje a także szkolenia SEO we współpracy z Whitepress. Ma na swoim koncie książkę o Content Marketingu, kurs Wideo o SEO a także liczne publikacje w wielu mediach. Na co dzień stara się budować widoczność stron klientów poprzez optymalizację stron i treści na nich zawartych.

Praktyczna optymalizacja treści na stronie internetowej

Praktyczne warsztaty optymalizacji treści na stronie internetowej pod kątem SEO. Zadbamy o treści na stronie od pomysłu, po jej tworzenie na optymalizacji pod wyszukiwarkę Google kończąc. Skorzystamy między innymi z SEMSTORM oraz SENUTO.

Karol Dziedzic

Karol Dziedzic

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Sprawdzanie efektywności prowadzonych kampanii na podstawie odpowiedniej analizy modeli atrybucji

W ramach warsztatów zostaną poruszone tematy związane m.in. ze sprawdzaniem efektywności kampanii Google Ads oraz importowaniem celów do Google Ads.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

SEO Director

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, i ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Prowadzi bloga poświęconego branży SEO https://www.zgred.pl. Od listopada 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu.

Jak za pomocą audytu zbudować serwis?

Jak zbudować serwis, przeprowadzając samemu audyt SEO z wykorzystaniem narzędzi oraz stron konkurencji.

Prelegenci semKRK 13


Piotr Michalak

Piotr Michalak

Specjalista SEO, doradca zarządu ds. rozwoju biznesu

Piotr Michalak, specjalista SEO i doradca zarządu w Grupie TENSE. Od pięciu lat pomaga w zdobywaniu widoczności dla biznesów online, zarówno małych, jak i dużych witryn. W pracy skupia się na promocji serwisów w wynikach wyszukiwarek, a także szuka nowych sposobów do budowania zasięgów organicznych. Uważa, że każdy, nawet niestandardowy pomysł, który finalnie dostarczy wartościowy ruch do serwisu, jest cenny.

Dedykowana infrastruktura SEO – jedna strona vs kilka

Tworzenie dedykowanej infrastruktury SEO dla pojedynczego serwisu może być nie lada wyzwaniem. Piotr Michalak przedstawi swój pomysł na pozycjonowanie strony z wykorzystaniem witryn wspierających.

Grzegorz Strzelec

Grzegorz Strzelec

Właściciel SEO Planner

Chief SEO Consultant w grupie Discovery / TVN oraz Chief SEO Strategist w działającym głównie na rynku amerykańskim, polskim startupie Omni Calculator. Jego firma SEO Planner, przeprowadziła jeden z największych w Polsce projekt szkoleniowy SEOtour, w ramach którego odwiedził łącznie 46 miast. Poprzednio wykładowca na UJ, UW, SWPS, Head of SEO w grupie Onet / RAS Polska oraz absolwent programu Google Top Contributor. Prywatnie mąż, tata dwójki dzieci i pasjonat „DoItYourself”.

Historia bardzo, bardzo praktyczna o Google News

Do tej pory myślałeś, że organiczne SEO jest najbardziej tajemniczą branżą na rynku z lakoniczną dokumentacją od Google, która jedyne, co właściwie mówi to: "Pisz dobre treści". 😊 No to poznaj Google News! Ta usługa jest niemal holistycznie pisaną dokumentacją, która tak naprawdę… nic nie mówi. Ta usługa to bodaj najbardziej tajemniczy proces dodawania do grona Wydawców. Chcesz poznać niuanse, o których niemal nie mówi się na rynku? Chcesz wiedzieć, jak się tam dostać, nie będąc dużym wydawcą? Zapraszam na historię, z do tej pory, tylko mi znanymi smaczkami o usłudze Google News.

Krystian Kucharski

Krystian Kucharski

Vice President / Performance Director

Wiceprezes Zarządu i Performance Director w PromoTraffic, zarządza i rozwija spółkę, której misją jest pomaganie ambitnym firmom w rozwoju ich biznesu online w efekcie skutecznych kampanii digitalowych. Certyfikowany specjalista Google Adwords i Analytics. W branży marketingu internetowego działa od 2009 roku. W tym czasie zdobył doświadczenie w zarządzaniu kampaniami za pomocą platformy Google AdWords, Facebook Ads i Google Analytics. Specjalizuje się w budowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii PPC najbardziej popularnych płatnych platform nastawionych na konwersję lub/i budowę świadomości marki. W swojej karierze odpowiadał za kampanie PPC i wdrożenia analityczne dla takich klientów jak: Sneakerstudio, Takeda, Puccini, MoneyMan, Ekomaluch, Rolmarket czy Sklep Sportowy. Wykładowca i prelegent podczas wydarzeń marketingowych na E-biznes Festiwal, Uniwersytecie Ekonomicznym, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki. Wszystkie działania wspiera i analizuje za pomocą narzędzi analitycznych.

PromoTraffic & SneakerStudio: Ekspansja 22 rynków: dopasowana strategia, automatyzacja działań i Machine Learning

Jak rewolucja nowoczesnej technologii dla Google Ads pozwala sklepom internetowym zwiększać sprzedaż? Czyli czym jest model atrybucji Data-Driven, jak odejść od modelu Last-Click i wykorzystać jedno źródło prawdy w e-commerce, i jak zwiększać przychody włączając nowy model oparty o dane i technologie uczące się.

Maciej Drzewiecki

Maciej Drzewiecki

Founder and Managing Director

Przedsiębiorca, e-commerce expert, inwestor, współwłaściciel SPA pod Karpaczem. Uwielbia e-commerce, social media i nowe technologie! Pracował zarówno po stronie Klienta, jak i agencji interaktywnej. Zbudował od zera jedną z największych firm szkoleniowo-wdrożeniowych w Polsce, specjalizującą się w Ochronie Danych Osobowych – kuznia-kadr.pl. Tylko od marca 2018 roku pozyskał przez internet ponad 1300 Klientów (w 95% Klientów biznesowych). Przełożyło się to na ponad milion zł przychodu, bez udziału handlowców, spotkań, niekończących się telefonów i ogromnego zespołu.

Case study: Jak w pierwszym roku działalności firmy pozyskałem dzięki SEM 1300 Klientów i milion złotych przychodu.

W trakcie prelekcji pokażę Ci, krok po kroku, jak zbudowałem mój automatyczny system pozyskiwania Klientów, który pozwolił mi pozyskać ponad 1300 Klientów i ponad milion złotych przychodu w pierwszym roku działalności firmy. Dowiesz się również, w jaki sposób do grona moich Klientów dołączyło kilka światowych korporacji (m. in. Amazon) pomimo tego, że nigdy się nie spotykaliśmy.

Aneta Krystosik

Aneta Krystosik

Performance Expert w AdPeak

Performance Expert w AdPeak, odpowiedzialna za prowadzenie kampanii SEM oraz Programmatic dla kluczowych klientów. Doświadczenie zdobywała w topowych polskich agencjach i domach mediowych, gdzie specjalizowała się głównie w kampaniach e-commercowych oraz performance. Pasjonatka marketingu internetowego i jego możliwości. Lubi testować nowe rozwiązania z użyciem produktów Google Marketing Platform - Search Ads 360, Display & Video 360, Campaign Manager. Certyfikowany Trener Google Marketing Platform. Surferka zakochana w szusowaniu po stokach. Każdą wolną chwilę spędza na podróżowaniu.

Case study - jak skrypty, bazy danych i SQL wniosą Twoje kampanie na nowy poziom

W prezentacji przedstawimy Case Study, które zajęło 1 miejsce na semKRK #12 w kategorii "Najlepsza kampania Google Ads". Pokażemy, w jaki sposób można poprawić wyniki kampanii, skupiając się na analityce, bazach danych i skryptach. Nie ograniczymy się jednak tylko do samego case study, pokażemy również inne, możliwe zastosowania Big Data i Automatyzacji.

Dawid Krystosik

Dawid Krystosik

Head of Analytics w AdPeak

Specjalista od baz danych. Od 2014 współpracuje z różnymi agencjami marketingu online, wspierając je przy tworzeniu skryptów, analiz i niestandardowych rozwiązań w technologiach Javascript, Python oraz SQL. Obecnie Head of Analytics w AdPeak. Majsterkowicz, zwolennik prostych i szybkich rozwiązań, miłośnik nicnierobienia w dziczy.

Case study - jak skrypty, bazy danych i SQL wniosą Twoje kampanie na nowy poziom

W prezentacji przedstawimy Case Study, które zajęło 1 miejsce na semKRK #12 w kategorii "Najlepsza kampania Google Ads". Pokażemy, w jaki sposób można poprawić wyniki kampanii, skupiając się na analityce, bazach danych i skryptach. Nie ograniczymy się jednak tylko do samego case study, pokażemy również inne, możliwe zastosowania Big Data i Automatyzacji.

Robert Niechciał

Robert Niechciał

Konsultant SEO niechcial.io

Ekspert z 15-letnim doświadczeniem w SEO. Miłośnik technologii i zastosowania jej na potrzeby SEO. Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku Elektrotechnika, który do SEO podchodzi jak inżynier, a nie marketingowiec. Prywatnie miłośnik tenisa ziemnego.

Bezwładność w Google

We współpracy z Senuto na podstawie 300 tysięcy słów kluczowych policzyłem pewne zależności występujące w Google. Dodatkowo opowiem o obecnym sposobie renderowania stron internetowych przez Google Bota i o tym, co z tego wynika.

Maciej Wiśniewski

Maciej Wiśniewski

Właściciel Premiumads Maciej Wisniewski

Maciej swoją przygodę z marketingiem rozpoczął od sklepu internetowego, który otworzył w 2011 roku. Kolejne trzy lata doskonalił swoje umiejętności w agencji reklamowej. W 2014 otworzył agencję Premiumads, w tym samym roku został certyfikowanym trenerem Google Ads. Współpracował z małymi, lokalnymi przedsiębiorcami jak i przy promocji globalnych marek. Aktualnie zarządza kampaniami reklamowymi w Google Ads, FB Ads oraz LinkedIn Ads.

Automatyzacja zamówień w branży Cateringu Dietetycznego

Sprzedajesz wyłącznie kilkudniowe pakiety cateringu dietetycznego i uzyskujesz skromne rezultaty? Chcesz zwiększyć sprzedaż i realizować w każdym tygodniu ponad 300 nowych zamówień? Podczas konferencji pokażę Ci krok po kroku, co musisz zrobić, aby Twój Catering Dietetyczny sprzedawał się znacznie lepiej. Tę wiedzę będziesz mógł wykorzystać także w innej branży.

Prelegenci semKRK 12 warsztaty


Robert Marczak

Robert Marczak

Konsultant lead generation

Konsultant lead generation, autor bloga: https://marczak.me. Pomagam w skutecznej sprzedaży online i optymalizuję działania marketingu B2B.

Lead generation w 90 minut

Jak zaprojektować stronę oraz jak tworzyć content, aby osoby lądujące na stronie konwertowały? W trakcie warsztatów dowiesz się, w jaki sposób pozyskiwać nowych klientów nie tylko poprzez działania w wyszukiwarce Google. Dodatkowo poznasz narzędzia, które mogą okazać się przydatne w procesie lead generation.

Michał Bryś

Michał Bryś

Data Scientist w OpenX

Z analizą danych dla e-commerce związany od 2009 roku. Wykorzystuje dane do rozwiązywania problemów biznesowych – od ich zbierania po wyciąganie wartościowych wniosków. Zbiory danych wielkości od megabajtów po petabajty nie mają przed nim tajemnic. Realizował projekty dla największych serwisów internetowych w Polsce jak Allegro.pl i Onet.pl oraz firm z USA. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Certyfikowany Google Cloud Professional Data Engineer (https://www.credential.net/profile/michalbrys/).

"Jeśli widzę dalej, to tylko dlatego, że stoję na ramionach olbrzymów”. Jakie możliwości otwierają nowe metody i narzędzia analizy danych?

Zebranie dużych zbiorów danych staje się coraz prostsze i dostępne dla każdej firmy. Jednak prawdziwe korzyści przynosi dopiero ich eksploracja. Na warsztatach dowiesz się, jak lepiej poznać swoich klientów korzystając z Google Analytics, Google Data Studio oraz Google Big Query. Zobaczysz również, jakie możliwości otwiera Google Cloud Platform i że uczenie maszynowe nie jest zarezerwowane tylko dla największych firm.

Krzysztof Wroński

Krzysztof Wroński

specjalista i trener Google Ads i Analytics Semhouse, CEO Marafiki

Prowadzi szkolenia z Google Ads i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

12 tricków optymalizacyjnych w Google Ads na 12 spotkanie semKRK

Zebrałem dla Was 12 tricków, które pomogą Wam w optymalizowaniu Waszych kampanii Google Ads. Będą to kwestie związane zarówno z ustawieniami kampanii, jak i różnego rodzaju kombinacje. Wszystko w oparciu o setki przeprowadzonych audytów i konsultacji, które przeprowadziłem dla moich stałych klientów jak i uczestników moich szkoleń.

Michał Suski

Michał Suski

Co-founder Surfer SEO

Z marketingiem internetowym związany od 2016. Współzałożyciel Surfera i fan pozycjonowania w oparciu o dane. Zawsze chętnie dzieli się wiedzą na webinarach, konferencjach, szkoleniach i w artykułach.

Optymalizacja data-driven: poprawa widoczności treści dzięki low hanging fruits i tworzenie nowych treści w oparciu o analizę danych.

Z warsztatu wyniesiesz techniki optymalizacyjne do wdrożenia w każdych warunkach. Poznasz metodykę pracy z danymi i nauczysz się tworzyć wartościowe i rankujące treści, a także efektywnie współpracować z copywriterami.

Prelegenci semKRK 12


Piotr Rudnicki

Piotr Rudnicki

Principal Analytical Lead w Google

    Internet utrzymuje mnie od '98 roku. Przez ten czas miałem okazję położyć parę startupów, wykładać na UJ i SGH, stworzyć 11 konferencji, podpiąć lodówkę do GA, przeprowadzić badania tyfloinformatyczne i... jeszcze chwilę mógłbym wymieniać ;) Od 7 lat w Google Polska odpowiadam za efektywne wykorzystanie produktów i nietuzinkowe rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów. Prywatnie kocham to, co robię, ludzi, turntablizm & snowboard.

    Que sommes nous? Ou allons nous?

    O integracji danych, kampaniach UAC, złożonych segmentacjach, remaketingu, GTM, UX-ie i oczywiście analityce. Przede wszystkim o niej. Głębokie, prywatne przemyślenia osoby, która stanęła przed pytaniem: czy to właśnie dziś możemy robić rzeczy, o których wcześniej tylko mogliśmy rozmawiać? Będzie zabawnie i konkretnie, a w razie niezadowolenia organizator dla uczestników przewidział darmowe WiFi.

    Łukasz Chwiszczuk

    Łukasz Chwiszczuk

    Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.

    Krótka historia o kampaniach, które nie konwertują

    GDN, YouTube to typy kampanii, po których zwykle nie możemy spodziewać się sprzedaży. Co zrobić, aby te kanały sprowadziły nam sprzedaż? Jak sprawić, aby YouTube stał się kanałem sprzedażowym?

    Sławomir Czajkowski

    Sławomir Czajkowski

    CEO w Surfer SEO

    SEO jest moją pasją, którą rozwijałem przez ponad 12 lat w KampanieSEO, obecnie w Surferze. Współtworzyłem strategię marketingową setek projektów. W świecie marketingu internetowego czuję się jak u siebie, a możliwość przekazywania wiedzy to spełnienie jednego z moich zawodowych marzeń.

    Tworzenie vs optymalizacja treści w oparciu o dane

    "Content is (still) the king?", czyli tworzenie i dystrybucja treści. O tym, skąd brać pomysły na content, jak powinien wyglądać proces kreowania strategii content marketingowej, jak podejmować decyzje i jak optymalizować pod kątem SEO, żeby Google doceniło naszą pracę. Prawdy, mity oraz metodyka pracy na bazie real time data.

    Cezary Glijer

    Cezary Glijer

    Head of SEO w K2 Precise

    W Internecie od 1992, w SEO od 1995 roku. Dużo widziałem i doświadczyłem – tym się dzielę w pracy, na warsztatach i konferencjach.

    Toksyczna Floryda

    Jak zmieniło się podejście Google do oceny publikacji internetowych w marcu 2019 (Floryda 2)? Liczne przykłady z Polski i ze świata: kto zyskał, a kto stracił i co najważniejsze – dlaczego?

    Paweł Gontarek

    Paweł Gontarek

    SEO Director w Fabryka Marketingu

    Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 11-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Prowadzi bloga poświęconego branży SEO http://seo.zgred.pl. Od listopada 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu.

    Jak (o)szukać w Krakowie?

    Jeśli masz swój biznes lokalny, to czy warto budować zasięg globalnie? Jak podejść do pozycjonowania lokalnego? Co można zrobić, aby zwrócić na siebie uwagę?

    Bartłomiej Kaczmarczyk

    Bartłomiej Kaczmarczyk

    SEM Specialist w sssem.Ninja Bartłomiej Kaczmarczyk

    Specjalista SEM z 9-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT „Google Tag Manager Krok po kroku” (https://goo.gl/Q6D9TN). Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za działania SEM u czołowego dewelopera w Polsce, poprzednio u lidera oprogramowania na rynku Beauty & SPA.

    Pimp Yours Conversion Rate via Google Optimize. Case Studies oraz Tips And Tricks jak podnieść CR za pomocą testów A/B – Vol. 2

    W swoim wystąpieniu na semKRK #8 pokazałem, w jaki sposób podnosiłem współczynniki konwersji za pomocą testów A/B głównie na stronach desktopowych (https://goo.gl/dYTKMq). Tym razem pokażę testy A/B przygotowane pod strony mobilne. Z mojej prezentacji dowiesz się, w jaki sposób przygotować się do takiego testu, jak znaleźć wartościowe elementy dla ruchu mobilnego i jak zaangażować użytkowników mobilnych.

    Damian Sałkowski

    Damian Sałkowski

    CEO w Senuto

    Współtwórca Senuto, systemem do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Specjalista SEO z bagażem doświadczeń z rynku polskiego i rynków zagranicznych. Autor dwóch książek o marketingu internetowym i kilkuset artykułów w tej tematyce. Prywatnie fan sportów motorowodnych.

    Zmieniające się SEO – nowe sposoby podejścia do tego, co znamy

    Artur Strzelecki

    Artur Strzelecki

      Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza, jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

      Rozwój sklepu internetowego za granicą

      W prezentacji pokażę kilka elementów, które mają pozytywny wpływ na zwiększenie ruchu z wyszukiwarki do sklepu internetowego za granicą.

      Paulina Wiktorska

      Paulina Wiktorska

        Certyfikowany Specjalista Google Ads oraz Google Analytics. Od 7 lat pracuje pod własną marką C&F Interactive szkoląc, doradzając i realizując kampanie dla klientów indywidualnych i agencji. Aktywna uczestniczka i prelegentka spotkań branżowych, takich jak Semkrk, Women In technology, Semcamp, itp. Po godzinach prowadzi gościnne wykłady na uczelniach wyższych AGH, UJ, UEK, WSE. Swoje 11-letnie doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek jak Comarch, Super Pharm, Wawel, UJ, czy hub:raum projektując i realizują komunikację w kanałach reklamowych Google. Autorka pierwszego na polskim rynku katalogu "Adwords 360. Katalog Skutecznych Kampanii." traktującego o reklamie Google Adwords, który ukazał się w 2015 roku nakładem wydawnictwa Helion.

        Czy kampanie YouTube rzeczywiście wpływają na wizerunek i rozpoznawalność marki?

        Praktyczne porady o tym, jak mierzyć skuteczność kampanii na YouTube przy pomocy Brand Lifta. Jak prawidłowo zaplanować Brand Lift oraz wady i zalety tego narzędzia.

        Kaspar Szymański

        Kaspar Szymański

        SEO Director

        Kaspar Szymanski ekspert SEO oraz były członek zespołu Google Search należy do grona nielicznych osób z wieloletnim doświadczeniem w wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania Google. Obecnie Kaspar wykorzystuje doświadczenie zdobyte w Google, oferując usługi doradcze w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.

        Kary Google - jak je usuwać oraz jak ich unikać

        Jak usuwać oraz jak unikać kar nakładanych za naruszenia wskazówek Google dla webmasterów. Były wieloletni pracownik zespołu Google Search Quality Kaspar podzieli się doświadczeniem z pierwszej reki w nakładaniu oraz usuwaniu kar Google, oraz odpowie na pytania publiczności na żywo.

        Stefan Chochlac

        Stefan Chochlac

        Project manager & Co-Founder at BlueWinston.com

        Along with programming, I was a project manager in one of the biggest fragrance e-shops and watch e-shop in Slovakia. Thanks to these years of planning and developing experiences and PPC online marketing for e-commerce segment, I was at the birth and still there as Chief Operating Officer at World's Unique Programmatic advertising tool for creating, optimizing and retargeting Product text ads (campaigns) in Google Search - https://www.BlueWinston.com. Today I run two companies with my partners – one for IT development and second as a global online marketing agency. I am trying to deploy automation and robotics at the highest possible level for each company I work for.

        Why & how to automate product ads on Google Search?

        I will try to show you why and what are the main advantages of product ads automation for Google Search, how to automate manual processes and have more time for the creativness and optimization of Google Ads campaigns. I will talk about the main question which has to be answered before starting any campaign automatization and how to do it very simple.(Presentation in English only)

        Martyna Zastrożna

        Martyna Zastrożna

        Analityk ruchu na stronie internetowej w Allegro

        Entuzjastka marketingu i użytecznych stron internetowych. Zawodowo analityczka ruchu w Allegro. Autorka książek: „Google Analytics dla marketingowców” oraz „Google Analytics w biznesie”, a także wielu artykułów w branżowych czasopismach. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie) :) Szaleńczo zakochana we wszystkim, co islandzkie.

        Dlaczego Google Analytics nie mówi prawdy o źródłach odwiedzin i jak to naprawić

        Jeśli inwestujesz w działania marketingowe w Internecie, z pewnością kluczową informacją jest dla Ciebie to, skąd pochodzi ruch na stronie. Raporty o źródłach odwiedzin wyglądają na proste, tymczasem niemal wszystko nie jest w nich tym, czym się wydaje. Podczas prezentacji podpowiem, jak ogarnąć ten bałagan i lepiej rozumieć skuteczność każdego ze źródeł.

        Prelegenci semKRK 11


        Marek Tarasiuk

        Marek Tarasiuk

        SEM & Analytics Manager

          Od ponad 4 lat rozwijam swoje kompetencje w Fabryce Marketingu – początkowo w SEO, potem w SEM, FB Ads i analityce internetowej. Dbam o to, by kampanie przynosiły wymierne efekty dla biznesu, które można dokładnie zbadać i przeanalizować. Doświadczenie zbieram w projektach różnej wielkości z zakresu wielu branż.

          Dobre praktyki SEM i analityki na przykładzie case study

          Jak zaplanować kampanię Google Ads, o czym pamiętać konfigurując analitykę i na jakie przeszkody mogę natrafić? Od planu do realizacji kampanii droga jest długa i wyboista, dlatego na konkretnych przykładach przedstawię swego rodzaju checklistę, którą warto przejść przed rozpoczęciem reklamy w Google.

          Ewelina Podrez

          Ewelina Podrez

          Prowadzi agencję Fox Strategy

            Z branżą SEO związana od 10 lat. Pracowała zarówno z klientami z sektora MŚP, jak i serwisami z najtrudniejszych branż w polskiej wyszukiwarce (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Natomiast App Store Optimization, będącym naturalnym poszerzeniem działań pozycjonowania, zajmuje się od 3 lat. Od 2015 roku prowadzi agencję Fox Strategy.

            Pozycjonowanie aplikacji mobilnej (ASO) - jak zbudować widoczność w App Store’ach?

            App Store Optimization to wciąż nowa i już przynosząca wymierne efekty gałąź marketingu online. Na prezentacji opowiem, dlaczego ważne jest zadbanie o optymalizację podstrony aplikacji, na które czynniki rankingowe należy zwrócić szczególną uwagę i jakie są różnice pomiędzy najpopularniejszymi sklepami: Google Play i App Store. Nie zabraknie również przykładów „z życia wziętych”.

            Jakub Macheta

            Jakub Macheta

            Googler - Agency Acceleration

              Jakub jest częścią zespołu Google w głównej siedzibie EMEA w Dublinie i współprowadzącym "The Voice of Ads - czyli pozwól swoim reklamom przemówić". Na co dzień pracuje z największymi agencjami performance'owymi w Polsce i rozwija topowych klientów, korzystając z rozwiązań marketingowych Google'a. Pasjonat wideo, w szczególności YouTube'a, moderator eventów i zwolennik innowacyjnego podejścia do przekazu informacji.

              Automatyzacja i wideo - efekt synergii w Google Ads

              W swoim wystąpieniu opowiem o tym, w jaki sposób wykorzystać automatyzację i rozwiązania wideo w Google Ads - od budowania świadomości marki, aż po działania skierowane na sprzedaż.

              Łukasz Zontek

              Łukasz Zontek

              Właściciel agencji SFEO

                Nazywam się Łukasz Zontek. Od 2007 roku siedzę w internetach. Aktualnie jestem właścicielem Agencji SFEO, gdzie na co dzień zajmuję się obsługą dużych firm, sklepów internetowych oraz portali.

                Pozyskiwanie linków w oparciu o ruch i pozycję w Google oraz sposób na zaplecze SEO.

                Opowiem w skrócie, jak pozyskiwać linki pod dane słowa kluczowe w oparciu o analizę wyników Google, a także o tym, jak można budować zaplecze SEO nie będące standardowym Wordpressem.

                Marta Jabłońska

                Marta Jabłońska

                Google Ads Specialist, Marketing Consultant

                  Prowadzi i optymalizuje kampanie Google Ads oraz Facebook Ads. Planuje i wdraża działania w mediach społecznościowych. Przeprowadza szkolenia, audyty i konsultacje. Autorka bloga: www.martajablonska.pl
                  Działa w marketingu od 7 lat. Pracowała zarówno w agencjach, jak i po stronie klienta. Przez prawie dwa lata była redaktorem/dziennikarzem Nowego Marketingu – jednego z największych polskich portali internetowych o tej tematyce. Prywatnie fanka Harry’ego Pottera i twórczości sióstr Brontë.

                  SKAGi, prosty sposób na poprawienie wyników kampanii Google Ads – jak i dlaczego je tworzyć

                  SKAGi, czyli grupy reklam z jednym słowem kluczowym w kampaniach Google Ads, to prosta metoda optymalizacyjna, której… prawie nikt nie stosuje. Dlaczego tak jest? Jak SKAGi mogą wpłynąć na wyniki Twojej kampanii? Jak je tworzyć? – na te pytania odpowiem podczas swojej prezentacji.

                  Paweł Kijko

                  Paweł Kijko

                  CEO w firmie HeraldBee

                    Obecnie pracujący na kilku stanowiskach jednocześnie - CEO w firmie HeraldBee Sp. z o. o. - producenta aplikacji automatyzującej reklamy Google Shopping, członek i autor Forbes Communication Councils z siedzibą w Bostonie, Digital Manager w firmie Adrenaline.pl - czołowym operatorem salonów Nike w Polsce, Chief Acquisition Officer w TimeCamp i HeySpace, konsultant dla kilku firm jak GO-leasing, Port Lotniczy Olsztyn-Mazury.

                    Pozycjonowanie aplikacji internetowych za granicą – hacki, o których prawdopodobnie nie wiesz

                    Czy wiesz, że istnieje sposób na wypozycjonowanie swojej strony poprzez... opisywanie konkurencji? Czy wiesz, że możesz wykorzystać w łatwy sposób swój NPS do poprawy pozycji w Internecie? O tym będzie właśnie moja prezentacja.

                    Roman Rozenberger

                    Roman Rozenberger

                    Konsultant z zakresu SEM

                      SEMem zajmuję się od 2010 roku, moje prace głównie opierają się na ogarnięciu Analyticsa, diagnozie problemu i leczeniu pacjenta. Pracuję głównie z firmami sektora MMŚP . Wyciągam ich z problemów związanych z rentownością oraz płynnością biznesu.

                      Wy tu macie niezły...

                      Podczas prezentacji pokażę Wam, z jakimi problemami spotykam się podczas konsultacji i jak je rozwiązuje. Są to obszary głównie związane z Analyticsem, Adsami, organizacją pracy w firmach i agencjach. Pokażę najczęściej wykorzystywane przeze mnie raporty, pomysły na optymalizację i rozwiązania do zastosowania od poniedziałku.

                      Prelegenci semKRK 10


                      Mateusz Muryjas

                      Mateusz Muryjas

                        Programista, analityk i przedsiębiorca internetowy. Analitykę traktuje jak przyprawę, która nadaje właściwego smaku projektom digitalowym. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Pomaga firmom wyznaczać cele, mierzyć konwersje i rozumieć zachowania użytkowników w internecie. Uczy, jak podejmować lepsze decyzje w oparciu o zrozumienie posiadanych danych.

                        Piękno danych - jak wizualizować i raportować dane z wykorzystaniem Google Data Studio

                        W ostatnich latach o analityce i big data powiedziano już wiele. Wszyscy wiemy jak istotne jest zbieranie danych, analizowanie ich i podejmowanie decyzji opartych na faktach, a nie przekonaniach. Dostęp do danych nie jest dziś niczym trudnym. Wyzwaniem staje się zapewnienie właściwych danych oraz prawidłowe ich zrozumienie. Wizualizacja to technika, która pozwala mówić prosto o skomplikowanych rzeczach - i o tym właśnie opowiem na semKRK.

                        Joanna Ostowska-Oczak

                        Joanna Ostowska-Oczak

                          W zespole d/s implementacji pracuję od dwóch lat. Moje główne zadania to wsparcie reklamodawców w zakresie implementacji tagów , m.in. konwersji, dynamicznego remarketingu czy rozszerzonego ecommerce.

                          ITP 2.0 czy jest się czego bać, czyli o konwersjach słów kilka

                          Podczas mojej prezentacji wskażę na rozwiązania, które zapewnią zliczanie konwersji Google Ads w obliczu ITP 2.0. Poruszę zagadnienia związane z najnowszymi tagami konwersji, jak i rozwiązaniami dla konwersji przez GTM i Google Analytics.

                          Adrian Pakulski

                          Adrian Pakulski

                            Przedsiębiorca i specjalista ds. SEO. Od 6 lat przewodzi agencji SEO Paq Studio, w której odpowiada za dowożenie ruchu z wyników organicznych Google ze szczególnym uwzględnieniem polskiego sektora e-commerce. Współwłaściciel spółki, prowadzącej sklepy z częściami do motocykli offroadowych i crossów Enduro 7.

                            Multi-brand w SEO e-commerce. Dlaczego 1+1 równa się 3?

                            Opowiem, dlaczego rozdrobnienie marek w SEO to dobry sposób na zgarnięcie dodatkowego ruchu organicznego w Google. Równoległe pozycjonowanie kilku e-commerceów przy tych samych lub niewiele większych zasobach może skalować się lepiej od pilnowania tylko 1 projektu.

                            Witold Wrodarczyk

                            Witold Wrodarczyk

                              Ekspert w zakresie ekonomiki kampanii marketingowych, portfolio biddingu i modelowania atrybucji. Absolwent Politechniki Warszawskiej, doradca inwestycyjny, certyfikowany specjalista Google Ads i Analytics.

                              Oszustwa w performance marketingu
                              Sellektor FRU.PL case studies (behind the scenes)

                              Dawid Wydra

                              Dawid Wydra

                                Właściciel agencji VOLE, posiadającej status Google Premier Partner. Specjalista Google Ads & Analytics z ponad 10-letnim doświadczeniem. Autor książki „Reklama Google AdWords w praktyce” (Edgard, 2014). Łączy bogate doświadczenie związane z zarządzaniem kampaniami AdWords i Facebook Ads z umiejętnościami w zakresie technologii IT (m.in. JavaScript), co pozwala na wypracowanie unikalnych rozwiązań reklamowych i analitycznych. Miłośnik rozwiązywania problemów w zakresie Google Ads & Analytics, przy których inni się poddają. W wolnych chwilach muzyk bluesowy.

                                5 tricków Google Ads & Analytics, które prawdopodobnie Cię zaskoczą

                                Wojciech Szymański

                                Wojciech Szymański

                                  Prezes Zarządu, Ideo Force Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR. Wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i innych. Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.. oraz dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o.. Wcześniej kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji. Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e- marketingowe. Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Autor wielu kursów oraz materiałów dydaktycznych np. kursu DL na temat promocji w wyszukiwarkach, kursu DL na temat nowych form marketingu itp. Wybrane publikacje książkowe: „Leksykon pozycjonowania”, „E-marketing – kompendium dla menedżerów”, „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady”, "Badania i pomiar efektów w PR", "Leksykon Public Relations"!, "E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka".

                                  Co jeszcze zrobić w SEO gdy już wszystko zostało zrobione?

                                  Z SEO na poziomie podstawowym ma do czynienia każdy manager sklepu internetowego. Problem jednak stanowi optymalizacja elementów skomplikowanych technicznie i technologicznie, o których trudno wyczytać w książkach i Internecie, a które stanowią tajemną wiedzę pozycjonerów wprawionych przez lata doświadczeń w swój fach. Na prezentacji dowiesz się: jak zmiana serwera przyczynia się do zmiany ruchu, jak wdrożenia AMP przyczyniają się do zmiany ruchu, jaki wpływ ma zwiększenia site’a witryny na wzrosty w Google, jak wpływają parametry behawioralne na stronie (długość ruchu i współczynnik odrzuceń) na ruch organicznych z Google, jak przekierować (301) z podobnych tematycznie witryn na wzrost ruchu z Google.

                                  Prelegenci semKRK 9


                                  Dixon Jones

                                  Dixon Jones

                                    Dixon Jones has worked at the forefront of search marketing since 1999 and is the Global Brand Ambassador of the world’s largest link analysis engine, Majestic, which helped to build up as Marketing Director in 2009, transforming the industry by providing link intelligence on a scale not previously open to the industry. Bringing the technology to the search industry has resulted in two best SEO Technology awards and a user base of hundreds of thousands in twelve languages around the world. The data provides users with detailed link data from anchor text to crawl date.

                                    A Link Building Case Study

                                    When Majestic changed its name from Majestic SEO it had a challenge on its hands. It needed to move minds as well as Google. This is the story of its Majestic in Space campaign, a story that ended up with a 3D visualization of the Internet printed on the International Space Station. Space – it turns out – is a great hunting ground for link development. Find out what Majestic did and what affect it had on the business.

                                    Sam Marsden

                                    Sam Marsden

                                      With more than five years digital marketing experience, Sam Marsden has built a range of SEO and digital marketing skills which he has used to drive growth for a range of businesses.Based in London, Sam holds the position of Technical SEO Executive at DeepCrawl, where he is responsible for growing the brand through content marketing initiatives and contributions to the SEO community.Prior to his role at DeepCrawl, Sam has succeeded in achieving astounding increases in traffic and revenue through SEO activities for a start up in the gambling sector, growing their traffic from hundreds of thousands to millions of monthly users.Sam has also delivered excellent results working agency side, planning email and data marketing strategies for well known brands in Commerce and iGaming sectors.When he isn’t frantically typing away at his keyboard to meet article deadlines, Sam enjoys weekend runs to shake off a mean hangover and scouring the web for dank memes.

                                      Content Auditing & Beyond: A Crawl Centred Approach to Keeping on Top of Your Content

                                      Sites with any level of content production quickly build up pages that are outdated and left unmanaged, crawl budget can be wasted on low quality pages, penalties may be incurred and organic search visibility can be lost for the pages that matter most on a site. We will be sharing a new framework for conducting regular content audits that make use of many data sources but that are time efficient to implement and put you in the best position to make decisions on how to deal with the content on the sites you manage. We will examine the different data sources that you can bring together from commonly used tools and how to anchor this with crawl data in unique and original ways to assess onsite engagement and performance in search.

                                      Robert Niechciał

                                      Robert Niechciał

                                        Niezależny konsultant SEO niechcial.io. Ekspert z 13 letnim doświadczeniem. Miłośnik technologii i zastosowania jej na potrzeby SEO. W swojej historii zawodowej realizował frazy od "wypasu owiec w bieszczadach" po "payday loans".

                                        Seo sandbox - czyli znaczenie czasu w strategii seo 2018.

                                        W swojej prezentacji omówię zjawisko sandboxingu w Google. Ten fragment algorytmu google decyduje o tym czy kampania odniesie sukces czy zostanie zmarnowane pół roku naszej pracy i masa kasy. Na przykładzie swoich kejsów omówię jak to działa i jak budować skuteczną strategię w czasie.

                                        Tomasz Sobiesiak

                                        Tomasz Sobiesiak

                                          Pierwsze kroki w internecie zaczął stawiać już w 1998 roku tworząc proste strony internetowe. Od samego początku jednak najważniejsze było, żeby ktoś zobaczył te strony. Od tego momentu rozpoczęła się wielka przygoda z wyszukiwarkami internetowymi. Do tego momentu zajmował się pozyskiwaniem ruchu na wszystkie możliwe strony internetowe, od wizytówek, poprzez sklepy internetowe, serwisy ogłoszeniowe i newsowe do porównywarek cen. Pasjonat tematów e-commerce ze specjalizacją w optymalizacji dużych serwisów internetowych i reklam w Zakupach Google. Obecnie dołączył do międzynarodowego startupu e-commerce oraz do agencji MinusJeden.

                                          Google News: czyli duży ruch, niedużym kosztem

                                          Opowiemy o funkcjonowaniu Google News i pozyskiwaniu ruchu z tego źródła - zarówno od strony technicznej jak i redakcyjnej.

                                          Sebastian Gniecicki

                                          Sebastian Gniecicki

                                            Zajmuje się SEO od 2004 r. Ostatnie 8 lat to specjalizacja w pozyskiwaniu ruchu organicznego w dużych portalach. Współpracowałem z Grupą e-Budownictwo.pl, dziennikami regionalnymi Polska Press. W latach 2015 - 2018 byłem odpowiedzialny za SEO w Grupie Gazeta.pl.

                                            Michał Barczyk

                                            Michał Barczyk

                                              Niezależny specjalista SEO o międzynarodowym doświadczeniu. Od 2006 roku bada, obserwuje i testuje rozwój algorytmiki wyszukiwarek internetowych. SEO & Analyst Team Leader w polskiej sieci sklepów komputerowych x-kom. Prowadzi własną agencję kreatywną MediaWIN, która specjalizuje się w realizowaniu celów biznesowych z wykorzystaniem kanałów internetowych. Po godzinach sportowiec z pasją, miłośnik piw regionalnych.

                                              CASE X-KOM: Ruch organiczny napędzany wydarzeniami – Connecting people.

                                              Real Time Marketing nie ogranicza się wyłącznie do kanału Social Media. Poznaj możliwości wykorzystania trendów w pozyskiwaniu ruchu organicznego. Krok po kroku – przedsprzedaż smartfonów Nokia w sklepie x-kom.pl z wykorzystaniem Google News.

                                              Agata Pilacińska-Jakubowska

                                              Agata Pilacińska-Jakubowska

                                                Performance Development Manager w zespole DoubleClick CEE w Google, pracuje z największymi markami w regionie nad projektami atrybucyjnymi w działach sprzedaży internetowej. Łączy doświadczenie z Google Analytics i AdWords z technologiami programatycznego zakupu mediów.

                                                Droga klienta do zakupu - analiza konta Google Analytics i działań AdWords na żywo.

                                                Zobaczycie na żywo analizę konta Google Analytics pod kątem ścieżek użytkowników, punktów styku i media mixu. Podzielę się z uczestnikami moim warsztatem pracy, a po prezentacji dostaniecie dostęp do dwóch szablonów raportów, które usprawniają analizę atrybucji w koncie Google Analytics.

                                                Paweł Gontarek

                                                Paweł Gontarek

                                                  Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 11-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Prowadzi bloga poświęconego branży SEO http://seo.zgred.pl. Od listopada 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu.

                                                  Kiedy będę wysoko – czyli o postrzeganiu czasu w SEO

                                                  Przedstawienie kilku case studies, w których będą zawarte informacje związane z postrzeganiem czasu w procesach SEO. Głównie pokażę ile czasu zajmują poszczególne etapy pozycjonowania w zależności od konkretnego przypadku.

                                                  Anna Łowczowska

                                                  Anna Łowczowska

                                                    Absolwentka Akademii Ekonomicznej na kierunku Zarządzanie sprzedażą. Ukończyła także podyplomowe studia z marketingu internetowego na krakowskiej AGH. Z FreshMailem związana od 2011 roku, wcześniej w dziale marketingu współtworzyła strategię promocji firmy. Organizatorka konferencji email marketingowej M@il My Day oraz eventów szerzących wiedzę z zakresu email marketingu i FreshMaila.

                                                    Czy da się połączyć email marketing i SEM?

                                                    Email marketing wciąż jest jednym z najefektywniejszych kanałów promocji. Trudno wyobrazić sobie strategię marketingową bez SEM. W swojej prezentacji podpowiem jak połączyć te działania, aby zwiększyć korzyści z obu kanałów.

                                                    Krzysztof Janosiewicz

                                                    Krzysztof Janosiewicz

                                                      W Sempai odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii AdWords. Wcześniej Specjalista ds. Marketingu w OPGK Kraków, w którym zajmował się promocją firmy oraz wdrażanych produktów, czyli aplikacji i systemu dla specjalistów branży geoinformacji. Fan cięższych brzmień, a także planszówek.

                                                      CASE SEMPAI - GMC STOP. Remarketing STOP. RLSA STOP ... AdWords SOS.

                                                      Trudna do reklamowania w AdWords branża, powodująca częste naruszeń zasad Google? Kilka tysięcy produktów, pośród których nawet jeden opis, tytuł czy nawet jedno słowo ma znaczenie? Sytuacja bez wyjścia? Nic z tych rzeczy, jedziemy z tematem!

                                                      KRZYSZTOF JANOSIEWICZ

                                                      KRZYSZTOF JANOSIEWICZ

                                                        W Sempai odpowiedzialny za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii AdWords. Wcześniej Specjalista ds. Marketingu w OPGK Kraków, w którym zajmował się promocją firmy oraz wdrażanych produktów, czyli aplikacji i systemu dla specjalistów branży geoinformacji. Fan cięższych brzmień, a także planszówek.

                                                        CASE SEMPAI - GMC STOP. Remarketing STOP. RLSA STOP ... AdWords SOS.

                                                        Trudna do reklamowania w AdWords branża, powodująca częste naruszeń zasad Google? Kilka tysięcy produktów, pośród których nawet jeden opis, tytuł czy nawet jedno słowo ma znaczenie? Sytuacja bez wyjścia? Nic z tych rzeczy, jedziemy z tematem!

                                                        CEZARY GLIJER

                                                        CEZARY GLIJER

                                                          Mieszkam w Internecie od 1992 roku, działam w SEO od 1995 roku. Pojawiam się od czasu do czasu na konferencjach: SEMcamp, Forum IAB, Silesia Sem, Travelcamp. Aktualnie pracuje jako SEO Head w K2 Media.

                                                          SEO 2,19 czyli jak żyć i odnosić sukcesy SEO w dynamicznie zmieniającym się świecie.

                                                          SEO 2,19 - co już się zmienia, co nas czeka i jak się przygotować do zmian w Google - "Lepiej być pierwszym niż lepszym"

                                                          DAMIAN SAŁKOWSKI

                                                          DAMIAN SAŁKOWSKI

                                                            Współtwórca Senuto, systemem do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Specjalista SEO z bagażem doświadczeń z rynku polskiego i rynków zagranicznych. Autor dwóch książek o marketingu internetowym i kilkuset artykułów w tej tematyce. Prywatnie fan sportów motorowodnych.

                                                            Rozszyfrowujemy rank brain. Machine learning w służbie SEO.

                                                            W swojej prezentacji pokażę w jaki sposób za pomocą machine learning zdekodować czynniki algorytmiczne na poziomie pojedynczej frazy kluczowej.

                                                            ARTUR PAJKERT

                                                            ARTUR PAJKERT

                                                              Od blisko 20 lat ułatwia firmom rozwój, koncentrując się na zagadnieniach związanych z marketingiem oraz hostingiem. Praktyk akademicki, autor publikacji w prasie branżowej, bloger, vloger, twórca narzędzi przydatnych w marketingu. Na co dzień odpowiada za dostarczanie zadowolenia do 180 tysięcy użytkowników hostingu grupy H88 w Polsce.

                                                              Trzy twarde liczby cechujące hosting, które warto poznać, jeśli na serio myślisz o SEM/SEO.

                                                              Który parametr hostingowy może być kluczowy przed dużą akcją SEM, żeby para nie poszła w gwizdek? Jakimi narzędziami zmierzyć ważne cechy hostingu jeszcze zanim go kupisz i przełączysz na niego ruch? Jakie różnice wydajnościowe istnieją między hostingami popularnymi w Polsce? Liczby, wykresy, porównania - czyli to, co mięsożercom smakuje najbardziej!

                                                              Prelegenci semKRK 8


                                                              Monika Kołodziejczyk

                                                              Monika Kołodziejczyk

                                                                Digital Analytics Manager Ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek. Prowadzi szkolenia jako Trener Akademii Semahead oraz występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych m in Polish Business Analytics Summit . Od ponad 6 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet jako Performance Marketing Manager. Obecnie od ponad 2 lat w Semahead jako Manager działu Digital Analytics, zajmuje się również Marketing Automation oraz Performance Marketingiem.

                                                                GAME OVER – CZYLI CZY WRESZCIE POŻEGNAMY LAST CLICK W MODELOWANIU ATRYBUCJI?

                                                                Bartłomiej Kaczmarczyk

                                                                Bartłomiej Kaczmarczyk

                                                                  Specjalista SEM z 8-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT „Google Tag Manager Krok po kroku” (https://goo.gl/Q6D9TN). Dodatkowo posiada certyfikat Google AdWords, Analytics i status Google Partner. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za działania SEM u lidera oprogramowania na rynku Beauty & SPA, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.

                                                                  PIMP YOURS CONVERSION RATE VIA GOOGLE OPTIMIZE. CASE STUDIES ORAZ TIPS AND TRICKS JAK PODNIEŚĆ CR ZA POMOCĄ TESTÓW A/B

                                                                  Chcesz się dowiedzieć jak podniosłem współczynnik konwersji pozyskiwania leadów o 159% bez zwiększania ruchu na stronie? Szukasz inspiracji do testów A/B? Zastanawiasz się kiedy test jest statystycznie istotny? Chcesz poznać kilka trików związanych z Google Optimize? Dowiesz się tego wszystkiego podczas mojej prezentacji na temat Google Optimize.

                                                                  Łukasz Kołodziejczyk

                                                                  Łukasz Kołodziejczyk

                                                                    Z branżą SEO związany od ponad 7 lat. Obecnie specjalista SEO w Onet S.A. Pasjonat analityki i wyciągania konkretnych informacji ze świata liczb i wykresów. W wolnym czasie lubi pogrzebać sobie w kodzie. Ciągle głodny wiedzy w poszukiwaniu, której jest w stanie przebyć setki kilometrów bywając na niezliczonej liczbie branżowych eventów w ciągu roku.

                                                                    ZASTOSOWANIE GOOGLE TAG MANAGERA W OPTYMALIZACJI STRONY

                                                                    Google Tag Manager to narzędzie kojarzone przede wszystkim z analityką. Podczas swojej prezentacji przedstawię jak bardzo szerokie zastosowanie ma ono jednak też w kontekście optymalizacji strony internetowej i to nie tylko pod SEO. Jednak zanim przystąpi się do optymalizacji warto zebrać konkretne dane a w tym Google Tag Manager również może bardzo pomóc.

                                                                    Katarzyna Baranowska

                                                                    Katarzyna Baranowska

                                                                    Wiceprezes i współwłaściciel wrocławskiej Agencji SEO/SEM Fox Strategy, ekspert SEO

                                                                      Marketingiem internetowym zajmuje się od blisko 9 lat. Specjalizuje się w audytach sklepów internetowych oraz stron firmowych (w tym również deweloperskich) pod kątem SEO, optymalizacji witryn, przygotowywaniu i wdrożeniu strategii związanych z budowaniem popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych. Autorka bloga poświęconego tematyce SEO – http://katarzynabaranowska.com

                                                                      KAMPANIA SEO W BRANŻY DEWELOPERSKIEJ – JAKICH BŁĘDÓW UNIKAĆ ORAZ JAK ZAPLANOWAĆ DZIAŁANIA BY LICZYĆ NA EFEKTYWNY RUCH ORGANICZNY

                                                                      W przypadku tak konkurencyjnej branży i tak wielu domen, które rywalizują ze sobą o miejsce w rankingu, bardzo dużego znaczenia nabierają drobne niuanse i stałe wprowadzanie zmian optymalizacyjnych. Precyzyjny dobór słów kluczowych, rotacja oferty, efektywne zarządzanie zawartością strony czy domenami satelitami to tylko niektóre elementy, które mogą okazać się kluczowe.

                                                                      Maria Cieślak

                                                                      Maria Cieślak

                                                                        W agencji Elephate odpowiada za konsultacje w zakresie technicznego SEO dla średniej wielkości i dużych projektów. Posiada certyfaty Yellow Belt SearchMetric oraz Google Analytics – uważa, że dane oraz ich analiza są kluczem do poprawnej optymalizacji strony. W codziennej pracy skupia się na identyfikowaniu problemów z crawlowaniem oraz indeksacją stron oraz szuka rozwiazań, które pomogą zwiększyć wartościowy ruch organiczny.

                                                                        DIAGNOZOWANIE PROBLEMÓW Z JAVASCRIPTEM NA STRONIE

                                                                        Chciałabym pokazać w jaki sposób możemy sprawdzić czy strona klienta ma jakiekolwiek problemy (zależności) JavaScriptowe. Jeśli tak, czym mogą skutkować. Chciałabym również podsunąć kilka pomysłów jak można je spróbować rozwiązać.

                                                                        Oskar Braszczyński

                                                                        Oskar Braszczyński

                                                                          Oskar jest częścią dublińskiego zespołu Google, który pracuje z agencjami marketingowymi w Polsce i odpowiada za strategie produktowe. Wcześniej współtworzył zespół Brand Management i Corporate PR w Procter&Gamble. Specjalizuje się w rozwiązaniach dla komunikacji zintegrowanej, marketingu produktów niszowych i na wczesnym etapie rozwoju. Zwolennik rzetelnych badań konsumenckich. Prywatnie, zapalony żeglarz.

                                                                          WYZWANIA W MARKETINGU OPARTYM O INTENCJE

                                                                          Użytkownicy internetu coraz częściej przejawiają oczekiwanie, aby ich doświadczenia w sieci były jak najlepiej dostosowane do indywidualnych potrzeb. Konsumenci liczą na to, że marki zrozumieją ich zamiary. Dla marketerów, to oznacza wyzwanie w postaci tworzenia strategii komunikacyjnych, które pozwalają dynamicznie docierać z odpowiednią informacją w odpowiednich momentach i kontekstach.

                                                                          Prelegenci semKRK 7


                                                                          Rafał Grochala

                                                                          Rafał Grochala

                                                                          Head of SEO w agencji NPROFIT

                                                                            W swojej pracy odpowiada za funkcjonowanie działu pozycjonowania, jak również prowadzenie badań w zakresie SEO z wykorzystaniem metody naukowej. Chętnie dzieli się wiedzą oraz efektami części naszych eksperymentów na blogu firmowym. Specjalista w zakresie technicznego SEO oraz analityki.

                                                                            Eksperymenty w marketingu jako potężna przewaga konkurencyjna

                                                                            Testy A/B są powszechne w marketingu, a jednak specjaliści od eksperymentów, naukowcy, praktycznie nie stosują tej metody w codziennej drodze do przełomowych odkryć. Warto przyjrzeć się znacznie dokładniejszym, bardziej zaawansowanym sposobom na weryfikowanie rzeczywistości i wspomaganie decyzji, które można z dużym sukcesem zaadoptować do warunków marketingowych.

                                                                            Adam Cieśla

                                                                            Adam Cieśla

                                                                              Człowiek z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego obecnie projekty do ponad 200 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Począwszy od 2008 roku skompletował wszystkie kolejne oficjalne certyfikaty Google w zakresie reklamy Adwords oraz Google Analytics.

                                                                              Automatyzacja w Google AdWords

                                                                              Automatyzacja, wszędzie automatyzacja. Automatyzuj albo zgiń. Co, gdzie, jak, po co i … dla kogo oferuje w zakresie automatyzacji Google AdWords.

                                                                              Sławomir Czajkowski

                                                                              Sławomir Czajkowski

                                                                              Właściciel agencji Kampanie SEO

                                                                                Z pozycjonowaniem stron związany od ponad 10 lat. Właściciel agencji Kampanie SEO. Za swój największy sukces uznaje stworzenie 15-osobowego zespołu specjalistów SEO w bardzo małej miejscowości w Beskidzie Niskim. Jest stale na bieżąco w kwestii nowości pojawiających się w branży. Swoją wiedzę opiera na analizie sygnałów rankingowych oraz własnych testach. Prowadzi szkolenia z zakresu SEM. Realizuje audyty stron na rynkach: polskim i anglojęzycznych.

                                                                                OPTYMALIZACJA

                                                                                Jak zwiększyć skuteczność optymalizacji strony internetowej i przyspieszyć efekty pracy bazując na realnych danych. Dlaczego podejście "na wyczucie" staje się coraz mniej skuteczne i które czynniki rankingowe robią różnicę.

                                                                                Przemysław Modrzewski

                                                                                Przemysław Modrzewski

                                                                                  W branży marketingu internetowego od 2005 r. Autor kilku książek z zakresu marketingu w interncie. Jeden z pierwszych oficjalnych trenerów Google w Polsce w zakresie Google AdWords oraz Google Analytics. Obecnie pracuję w firmie Google, na stanowisku Analytics Advocate, gdzie zajmuje się doradztwem w zakresie strategii marketingowych oraz wykorzystania i analizy danych dla najbardziej obiecujących startupów i firm eksportowych w regionie CEE. Autor bloga marketingLAB.pl .

                                                                                  Czas dyskusji o atrybucji się skonczyl, teraz czas na wdrożenie !

                                                                                  Od dawna mówi się o atrybucji. Jedni uwazaja, że idea jest słuszna, inni, że atrybucja to jedynie gadanie. Z kolei tym, którzy byli w stanie zastosować ja w praktyce i pełni prawie nie ma. Nadszedł jednak czas , że sprawa atrybucji staje się paląca że względu na rosnaca konkurencję i zmiany w otoczeniu . Jak zatem naprawde wdrożyć filozofię atrybucji i wykorzystać ją w praktyce do zwiększania efektywność swoich działań marketingowych ? Na spotkaniu SEMkrk zamykamy etap dyskusji o atrybucji w Polsce i otwieramy etap wdrażania :?

                                                                                  Cezary Glijer

                                                                                  Cezary Glijer

                                                                                    Mieszkam w Internecie od 1992 roku, działam w SEO od 1995 roku. Pojawiam się od czasu do czasu na konferencjach: SEMcamp, Forum IAB, Silesia Sem, Travelcamp. Aktualnie pracuje jako SEO Head w K2 Media.

                                                                                    Moblie First Index i wyszukiwanie głosowe

                                                                                    Opowiem kto i czego powinien się bać ze strony Mobile First Index oraz kto, gdzie i jak wyszukuje głosowo.

                                                                                    Prelegenci semKRK 6


                                                                                    Artur Strzelecki

                                                                                    Artur Strzelecki

                                                                                      Upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a w wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom jak prowadzić strony internetowe. Jest twórcą Silesia SEM oraz Festiwalu SEO.

                                                                                      Ruch organiczny w kategoriach produktów sklepu internetowego - case study

                                                                                      W prezentacji zostanie przedstawione studium przypadku skutecznej maksymalizacji widoczności i ruchu organicznego w sklepie internetowym, którego efekty szczególnie zostały zaobserwowane po aktualizacji Phantom w lutym 2017 roku.

                                                                                      Maciej Lewiński

                                                                                      Maciej Lewiński

                                                                                        Maciek Lewiński zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Prelekcje o Google Analytics poprowadzi człowiek, który zna narzędzia Google’a jak własną kieszeń.

                                                                                        Czym mogą Cię zaskoczyć modyfikatory stawek CPC. AdWords oczami Analytics

                                                                                        Najbardziej pomijana funkcjonalność AdWords zasilona danymi może sprawić ze ze zwykłej kampanii zrobić SEMowe dzielo, które pokochają wszyscy.

                                                                                        Łukasz Chwiszczuk

                                                                                        Łukasz Chwiszczuk

                                                                                        Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla takich agencji/domów mediowych jak BrainJuice, Clearsense, Mindshare. Obecnie SEM&Programmatic Director w K2 Media. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK, Bosch. Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej oraz koszykówki. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej. Certyfikowany trener Google Adwords.

                                                                                        Jak wykorzystać dane z Facebooka do kampanii Adwords

                                                                                        Przenoszenie danych z targetowania FB Ads do Adwords. Targetowanie na konkretnych odbiorców w wyszukiwarce (konkretny wiek, płeć i zainteresowania). Przygotowanie tekstów i przekazów pod konkretnych odbiorców. Połączone Consumer Journey Facebook + Adwords.

                                                                                        Anna Janiszewska

                                                                                        Anna Janiszewska

                                                                                          Analityk i badacz rynku. W Google Poland wspiera analitycznie polskie firmy (m.in. z sektora Retail, Tech, Travel i FMCG) w poszukiwaniu nisz rynkowych, zrozumieniu cyfrowego konsumenta i ekspansji globalnej. Z analityką związana od początku kariery - wcześniej zajmowała się badaniami konsumenckimi (zespół badań ilościowych w MillwardBrown Polska), business intelligence i analizą sprzedaży (Pfizer, Kompania Piwowarska).

                                                                                          Mobile w liczbach: co dane mówią o zachowaniach użytkowników na urządzeniach mobilnych

                                                                                          Z prezentacji dowiesz się między innymi kiedy korzystamy z wyszukiwarki w telefonie, w jaki sposób wyszukujemy na smartfonach oraz jaką rolę odgrywa przy tym pogoda. A także co to oznacza dla Twoich kampanii SEM.

                                                                                          Michał Magdziarz

                                                                                          Michał Magdziarz

                                                                                            W branży SEO jest ponad 12 lat, cały czas na brytyjskim rynku. Pracował dla największych brytyjskich i światowych firm jak Primelocation, OnTheMarket, Trinity Mirror oraz Ticketmaster. Michał jest współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym w DeepCrawl oraz współzałożycielem londyńskiej SEO agencji pod nazwą Semetrical.

                                                                                            Jak bezboleśnie migrować duże strony z milionami podstron

                                                                                            Metodologia i techniczne aspekty migracji dużych stron.
                                                                                            Proces
                                                                                            Techniczna Konfiguracja
                                                                                            Narzędzia
                                                                                            Przykłady
                                                                                            Pułapki

                                                                                            Ireneusz Stadler

                                                                                            Ireneusz Stadler

                                                                                              Od ponad 10 lat w branży reklamowej. Planuje, projektuje, tworzy, wdraża. Obecnie w Agencji reklamowej GreenFly w Rzeszowie, wcześniej związany z Inkubatorem Przedsiębiorczości Podkarpackiej Izby Gospodarczej. Animator kultury, fotograf, grafik, certyfikowany specjalista AdWords. SEM to wynik doświadczeń, gdzie celem jest tworzenie najskuteczniejszych kampanii reklamowych.

                                                                                              5 sprawdzonych patentów na generowanie leadów za pomocą połączonych kampanii Facebook i Adwords.

                                                                                              Z prezentacji dowiesz się m.in. jak efektywnie przekształcić użytkowników Facebook’a w lead’y sprzedażowe korzystając jednocześnie z Facebook Ads i AdWords oraz jak zweryfikować pozyskaną bazę tak, aby na pewno trafić w Twoją grupę docelową.

                                                                                              Tomasz Jeska

                                                                                              Tomasz Jeska

                                                                                              Z Joomla! związany od pierwszej wersji (2006 rok). Organizator i prelegent krakowskich spotkań Joomla! User Group Małopolska. Członek rady Fundacji PCJ Otwarte Źródła odpowiedzialnej za działanie i rozwój Joomla! w Polsce. Właściciel firmy 48 Media – specjalizującej się w zaawansowanych wdrożeniach CMS Joomla!

                                                                                              Optymalizacja CMS Joomla! pod Google – to proste

                                                                                              Trzy zdania opisu prezentacji: Pokażę jak szybko i sprawnie osiągnąć zielone światło w Google PageSpeed Insights. Https jednym kliknięciem? Jakich opcji użyć, gdzie optymalizować treść, dodatki automatyzujące działania SEO.

                                                                                              Paweł Gontarek

                                                                                              Paweł Gontarek

                                                                                              Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 9-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego - studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS - podyplomowych studiów User Experience Design.

                                                                                              Jaką muzykę grają SWLe?

                                                                                              Jak sprawić aby SWLe grały muzyką taką jaką chcesz czyli o tym jak wykorzystać portale w korporacjach do osiągnięcia zamierzonych korzyści - wzrost ruchu organicznego bo pozycje są passe ;)

                                                                                              Szymon Bukowicz

                                                                                              Szymon Bukowicz

                                                                                              Account Manager w Hitspot Media

                                                                                                Account Manager w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Z branżą internetową związany od 2014 roku. Doświadczenie zdobywał jako specjalista ds. marketingu jak i PR. W Hitspot Media odpowiada za koordynację działań personalizacyjnych dla kluczowych klientów agencji. Prywatnie kibicuje branży e-sportu od jej narodzin oraz ogląda NBA po nocach.

                                                                                                Sprzedaż, to nie tylko kup teraz - Display 4 Customer Journey na przykładzie kampanii dla Mitsubishi

                                                                                                W erze Programmatic komunikacja 1 do 1 staje się nie tylko możliwa ale wręcz wskazana. Większa świadomość konsumentów, szeroki dostęp do informacji to wszystko sprzyja wydłużeniu zakupowej ścieżki decyzyjnej. A co jeśli już wcześniej nie była prosta i szybka? Odpowiedzią na ten problem może być komunikacja dopasowana do etapów customer journey.

                                                                                                Łukasz Chwiszczuk

                                                                                                Łukasz Chwiszczuk

                                                                                                  Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla takich agencji/domów mediowych jak BrainJuice, Clearsense, Mindshare. Obecnie SEM&Programmatic Director w K2 Media. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK, Bosch. Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej oraz koszykówki. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej. Certyfikowany trener Google Adwords.

                                                                                                  Jak wykorzystać dane z Facebooka do kampanii Adwords

                                                                                                  Przenoszenie danych z targetowania FB Ads do Adwords. Targetowanie na konkretnych odbiorców w wyszukiwarce (konkretny wiek, płeć i zainteresowania). Przygotowanie tekstów i przekazów pod konkretnych odbiorców. Połączone Consumer Journey Facebook + Adwords.

                                                                                                  Piotr Mikulski

                                                                                                  Piotr Mikulski

                                                                                                  Specjalista ds. content marketingu i team leader w Elephate

                                                                                                    Choć w branży jest dopiero od dwóch lat, zdążył pracować już z kilkoma dużymi brandami w kraju i zagranicą. Z wykształcenia antropolog, z zamiłowania zdecydowanie bardziej "człowiek renesansu". W internecie czuje się bardziej w domu niż w domu, zawsze węsząc w poszukiwaniu świeżego, ciekawego contentu - nawet pod prysznicem kombinuje, jak zrobić viral. Kupił w życiu tylko trzy linki. Lubi oglądać spektakularne eksplozje i video z kotami na YT. Marzy o locie w kosmos.

                                                                                                    Obcokrajowcy o polskich miastach, czyli trudne tematy w content marketingu - jak uniknąć hejtu i zdobyć naturalne linki - CASE STUDY

                                                                                                    Case (udanej) kampanii contentowej nastawionej na zdobywanie linków naturalnych. Od pomysłu, kosztów i zasobów ludzkich, przez realizację, przeszkody, które napotkaliśmy, po osiągnięte efekty, czyli darmowe linki z największych polskich serwisów informacyjnych, zainteresowanie mediów tradycyjnych oraz ogromny odzew w mediach społecznościowych. No i najważniejsze: jak uniknąć hejtu poruszając wrażliwe i drażliwe tematy.

                                                                                                    Damian Sałkowski

                                                                                                    Damian Sałkowski

                                                                                                      Zarządza SENUTO, aplikacją do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

                                                                                                      10 kryteriów, które musi spełniać SEO content

                                                                                                      Dowiesz się w jaki sposób budować swoją SEO treść biorąc pod uwagę aktualnie panujące w Google zasady.

                                                                                                      Karol Dziedzic

                                                                                                      Karol Dziedzic

                                                                                                      Google Certified Trainer w Socjomani

                                                                                                        W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Ostatnio wspiera również rozwój startup’ów na rynkach globalnych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

                                                                                                        Ło Panie! Kto to Panu tak spier@#$?! – czyli o 3 głównych czynnikach sukcesu w reklamie graficznej AdWords

                                                                                                        Większość prowadzonych kampanii graficznych w Google AdWords notorycznie przepala budżety. Dowiedz się w jaki sposób możesz stworzyć konwertującą kampanię graficzną! Przestań tłumaczyć klientowi, że była to kampania „wizerunkowa” 😉

                                                                                                        Prelegenci semKRK 5


                                                                                                        Tomasz Kołkiewicz

                                                                                                        Tomasz Kołkiewicz

                                                                                                        Właściciel SEO4.net

                                                                                                        SEOwiec z ponad 10-cio letnim stażem i niestrudzony optymalizator. Optymalizuje nie tylko strony internetowe ale i całą rzeczywistość wokół siebie. Entuzjasta WordPressa, którego eksploatuje na wszelkie sposoby. Specjalizuje się w strategiach longtailowych.

                                                                                                        Long Tail SEO w e-Commerce

                                                                                                        Sklepy internetowe kryją w sobie potencjał. Można go wykorzystać dzięki przemyślanej strategii i sukcesywnej pracy nad architekturą. W swojej prezentacji pokażę, jak budować długi ogon poprzez umiejętną komunikację z robotami i operowanie contentem.

                                                                                                        Łukasz Chwiszczuk

                                                                                                        Łukasz Chwiszczuk

                                                                                                          Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc kampanie dla takich agencji/domów mediowych jak BrainJuice, Clearsense, Mindshare. Obecnie SEM&Programmatic Director w K2 Media. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK, Bosch. Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej oraz koszykówki. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej. Certyfikowany trener Google Adwords.

                                                                                                          10 trików w Adwords, które pozwolą zaoszczędzić Twój budżet

                                                                                                          Robert Niechciał

                                                                                                          Robert Niechciał

                                                                                                            Z branżą SEO związany od 2005 roku. Miłośnik technologii i zastosowania jej na potrzeby SEO . W swojej historii biznesowej między innymi dostarczał do najdalszych zakątków świata sprzęt i rozwiązania dla black hat SEO dzięki czemu wie jak "TO" robi świat. Prowadzi również projekty SEO w bardzo konkurencyjnych branżach (w kraju i za granicą). Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku Elektrotechnika. Prywatnie miłośnik tenisa ziemnego.

                                                                                                            SEO w 2017 - jak to wygląda po zmianach w algorytmie Google

                                                                                                            Ostatnie pół roku kluczowych zmian w Google - fakty, mity, konkretne przypadki oraz wstępne wnioski.

                                                                                                            Katarzyna Baranowska

                                                                                                            Katarzyna Baranowska

                                                                                                            SEM Manager w Fox Strategy

                                                                                                            Marketingiem internetowym zajmuje się od ponad 7 lat. Specjalizuje się w audytach serwisów i sklepów internetowych pod kątem SEO, optymalizacji witryn, przygotowywaniu i wdrożeniu strategii związanych z budowaniem popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych oraz zapewnia wsparcie analityczne bazując na narzędziach Google. Odpowiada również za szkolenia zespołu i promocję marki Fox Strategy. Autorka bloga poświęconego tematyce SEO – http://katarzynabaranowska.com

                                                                                                            Optymalizacja kart produktów w sklepie internetowym nie tylko pod kątem SEO

                                                                                                            Efektywne SEO to nie tylko wypracowywanie widoczności stron sklepu w wynikach wyszukiwania, ale również optymalizacja uwzględniająca zarówno wytyczne Google jak i preferencje oraz oczekiwania realnych użytkowników. Dopiero takie połączenie ma szanse przełożyć na konwersję. Kilka pomysłów na to jak wprowadzać rozwiązania Google i user friendly na kartach produktów.

                                                                                                            Szymon Słowik

                                                                                                            Szymon Słowik

                                                                                                              Marketer skupiony na kwestiach związanych z pozyskiwaniem ruchu organicznego, analityką i strategią. Posiada doświadczenie zarówno w pracy po stronie agencji jak i in-house. Współzałożyciel firmy Takaoto zajmującej się audytami, optymalizacją i inbound marketingiem dla e-commerce oraz startupów. Swoją wiedzą dzieli się w prasie branżowej, na konferencjach, a także jako wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie.

                                                                                                              Dobre praktyki i trendy w analityce internetowej

                                                                                                              Krzysztof Wroński

                                                                                                              Krzysztof Wroński

                                                                                                              Właściciel w firmie Semhouse

                                                                                                                Specjalista AdWords, Analytics i Google Tag Manager. Certyfikowany Trener Google AdWords. Prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte. Jako trener bierze udział w różnych projektach, m.in. Akademia Google Partners oraz Internetowe Rewolucje.

                                                                                                                Kampanie DSA - hit czy kit?

                                                                                                                Z prezentacji dowiesz się, czy kampanie DSA są dla Ciebie, czy i kiedy warto ich używać oraz na jakie wyniki można liczyć.

                                                                                                                Prelegenci semKRK 4


                                                                                                                Maria Cieślak

                                                                                                                Maria Cieślak

                                                                                                                  W agencji Elephate odpowiada za konsultacje w zakresie technicznego SEO dla średniej wielkości i dużych projektów. Posiada certyfaty Yellow Belt SearchMetric oraz Google Analytics - uważa, że dane oraz ich analiza są kluczem do poprawnej optymalizacji strony. W codziennej pracy skupia się na identyfikowaniu problemów z crawlowaniem oraz indeksacją stron oraz szuka rozwiązań, które pomogą zwiększyć wartościowy ruch organiczny.

                                                                                                                  Jak dowieźć organiczny ruch za pomocą technicznego SEO

                                                                                                                  Optymalizacja strony jest podstawą skutecznego zwiększania widoczności - jak efektywnie przeprowadzić cały proces technicznego SEO?

                                                                                                                  Paweł Gontarek

                                                                                                                  Paweł Gontarek

                                                                                                                    Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 9-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego - studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS - podyplomowych studiów User Experience Design.

                                                                                                                    SEO w korporacjach

                                                                                                                    Wojciech Śliwiński

                                                                                                                    Wojciech Śliwiński

                                                                                                                      We FreshMailu przygotowuje strategię działań dla klientów e-commerce. Specjalizuje się w działaniach efektywnościowych, a optymalizacja konwersji to jego codzienność. Analizuje i proponuje rozwiązania, tak aby dostarczyć mierzalny wynik.

                                                                                                                      Email Marketing w 8 pytaniach i 7 odpowiedziach

                                                                                                                      Dlaczego należy łączyć email marketing z SEM i SEO i jak to robić, aby osiągać zadowalające wyniki?

                                                                                                                      Tomasz Tybon

                                                                                                                      Tomasz Tybon

                                                                                                                      Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w DreamCommerce SA.

                                                                                                                        Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2005 roku zawodowo związany ze sprzedażą, a od 2008 ze szczególnym naciskiem na sprzedaż z wykorzystaniem internetu (e-commerce).
                                                                                                                        W DreamCommerce SA odpowiada za marketing i sprzedaż nowoczesnej platformy sklepowej Shoper z uwzględnieniem rynków zagranicznych. Zafascynowany internetem i technologiami informatycznymi (w służbie człowiekowi ;). Innowator z zacięciem edukacyjnym.
                                                                                                                        Prywatnie urodzony optymista, uwielbia zegarki. Mąż Pauli, tata Aleksandra i Laury.

                                                                                                                        SEM na SaaSie da się

                                                                                                                        Pokażemy jak możliwości, koszty i czas przemawiają na korzyść SaaS. Na przykładzie SEO, SEM i rozwoju produktu zgodnie z dynamiką rynku pokażemy, że dla większości sklepów internetowych rozwiązania abonamentowe to strzał w dziesiątkę.

                                                                                                                        Damian Kiełbasa

                                                                                                                        Damian Kiełbasa

                                                                                                                        współtwórca projektu CLUSTERIC

                                                                                                                          Wcześniej programista w DreamLab Onet.pl, dziś współtwórca projektu CLUSTERIC odpowiadający za jego techniczną stronę. Przygotowuje narzędzia wspomagające analizę Internetu, indeksuje strony i buduje bazy wskaźników, które ułatwiają pracę SEOwców.

                                                                                                                          Jak w ciągu 5 minut znaleźć wartościowe miejsca do publikacji contentu?

                                                                                                                          Powiemy, w oparciu o jakie wskaźniki można dokonać selekcji najlepszych miejsc do prowadzenia działań marketingowych. Pokażemy, jak zautomatyzować proces link prospectingu bez uszczerbku na jego precyzji.

                                                                                                                          Mariusz Gąsiewski

                                                                                                                          Mariusz Gąsiewski

                                                                                                                          CEE Performance Activation Lead, Google Polska

                                                                                                                            W Google pracuje od 2007 roku. Odpowiedzialny za rozwój mobilnego biznesu Google w Polsce i krajach CEE. Doradca w dziedzinie efektywnego wykorzystania produktów Google w strategii marketingowej z szczególnym uwzględnieniem rozwiązań mobilnych i analitycznych. Jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowe, autor wielu publikacji; prowadzi najstarszy polski blog poświęcony tematyce performance marketingu www.ittechnology.us. Absolwent, a obecnie wykładowca na studiach podyplomowych SGH w Warszawie.

                                                                                                                            Efektywna promocja aplikacji za pomocą produktów Google. Od rzeczy prostych po zaawansowane

                                                                                                                            Jak promować aplikację z rozwiązaniami Google? Kiedy Universal Campaigns jest dobrych rozwiązaniem, a kiedy się nie sprawdzi? Przykłady złych i dobrych praktych. Dobre praktyki w tworzeniu kreacji.

                                                                                                                            Prelegenci semKRK 3.5


                                                                                                                            Paweł Bilczyński

                                                                                                                            Paweł Bilczyński

                                                                                                                              Od 2015 roku uczestniczy w Internetowych Rewolucjach - edukacyjnej inicjatywie prowadzonej przez Google.
                                                                                                                              Wspólnie z całym zespołem doradza przedsiębiorcom i szkoli studentów z zakresu umiejętności cyfrowych. Stara się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, żeby uczestnicy zajęć lepiej rozumieli dynamicznie zmieniający się świat reklamy internetowej.

                                                                                                                              W jaki sposób rozpocząć i rozwijać karierę w branży marketingu online

                                                                                                                              Tomasz Trzósło

                                                                                                                              Tomasz Trzósło

                                                                                                                              Ninja i Specjalista SEM oraz Analizy Danych

                                                                                                                                Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę.

                                                                                                                                Google Analytics w przykładach - konfiguracja i przykładowe wnioski płynące z danych

                                                                                                                                Krzysztof Marzec

                                                                                                                                Krzysztof Marzec

                                                                                                                                Współwłaściciel agencji DevaGroup

                                                                                                                                  Absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.

                                                                                                                                  Pełne możliwości Google AdWords

                                                                                                                                  Artur Strzelecki

                                                                                                                                  Artur Strzelecki

                                                                                                                                    Upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a w wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom jak prowadzić strony internetowe. Jest twórcą Silesia SEM oraz Festiwalu SEO.

                                                                                                                                    Ruch organiczny napędzany reklamą TV i Radio

                                                                                                                                    Prelegenci semKRK 3


                                                                                                                                    Dawid Medwediuk

                                                                                                                                    Dawid Medwediuk

                                                                                                                                    Specjalista On-Page SEO w Elephate

                                                                                                                                      Pasjonat marketingu internetowego, dodatkowo fascynuje go UX, interesuje link building i pochłania data analyzing.

                                                                                                                                      Międzynarodowa strategia SEO - case study

                                                                                                                                      Inwestycja w techniczne SEO jako jedno z najlepszych rozwiązań by zyskać widoczność na rynku międzynarodowym.

                                                                                                                                      Tomasz Wieliczko

                                                                                                                                      Tomasz Wieliczko

                                                                                                                                      Właściciel agencji SEO/SEM Xann Internet Solutions i trener w XannSEM

                                                                                                                                        Specjalizuje się w obsłudze dużych i średnich firm oraz branży eCommerce. Ostatnio uczy się jeździć na rolkach.

                                                                                                                                        Najgroźniejsze mity SEO

                                                                                                                                        Najwyższy czas rozprawić się z mitami, półprawdami i mniej lub bardziej niewinnymi kłamstewkami, które narosły wokół SEO, i odpowiedzieć na pytanie, co tak właściwie wpływa na pozycję w SERP-ach.

                                                                                                                                        Mateusz Dela

                                                                                                                                        Mateusz Dela

                                                                                                                                          Z marketingiem internetowym związany od 10 lat, obecnie zajmuje stanowisko Senior Online Marketing Manager w wyszukiwarce połączeń komunikacyjnych GoEuro. Wcześniej pracował dla agencji SEO w Krakowie, Katowicach i Warszawie. Ponadto, od ponad 6 lat prowadzi własną firmę, świadcząc usługi w zakresie SEO/SEM. Prywatnie pasjonat podróży, snowboardu i off-roadu.

                                                                                                                                          Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 2000% w ciągu 12 miesięcy

                                                                                                                                          GoEuro - case study. Przedstawienie zarysu działań i strategii SEO międzynarodowej wyszukiwarki połączeń GoEuro na rynku polskim.

                                                                                                                                          Maciej Chmurkowski

                                                                                                                                          Maciej Chmurkowski

                                                                                                                                            Związany z branżą SEO od 2007 roku. Specjalista SEO i kapitan na pokładzie Adinspire. Programista, twórca narzędzi, manager. Czasem przymierza czarne kapelusze.

                                                                                                                                            Automatyzacja i skalowanie działań SEO

                                                                                                                                            Budujemy własne narzędzia: od zaplecza, zarządzania linkami do szybkiego landing page. Stwórz własną SEO manufakturę: praca i procesy w zespole.

                                                                                                                                            Daniel Janiszewski

                                                                                                                                            Daniel Janiszewski

                                                                                                                                              Dzięki wiedzy programistycznej bez problemu odnajduje się temacie optymalizacji gotowych aplikacji webowych czy autorskich skryptów nie przygotowanych pod SEO. Jest wyznawcą idei "Jeśli nasz klient zarabia zarabiamy i my" dlatego celem zawsze jest zwiększanie konwersji. Obecnie pracuje dla agencji Testimo z Gliwic.

                                                                                                                                              B2B or not 2B...

                                                                                                                                              ... czyli jak w e-biznesie pokierować ruch do klienta indywidualnego i biznesowego. Prelekcja i zaproszenie do dyskusji.

                                                                                                                                              Prelegenci semKRK 2


                                                                                                                                              Cezary Glijer

                                                                                                                                              Cezary Glijer

                                                                                                                                              SEO Head w K2 Media

                                                                                                                                                Mieszkam w Internecie od 1992 roku, działam w SEO od 1995 roku. Pojawiam się od czasu do czasu na konferencjach: SEMcamp, Forum IAB, Silesia Sem, Travelcamp. Aktualnie pracuje jako SEO Head w K2 Media.

                                                                                                                                                Google AMP vs Facebook Instant Articles

                                                                                                                                                Porównanie 2 projektów skierowanych do wydawców i właścicieli witryn: podobieństwa, różnice, wady i zalety, korzyści, wdrożenia.

                                                                                                                                                Olgierd Sroczyński

                                                                                                                                                Olgierd Sroczyński

                                                                                                                                                  W sprzedaży od 2008 roku, od 2010 roku związany z branżą interaktywną. Z wykształcenia filozof, zawodowo fan stosowania big data w marketingu. We FreshMail odpowiedzialny za rynek zagraniczny i program partnerski.

                                                                                                                                                  Jak wykorzystać Google Analytics do zwiększenia skuteczności email marketingu?

                                                                                                                                                  Grzegorz Smółkowski

                                                                                                                                                  Grzegorz Smółkowski

                                                                                                                                                    Odpowiada za sprzedaż DoubleClick Search w centralnej i wschodniej Europie. Specjalizuje się w performance marketingu, analityce internetowej oraz strategiach marketingowych. Projektuje zaawansowane strategie online dla kluczowych klientów Google.

                                                                                                                                                    DoubleClick Search - wykorzystanie podejscia data-driven do skalowania biznesu online

                                                                                                                                                    Search jako dźwignia do podniesienia efektywności wszystkich kanałów online. Dowiesz się jak wygląda przyszłość automatyzacji działań PPC.

                                                                                                                                                    Paulina Wiktorska

                                                                                                                                                    Paulina Wiktorska

                                                                                                                                                      Paulina Wiktorska, Na co dzień pracuje jako Certyfikowany Specjalista Google AdWords oraz Google Analytics wspierając marki w budowaniu strategii kampanii SEM. Po godzinach rozwija własny projekt www.adwords360.pl, będący interaktywną kontynuacją książki "AdWords 360° – Katalog Skutecznych Kampanii", która ukazała się na rynku w grudniu 2015 roku.

                                                                                                                                                      Masz tylko 6 sekund. Wykorzystaj je z głową.

                                                                                                                                                      Wznieś się na wyżyny kreatywności i utrzyj nosa konkurencji. Postaw na kanał promocji, który z każdym miesiącem przyciąga coraz większą liczbę użytkowników aplikacji mobilnych.

                                                                                                                                                      Artur Strzelecki

                                                                                                                                                      Artur Strzelecki

                                                                                                                                                        Upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a w wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom jak prowadzić strony internetowe. Jest twórcą Silesia SEM oraz Festiwalu SEO.

                                                                                                                                                        A imię jego czterdzieści i cztery

                                                                                                                                                        Co to za strona, której nie ma? Możesz mieć taką tylko jedną lub dziesiątki tysięcy. Zobaczysz, które z nich Ci pomagają, a które mogą wydatnie zaszkodzić. Dowiesz się kiedy i gdzie wykorzystać ich potencjał.

                                                                                                                                                        Prelegenci semKRK 1


                                                                                                                                                        Tomasz Stopka

                                                                                                                                                        Tomasz Stopka

                                                                                                                                                        Właściciel SEMURAI

                                                                                                                                                          Prelegent na kilku konferencjach w tym na Festiwalu SEO w Katowicach. Entuzjasta niepopularnych i nieszablonowych rozwiązań jak łączenie SEO oraz UX.

                                                                                                                                                          Linkowanie wewnętrzne - 10 rzeczy o których warto pamiętać

                                                                                                                                                          Jak wykorzystać linkowanie wewnętrzne do promocji treści na stronie i jak robić to dobrze, czyli kilka praktycznych porad dla początkujących i średniozaawansowanych.

                                                                                                                                                          Damian Sałkowski

                                                                                                                                                          Damian Sałkowski

                                                                                                                                                          Zarządza SENUTO

                                                                                                                                                            Zarządza SENUTO, aplikacją do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

                                                                                                                                                            Jak wyglądają wyniki wyszukiwania w 2016 roku

                                                                                                                                                            Jak rozszerzone wyniki wpływają na dzisiejszy obraz SERPów i jak to się zmieni w najbliższym czasie.

                                                                                                                                                            Łukasz Kozłowski

                                                                                                                                                            Łukasz Kozłowski

                                                                                                                                                            Customer Growth w DreamCommerce.

                                                                                                                                                              Komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej, następnie sprzedaży detalicznej, jako osoba odpowiedzialna za ecommerce i marketing. Od 2015 roku związany z DreamCommerce, gdzie jest odpowiedzialny, za rozwój klientów Shoper i Zencommerce.

                                                                                                                                                              6 funkcji AdWords, z których nie korzystasz a powinieneś

                                                                                                                                                              Parę słów na temat interesujących funkcji Google AdWords, z których warto korzystać w codziennej pracy.

                                                                                                                                                              Łukasz Haładus

                                                                                                                                                              Łukasz Haładus

                                                                                                                                                                Od kilku lat związany z rynkiem marketing automation. W Benhauer odpowiedzialny za rozwój dep. współpracy strategicznej.

                                                                                                                                                                Analityka i Marketing Automation

                                                                                                                                                                Jak wykorzystać zgromadzone dane z marketing automation.

                                                                                                                                                                Tomasz Trzósło

                                                                                                                                                                Tomasz Trzósło

                                                                                                                                                                Specjalista SEM

                                                                                                                                                                  Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. W branży od 2008 roku. Na co dzień optymalizuje kampanie Adwords, analizuje statystyki w Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelengent i szkoleniowiec. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim.

                                                                                                                                                                  Tag Manager - Musisz to mieć!

                                                                                                                                                                  Jak zorganizować sobie pracę z GTM - przykłady podstawowych i trochę bardziej zaawansowanych konfiguracji.