Prelegenci konferencji semKRK

Adam Suraiya

Adam Suraiya

Manager działu SEO w agencji NPROFIT. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie działań zespołu SEO oraz ustalanie strategii pozycjonowania dla kluczowych klientów. W świecie marketingu internetowego zaczął działać około 5 lat temu i trwa w nim do dziś. Fan rozwiązań, które pomagają usprawniać pracę.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Adrian Zacharski

Adrian Zacharski

Adrian jest częścią warszawskiego zespołu Google. Na co dzień pracuje z topowymi klientami w Polsce, których wspiera w zakresie rozwiązań produktowych i strategii. Specjalizuje się w performance marketingu. Doświadczenie zdobywał pracując jako specjalista SEM w agencjach i domach mediowych. Zwolennik automatyzacji i wszelkich smart rozwiązań.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Albert Radomski

Albert Radomski

Specjalista od reklam na Facebooku. Ogarnia zarówno raczkujące biznesy jak i największe w Polsce ecommerce'y.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Andrzej Brandt

Andrzej Brandt

Ekspert SEM, który od 7 lat prowadzi kampanie Google Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Anna Moczulska

Anna Moczulska

Web analyst w Sempai. Ania szeregi Sempai zasiliła już 4 lata temu. Obecnie odpowiada za koordynowanie pracy i rozwój działu analitycznego i CRO, w tym zarządza zespołem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwiązania skrojone do potrzeb klientów agencji w oparciu o analizy on-site. Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewnętrzne w siedzibach naszych klientów oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych (Akademia Sempai).
Ania posiada Kwalifikację Indywidualną Google Analytics oraz certyfikat DIMAQ. Jest absolwentką Studiów Podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunkach: Marketing internetowy oraz Projektowanie UX i Analityka internetowa.
Kampania, którą współrealizowała dla innogy.pl, zajęła 3. miejsce w konkursie semKRK 2019.
Ania regularnie prowadzi webinary nt. analityki i CRO dla wszystkich zainteresowanych. Parokrotnie występowała na InCommerce - konferencji branży InCommerce a także dwukrotnie na konferencji DimaqDay.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Artur Mosiak

Artur Mosiak

Ponad 7 lat doświadczenia w Digital Marketingu, zarówno od strony prowadzenia/analizy/traffickingu jak i strategii krótko i długo terminowej dla największych firm Europy. Prelegent/Keynote speaker na licznych eventach branżowych, odnośnie SEO oraz Programmatic.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Katarzyna Baranowska

Katarzyna Baranowska

Marketingiem internetowym zajmuje się od blisko 9 lat. Specjalizuje się w audytach sklepów internetowych oraz stron firmowych (w tym również deweloperskich) pod kątem SEO, optymalizacji witryn, przygotowywaniu i wdrożeniu strategii związanych z budowaniem popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych. Autorka bloga poświęconego tematyce SEO – http://katarzynabaranowska.com

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Barczyk

Michał Barczyk

Niezależny specjalista SEO o międzynarodowym doświadczeniu. Od 2006 roku bada, obserwuje i testuje rozwój algorytmiki wyszukiwarek internetowych. SEO & Analyst Team Leader w polskiej sieci sklepów komputerowych x-kom. Prowadzi własną agencję kreatywną MediaWIN, która specjalizuje się w realizowaniu celów biznesowych z wykorzystaniem kanałów internetowych. Po godzinach sportowiec z pasją, miłośnik piw regionalnych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński

Wspólnie z całym zespołem doradza przedsiębiorcom i szkoli studentów z zakresu umiejętności cyfrowych. Stara się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, żeby uczestnicy zajęć lepiej rozumieli dynamicznie zmieniający się świat reklamy internetowej.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Oskar Braszczyński

Oskar Braszczyński

Oskar jest częścią dublińskiego zespołu Google, który pracuje z agencjami marketingowymi w Polsce i odpowiada za strategie produktowe. Wcześniej współtworzył zespół Brand Management i Corporate PR w Procter&Gamble. Specjalizuje się w rozwiązaniach dla komunikacji zintegrowanej, marketingu produktów niszowych i na wczesnym etapie rozwoju. Zwolennik rzetelnych badań konsumenckich. Prywatnie, zapalony żeglarz.