Prelegenci konferencji semKRK

Paweł Adamiec

Paweł Adamiec

Z zawodu specjalista Google Ads i Google Analytics, Google Export Guru, Senior SEM Manager w agencji data.rocks, współtwórca szkoleń Akademii Ads.

Prywatnie pasjonat i badacz strategii oraz Dawnych Europejskich Sztuk Walki.

Z wykształcenia magister amerykanistyki-kulturoznawstwa i stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.

Swoją przygodę z reklamą rozpocząłem ponad 10 lat temu, przez ten czas prowadziłem kampanie dla kilku tysięcy klientów, działających w każdej możliwej branży, zajmowałem się też wsparciem agencji i domów mediowych oraz tworzeniem kampanii eksportowych na wszystkich rynkach świata.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Łukasz Adamski

Łukasz Adamski

Ponad 9 lat doświadczenia w marketingu w projektach z obszaru SEM. Pracował m.in. dla takich marek jak Unilever, Volvo, BP, Castrol, Maspex, mBank, Nike, Dyson i Ford. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zarówno szeroko zakrojonych działań wizerunkowych jak i performance z wykorzystaniem platformy Google Ads. Obecnie pełni rolę Head of Growth Marketing w agencji Whites.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce2

Zdobyte II miejsca na semKRK

Katarzyna Baranowska

Katarzyna Baranowska

W branży SEO działa od 2010 roku. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Barczyk

Michał Barczyk

Niezależny specjalista SEO o międzynarodowym doświadczeniu. Od 2006 roku bada, obserwuje i testuje rozwój algorytmiki wyszukiwarek internetowych. SEO & Analyst Team Leader w polskiej sieci sklepów komputerowych x-kom. Prowadzi własną agencję kreatywną MediaWIN, która specjalizuje się w realizowaniu celów biznesowych z wykorzystaniem kanałów internetowych. Po godzinach sportowiec z pasją, miłośnik piw regionalnych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński

Wspólnie z całym zespołem doradza przedsiębiorcom i szkoli studentów z zakresu umiejętności cyfrowych. Stara się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, żeby uczestnicy zajęć lepiej rozumieli dynamicznie zmieniający się świat reklamy internetowej.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Filip Biszczak

Filip Biszczak

Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obsługę kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji. W swoim portfolio, ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marzeń. W międzynarodowym konkursie Google AdWords Premier Partners Awards w regionie EMEA 2017 case studies jego kampanii otrzymały nominacje do głównej nagrody w 3 kategoriach: Search Innovation, Mobile Innovation oraz Growing Businesses Online. Nominowany w GPPA EMEA także w 2019 roku z kampanią dla Showroom.pl

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Borzyszkowski

Michał Borzyszkowski

Ekspert SEO z ponad 10 letnim doświadczeniem. Programista. Zafascynowany branżą SEO i technicznymi aspektami pozycjonowania. Doświadczenie z projektami od małych lokalnych firm do ogromnych międzynarodowych korporacji.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Andrzej Brandt

Andrzej Brandt

Ekspert SEM, który od 7 lat prowadzi kampanie Google Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Oskar Braszczyński

Oskar Braszczyński

Oskar jest częścią dublińskiego zespołu Google, który pracuje z agencjami marketingowymi w Polsce i odpowiada za strategie produktowe. Wcześniej współtworzył zespół Brand Management i Corporate PR w Procter&Gamble. Specjalizuje się w rozwiązaniach dla komunikacji zintegrowanej, marketingu produktów niszowych i na wczesnym etapie rozwoju. Zwolennik rzetelnych badań konsumenckich. Prywatnie, zapalony żeglarz.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Bryś

Michał Bryś

Z analizą danych dla e-commerce związany od 2009 roku. Wykorzystuje dane do rozwiązywania problemów biznesowych – od ich zbierania po wyciąganie wartościowych wniosków. Zbiory danych wielkości od megabajtów po petabajty nie mają przed nim tajemnic. Realizował projekty dla największych serwisów internetowych w Polsce jak Allegro.pl i Onet.pl oraz firm z USA. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Certyfikowany Google Cloud Professional Data Engineer (https://www.credential.net/profile/michalbrys/).

ilość wystąpień