Prelegenci konferencji semKRK

Adam Cieśla

Adam Cieśla

Człowiek z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego obecnie projekty do ponad 200 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Począwszy od 2008 roku skompletował wszystkie kolejne oficjalne certyfikaty Google w zakresie reklamy Adwords oraz Google Analytics.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Adam Suraiya

Adam Suraiya

Manager działu SEO w agencji NPROFIT. Jest odpowiedzialny za nadzorowanie działań zespołu SEO oraz ustalanie strategii pozycjonowania dla kluczowych klientów. W świecie marketingu internetowego zaczął działać około 5 lat temu i trwa w nim do dziś. Fan rozwiązań, które pomagają usprawniać pracę.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Adriaan Dekker

Adriaan Dekker

Adriaan has years of hands-on PPC experience, profitably managing campaigns across 100+ accounts. And since launching his newsletter he’s carefully documented every single minor and major change to the Google Ads platform, making him one of the most recognized and respected voices within the PPC community.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Adrian Andrzejczyk

Adrian Andrzejczyk

Od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Autor książki "SEO Marketing". Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Obsłużył ponad 100 klientów z zakresu SEO, SEM i analityki. Prowadzi szkolenia na krakowskich uczelniach – WSEI i WSZiB. Jest certyfikowanym specjalistą Google Analytics, Google Ads i DoubleClick. Prowadzi cykl szkoleń Performance Marketing Management na YouTube.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Adrian Pakulski

Adrian Pakulski

Przedsiębiorca i specjalista ds. SEO. Od 6 lat przewodzi agencji SEO Paq Studio, w której odpowiada za dowożenie ruchu z wyników organicznych Google ze szczególnym uwzględnieniem polskiego sektora e-commerce. Współwłaściciel spółki, prowadzącej sklepy z częściami do motocykli offroadowych i crossów Enduro 7.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Adrian Zacharski

Adrian Zacharski

Adrian jest częścią warszawskiego zespołu Google. Na co dzień pracuje z topowymi klientami w Polsce, których wspiera w zakresie rozwiązań produktowych i strategii. Specjalizuje się w performance marketingu. Doświadczenie zdobywał pracując jako specjalista SEM w agencjach i domach mediowych. Zwolennik automatyzacji i wszelkich smart rozwiązań.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Agata Pilacińska-Jakubowska

Agata Pilacińska-Jakubowska

Performance Development Manager w zespole DoubleClick CEE w Google, pracuje z największymi markami w regionie nad projektami atrybucyjnymi w działach sprzedaży internetowej. Łączy doświadczenie z Google Analytics i AdWords z technologiami programatycznego zakupu mediów.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Albert Czajkowski

Albert Czajkowski

Właściciel agencji SEM specjalizującej się w obsłudze kampanii dla eCommerce oraz startupów, gdzie szczególne znaczenie ma szybkie skalowanie działań. Prowadzi również działania SEM w branży finansowej m.in. dla portali ForexRev.pl oraz CrypS.pl. Certyfikowany specjalista Google Ads oraz Google Analytics z 8-letnim doświadczeniem w branży.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Albert Radomski

Albert Radomski

Specjalista od reklam na Facebooku. Ogarnia zarówno raczkujące biznesy jak i największe w Polsce ecommerce'y.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Andrzej Brandt

Andrzej Brandt

Ekspert PPC, który od 10 lat prowadzi kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Aneta Krystosik

Aneta Krystosik

Od 2014 roku związana z marketingiem internetowym. Współzałożycielka Digitalsharks. Lubi testować nowe rozwiązania z użyciem produktów Google Marketing Platform - Search Ads 360, Display & Video 360, Campaign Manager. Certyfikowany Trener Google Marketing Platform. Każdą wolną chwilę spędza na podróżowaniu.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

semkrkwards2

Zdobyte nagrody semKRK Awards

Anna Janiszewska

Anna Janiszewska

Analityk i badacz rynku. W Google Poland wspiera analitycznie polskie firmy (m.in. z sektora Retail, Tech, Travel i FMCG) w poszukiwaniu nisz rynkowych, zrozumieniu cyfrowego konsumenta i ekspansji globalnej. Z analityką związana od początku kariery - wcześniej zajmowała się badaniami konsumenckimi (zespół badań ilościowych w MillwardBrown Polska), business intelligence i analizą sprzedaży (Pfizer, Kompania Piwowarska).

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Anna Karczewska

Anna Karczewska

SEM Manager w agencji When. Absolwentka podyplomowych studiów z E-marketingu na Wyższej Szkole Europejskiej. Certyfikowana specjalistka Google Ads i Analytics. Z branżą SEM związana od 5 lat. Na co dzień zarządza kampaniami Google Ads, Facebook Ads oraz LinkedIn Ads. Pasjonatka marketingu internetowego i poszukiwacz branżowych nowinek.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Anna Łowczowska

Anna Łowczowska

Absolwentka Akademii Ekonomicznej na kierunku Zarządzanie sprzedażą. Ukończyła także podyplomowe studia z marketingu internetowego na krakowskiej AGH. Z FreshMailem związana od 2011 roku, wcześniej w dziale marketingu współtworzyła strategię promocji firmy. Organizatorka konferencji email marketingowej M@il My Day oraz eventów szerzących wiedzę z zakresu email marketingu i FreshMaila.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Anna Moczulska

Anna Moczulska

Web analyst w Sempai. Ania szeregi Sempai zasiliła już 4 lata temu. Obecnie odpowiada za koordynowanie pracy i rozwój działu analitycznego i CRO, w tym zarządza zespołem, przygotowuje oferty i wyceny, dobiera rozwiązania skrojone do potrzeb klientów agencji w oparciu o analizy on-site. Ponadto Ania prowadzi szkolenia zewnętrzne w siedzibach naszych klientów oraz otwarte, dla wszystkich zainteresowanych (Akademia Sempai).
Ania posiada Kwalifikację Indywidualną Google Analytics oraz certyfikat DIMAQ. Jest absolwentką Studiów Podyplomowych na Politechnice Białostockiej na kierunkach: Marketing internetowy oraz Projektowanie UX i Analityka internetowa.
Kampania, którą współrealizowała dla innogy.pl, zajęła 3. miejsce w konkursie semKRK 2019.
Ania regularnie prowadzi webinary nt. analityki i CRO dla wszystkich zainteresowanych. Parokrotnie występowała na InCommerce - konferencji branży InCommerce a także dwukrotnie na konferencji DimaqDay.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Anna Tratnerska

Anna Tratnerska

Ekspertka z 20-letnim doświadczeniem w budowaniu i realizacji strategii marketingowych nastawionych na efekt. Z sukcesami pracowała z takimi brandami jak Asus, Santander, Tesco, Baselinker, Pyrkon 💜, mBank, Sindbad i wiele innych. Fanka marketingu data driven, technologii, game devu, planszówek i RPGów.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce2

Zdobyte II miejsca na semKRK

Artur Mosiak

Artur Mosiak

Ponad 7 lat doświadczenia w Digital Marketingu, zarówno od strony prowadzenia/analizy/traffickingu jak i strategii krótko i długo terminowej dla największych firm Europy. Prelegent/Keynote speaker na licznych eventach branżowych, odnośnie SEO oraz Programmatic.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Artur Pajkert

Artur Pajkert

Od blisko 20 lat ułatwia firmom rozwój, koncentrując się na zagadnieniach związanych z marketingiem oraz hostingiem. Praktyk akademicki, autor publikacji w prasie branżowej, bloger, vloger, twórca narzędzi przydatnych w marketingu. Na co dzień odpowiada za dostarczanie zadowolenia do 180 tysięcy użytkowników hostingu grupy H88 w Polsce.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Artur Strzelecki

Artur Strzelecki

Niezależny specjalista SEM, który upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W wolnych chwilach doradza, jak odnaleźć własną ścieżkę w Google.

ilość wystąpień4

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Barbara Garczyńska

Barbara Garczyńska

Współzałożycielka Get Noticed, certyfikowanej agencji Google Premier Partners, która skaluje wyniki sklepom e-commerce. W branży marketingowej od 9 lat. Certyfikowana specjalistka Google Ads i Google Analytics. Uwielbia przewidywać potrzeby klienta, analizować dane, układać strategię i nieprzerwanie ulepszać procesy. Ulubione hasła to: skalowanie, ekspansja i YouTube. Gdy nie jest w pracy to za relaks służą jej szybkie przejażdżki szosowe.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Bartłomiej Gajdzis

Bartłomiej Gajdzis

Performance Marketing Expert, pracownik marketingu z 10 – letnim doświadczeniem. Pracował po każdej stronie tej branży (wydawca, agencja, reklamodawca). W OBI zajmuje się akwizycją traffiku w sklepie obi.pl. Prywatnie mąż, ojciec bliźniąt i perkusista.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Bartłomiej Kaczmarczyk

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy z ponad 11-letnim doświadczeniem i własnym kanałem YT o GTM, GA (https://link.sssem.ninja/kanal_YT). Posiada certyfikat Google Analytics, Advanced Google Tag Manager, Google Analytics 4 CXL Institute, Query GA4 Data in BQ- Team Simmer. Lubi testować, optymalizować, analizować i dzięki temu zwiększać współczynniki konwersji. Prelegent, szkoleniowiec, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej i F1.

ilość wystąpień3

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Bastian Grimm

Bastian Grimm

Bastian Grimm is the CEO of Peak Ace and a renowned expert in large-scale international SEO and AI for digital marketing. With over 20 years of experience focusing on large-scale, international SEO across highly competitive industries, he was named “Search Personality of the Year” at the 2019 European Search Awards. Most recently, he has become enthralled with AI, ChatGPT and the plethora of tools that are emerging daily in this space. Strategising and theorising the best way to implement AI for your business has therefore become a topic that Bastian is passionate about sharing his knowledge on at various conferences around the world. Delivering unique digital experiences is at the core of Peak Ace’s mission and the digital marketing agency is a leading expert in customisable, tailored solutions for its high-profile clients - such as Airbnb, TUI and Sage.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Cezary Glijer

Cezary Glijer

W Internecie od 1992, w SEO od 1995 roku. Dużo widziałem i doświadczyłem – tym się dzielę w pracy, na warsztatach i konferencjach.

ilość wystąpień5

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce3

Zdobyte I miejsca na semKRK

drugie miejsce2

Zdobyte II miejsca na semKRK

Damian Kiełbasa

Damian Kiełbasa

Współzałożyciel i CTO platformy content intelligence CONTADU, a wcześniej (współ)twórca narzędzi takich jak Clusteric czy Synoglota. Implementuje rozwiązania przetwarzające obszerne zasoby danych, wykorzystujące machine learning oraz NLP. Entuzjasta biegania z odpowiednio skrzywionym poczuciem humoru.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Damian Lutowski

Damian Lutowski

W branży SEO od 14 lat. Z czego połowa tego czasu to współpraca z grupą Rankomat. W pierwszej kolejności staram się budować i rozwijać biznes, a dopiero w drugiej zwiększać widoczność. Uważam, że całościowe spojrzenie na marketing online pozwala wycisnąć z SEO jeszcze więcej. Po pracy fan piłki nożnej i technologii blockchain.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Damian Rams

Damian Rams

Od 2014 roku zajmuję się analityką internetową oraz optymalizacją konwersji. Wdrażam Google Analytics 4, buduję raporty, rekomenduję działania i szkolę specjalistów. Moi klienci to między innymi Displate, Kross, RynekPierwotny.pl, Swiss czy Tigers.

Lubię dzielić się wiedzą. Nagrałem w swoim życiu 5 kursów online o analityce. Łącznie to ponad 35 godzin materiałów wideo. Na blogu o analityce opublikowałem prawie 100 wpisów i który jest co miesiąc odwiedzany około 6000 razy.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Damian Sałkowski

Damian Sałkowski

Zarządza SENUTO, aplikacją do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

ilość wystąpień4

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce2

Zdobyte I miejsca na semKRK

Daniel Chruściński

Daniel Chruściński

Pełnomocnik zarządu ds. jakości/menadżer działu optymalizacji konwersji z wieloletnim doświadczeniem zarówno w marketingu internetowym (głównie prowadzenie kampanii Google Ads), jak i w pracy z klientem. Ukończył szereg kursów z zakresu marketingu internetowego, m.in. kursy organizowane przez Google dla specjalistów z Polski i Europy. Uczestniczył w oficjalnej konferencji Google dla największych agencji Google Ads na Europę środkowo-wschodnią w Rydze.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Daniel Janiszewski

Daniel Janiszewski

Dzięki wiedzy programistycznej bez problemu odnajduje się temacie optymalizacji gotowych aplikacji webowych czy autorskich skryptów nie przygotowanych pod SEO. Jest wyznawcą idei "Jeśli nasz klient zarabia zarabiamy i my" dlatego celem zawsze jest zwiększanie konwersji. Obecnie pracuje dla agencji Testimo z Gliwic.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Dawid Krystosik

Dawid Krystosik

Specjalista od baz danych. Od 2014 współpracuje z różnymi agencjami marketingu online, wspierając je przy tworzeniu skryptów, analiz i niestandardowych rozwiązań w chmurze Google Cloud i na platformach marketingowych. Obecnie Head of Analytics w Digitalsharks. Majsterkowicz, zwolennik prostych i szybkich rozwiązań, miłośnik nurkowania i nicnierobienia w dziczy.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

semkrkwards2

Zdobyte nagrody semKRK Awards

Dawid Medwediuk

Dawid Medwediuk

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - ukończył studia licencjackie na kierunku "Informatyka i Ekonometria" oraz studia magisterskie na kierunku "Informatyka w biznesie". Od 2011 roku związany z marketingiem internetowym, ściślej Search Engine Marketingiem. Specjalizuje się w technicznych audytach On-Page SEO. Jako Specjalista SEO pracował w agencjach marketingu internetowego: Eactive, Semahead, Elephate; dla portalu Travelplanet.pl, a także jako Head of SEO w sklepie Militaria.pl. Od 2017 roku pracuje jako freelancer pod własną marką dawidmed.com, a od 2019 roku jako Specjalista SEO w Opera Software.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Dawid Wydra

Dawid Wydra

Właściciel agencji VOLE, posiadającej status Google Premier Partner. Specjalista Google Ads & Analytics z ponad 10-letnim doświadczeniem. Autor książki „Reklama Google AdWords w praktyce” (Edgard, 2014). Łączy bogate doświadczenie związane z zarządzaniem kampaniami AdWords i Facebook Ads z umiejętnościami w zakresie technologii IT (m.in. JavaScript), co pozwala na wypracowanie unikalnych rozwiązań reklamowych i analitycznych. Miłośnik rozwiązywania problemów w zakresie Google Ads & Analytics, przy których inni się poddają. W wolnych chwilach muzyk bluesowy.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Dixon Jones

Dixon Jones

Dixon Jones has worked at the forefront of search marketing since 1999 and is the Global Brand Ambassador of the world’s largest link analysis engine, Majestic, which helped to build up as Marketing Director in 2009, transforming the industry by providing link intelligence on a scale not previously open to the industry. Bringing the technology to the search industry has resulted in two best SEO Technology awards and a user base of hundreds of thousands in twelve languages around the world. The data provides users with detailed link data from anchor text to crawl date.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Dorota Percha

Dorota Percha

W Full Stack Experts ściśle współpracuje z agencjami digital z rejonu CEE. W swojej pracy dba o realizację celów Partnerów, zwracając uwagę na nowoczesne rozwiązania i partnerskie relacje. Certyfikowana specjalistka w zakresie GMP. FRISowa zawodniczka skupiona na osiąganiu celów, w sercu będąca graczem zespołowym.  Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe. Z branżą marketingową związana od 2016. Właścicielka nieposłusznego whippeta, którego imię pochodzi od jej ulubionego drinka.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Ewelina Podrez-Siama

Ewelina Podrez-Siama

Zaprzyjaźniona z marketingiem internetowym od przeszło 12 lat Specjalistka SEO. Założycielka wrocławskiej agencji SEO/SEM Fox Strategy, w której pracuje z 9-osobowym zespołem doświadczonych Specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Specjalizuje się w optymalizacji stron pod kątem SEO, pozycjonowaniu aplikacji mobilnych (ASO) i SEO dla podcastów. W swojej pracy stawia na nieszablonowe rozwiązania, transparentność działań, uczciwą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji. Pracowała i pracuje zarówno z klientami z sektora MŚP, jak i serwisami z najtrudniejszych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Prelegentka na licznych wydarzeniach marketigowcych oraz biznesowych. Gościni podcastów branżowych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Filip Biszczak

Filip Biszczak

Google Ads Team Manager, w Sempai od 2015 roku. Odpowiada za planowanie strategii i obsługę kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji. W swoim portfolio, ma takie brandy jak: Showroom, DeeZee.pl, TXM, Prezent marzeń. W międzynarodowym konkursie Google AdWords Premier Partners Awards w regionie EMEA 2017 case studies jego kampanii otrzymały nominacje do głównej nagrody w 3 kategoriach: Search Innovation, Mobile Innovation oraz Growing Businesses Online. Nominowany w GPPA EMEA także w 2019 roku z kampanią dla Showroom.pl

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Grzegorz Smółkowski

Grzegorz Smółkowski

Odpowiada za sprzedaż DoubleClick Search w centralnej i wschodniej Europie. Specjalizuje się w performance marketingu, analityce internetowej oraz strategiach marketingowych. Projektuje zaawansowane strategie online dla kluczowych klientów Google.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Grzegorz Strzelec

Grzegorz Strzelec

Autor najbardziej spektakularnego szkolenia SEO w Polsce a być może na świecie - papaSEO. Były Head of SEO w Onet i TVN. Dwukrotny zwycięzca Festiwalu SEO i jednokrotny semKRK. Pasjonat DoItYourself. Mąż, tata, wariat nie szukający kompromisów.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Ireneusz Stadler

Ireneusz Stadler

Od ponad 10 lat w branży reklamowej. Planuje, projektuje, tworzy, wdraża. Obecnie w Agencji reklamowej GreenFly w Rzeszowie, wcześniej związany z Inkubatorem Przedsiębiorczości Podkarpackiej Izby Gospodarczej. Animator kultury, fotograf, grafik, certyfikowany specjalista AdWords. SEM to wynik doświadczeń, gdzie celem jest tworzenie najskuteczniejszych kampanii reklamowych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Iwona Michalec

Iwona Michalec

Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego i AGH, od ponad 7 lat związana z marketingiem internetowym. Specjalizuje się w kampaniach content marketingowych – planowaniu strategii, procesie jej tworzenia i dystrybucji. Uwielbia przekazywać swoją wiedzę na temat SEO Copywritngu, dlatego chętnie prowadzi szkolenia z tego zakresu dla pracowników i klientów firmy. Kiedy tylko ma okazję, dzieli się nią również na serwisach branżowych i firmowym blogu.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Izabela Wiśniewska

Izabela Wiśniewska

Izabela pracuje w branży SEO od 2013 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach SEO w Birmingham i w Londynie, jak również po stronie klienta, pracując jako Marketing Manager i zarządzając również SEO. Dziś, prowadzi agencje marketingu online, Creatos Media, gdzie na co dzień oprócz funkcji dyrektora, pracuje jako Head of SEO.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Jakub Macheta

Jakub Macheta

Jakub jest częścią zespołu Google w głównej siedzibie EMEA w Dublinie i współprowadzącym "The Voice of Ads - czyli pozwól swoim reklamom przemówić". Na co dzień pracuje z największymi agencjami performance'owymi w Polsce i rozwija topowych klientów, korzystając z rozwiązań marketingowych Google'a. Pasjonat wideo, w szczególności YouTube'a, moderator eventów i zwolennik innowacyjnego podejścia do przekazu informacji.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Joanna Burdek

Joanna Burdek

Pisarka, Copywriterka od 15 lat. Zaczynała, kiedy pojawił się w Polsce temat webwritingu. Wykłada e-marketing i strategię digital. Jest opiekunką studiów dla brand managerów. Szkoleniowczyni (Boże, jak to brzmi po damsku). Ma też własną agencję Brand Useful.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Joanna Kwiatkowska

Joanna Kwiatkowska

- 10-letnie doświadczenie w branży IT, w szczególności w zakresie narzędzi e-Commerce oraz social media, systemów zarządzania dużymi zasobami danych oraz analityki danych,
- od 2018 r. Co-founder, Head of Ecommerce & CTO w Kubota S.A. - kompleksowe zarządzanie kanałami sprzedaży online marki Kubota oraz zespołem e-Commerce, administracja IT, budżetowanie, planowanie i wdrażanie strategicznych planów rozwojowych,
- od 2013 r. współautorka ponad 10 projektów R&D (informatycznych oraz filmowo-informatycznych) o wartości prawie 50 mln zł dofinansowanych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju oraz Regionalnych Programów Operacyjnych; współuczestniczyła w projektach R&D (głównie z zakresu wytwarzania instalacji pilotażowych/demonstracyjnych) o wartości 40 mln zł.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Joanna Ostowska-Oczak

Joanna Ostowska-Oczak

W zespole d/s implementacji pracuję od dwóch lat. Moje główne zadania to wsparcie reklamodawców w zakresie implementacji tagów , m.in. konwersji, dynamicznego remarketingu czy rozszerzonego ecommerce.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Kamil Demidowski

Kamil Demidowski

SEO Team Leader w agencji SEO/ SEM Fox Strategy. Ponad 8 lat doświadczenia w branży SEO. Od ponad 6 lat prowadzę projekty SEO na rynku krajów niemieckojęzycznych w szczególności dla segmentu e-commerce. Szczególną wagę przywiązuję do technicznej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych oraz wspieraniu procesów związanych z UX.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Kamila Kotowska

Kamila Kotowska

Od lat związana z branżą kreatywną. Prelegentka, trenerka, wykładowczyni. Ekspertka Behavior-Led Marketingu, który łączy kreatywność z analityką behawioralną i pracą z danymi Jako entuzjastka Content i Growth Marketingu stawia przede wszystkim na nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów komunikacyjnych i budowanie strategii kreatywnych. . Mówi o sobie Creative MacGyver.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Karol Dziedzic

Karol Dziedzic

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

ilość wystąpień3

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Karol Sobczak

Karol Sobczak

Członek dublińskiego zespołu Google, ekspert reklamy YouTube z ponad 4 letnim doświadczeniem w branży digitalowej. W swojej karierze pracował dla takich firm jak TikTok oraz adidas i posiada bogatą wiedzę na temat efektywnych działań na platformach wideo. Był mówcą na wydarzeniach poświęconych działaniom na YouTube takim jak YouTube Guru oraz YouTube Insiders, a także współtworzył vlog poświęcony platformie Google Ads – “Voice of Ads”.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Kaspar Szymański

Kaspar Szymański

Kaspar Szymanski ekspert SEO oraz były członek zespołu Google Search należy do grona nielicznych osób z wieloletnim doświadczeniem w wdrażaniu zasad Google oraz analizie spamu w wynikach wyszukiwania Google. Obecnie Kaspar wykorzystuje doświadczenie zdobyte w Google, oferując usługi doradcze w zakresie pozycjonowania i optymalizacji.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Katarzyna Baranowska

Katarzyna Baranowska

W branży SEO działa od 2010 roku. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w badaniu potrzeb i opracowaniu planu działania SEO. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

Kinga Edwards

Kinga Edwards

Creative Owner w Brainy Bees - zespole content marketingu & PR, realizującym projekty dla firm z branży SaaS, B2B i IT. Realizuje projekty dla firm z ponad 15 państw na całym świecie. jest zaangażowana zarówno w strategię, jak i egzekucję działań. Country Leader SaaStock w Polsce.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Kinga Sroka

Kinga Sroka

Certyfikowana specjalistka Google Ads oraz Google Analytics z kilkuletnim doświadczeniem. Na co dzień odpowiada za płatne kanały dla OLX.PL, w weekendy wykładowca na Collegium Da Vinci oraz TEB Edukacja. Specjalizuje się w narzędziach Google, aktywnie komentuje dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość digital marketingu na swoim blogu: kingasroka.pl/. Prelegentka 17. edycji semKRK oraz InternetBeta 2021. Entuzjastka marketingu aplikacji mobilnych.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

Krystian Kucharski

Krystian Kucharski

Współwłaściciel i wiceprezes zarządu w PromoTraffic, zarządza i rozwija agencję marketingową, której misją jest pomaganie ambitnym sklepom e-commerce w rozwoju ich biznesu online. Założyciel kilkunastu serwisów internetowych związanych z systemami affiliacyjnymi, sklepami internetowymi oraz giełdą forex. Certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics. W branży marketingu internetowego działa od 2009 roku. W tym czasie zdobył doświadczenie w zarządzaniu kampaniami za pomocą platformy Google Ads, Google Marketing Platform, Facebook Ads i Google Analytics. W swojej karierze odpowiadał za kampanie PPC i wdrożenia analityczne dla takich klientów jak: Takeda, Puccini, MoneyMan, Sklep-Presto, Selfieroom, Q Hotele, Plantwear czy Sneakerstudio. Specjalizuje się w budowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii PPC najbardziej popularnych płatnych platform nastawionych na konwersję lub/i budowę świadomości marki. Szkoleniowiec i prelegent podczas wydarzeń marketingowych na E-biznes Fest

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Krzysztof Janosiewicz

Krzysztof Janosiewicz

Krzysztof w Sempai zarządza i koordynuje pracą specjalistów Google Ads i Marketplace. Odpowiada także za planowanie, wdrażanie i optymalizację kampanii Google Ads dla kluczowych klientów agencji, a także za rozwój usług związanych z kampaniami płatnymi na innych platformach, w tym Allegro, Amazon czy Linkedin. Laureat semKRK 2022 i 2018, finalista European Search Awards 2022 oraz Google Premier Partner Awards 2019 i 2018.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

semkrkwards1

Zdobyte nagrody semKRK Awards

Krzysztof Modrzewski

Krzysztof Modrzewski

Z reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Jego misją jest pomaganie firmom działać w internecie poprzez dostarczanie rozwiązań technologicznych, konsultacji mediowo-analitycznych oraz edukację. Obecnie zajmuje się programem edukacyjnym Marketing Masters. W przeszłości prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth, Startup School oraz był przewodnikiem i trenerem w programie Umiejętności Jutra. Jeden z twórców narzędzia WitCloud. Prywatnie geek gier planszowych.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

Krzysztof Wroński

Krzysztof Wroński

Prowadzi szkolenia z Google Ads i z Analytics, m.in. na Akademia Google Partners. Występuje również jako prelegent na konferencjach branżowych, m.in. na Kongres Online Marketing. Od 2007 roku specjalizuje się w tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google, które przynoszą zwrot z inwestycji. Pomaga firmom rozwijać biznes w sieci, przy wykorzystaniu narzędzi marketingu internetowego. Tworzy strategie działań i dobiera narzędzia. Analizuje strony internetowe i doradza jak je ulepszyć, by spełniały swoją najważniejszą rolę – sprzedawały produkty lub usługi.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Łukasz Adamski

Łukasz Adamski

Ponad 9 lat doświadczenia w marketingu w projektach z obszaru SEM. Pracował m.in. dla takich marek jak Unilever, Volvo, BP, Castrol, Maspex, mBank, Nike, Dyson i Ford. Posiada doświadczenie w prowadzeniu zarówno szeroko zakrojonych działań wizerunkowych jak i performance z wykorzystaniem platformy Google Ads. Obecnie pełni rolę Head of Growth Marketing w agencji Whites.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce2

Zdobyte II miejsca na semKRK

Łukasz Chwiszczuk

Łukasz Chwiszczuk

Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, Meritum Bank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.

ilość wystąpień5

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce3

Zdobyte I miejsca na semKRK

Łukasz Haładus

Łukasz Haładus

Od kilku lat związany z rynkiem marketing automation. W Benhauer odpowiedzialny za rozwój dep. współpracy strategicznej.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Łukasz Kołodziejczyk

Łukasz Kołodziejczyk

Z branżą SEO związany od ponad 7 lat. Obecnie specjalista SEO w Onet S.A. Pasjonat analityki i wyciągania konkretnych informacji ze świata liczb i wykresów. W wolnym czasie lubi pogrzebać sobie w kodzie. Ciągle głodny wiedzy w poszukiwaniu, której jest w stanie przebyć setki kilometrów bywając na niezliczonej liczbie branżowych eventów w ciągu roku.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Łukasz Kozłowski

Łukasz Kozłowski

Komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej, następnie sprzedaży detalicznej, jako osoba odpowiedzialna za ecommerce i marketing. Od 2015 roku związany z DreamCommerce, gdzie jest odpowiedzialny, za rozwój klientów Shoper i Zencommerce.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Łukasz Rogala

Łukasz Rogala

Gdy zaczynał interesować się SEO ponad 10 lat temu nie przypuszczał, że początkowo przelotny romans przerodzi się w namiętne uczucie i cudowną relację. I chociaż SEO potrafi dać w kość swoją nieprzewidywalnością to pomimo upływu lat uczucie nie słabnie. Fan technicznego SEO, które jest przede wszystkim SKALOWALNE. Entuzjasta dobrego (SEO Friendly) contentu oraz nietypowych działań związanych z pozyskiwaniem linków. Administrator grupy "seowcy" na Facebooku.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Łukasz Walczuk

Łukasz Walczuk

Od przeszło 10 lat zajmuje się szeroko rozumianym marketingiem online. W Empiku kieruje zespołem SEO & Content Marketingu.
Specjalizuje się w opracowywaniu strategii SEO dla sklepów internetowych oraz w działaniach content marketingowych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Łukasz Zontek

Łukasz Zontek

Nazywam się Łukasz Zontek. Od 2007 roku siedzę w internetach. Aktualnie jestem właścicielem Agencji SFEO, gdzie na co dzień zajmuję się obsługą dużych firm, sklepów internetowych oraz portali.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Maciej Chmurkowski

Maciej Chmurkowski

Związany z SEO od kilkunastu lat, przede wszystkim z afiliacją na rynku międzynarodowym. Twórca narzędzi automatyzujących wewnętrzne procesy pozycjonowania.
Obecnie wdraża nowy projekt z dziedziny linkbuildingu opartym na PBN.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Maciej Drzewiecki

Maciej Drzewiecki

Przedsiębiorca, e-commerce expert, inwestor, współwłaściciel SPA pod Karpaczem. Uwielbia e-commerce, social media i nowe technologie! Pracował zarówno po stronie Klienta, jak i agencji interaktywnej. Zbudował od zera jedną z największych firm szkoleniowo-wdrożeniowych w Polsce, specjalizującą się w Ochronie Danych Osobowych – kuznia-kadr.pl. Tylko od marca 2018 roku pozyskał przez internet ponad 1300 Klientów (w 95% Klientów biznesowych). Przełożyło się to na ponad milion zł przychodu, bez udziału handlowców, spotkań, niekończących się telefonów i ogromnego zespołu.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Maciej Lewiński

Maciej Lewiński

Maciek Lewiński zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Prelekcje o Google Analytics poprowadzi człowiek, który zna narzędzia Google’a jak własną kieszeń.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Maciej Wiśniewski

Maciej Wiśniewski

Maciej swoją przygodę z marketingiem rozpoczął od sklepu internetowego, który otworzył w 2011 roku. Kolejne trzy lata doskonalił swoje umiejętności w agencji reklamowej. W 2014 otworzył agencję Premiumads, w tym samym roku został certyfikowanym trenerem Google Ads. Współpracował z małymi, lokalnymi przedsiębiorcami jak i przy promocji globalnych marek. Aktualnie zarządza kampaniami reklamowymi w Google Ads, FB Ads oraz LinkedIn Ads.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Marcin Kordowski

Marcin Kordowski

Członek Jury INNOWACJE 2021, trener i mentor.
Współautor książki „Marketing internetowy, nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki”.
Trener, nauczyciel dydaktyczny MBA oraz na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
Autor artykułów prasowych z zakresu SEO, Content Marketingu, AI, eCommerce i UX, bloger.
Współzałożyciel K2 Search, właściciel Kordowski Digital, Global, współtwórca Content+
Global Head of Search w 17 krajach w 4Finance Group dla 27 marek. Wiele zagranicznych projektów wsparcie startup.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Marcin Kościelski

Marcin Kościelski

Od 8 lat realizuję projekty rozwojowe w ramach pracy in-house dla podmiotów e-commerce działających na rynkach międzynarodowych. W Modivo SA (wówczas eobuwie.pl SA) objąłem funkcję Head of SEO i zbudowałem dział odpowiedzialny m.in za Tech SEO i Content Marketing dla brandów spółki na wszystkich rynkach. Od premiery Franko na Amigę w 1994 roku jestem czynnym gamerem.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Marek Tarasiuk

Marek Tarasiuk

Od ponad 4 lat rozwijam swoje kompetencje w Fabryce Marketingu – początkowo w SEO, potem w SEM, FB Ads i analityce internetowej. Dbam o to, by kampanie przynosiły wymierne efekty dla biznesu, które można dokładnie zbadać i przeanalizować. Doświadczenie zbieram w projektach różnej wielkości z zakresu wielu branż.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Maria Cieślak

Maria Cieślak

W agencji Elephate odpowiada za konsultacje w zakresie technicznego SEO dla średniej wielkości i dużych projektów. Posiada certyfaty Yellow Belt SearchMetric oraz Google Analytics – uważa, że dane oraz ich analiza są kluczem do poprawnej optymalizacji strony. W codziennej pracy skupia się na identyfikowaniu problemów z crawlowaniem oraz indeksacją stron oraz szuka rozwiazań, które pomogą zwiększyć wartościowy ruch organiczny.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce2

Zdobyte II miejsca na semKRK

Mariusz Gąsiewski

Mariusz Gąsiewski

W Google pracuje od 2007 roku. Odpowiedzialny za rozwój mobilnego biznesu Google w Polsce i krajach CEE. Doradca w dziedzinie efektywnego wykorzystania produktów Google w strategii marketingowej z szczególnym uwzględnieniem rozwiązań mobilnych i analitycznych. Jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowe, autor wielu publikacji; prowadzi najstarszy polski blog poświęcony tematyce performance marketingu www.ittechnology.us. Absolwent, a obecnie wykładowca na studiach podyplomowych SGH w Warszawie.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Marta Jabłońska

Marta Jabłońska

Prowadzi i optymalizuje kampanie Google Ads oraz Facebook Ads. Planuje i wdraża działania w mediach społecznościowych. Przeprowadza szkolenia, audyty i konsultacje. Autorka bloga: www.martajablonska.pl
Działa w marketingu od 7 lat. Pracowała zarówno w agencjach, jak i po stronie klienta. Przez prawie dwa lata była redaktorem/dziennikarzem Nowego Marketingu – jednego z największych polskich portali internetowych o tej tematyce. Prywatnie fanka Harry’ego Pottera i twórczości sióstr Brontë.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Marta Kusowska

Marta Kusowska

Od 13 lat związana z SEM. Kobieta, która wyznaje zasadę, że złote rybki nie urosną większe, niż akwarium, w którym się znajdują. Dlatego nie poprzestała na prowadzeniu kampanii Google Ads i w swoich projektach zaczęła powiększać akwarium, poprzez ekosystem Google Marketing Platform.
Realizuje kampanie dla największych marek w Polsce i zagranicą, wielokrotnie nagradzanych w konkursach tj.: Performance Diamonds CEE czy European Search Awards.
Prowadząca warsztaty w ramach programu Google Digital Maturity Transformation. Prelegentka wielu polskich i zagranicznych eventów tj., Blueffect, IAB How to.., DIMAQ Voice czy konferencji Google.
Od 2023 Google Certified Individual Platforms Trainers Community Lead CEE, gdzie wspiera rozwój trenerów Google w regionie CEE.
Prywatnie pasjonatka podróży i żeglarstwa. W 2022 opłynęła najdalej wysunięty na północ Europy Przylądek Północny – Nordkapp.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Martyna Zastrożna

Martyna Zastrożna

Entuzjastka marketingu internetowego i web usability. Jest autorką książek Google Analytics dla marketingowców i Google Analytics w biznesie, a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się analityką, marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz uczestnikami szkoleń i konferencji. Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :D).

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Mateusz Dela

Mateusz Dela

Z marketingiem internetowym związany od 10 lat, obecnie zajmuje stanowisko Senior Online Marketing Manager w wyszukiwarce połączeń komunikacyjnych GoEuro. Wcześniej pracował dla agencji SEO w Krakowie, Katowicach i Warszawie. Ponadto, od ponad 6 lat prowadzi własną firmę, świadcząc usługi w zakresie SEO/SEM. Prywatnie pasjonat podróży, snowboardu i off-roadu.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Mateusz Kostrzewa

Mateusz Kostrzewa

Od 2016 roku z oddany światu SEO. Swoją przygodę z SEO na olbrzymiej skali w Allegro rozpoczął w 2018 roku. Od 2021 roku pełni funkcję lidera zespołu SEO. Łączy swoje zainteresowania w programowaniu, NLP, ML, AI oraz automatyzacji, aby nieustannie udoskonalać procesy, wprowadzać innowacyjne rozwiązania i być krok przed konkurencją.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Mateusz Malinowski

Mateusz Malinowski

Od 2016 roku prowadzi działania SEO w Fabryce Marketingu. Specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych strategii SEO (rynek krajowy i zagraniczny), audytowaniu serwisów, rekomendacjach contentmarketingowych pod kątem SEO oraz działaniach e-commerce SEO. Na swoim koncie ma ponad 100 zrealizowanych projektów SEO.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Mateusz Muryjas

Mateusz Muryjas

Pomaga firmom rozwiązywać problemy z danymi. Pracując jako konsultant data science wspiera organizacje w konfiguracji narzędzi, analizie danych i tworzeniu raportów. Odpowiada za rozwój produktu w re:silo - hurtowni danych dla e-commerce. Wie, jak w pełni wykorzystać Google Analytics, Tag Manager i rozwiązania Google Cloud Platform. Prelegent MeasureCamp, Data Science Summit czy I ♥ Ads & Analytics.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Barczyk

Michał Barczyk

Niezależny specjalista SEO o międzynarodowym doświadczeniu. Od 2006 roku bada, obserwuje i testuje rozwój algorytmiki wyszukiwarek internetowych. Performance & B2B Marketing Manager w grupie x-kom. Prowadzi własną agencję MediaWIN, która specjalizuje się w realizowaniu celów biznesowych oraz maksymalizacji sprzedaży przy wykorzystaniu kanałów internetowych. Po godzinach sportowiec z pasją, miłośnik piw regionalnych.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Borzyszkowski

Michał Borzyszkowski

Ekspert SEO z ponad 10 letnim doświadczeniem. Programista. Zafascynowany branżą SEO i technicznymi aspektami pozycjonowania. Doświadczenie z projektami od małych lokalnych firm do ogromnych międzynarodowych korporacji.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Bryś

Michał Bryś

Z analizą danych dla e-commerce związany od 2009 roku. Wykorzystuje dane do rozwiązywania problemów biznesowych – od ich zbierania po wyciąganie wartościowych wniosków. Zbiory danych wielkości od megabajtów po petabajty nie mają przed nim tajemnic. Realizował projekty dla największych serwisów internetowych w Polsce jak Allegro.pl i Onet.pl oraz firm z USA. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Certyfikowany Google Cloud Professional Data Engineer (https://www.credential.net/profile/michalbrys/).

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Garczyński

Michał Garczyński

Współzałożyciel Get Noticed Agency. Od ponad 8 lat w marketingu i sprzedaży zarówno po stronie marki jak i od ponad 3 lat w Get Noticed Agency. W Get Noticed nadzoruje dział new business, client success oraz jest menedżerem działu Facebook Ads.
Po godzinach oddaję się swoim pasjom, które męczą ciało, ale za to uwalniają myśli - kolarstwo, bieganie, Tor Poznań Trackday.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Gwóźdź

Michał Gwóźdź

Z zawodu i wykształcenia ekspert SEO. Pierwsze kroki w obszarach marketingu Internetowego stawiał w 2013 roku zaczynając od prostych zleceń SEO/PPC w charakterze freelancera. W latach 2016 - 2019 związany z jedną z Krakowskich agencji SEO/SEM dodatkowo pracując w formie in-house dla jednej z popularnych marek modowych działającej również na rynkach zagranicznych. Od 2019 roku związany z agencją PromoTraffic pracując na stanowisku Expert SEO i Creative Campaign Manager odpowiedzialny głównie za rozwój usług SEO i realizację kampanii kreatywnych dla bieżących i nowych klientów Premium.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

semkrkwards1

Zdobyte nagrody semKRK Awards

Michał Magdziarz

Michał Magdziarz

W branży SEO jest ponad 12 lat, cały czas na brytyjskim rynku. Pracował dla największych brytyjskich i światowych firm jak Primelocation, OnTheMarket, Trinity Mirror oraz Ticketmaster. Michał jest współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym w DeepCrawl oraz współzałożycielem londyńskiej SEO agencji pod nazwą Semetrical.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Michał Suski

Michał Suski

Współzałożyciel Surfera - polskiego narzędzia wspierającego pracę SEOwców, Content Managerów i Copywriterów na całym świecie. Spełnia się w kreśleniu ścieżki rozwoju produktu, szkoleniach online oraz warsztatach i prelekcjach.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Michał Szylko

Michał Szylko

W swojej pracy stara się łączyć analityczne podejście z technicznym zacięciem. Na co dzień zajmuje się tworzeniem długoterminowych strategii dla swoich klientów i realizacją tychże.

Stara się być na bieżąco z trendami i nowościami tak, by w pracy być przygotowanym na wszystko.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Milena Fietko

Milena Fietko

Specjalistka od branż specjalnych, które wymagają nieszablonowego podejścia do procesu, albo obejmują tematy, których inni by się nie podjęli (erotyka, bukmacherka).
W Delante pracuje od 2016 roku i mocno identyfikuje się z firmą reprezentując ją również na zewnątrz (webinary, konferencje, szkolenia i gościnne wypowiedzi).
Szukanie niekonwencjonalnych rozwiązań i nowych pomysłów na realizację strategii SEO, rozwój samego Delante czy rozwój osobisty to jej chleb powszedni i element pracy, który ją nakręca.
W pracy ceni sobie kontakt z klientem, lubi poznawać nowe biznesy. Postrzega siebie nie tylko w roli SEO Specialisty, ale przede wszystkim w roli doradcy i stratega.
We współpracy SEO na pierwszym miejscu stawia potrzeby i cele klientów. Umie połączyć to co techniczne z tym, co realnie przyniesie korzyści dla biznesu.
Zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym stawia na nieustanny rozwój i zawsze z dużym zaangażowaniem dąży do wyznaczonych celów – także celów klientów.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Milena Majchrzak

Milena Majchrzak

Pracę w branży SEO rozpoczęła 13 lat temu. Od 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Miłosz Krasiński

Miłosz Krasiński

Konsultant SEO na kraje anglojęzyczne, prelegent, blogger, kontrybutor. Na co dzień prowadzi agencję konsultingową SEO pod nazwa Web Chilli Fruit Consulting. Gospodarz webinarów SEMrush edycja Polska.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Monika Goszczycka

Monika Goszczycka

Autorka publikacji internetowych oraz prasowych. Specjalizuje się w tworzeniu i analizie treści content marketingowych oraz dopasowywaniu komunikacji do kanału dystrybucji treści.

Doświadczenie zdobywała w planowaniu i realizowaniu działań dla ponad 100 klientów, m.in. takich jak: LEIFHEIT, PLNY LALA, E.WEDEL, JEAN LOUIS DAVID, SCHNEIDER ELECTRIC czy BLUE MEDIA.

Od kwietnia 2018 roku jest związana z Fabryką Marketingu, gdzie obecnie obejmuje stanowisko Senior Content Specialist.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Monika Kołodziejczyk

Monika Kołodziejczyk

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek. Prowadziła szkolenia, występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych. Od ponad 7 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet jako Performance Marketing Manager. Ponad 2 lata pracowała w Grupie Interia jako Manager działu Digital Analytics. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ. CEO agencji ThinkDigital.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

Natalia Paciorek

Natalia Paciorek

Specjalistka SEO i E-commerce z międzynarodowym doświadczeniem. W branży SEO od 2016 roku. Na co dzień SEO Manager w Komfort S.A. Dodatkowo, prowadząc własną agencje, doradza klientom w jaki sposób najefektywniej wykorzystać budżet i maksymalizować zyski ze sprzedaży w Internecie. Prowadzi szkolenia z SEO. Gościnnie opowiada studentom UJ o fascynującym i dynamicznym świecie marketingu internetowego.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Natalia Witczyk

Natalia Witczyk

Natalia Witczyk jest niezależnym Konsultantem SEO. Specjalizuje się w Technicznym Międzynarodowym SEO, czyli mówiąc prościej: upewnianiu się, że Google, Yandex, Baidu oraz inne wyszukiwarki rozumieją stronę w taki sposób, jaki był zamierzony. Jest pasjonatką międzynarodowego podejścia i tworzenia unikalnych strategii dostosowanych do każdego rynku, języka, publiczności i wyszukiwarki. Posiada bogate doświadczenie ze świata agencji SEO, najpierw w Wielkiej Brytanii, a obecnie z Hiszpanii, gdzie mieszka od 7 lat. Jest aktywną członkinią społeczności SEO w Europie oraz sędzią nagród branżowych takich jak EU, UK czy Global Search Awards.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Olgierd Sroczyński

Olgierd Sroczyński

W sprzedaży od 2008 roku, od 2010 roku związany z branżą interaktywną. Z wykształcenia filozof, zawodowo fan stosowania big data w marketingu. We FreshMail odpowiedzialny za rynek zagraniczny i program partnerski.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Oskar Braszczyński

Oskar Braszczyński

Oskar jest częścią dublińskiego zespołu Google, który pracuje z agencjami marketingowymi w Polsce i odpowiada za strategie produktowe. Wcześniej współtworzył zespół Brand Management i Corporate PR w Procter&Gamble. Specjalizuje się w rozwiązaniach dla komunikacji zintegrowanej, marketingu produktów niszowych i na wczesnym etapie rozwoju. Zwolennik rzetelnych badań konsumenckich. Prywatnie, zapalony żeglarz.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Patrycja Kosek

Patrycja Kosek

Copywriter, redaktor i korektor, obecnie content manager w Aplikuj.pl, od ponad 2 lat współpracuje z WhitePress®. Wcześniej blogger & social media specialist w Rehegoo Music. Zajmuje się content marketingiem i SEO, zarządzaniem oraz optymalizacją treści na potrzeby portalu pracy Aplikuj.pl. Planuje i realizuje akcje link buildingowe, wykorzystując content w metodach link outreach. Uważa, że zaangażowanie, konsekwencja i pozytywne nastawienie są kluczem do satysfakcjonujących efektów - nie tylko w pracy.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paulina Wiktorska

Paulina Wiktorska

Certyfikowany Specjalista Google Ads oraz Google Analytics. Od 7 lat pracuje pod własną marką C&F Interactive szkoląc, doradzając i realizując kampanie dla klientów indywidualnych i agencji. Aktywna uczestniczka i prelegentka spotkań branżowych, takich jak Semkrk, Women In technology, Semcamp, itp. Po godzinach prowadzi gościnne wykłady na uczelniach wyższych AGH, UJ, UEK, WSE. Swoje 11-letnie doświadczenie zdobywała pracując dla takich marek jak Comarch, Super Pharm, Wawel, UJ, czy hub:raum projektując i realizują komunikację w kanałach reklamowych Google. Autorka pierwszego na polskim rynku katalogu "Adwords 360. Katalog Skutecznych Kampanii." traktującego o reklamie Google Adwords, który ukazał się w 2015 roku nakładem wydawnictwa Helion.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Paweł Adamiec

Paweł Adamiec

Z zawodu specjalista Google Ads i Google Analytics, Google Export Guru, Senior SEM Manager w agencji data.rocks, współtwórca szkoleń Akademii Ads.

Prywatnie pasjonat i badacz strategii oraz Dawnych Europejskich Sztuk Walki.

Z wykształcenia magister amerykanistyki-kulturoznawstwa i stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim.

Swoją przygodę z reklamą rozpocząłem ponad 10 lat temu, przez ten czas prowadziłem kampanie dla kilku tysięcy klientów, działających w każdej możliwej branży, zajmowałem się też wsparciem agencji i domów mediowych oraz tworzeniem kampanii eksportowych na wszystkich rynkach świata.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paweł Bilczyński

Paweł Bilczyński

Wspólnie z całym zespołem doradza przedsiębiorcom i szkoli studentów z zakresu umiejętności cyfrowych. Stara się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, żeby uczestnicy zajęć lepiej rozumieli dynamicznie zmieniający się świat reklamy internetowej.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paweł Cengiel

Paweł Cengiel

CEO założonej w 2015 roku agencji SEO-WWW.PL (https://seo-www.pl), która współpracowała z kilkudziesięcioma właścicielami biznesów przy realizacji skutecznych kampanii w wyszukiwarce Google. W ramach działalności w agencji przeprowadza audyty SEO, czyli analizy nakierowane na zoptymalizowanie pozycjonowania, prowadzi kampanie SEO, a także kursy, szkolenia i konsultacje. Jest również właścicielem sklepu SEO (https://sklep-seo.com.pl) oferującego sprzedaż linków pozycjonujących, umożliwiających efektywną realizację kampanii link building i pozyskanie wysokiej jakości linków SEO. Autor książki "SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy" (wyd. Helion, 2020 r.)

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 9-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego - studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS - podyplomowych studiów User Experience Design.

ilość wystąpień4

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Paweł Kijko

Paweł Kijko

Obecnie pracujący na kilku stanowiskach jednocześnie - CEO w firmie HeraldBee Sp. z o. o. - producenta aplikacji automatyzującej reklamy Google Shopping, członek i autor Forbes Communication Councils z siedzibą w Bostonie, Digital Manager w firmie Adrenaline.pl - czołowym operatorem salonów Nike w Polsce, Chief Acquisition Officer w TimeCamp i HeySpace, konsultant dla kilku firm jak GO-leasing, Port Lotniczy Olsztyn-Mazury.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paweł Konopiński

Paweł Konopiński

Doświadczenie w pracy z klientami zdobywa już od 2014 roku. Najlepiej czuje się w prowadzeniu kampanii SEO dla e-commerce i prowadzeniu szkoleń. Po godzinach majsterkowicz i pasjonat motoryzacji.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

semkrkwards1

Zdobyte nagrody semKRK Awards

Paweł Kosmala

Paweł Kosmala

Posiada ponad 13 letnie doświadczenie w branży internetowej, oraz ponad 20 letnie w programowaniu. Oraz ponad 10 letnie doświadczenie w SEO, Analityce, Strategii, Koordynacji zespołu. Nie zna zwrotu "nie da się".

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Paweł Rabinek

Paweł Rabinek

Praktyk i certyfikowany specjalista reklamy Google Ads oraz Microsoft Advertising. Ponad 13 lat doświadczenia w branży marketingu internetowego. Właściciel firmy Redseo, agencji SEM wyróżnionej przez Google statusem “Google Partner Premium” oraz tytułem “Google Partner Rising Star” dla dynamicznie rozwijających się agencji.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Paweł Sokołowski

Paweł Sokołowski

Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu.

Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.

ilość wystąpień4

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce2

Zdobyte II miejsca na semKRK

Piotr Bortkiewicz

Piotr Bortkiewicz

Od blisko 2 lat realizuje kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads w poznańskiej agencji NPROFIT. W branży marketingu internetowego udało mi się od stażysty dobiec do dyrektora działu Ads w stosunkowo krótkim czasie. Miałem okazje tworzyć kampanie reklamowe dla domen usługowych oraz e-commerce z budżetami 500zł/msc, jak i 50000zł/msc. Najwięcej doświadczenia w prowadzeniu reklam Facebook Ads zdobyłem obsługując jeden z największych polskich brandów oferujących odzież dziecięcą, również na rynkach międzynarodowych - współpraca ta trwa do dziś. Obecnie dbam o rozwój działu Ads pod kątem merytorycznym, technicznym i organizacyjnym oraz nadal aktywnie prowadzę kampanie reklamowe największych klientów.

W sferze akademickiej jako Leader Działu PR Enactus Politechnika Poznańska zaprowadziłem zespół do zwycięstwa w kategorii Social Media Rocket. Nagroda ta miała charakter krajowy za najlepiej prowadzone działania promocyjne organizacji Enactus w social mediach, w roku akademickim 2019/2020.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Piotr Kaleta

Piotr Kaleta

W marketingu od 2011 roku. Copywriter z równie długim stażem, od 6 lat związany z x-komem, gdzie dziś jestem koordynatorem contentu seo i liderem 7-osobowego zespołu. Uwielbiam opisy unikatowe, które przyniosły firmie 1 nagrodę na semKRK#9 za kampanię: Ruch napędzany wydarzeniami, a które zainspirowały mnie do napisania książki (ta w drodze). Równolegle tester, recenzent i redaktor portalu technologicznego Geex i psychofan marki Huawei.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Piotr Matusiak

Piotr Matusiak

Od 14 lat w branży internetowej, w tym wieloletnia praktyka zawodowa na stanowisku specjalisty SEO i PPC po stronie agencji SEM oraz kilkuletnia przygoda w roli menedżera wprowadzającego do świata e-commerce nową markę. Ma w dorobku kilkaset zaudytowanych i zoptymalizowanych pod kątem SEO serwisów oraz kilkadziesiąt zrealizowanych kampanii marketingowych. W Bluerank od 6 lat realizuje i koordynuje projekty dla liderów branż: finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, edukacyjnej i wielu innych. Prywatnie web developer z pasją realizujący autorskie projekty.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Piotr Michalak

Piotr Michalak

Specjalista SEO i doradca zarządu w Grupie TENSE. Od 2014 roku działania z biznesami online pod kątem zdobywania widoczności, ruchu oraz jego monetyzacji. Skupia się przede wszystkim na szukaniu sposobów na budowanie zasięgów organicznych, niekoniecznie bazując na pozycjonowanym serwisie. Szczególnie skupiony na biznesowej kwestii działań SEO. Udziela się w roli prelegenta i autora publikacji. Poza pracą wykładowca i szkoleniowiec z zakresu szerszego niż SEO.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Piotr Mikulski

Piotr Mikulski

Choć w branży jest dopiero od dwóch lat, zdążył pracować już z kilkoma dużymi brandami w kraju i zagranicą. Z wykształcenia antropolog, z zamiłowania zdecydowanie bardziej "człowiek renesansu". W internecie czuje się bardziej w domu niż w domu, zawsze węsząc w poszukiwaniu świeżego, ciekawego contentu - nawet pod prysznicem kombinuje, jak zrobić viral. Kupił w życiu tylko trzy linki. Lubi oglądać spektakularne eksplozje i video z kotami na YT. Marzy o locie w kosmos.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Piotr Polok

Piotr Polok

Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie". Z treścią związany od 2012 roku. Zaczynał w lokalnej gazecie, następnie pracował w radiu i telewizji. Ostatecznie przyszedł czas na internet, w którym nie ma już żadnych ograniczeń.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Piotr Rudnicki

Piotr Rudnicki

Internet utrzymuje mnie od '98 roku. Przez ten czas miałem okazję położyć parę startupów, wykładać na UJ i SGH, stworzyć 11 konferencji, podpiąć lodówkę do GA, przeprowadzić badania tyfloinformatyczne i... jeszcze chwilę mógłbym wymieniać 😉 Od 7 lat w Google Polska odpowiadam za efektywne wykorzystanie produktów i nietuzinkowe rozwiązania dla najbardziej wymagających klientów. Prywatnie kocham to, co robię, ludzi, turntablizm & snowboard.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Przemysław Modrzewski

Przemysław Modrzewski

W branży marketingu internetowego od 2005 r. Autor kilku książek z zakresu marketingu w internecie. Jeden z pierwszych oficjalnych trenerów Google Analytics I Google Ads w Polsce.
Od 8 lat pracuje w firmie Google, na stanowisku Data & Analytics Principal Consultant , gdzie zajmuje się wsparciem, doradztwem strategicznym w zakresie ekspansji międzynarodowej i tworzeniu strategii przewagi konkurencyjnej w oparciu o dane, najbardziej obiecujących startupów w regionie CEE.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Radosław Mentel

Radosław Mentel

Od ponad 15 lat związany z digital marketingiem. Certyfikowany specjalista Google Analytics i Google Ads, wykładowca. Współpracował z takimi markami jak Orange, Orsay, Nissan, Credit Agricole czy Arval. W kwestiach marketingowych zwolennik testów i danych, a przeciwnik filozofii i opinii.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Rafał Borowiec

Rafał Borowiec

Ekspert SEO z Largo.pro i Raisead.com. Posiadam 11 letnie doświadczenie w SEO. Miałem okazję pracować z barwną gamą klientów od małych lokalnych usługodawców do mocnych ogólnokrajowych marek. Posiadam 7 letnie doświadczenie w SEO Afiljacyjnym w 30 krajach. Pasjonat Data Driven SEO.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Rafał Grochala

Rafał Grochala

W swojej pracy odpowiada za funkcjonowanie działu pozycjonowania, jak również prowadzenie badań w zakresie SEO z wykorzystaniem metody naukowej. Chętnie dzieli się wiedzą oraz efektami części naszych eksperymentów na blogu firmowym. Specjalista w zakresie technicznego SEO oraz analityki.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Robert Marczak

Robert Marczak

Doświadczony marketer specjalizujący się w strategiach i optymalizacji procesów sprzedażowych online i lead generation. Szkoleniowiec i konsultant z doświadczeniem w pracy ze start-upami i e-commerce. Prelegent licznych konferencji marketingowych, autor bloga poświęconego tematyce generowania leadów: marczak.me.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

Robert Niechciał

Robert Niechciał

Ekspert z 17-letnim doświadczeniem w SEO. Miłośnik technologii i zastosowania jej na potrzeby SEO. W swojej historii zawodowej realizował frazy od „wypasu owiec w bieszczadach” po „payday loans”. W 2013 roku zdobył tytuł wicemistrza polski SEO. Mówi, wykłada, szkoli, inspiruje o SEO na zamkniętych szkoleniach w kraju oraz na największych konferencjach branży SEO na świecie. Prywatnie miłośnik tenisa ziemnego.

ilość wystąpień4

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Robert Rydz-Mościcki

Robert Rydz-Mościcki

Certyfikowany Trener DIMAQ.
Od 15 lat specjalizuje się w marketingu internetowym. Na co dzień odpowiedzialny za efekty biznesowe kampanii w internecie najbardziej wymagających klientów w Polsce. Szkoleniowiec i wielokrotny prelegent na najważniejszych konferencjach branży internetowej, m. in. Forum IAB, Internet Standard, Akademia Google dla Agencji, Internetowe Rewolucje. Ma za sobą kilkaset szkoleń i wykładów poświęconych efektywnościowemu wykorzystaniu internetu.

Pracował min z LIDL, Castorama, Makro, Fiat, Braun, JULA, EMPIK, 3M, LPP i wiele innych. Absolwent Politechniki Warszawskiej i Szkoły Głównej Handlowej. Prywatnie miłośnik nowych technologii i wysokich dawek pozytywnej adrenaliny, maratończyk.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Roman Rozenberger

Roman Rozenberger

W branży od 2010. Aktualnie freelancer, konsultant i wielki fan automatyzacji z wykorzystywaniem AI.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

Sam Marsden

Sam Marsden

With more than five years digital marketing experience, Sam Marsden has built a range of SEO and digital marketing skills which he has used to drive growth for a range of businesses. Based in London, Sam holds the position of Technical SEO Executive at DeepCrawl, where he is responsible for growing the brand through content marketing initiatives and contributions to the SEO community. Prior to his role at DeepCrawl, Sam has succeeded in achieving astounding increases in traffic and revenue through SEO activities for a start up in the gambling sector, growing their traffic from hundreds of thousands to millions of monthly users. Sam has also delivered excellent results working agency side, planning email and data marketing strategies for well known brands in Commerce and iGaming sectors. When he isn’t frantically typing away at his keyboard to meet article deadlines, Sam enjoys weekend runs to shake off a mean hangover and scouring the web for dank memes.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Sebastian Gniecicki

Sebastian Gniecicki

Zajmuje się SEO od 2004 r. Ostatnie 8 lat to specjalizacja w pozyskiwaniu ruchu organicznego w dużych portalach. Współpracowałem z Grupą e-Budownictwo.pl, dziennikami regionalnymi Polska Press. W latach 2015 - 2018 byłem odpowiedzialny za SEO w Grupie Gazeta.pl.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Sebastian Heymann

Sebastian Heymann

Specjalista od inżynierii odwrotnej w SEO. Człowiek od trudnych pytań i do trudnych pytań. Współtwórca narzędzia Link Planner. Twórca jedynego szkolenia z Google Search Console. Uwielbia podważać, kwestionować, testować oraz kreować publiczne debaty. SEO i analiza danych to jego pasje, którymi uwielbia się dzielić z innymi.

ilość wystąpień4

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce2

Zdobyte I miejsca na semKRK

Sebastian Mioduszewski

Sebastian Mioduszewski

Z branżą SEM/SEO związany od 2007 roku. Od 2012 odpowiedzialny za budowę i realizację strategii SEO dla serwisu Pracuj.pl. Jego doświadczenie jest nakierowane na działania SEO stanowiące odpowiedź na potrzeby użytkowników. Jego mottem są słowa Izaaka Newtona: „Standing on the shoulders of giants”, które rozumie jako codzienne angażowanie do swoich działań nowoczesnych technologii i bazowanie na wiedzy i doświadczeniu wielu współpracowników. Na co dzień współpracując z zespołem Product Development liczącym ponad 100 osób nauczył się rozumieć potrzeby użytkowników i punkt widzenia specjalistów.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Sławomir Borowy

Sławomir Borowy

SEOwiec skupiony na współpracy z dużymi graczami. Planuje, budżetuje i egzekwuje strategie SEO dla marek z obszaru farmacji, medycyny, czy motoryzacji.
Rozmawia z algorytmami, ale przede wszystkim z ludźmi. Okazjonalnie prowadzi też szkolenia i konferencje branżowe.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Sławomir Czajkowski

Sławomir Czajkowski

SEO jest moją pasją, którą rozwijałem przez ponad 12 lat w KampanieSEO, obecnie w Surferze. Współtworzyłem strategię marketingową setek projektów. W świecie marketingu internetowego czuję się jak u siebie, a możliwość przekazywania wiedzy to spełnienie jednego z moich zawodowych marzeń.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Stefan Chochlac

Stefan Chochlac

Along with programming, I was a project manager in one of the biggest fragrance e-shops and watch e-shop in Slovakia. Thanks to these years of planning and developing experiences and PPC online marketing for e-commerce segment, I was at the birth and still there as Chief Operating Officer at World's Unique Programmatic advertising tool for creating, optimizing and retargeting Product text ads (campaigns) in Google Search - https://www.BlueWinston.com. Today I run two companies with my partners – one for IT development and second as a global online marketing agency. I am trying to deploy automation and robotics at the highest possible level for each company I work for.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Szymon Bukowicz

Szymon Bukowicz

Account Manager w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Z branżą internetową związany od 2014 roku. Doświadczenie zdobywał jako specjalista ds. marketingu jak i PR. W Hitspot Media odpowiada za koordynację działań personalizacyjnych dla kluczowych klientów agencji. Prywatnie kibicuje branży e-sportu od jej narodzin oraz ogląda NBA po nocach.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Szymon Słowik

Szymon Słowik

Specjalista SEO z kilkunastoletnim doświadczeniem, a także założyciel renomowanej butikowej agencji SEO takaoto.pro i współtwórca Tarantula SEO, firmy oferującej linki z wysokiej jakości serwisów zapleczowych. W swoich organizacjach odpowiada za rozwój produktu w oparciu o potrzeby rynku, konsulting, kwestie strategiczne, szkolenia, a także rozwój know-how, badania i rozwój. Prowadzi blog o SEO i marketingu szymonslowik.pl. Lubi SEO i lubi o nim opowiadać tym, którzy chcą je lepiej zrozumieć.

ilość wystąpień3

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Tomasz Jeska

Tomasz Jeska

Z Joomla! związany od pierwszej wersji (2006 rok). Organizator i prelegent krakowskich spotkań Joomla! User Group Małopolska. Członek rady Fundacji PCJ Otwarte Źródła odpowiedzialnej za działanie i rozwój Joomla! w Polsce. Właściciel firmy 48 Media – specjalizującej się w zaawansowanych wdrożeniach CMS Joomla!

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Tomasz Kołkiewicz

Tomasz Kołkiewicz

SEOwiec z ponad 10-cio letnim stażem i niestrudzony optymalizator. Optymalizuje nie tylko strony internetowe ale i całą rzeczywistość wokół siebie. Entuzjasta WordPressa, którego eksploatuje na wszelkie sposoby. Specjalizuje się w strategiach longtailowych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Tomasz Sobiesiak

Tomasz Sobiesiak

Pierwsze kroki w internecie zaczął stawiać już w 1998 roku tworząc proste strony internetowe. Od samego początku jednak najważniejsze było, żeby ktoś zobaczył te strony. Od tego momentu rozpoczęła się wielka przygoda z wyszukiwarkami internetowymi. Do tego momentu zajmował się pozyskiwaniem ruchu na wszystkie możliwe strony internetowe, od wizytówek, poprzez sklepy internetowe, serwisy ogłoszeniowe i newsowe do porównywarek cen. Pasjonat tematów e-commerce ze specjalizacją w optymalizacji dużych serwisów internetowych i reklam w Zakupach Google. Obecnie dołączył do międzynarodowego startupu e-commerce oraz do agencji MinusJeden.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Tomasz Stopka

Tomasz Stopka

Tomasz Stopka - specjalista SEO prowadzący niedużą agencję SEO SEMURAI w podkrakowskich Niepołomicach. W czasie ponad 10 lat pracy jaki specjalista SEO, miał okazję współpracować z klientami różnego typu i wielkości. Tomasz zrealizował liczne konsultacje i prelekcje a także szkolenia SEO we współpracy z Whitepress. Ma na swoim koncie książkę o Content Marketingu, kurs Wideo o SEO a także liczne publikacje w wielu mediach. Na co dzień stara się budować widoczność stron klientów poprzez optymalizację stron i treści na nich zawartych.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Tomasz Trzósło

Tomasz Trzósło

Konsultant, strateg, e-marketer i trener w jednej osobie. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl.

ilość wystąpień2

Ilość wystąpień na semKRK

drugie miejsce1

Zdobyte II miejsca na semKRK

Tomasz Tybon

Tomasz Tybon

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2005 roku zawodowo związany ze sprzedażą, a od 2008 ze szczególnym naciskiem na sprzedaż z wykorzystaniem internetu (e-commerce).
W DreamCommerce SA odpowiada za marketing i sprzedaż nowoczesnej platformy sklepowej Shoper z uwzględnieniem rynków zagranicznych. Zafascynowany internetem i technologiami informatycznymi (w służbie człowiekowi ;). Innowator z zacięciem edukacyjnym.
Prywatnie urodzony optymista, uwielbia zegarki. Mąż Pauli, tata Aleksandra i Laury.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Tomasz Wieliczko

Tomasz Wieliczko

Specjalizuje się w obsłudze dużych i średnich firm oraz branży eCommerce. Ostatnio uczy się jeździć na rolkach.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

trzecie miejsce1

Zdobyte III miejsca na semKRK

Wiktoria Czarnecka

Wiktoria Czarnecka

Ułan PR, wykładowca akademicki w WSEiZ w Warszawie, właścicielka agencji marketingowej Sztyblety PR, pedagog, trener. Autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym. Pracuje w Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL w Warszawie. W swojej pracy łączy PR & marketing z wiedzą pedagogiczną. Zajmuje się budowaniem tożsamości i wizerunku marki. Pomysłodawca eventów: „Wakacje z PR” „Kobieca Liga Mistrzyń” i projektu „Wiślackie Pokolenia”. Pracowała w różnych obszarach marketingu: samorządowych, komercyjnych, sportowych, m.in. w Wiśle Kraków, w Widzewie Łódź  jako kierownik ds. PR czy w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego. Doradza i szkoli m.in. z storytellingu, buyer persony, marketingu: historycznego, miejsca. Autorka artykułów w książce „Marketing sportowy. Profesjonalne zarządzanie w sporcie", "Creativity and Innovation in Business and Education" czy “Jak przymierzyć się do klienta” w Marketing w Praktyce. Współpracuje z Nowym Marketingiem, w którym publikuje artykuły dotyczące marketingu historycznego. Pisze doktorat z marketingu. Miłośniczka piłki nożnej, fortyfikacji z okresu II wojny światowej i wilków. Jeździ konno bo pasjonuje się polską kawalerią i szablą. Należy do Sieci Obserwatorów Burz oraz Ogólnopolskiej Grupy Rekonstrukcji Historycznej Przysposobienia Wojskowego Kobiet.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Witold Wrodarczyk

Witold Wrodarczyk

Założyciel i CEO Adequate Interactive Boutique. Ekspert w zakresie pomiaru skuteczności kampanii marketingowych i modelowania atrybucji. Absolwent Politechniki Warszawskiej, doradca inwestycyjny, certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics oraz Facebooka.

ilość wystąpień5

Ilość wystąpień na semKRK

pierwsze miejsce1

Zdobyte I miejsca na semKRK

trzecie miejsce2

Zdobyte III miejsca na semKRK

semkrkwards2

Zdobyte nagrody semKRK Awards

Wojciech Matuła

Wojciech Matuła

Od 2010 roku zajmuję się poprawą widoczności serwisów internetowych Google. Zwiększam liczbę internautów odwiedzających strony internetowe klientów oraz ilość pozyskiwanych leadów kontaktowych.

W ramach usług SEM planuję i wdrażam strategie content marketingowe, optymalizuję strony i serwisy internetowe oraz promuję i kreuję renomę brandów poprzez pozycjonowanie i kampanie Google Ads. Jestem certyfikowanym specjalistą Google z zakresu reklamy w wynikach wyszukiwania i sieci reklamowej.

W ramach swojej działalności wspierałem m.in takie firmy jak: nazwa.pl, ceneo.pl, meteor24.pl, bankier.pl, comperia.pl.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Wojciech Popiela

Wojciech Popiela

Ekspert UX i optymalizacji konwersji metodami badawczymi. Optymalizuje konwersję, zwiększając jakość doświadczeń. Ze swoim zespołem pracuje nad tym, by produkty cyfrowe wnosiły wartość dla użytkowników. Optymalizuje konwersję dzięki testom usability, badaniom UX oraz projektując interfejsy. Edukuje z zakresu UX między innymi jako wykładowca akademicki, szkoleniowiec i prelegent. Pracował między innymi dla Agora, Nestle, Neonail i Komputronika.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Wojciech Śliwiński

Wojciech Śliwiński

We FreshMailu przygotowuje strategię działań dla klientów e-commerce. Specjalizuje się w działaniach efektywnościowych, a optymalizacja konwersji to jego codzienność. Analizuje i proponuje rozwiązania, tak aby dostarczyć mierzalny wynik.

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK

Wojciech Szymański

Wojciech Szymański

Prezes Zarządu, Ideo Force Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR. Wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i innych. Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.. oraz dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o.. Wcześniej kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji. Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e- marketingowe. Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Autor wielu kursów oraz materiałów dydaktycznych np. kursu DL na temat promocji w wyszukiwarkach, kursu DL na temat nowych form marketingu itp. Wybrane publikacje książkowe: „Leksykon pozycjonowania”, „E-marketing – kompendium dla menedżerów”, „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady”, "Badania i pomiar efektów w PR", "Leksykon Public Relations"!, "E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka".

ilość wystąpień1

Ilość wystąpień na semKRK