semKRK Awards 2020

semKRK Awards 2020 w kategorii Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla E-commerce rozdane! Tym razem wyjątkowo podczas pierwszej edycji on-line nagrody przyznawane były prosto z siedzib naszych sponsorów. Przedstawiamy listę laureatów i finalistów – jeszcze raz serdecznie wszystkim gratulujemy!

 

Laureaci SEO:

1. Oponeo – Kampania content marketingowa, która wychodzi poza internet – Ranking Miast Przyjaznych Kierowcom

2. Grupa TENSE – Dane strukturalne receptą na viagrę i 41 000 innych fraz w TOP 10 dla apteki online.

3. EyeDesign – dietly.pl wybierz, porównaj i zamów online

 

Finaliści SEO:

ECHO Marketing – Od zera do 100 000 sesji w mniej niż 20 miesięcy – promocja marki Sunstar w Polsce

Sempai – Jak odwrócić trend? Czyli od spadków do wzrostów przychodów z wyników organicznych Google. Case study DeeZee.pl

 

Laureaci Google Ads:

1. Sempai – W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjne segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl

2. PromoTraffic – Puccini & PromoTraffic: Jak w czasach pandemii zwiększyć przychody o 43% w branży powiązanej z turystyką?

3. Agencja Whites – Pixers: Jak w ciągu 9 miesięcy osiągnęliśmy wzrost wartości konwersji o 926,54% na 5 rynkach europejskich?

 

Finaliści Google Ads:

Eactive #wiemyjak – Maksymalizacja ROAS przy ograniczonym budżecie

SEOgroup – Google Ads dla sklepu akwarystyczny24.pl, czyli jak osiągnąć ROAS 1779% w detalicznym sklepie online

 

 

Laureaci E-commerce:

1. PromoTraffic – SELFIEROOM & PromoTraffic – Synergia kampanii PPC

2. Sempai – Jak dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS na poziomie 2600%?

3. AdLike – Pierwszy poważny rowerowy wypad KROSS w e-commerce

 

Finaliści E-commerce:

Fox Strategy – Synergia działań SEO i UX jako motor napędowy sprzedaży

Grupa TENSE – Systematyczność popłaca, czyli o 25,5k sesji więcej oraz 1,5k fraz w TOP10 dla sklepu rowerowego.