semKRK Awards 2020
semKRK Awards 2020 w kategorii Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla E-commerce rozdane! Tym razem wyjątkowo podczas pierwszej edycji on-line nagrody przyznawane były prosto z siedzib naszych sponsorów. Przedstawiamy listę laureatów i finalistów – jeszcze raz serdecznie wszystkim gratulujemy!
Laureaci SEO:
1. Oponeo – Kampania content marketingowa, która wychodzi poza internet – Ranking Miast Przyjaznych Kierowcom
2. Grupa TENSE – Dane strukturalne receptą na viagrę i 41 000 innych fraz w TOP 10 dla apteki online.
3. EyeDesign – dietly.pl wybierz, porównaj i zamów online
Finaliści SEO:
ECHO Marketing – Od zera do 100 000 sesji w mniej niż 20 miesięcy – promocja marki Sunstar w Polsce
Sempai – Jak odwrócić trend? Czyli od spadków do wzrostów przychodów z wyników organicznych Google. Case study DeeZee.pl
Laureaci Google Ads:
1. Sempai – W punkt! Czyli jak dzięki precyzyjne segmentacji użytkowników w Google Ads 2 x zwiększyliśmy liczbę leadów w Carsmile.pl
2. PromoTraffic – Puccini & PromoTraffic: Jak w czasach pandemii zwiększyć przychody o 43% w branży powiązanej z turystyką?
3. Agencja Whites – Pixers: Jak w ciągu 9 miesięcy osiągnęliśmy wzrost wartości konwersji o 926,54% na 5 rynkach europejskich?
Finaliści Google Ads:
Eactive #wiemyjak – Maksymalizacja ROAS przy ograniczonym budżecie
SEOgroup – Google Ads dla sklepu akwarystyczny24.pl, czyli jak osiągnąć ROAS 1779% w detalicznym sklepie online
Laureaci E-commerce:
1. PromoTraffic – SELFIEROOM & PromoTraffic – Synergia kampanii PPC
2. Sempai – Jak dzięki wykorzystaniu Sempai Merchant 360 osiągnęliśmy ROAS na poziomie 2600%?
3. AdLike – Pierwszy poważny rowerowy wypad KROSS w e-commerce
Finaliści E-commerce:
Fox Strategy – Synergia działań SEO i UX jako motor napędowy sprzedaży
Grupa TENSE – Systematyczność popłaca, czyli o 25,5k sesji więcej oraz 1,5k fraz w TOP10 dla sklepu rowerowego.