semKRK awards
W trakcie semKRK#17 on-line po raz kolejny rozdamy semKRK awards. Te specjalne wyróżnienia przyznajemy najlepszym case studies z kampanii realizowanych przez polskie agencje, bądź przeprowadzonych na polskim rynku.
semKRK#17 on-line będzie wyjątkowe. Ciągle chcemy dostarczać Wam najlepszą merytoryczną treść, w związku z czym przygotowujemy dla Was aż 2 dni pełne wiedzy i inspiracji. Spotykamy się 17-18 czerwca, po raz trzeci on-line. W pierwszym dniu naszej konferencji na żywo wręczone zostaną również semKRK awards.
semKRK awards przyznamy w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce. Wasze zgłoszenia rozpatrywać będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM, SEO i marketingu internetowego.
Terminarz
04.06 – upływa termin nadsyłania zgłoszeń
11.06 – ogłoszenie finalistów
17.06 – ogłoszenie zwycięzców na żywo podczas semKRK#17 on-line
W zespole sędziowskim zasiądą wyłącznie sami eksperci, prelegenci poprzednich edycji.
Chcesz poznać zwycięskie kampanie z ubiegłego rozdania semKRK? Zapraszamy do naszego wpisu! Podczas semKRK#17 wystąpią również Agencje, które przedstawią case study z ubiegłorocznych zwycięskich kampanii.
Zwycięskie prace nagradzamy wyjątkową, bo jedyną nagrodą branżową SEM w Polsce. Dodatkowo najlepsi mają okazję zaprezentować się przed publicznością semKRK na żywo na kolejnych edycjach.
- Każda agencja/firma działająca w Polsce lub kampania na polski rynek może zostać zgłoszona. Zapraszamy freelancerów, pracowników in-house i agencje każdej wielkości.
- Kampania może być już wcześniej nagradzana czy zgłaszana na konkursy, ale musi to być zaznaczone w zgłoszeniu.
- Obowiązuje limit 3 case-study na podmiot, po jednym na każdą kategorię.
- Opisywana kampania i dane mogą pochodzić wyłącznie z 2020 i 2021 roku.
- W kategorii e-commerce przyjmujemy również kampanie wykraczające poza SEM.
- Sędziowie skupiają się na: innowacyjności, kreatywności, nietypowym podejściu, stosunku budżetu do efektów i samych efektach, ale mają na uwadze, czy przykład będzie atrakcyjny również dla słuchaczy semKRK.
- W zgłoszeniach cenimy przejrzystość, wypunktowania nad długie akapity, trzymanie się limitu znaków i grafik, podawanie bezwzględnych liczb (wzrost o 100% nic nie mówi, jeśli nie znamy podstawy) oraz skrótowo opisaną historię. Jeśli chcesz rozwinąć opis kampanii, który prześlesz w formularzu, do zgłoszenia możesz załączyć dodatkowy materiał - case study w postaci pliku PDF. Pamiętaj jednak, że sędzia nie ma obowiązku się z nim zapoznać.
- Sędziowie zobowiązują się do zachowania poufności - lista dostępna jest na naszej stronie: semkrk.pl/hall-of-fame/, a ich agencje i klienci nie mogą brać udziału w konkursie. Każdy konflikt interesów może i powinien być zgłaszany nam bezpośrednio. Wrażliwe fragmenty zgłoszenia oznacz jako tylko do wiedzy składu sędziowskiego.
- Ocena prac to tylko merytoryka: brak głosowania SMS i żebrolajków.
- Zgłoszenia są w pełni darmowe.
Jesteście dumni z Waszych kampanii? Zgłoście je do semKRK awards i dajcie się poznać w branży!
Formularz zgłoszeniowy
semKRK awards na semKRK #17