FAQ – Najczęstsze pytania od Klientów

semKRK to wyjątkowa konferencja dla specjalistów SEM i SEO, agencji marketingu internetowego, działów marketingu, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. Za nami już 22 wyprzedanych edycji, w tym jedna edycja BIG z 625 osobami na liście gości. Wysokie oceny zebrane w ankietach przez organizatora – krakowską agencję DevaGroup – świadczą o potrzebie integracji branży SEM i SEO oraz przede wszystkim o chęci wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Utrzymujemy równe proporcje w tematyce jeśli chodzi o zagadnienia dookoła SEO & Content Marketing vs. Ads & Analytics.

semKRK#23 BIG odbędzie się 18 czerwca 2025 r. od 11:00 w Starej Zajezdni w Krakowie (ul. Świętego Wawrzyńca 12, 31-060 Kraków).

Tak, bo Search Engine Marketing zawiera w sobie Search Engine Optimization, kampanie płatne nazywane PPC (Pay Per Click) obejmujące w Polsce głównie Google Ads i Bing Ads ale również mamy mocne prezentacje dotyczące analityki w tym zakresie. Wychodzimy poza SEM nie tylko ze względu na fakt, że Google Ads to również reklama wideo czy display ale również elementy SEO takie jak UX czy Content Marketing to nieodłączny element strategii SEM.

Każda prelekcja trwa 20 minut. A po niej zadajemy pytania od uczestników na żywo prelegentom (5 minut). Zatem łącznie jest to 25 minut.

Jasne! Na naszych konferencjach zawsze jest czas na networking i dlatego organizujemy 25-minutowe przerwy oraz jedną dłuższą 40-minutową. 

Sponsorzy semKRK zawsze przygotowują dla uczestników ciekawe niespodzianki na swoich stoiskach na antresoli w Starej Zajezdni oraz przed wejściem do niej. To właśnie tam spotkasz naszych sponsorów i będziesz mógł z nimi porozmawiać! 

Nie przewidujemy już welcomepacków. Jako alternatywa organizujemy stoisko z którego można zabrać ciekawe gadżety i kody zniżkowe od naszych sponsorów i patronów medialnych. Na stoisku znajdziecie również najnowsze numery magazynów branżowych, które dostępne są za darmo.

Tak! Zapraszamy od razu po zakończeniu konferencji! Nasze AfterParty ma formę swobodnego spotkania. Nie aranżujemy networkingu czy nie organizujemy dodatkowych spotkań.

Podczas semKRK#23 BIG AfterParty odbędzie się w tym samym miejscu, co konferencja, czyli w Starej Zajezdni w Krakowie. Przy kolejnych edycjach będziemy informować na bieżąco!

Agendę kolejnej konferencji znajdziesz pod linkiem: https://semkrk.pl/#agenda

O nowościach będziemy informować również na naszych social mediach. Zaobserwuj je, aby być na bieżąco!

Niestety, podczas edycji #23 BIG nie będzie takiej możliwości. semKRK to nie tylko same prelekcje, ale też atmosfera, kuluarowe rozmowy i możliwość spotkania. Gorąco zapraszamy do udziału w kolejnych wydarzeniach na żywo!

Jeśli potrzebujesz formy online, to proponujemy udział w naszych warsztatach poprzedzających konferencję, które odbędą się 12 i 13 czerwca. Więcej o warsztatach tutaj: https://semkrk.pl/warsztaty

Weź udział w Call4Papers i zakwalifikuj się do głosowania online, wygraj głosowanie wśród społeczności semKRK i od ręki wystąp na konferencji 😉 

Zgłoszenia na tą edycję zostały zamknięte, zapraszamy na semWAW#4 lub na kolejne C4P semKRK podczas kolejnej edycji.

Jasne! Lubimy takie rekomendacje i starannie je analizujemy! Daj znać na: hello@semKRK.pl z tematem “Rekomendacja prelegenta”.

Głosowanie zostało uruchomione na naszych social mediach 5.05. Dziękujemy wszystkim głosującym, znamy już wyniki!

Zwycięzcami tej edycji C4P zostali:

🏆 Zwycięzcy wystąpień głównych:
🐉 SEO – Roksana Frankowska: Transformacja SEO: od strony w starej technologii do nowoczesnego programmatic SEO z wykorzystaniem Apify i GPT
🐉 SEM – Michał Ozimek: Czas jako waluta dla Gen-Z. Optymalizacja reklam w małym budżecie na przykładzie uczelni prywatnej

⚡ Drugie miejsca i sprinty należą do:
🐉 SEO – Robert Głowacki: AI Bullshit Bingo
🐉 SEM – Lera Rastyazhenko: UX/UI Analiza w ecommerce – jak dzięki takim analizom zwiększyć CVR?


… i to oni zaprezentują się 18.06 na scenie semKRK#23 BIG!

semKRK Awards to rozdanie największych nagród SEM w Polsce. Organizujemy je raz w roku i wyróżniamy najlepsze kampanie przeprowadzone w ostatnim roku. Aby wziąć udział w konkursie, należy przesłać case study przez formularz na stronie: https://semkrk.pl/semkrk-awards-2025-zgloszenia/ Udział w konkursie jest darmowy, nie pobieramy żadnych opłat: ani za zgłoszenia, ani tym bardziej od nominowanych czy wygranych.

Każda agencja czy firma działająca w Polsce lub kampania na polski rynek może zostać zgłoszona. Zapraszamy freelancerów, pracowników in-house i agencje każdej wielkości.

Jak napisać idealne zgłoszenie? Sprawdź nasz tekst na blogu: https://dva.pl/DfDH

Nagrody przyznajemy w trzech kategoriach:
– Najlepsza kampania SEO,
– Najlepsza kampania Google Ads,
– Najlepsza kampania E-commerce.

W zespole sędziowskim zasiądą wyłącznie eksperci, prelegenci poprzednich edycji. Pełne składy sędziowskie:

SEO:

Adrian Andrzejczyk
Adrian Pakulski
Albert Czajkowski
Anna Łowczowska
Anna Tratnerska
Artur Strzelecki 
Barbara Garczyńska
Bartłomiej Gajdzis
Damian Kiełbasa
Damian Lutowski
Dawid Medwediuk
Ewelina Podrez-Siama – Head Judge
Grzegorz Miłkowski
Grzegorz Strzelec
Iwona Michalec
Joanna Burdek
Katarzyna Baranowska
Kinga Edwards
Łukasz Rogala
Łukasz Walczuk
Maciej Drzewiecki
Maciej Wiśniewski
Marcin Kościelski
Marcin Kordowski
Mateusz Malinowski
Michał Barczyk
Michał Szylko
Milena Fietko
Monika Kołodziejczyk
Natalia Paciorek
Paweł Cengiel
Paweł Kijko
Piotr Kaleta
Piotr Matusiak
Piotr Mikulski
Piotr Polok
Radosław Mentel
Rafał Borowiec
Robert Marczak
Robert Niechciał
Roman Rozenberger
Sebastian Gnieciecki
Sebastian Heymann
Sławomir Borowy
Tomasz Kołkiewicz
Tomasz Stopka
Tomasz Wieliczko
Wiktoria Czarnecka
Witold Wrodarczyk
Wojciech Popiela

Google Ads:

Adrian Andrzejczyk
Albert Czajkowski
Anna Łowczowska
Anna Moczulska
Anna Tratnerska
Artur Mosiak
Barbara Garczyńska
Bartłomiej Gajdzis
Bartłomiej Kaczmarczyk
Dawid Wydra
Dorota Percha
Karol Dziedzic
Krzysiek Wronski
Łukasz Chwiszczuk
Maciej Drzewiecki
Maciej Lewiński
Maciej Wiśniewski
Marcin Kordowski
Marta Kusowska
Michał Barczyk
Monika Kołodziejczyk
Natalia Paciorek
Paweł Adamiec
Paweł Bilczyński
Paweł Kijko
Paweł Rabinek
Piotr Bortkiewicz
Przemysław Modrzewski – Head Judge
Radosław Mentel
Robert Niechciał
Robert Rydz-Mościcki
Roman Rozenberger
Tomasz Trzósło
Tomasz Tybon
Tomasz Wieliczko

E-commerce:

Adrian Andrzejczyk
Adrian Pakulski
Albert Czajkowski
Anna Moczulska
Anna Tratnerska
Barbara Garczyńska
Bartłomiej Gajdzis
Dorota Percha
Karol Dziedzic
Katarzyna Baranowska
Krzysiek Wronski
Łukasz Chwiszczuk
Łukasz Kozłowski
Łukasz Rogala
Maciej Drzewiecki
Maciej Lewiński
Maciej Wiśniewski
Marcin Kościelski
Marcin Kordowski
Marta Kusowska
Michał Barczyk
Michał Szylko
Monika Kołodziejczyk
Natalia Paciorek
Paweł Cengiel
Paweł Rabinek
Paweł Bilczyński
Piotr Kaleta
Piotr Michalak
Piotr Mikulski
Radosław Mentel
Rafał Borowiec
Robert Marczak
Robert Niechciał
Robert Rydz-Mościcki
Roman Rozenberger
Sebastian Gnieciecki
Sebastian Heymann – Head Judge
Tomasz Trzósło
Tomasz Tybon
Tomasz Wieliczko
Wiktoria Czarnecka
Witold Wrodarczyk
Wojciech Popiela

Post o sędziach: https://dva.pl/GMya

Sędziowie główni w semKRK#23 BIG to:

– Najlepsza Kampania Google Ads: Przemysław Modrzewski,
– Najlepsze Kampania SEO: Ewelina Podrez-Siama,
– Najlepsza Kampania E-commerce: Sebastian Heymann.

To wyjątkowe szkolenia online odpowiadające na potrzeby specjalistów, dla których kursy dostępne na rynku nie są wystarczające. Podczas edycji #23 BIG przeprowadzimy je na 2 ścieżkach: Google Ads&Analytics oraz SEO.

Warsztaty odbędą się na platformie Clickmeeting, a liczba miejsc na każdy dzień będzie ograniczona do 40. 

Warsztaty odbędą się:
– 12.06 – Google Ads&Analytics,
– 13.06 – SEO.

Więcej o warsztatach tutaj: https://semkrk.pl/warsztaty

Tak, nie ma możliwości skorzystania z warsztatów w innej formie niż online.

semKRK#23 BIG poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni szkoleń prowadzonych online przez ekspertów-praktyków. Podczas spotkań uczestnicy spotkają się z:

* Google Ads&Analytics (12.06):
– Przemysławem Biegaczem (SEM Expert w DevaGroup),
– Mateuszem Muryjasem (Data Scientist w re:silo),
– Andrzejem Brandtem (Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition).

Więcej o warsztatach:
https://semkrk.pl/warsztaty-google-ads-analytics/

* SEO (13.06):
– Łukaszem Suchym (Expert SEO w DevaGroup),
– Mateuszem Malinowskim (Ekspert SEO w Seodred.pl),
– Eweliną Podrez-Siamą (Ekspertka SEO i prezes w Fox Strategy sp. z o.o.).

Więcej o warsztatach tutaj:
https://semkrk.pl/warsztaty-seo/

W tym celu najlepiej sprawdzić rzeczy wrzucane przez nas na social media (głównie Facebook). Czasami jako promocję kolejnej edycji wrzucamy nagranie z poprzedniej 🙂

semKRK#22 BIG odbyło się 29 maja 2024 r. o 11:00 w Starej Zajezdni w Krakowie (ul. Świętego Wawrzyńca 12, 31-060 Kraków).

Całą listę prelegentów, którzy wystąpili na semKRK znajdziesz tutaj: https://semkrk.pl/hall-of-fame/