Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

Manipulacja algorytmami Google Ads - w jaki sposób nimi zarządzać, aby podnieść efektywność kampanii?
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Dowiedz się, z jakich rodzajów danych korzysta algorytm Google Ads i jak optymalizować cały proces -> dane -> algorytmy -> kampanie. Poznaj sposoby na skuteczne modelowanie sygnałów dla algorytmów, aby zwiększyć efektywność i zwrot z inwestycji w reklamę.
PRZERWA: 10:00 - 10:10

Eksport i modelowanie danych z Google Analytics do BigQuery. Jak wykorzystać dane o ruchu na stronie w optymalizacji konwersji i kampaniach reklamowych?
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany (mile widziana podstawowa znajomość składni języka SQL, interfejsu Google Cloud i BigQuery oraz utworzenie własnego projektu, który umożliwi realizację ćwiczeń.)
Eksport danych z Google Analytics do BigQuery otwiera nowe możliwości analizy, które jeszcze niedawno były dostępne tylko dla największych firm. Podczas warsztatu pokażemy, jak wykorzystać surowe dane o zdarzeniach i zachowaniu użytkowników, aby uzyskać insighty niedostępne w standardowych raportach i interfejsie Google Analytics.
W programie warsztatu znajdziesz:
- Omówienie struktury danych eksportowanych z Google Analytics do BigQuery
- Tworzenie zapytań SQL i przygotowanie własnych modeli danych
- Projektowanie niestandardowych raportów i analiz, których nie są dostępne dla każdego użytkownika Google Analytics
Warsztat pozwoli Ci zdobyć praktyczne umiejętności w pracy z surowymi danymi w BigQuery – od podstawowej eksploracji po zaawansowane analizy.
PRZERWA: 12:20 - 12:30

Optymalizacja reklam produktowych w 2025 roku - między ROASem, POASem, PMAXem, PLA, CSS'ami i pozyskiwaniem nowych użytkowników
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Poziom: Średnio zaawansowany
W 2025 nic nie jest proste. PMAX, ROAS, POAS. Nie zapominajmy też, że wciąż możemy korzystać z klasycznych kampanii PLA i emitować reklamy z wielu CSS'ów równocześnie. Jak się w tej rzeczywistości połapać, żeby maksymalizować efekt biznesowy? Zapraszam na warsztaty, które zaprezentują trzy strategie ekspozycji reklam produktowych wraz z szeregiem taktyk operacyjnych. Przejdziemy przez sprawdzone schematy planowania kampanii, optymalizowania i analizy. Wszystko po to, by w krajobrazie setek opcji i nowinek wyłapać to co najistotniejsze z perspektywy biznesowej.
PRZERWA: 15:20 - 15:30
Prowadzący warsztaty semKRK#23 online
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo

Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:siloPomagam firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Jestem konsultantem i freelancerem, wspieram organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych. Specjalizuję się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzę warsztaty i występuję na konferencjach. Rozwijam resilo data warehouse - narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuitionEkspert PPC, który od 10 lat prowadzi kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 12.06.2025 (TYLKO 10 pierwszych biletów)
599 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
736,77 zł brutto
Kup teraz

PAKIET NA SEMKRK#23 BIG + WARSZTATY Google Ads & Analytics (TYLKO 10 PIERWSZYCH BILETÓW)
899 zł netto
Bilet na barcamp offline w dniu 18.06 i na warsztaty online Google Ads&Analytics w dniu 12.06.
1105,77 zł brutto
Kup teraz
Lokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w czwartek, 12.06.2025 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.