Agenda warsztatów

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

9:00 - 11:10
Manipulacja algorytmami Google Ads - w jaki sposób nimi zarządzać, aby podnieść efektywność kampanii?

Manipulacja algorytmami Google Ads - w jaki sposób nimi zarządzać, aby podnieść efektywność kampanii?

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany 

Dowiedz się, z jakich rodzajów danych korzysta algorytm Google Ads i jak optymalizować cały proces -> dane -> algorytmy -> kampanie. Poznaj sposoby na skuteczne modelowanie sygnałów dla algorytmów, aby zwiększyć efektywność i zwrot z inwestycji w reklamę.

 

PRZERWA: 10:00 - 10:10

11:20 - 13:30
Eksport i modelowanie danych z Google Analytics do BigQuery. Jak wykorzystać dane o ruchu na stronie w optymalizacji konwersji i kampaniach reklamowych?

Eksport i modelowanie danych z Google Analytics do BigQuery. Jak wykorzystać dane o ruchu na stronie w optymalizacji konwersji i kampaniach reklamowych?

Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo

Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany (mile widziana podstawowa znajomość składni języka SQL, interfejsu Google Cloud i BigQuery oraz utworzenie własnego projektu, który umożliwi realizację ćwiczeń.)

 

Eksport danych z Google Analytics do BigQuery otwiera nowe możliwości analizy, które jeszcze niedawno były dostępne tylko dla największych firm. Podczas warsztatu pokażemy, jak wykorzystać surowe dane o zdarzeniach i zachowaniu użytkowników, aby uzyskać insighty niedostępne w standardowych raportach i interfejsie Google Analytics.

 

W programie warsztatu znajdziesz:

  • Omówienie struktury danych eksportowanych z Google Analytics do BigQuery
  • Tworzenie zapytań SQL i przygotowanie własnych modeli danych
  • Projektowanie niestandardowych raportów i analiz, których nie są dostępne dla każdego użytkownika Google Analytics

Warsztat pozwoli Ci zdobyć praktyczne umiejętności w pracy z surowymi danymi w BigQuery – od podstawowej eksploracji po zaawansowane analizy. 

 

PRZERWA: 12:20 - 12:30

14:20-16:30
Optymalizacja reklam produktowych w 2025 roku - między ROASem, POASem, PMAXem, PLA, CSS'ami i pozyskiwaniem nowych użytkowników

Optymalizacja reklam produktowych w 2025 roku - między ROASem, POASem, PMAXem, PLA, CSS'ami i pozyskiwaniem nowych użytkowników

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Poziom: Średnio zaawansowany

W 2025 nic nie jest proste. PMAX, ROAS, POAS. Nie zapominajmy też, że wciąż możemy korzystać z klasycznych kampanii PLA i emitować reklamy z wielu CSS'ów równocześnie. Jak się w tej rzeczywistości połapać, żeby maksymalizować efekt biznesowy? Zapraszam na warsztaty, które zaprezentują trzy strategie ekspozycji reklam produktowych wraz z szeregiem taktyk operacyjnych. Przejdziemy przez sprawdzone schematy planowania kampanii, optymalizowania i analizy. Wszystko po to, by w krajobrazie setek opcji i nowinek wyłapać to co najistotniejsze z perspektywy biznesowej.

 

PRZERWA: 15:20 - 15:30

Prowadzący warsztaty semKRK#23 online

Przemysław Biegacz

SEM Expert w DevaGroup

Mateusz Muryjas

Data Scientist w re:silo

Andrzej Brandt

Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 12.06.2025 (TYLKO 10 pierwszych biletów)

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 12.06.2025 (TYLKO 10 pierwszych biletów)

599 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

736,77 zł brutto

Kup teraz

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 12.06.2025 (TYLKO 10 pierwszych biletów)
PAKIET NA SEMKRK#23 BIG + WARSZTATY Google Ads & Analytics (TYLKO 10 PIERWSZYCH BILETÓW)

PAKIET NA SEMKRK#23 BIG + WARSZTATY Google Ads & Analytics (TYLKO 10 PIERWSZYCH BILETÓW)

899 zł netto

Bilet na barcamp offline w dniu 18.06 i na warsztaty online Google Ads&Analytics w dniu 12.06.

1105,77 zł brutto

Kup teraz

PAKIET NA SEMKRK#23 BIG + WARSZTATY Google Ads & Analytics (TYLKO 10 PIERWSZYCH BILETÓW)

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads & Analytics

Warsztaty on-line

Odbędą się w czwartek, 12.06.2025 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.

Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.