Bilety

Bilety na warsztaty seo - 10.09.2021

Bilety na warsztaty seo - 10.09.2021

od 499 zł

8 godzinne warsztaty z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / W cenie obiad i przerwy kawowe / Nie uprawnia do wstępu na konferencję

Bilety na warsztaty seo - 10.09.2021

Prelegenci na warsztatach semKRK

Ewelina Podrez-Siama

Ekspertka SEO i prezes w Fox Strategy sp. z o.o.

Katarzyna Baranowska

Ekspertka SEO i wiceprezes w Fox Strategy sp. z o.o.

Paweł Konopiński

Ekspert SEO w Grupa TENSE

Agenda warsztatów

Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

9:30 - 10:30
Wiedza tajemna odnośnie kampanii Performance max, porównywania modeli atrybucji oraz remarketingu dynamicznego w Google Ads

Wiedza tajemna odnośnie kampanii Performance max, porównywania modeli atrybucji oraz remarketingu dynamicznego w Google Ads

Przemysław Biegacz
Senior SEM Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio-zaawansowany

W tym bloku poruszone zostaną tematy:
* Analiza kampanii Performance Max - jak robić to dobrze?
* Remarketing dynamiczny w Google Ads - konfiguracja i korzyści.
* Raport - Porównanie modeli atrybucji (Google Analytics vs Google Ads) - podobieństwa i różnice.

10:40 - 11:40
Poprawne wdrożenie analityki, śledzenie użytkownika i sztuczki w Google Ads Editor!

Poprawne wdrożenie analityki, śledzenie użytkownika i sztuczki w Google Ads Editor!

Dorota Kika
Senior SEM Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio-zaawansowany

Z tego spotkania dowiesz się m.in. tego:
* Jak sprawdzić, czy Twoja analityka jest poprawnie wdrożona?
* Jak dokładnie można prześledzić jednego użytkownika?
* Jak pewne rzeczy robić szybciej w edytorze Google Ads niż w panelu?

11:50 - 12:50
Za rok Google wyłączy Ci Google Analytics 3 (Universal Analytics). Jak się do tego przygotować?

Za rok Google wyłączy Ci Google Analytics 3 (Universal Analytics). Jak się do tego przygotować?

Bartłomiej Kaczmarczyk
SEM Specialist w sssem.ninja

Poziom: Średnio-zaawansowany

W marcu 2022 Google ogłosiło, że z dniem 1.07.2023 Google Analytics 3 (Universal Analytics) przestanie zbierać nowe dane i należy przejść na Google Analytics 4. W czasie tego bloku warsztatów zobaczysz jak się do tego przygotować. Jak ułożyć plan przejścia z GA3 na GA4 w zależności od Twojej obecnej implementacji GA3?

13:40 - 14:40
Połączenie Google Ads i Google Analytics 4. Jak takie połączenie może już teraz realnie poprawić Twoje kampanie?

Połączenie Google Ads i Google Analytics 4. Jak takie połączenie może już teraz realnie poprawić Twoje kampanie?

Bartłomiej Kaczmarczyk
SEM Specialist w sssem.ninja

Poziom: Średnio-zaawansowany

Google Analytics 4 ma zdecydowanie lepszy mechanizm budowy list odbiorców niż GA3, które oczywiście można wykorzystywać w kampaniach Google Ads. Dodatkowo można skorzystać z AI, ML jakie oferuje nam GA4 w czasie ich tworzenia. Podczas warsztatów zobaczysz jak można budować takie listy oraz jakie wyniki osiągają w Google Ads. Opowiem również o tym, jak dodatkowe raporty pomagają w analizie danych.

14:50 - 15:50
Zaawansowany Google Tag Manager - jak sobie poradzić, gdy

Zaawansowany Google Tag Manager - jak sobie poradzić, gdy "się nie da"?

Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej

Poziom: Zaawansowany

Przydatne rozwiązania i sposoby na konfigurację śledzenia, o których mogłeś nie mieć pojęcia. Zbiór "hacków" na wypadki, gdy proste metody zawodzą.

16:00 - 17:00
Pułapki w jakości danych w Google Analytics

Pułapki w jakości danych w Google Analytics

Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej

Poziom: Średnio-zaawansowany

Przejdziemy przez szereg dziwnych przypadków, błędów i sposobu działania wymiarów / metryk w Universal Analytics, które zaburzają jakość danych w GA. Dowiesz się między innymi, jak zrobić porządek w źródłach pozyskiwania ruchu czy poprawnie zmierzyć ROAS.

Lokalizacja

Warsztaty SEO

Hotel Kossak, plac Kossaka 1,
31-106 Kraków

Odbędą się w piątek, 10.09.2021 r. w godz. 9:00 – 17:00.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.