Bilety

Bilety na warsztaty seo - 10.09.2021
od 499 zł
8 godzinne warsztaty z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / W cenie obiad i przerwy kawowe / Nie uprawnia do wstępu na konferencję

Prelegenci na warsztatach semKRK
Ewelina Podrez-Siama
Ekspertka SEO i prezes w Fox Strategy sp. z o.o.

Ewelina Podrez-Siama
Ekspertka SEO i prezes w Fox Strategy sp. z o.o.Zaprzyjaźniona z marketingiem internetowym od przeszło 12 lat Specjalistka SEO. Założycielka wrocławskiej agencji SEO/SEM Fox Strategy, w której pracuje z 9-osobowym zespołem doświadczonych Specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. Specjalizuje się w optymalizacji stron pod kątem SEO, pozycjonowaniu aplikacji mobilnych (ASO) i SEO dla podcastów. W swojej pracy stawia na nieszablonowe rozwiązania, transparentność działań, uczciwą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji. Pracowała i pracuje zarówno z klientami z sektora MŚP, jak i serwisami z najtrudniejszych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Prelegentka na licznych wydarzeniach marketigowcych oraz biznesowych. Gościni podcastów branżowych.
Katarzyna Baranowska
Ekspertka SEO i wiceprezes w Fox Strategy sp. z o.o.

Katarzyna Baranowska
Ekspertka SEO i wiceprezes w Fox Strategy sp. z o.o.W branży SEO działa od 2010 roku. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.
Paweł Konopiński
Ekspert SEO w Grupa TENSE
Agenda warsztatów
Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

Wiedza tajemna odnośnie kampanii Performance max, porównywania modeli atrybucji oraz remarketingu dynamicznego w Google Ads
Przemysław Biegacz
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
W tym bloku poruszone zostaną tematy:
* Analiza kampanii Performance Max - jak robić to dobrze?
* Remarketing dynamiczny w Google Ads - konfiguracja i korzyści.
* Raport - Porównanie modeli atrybucji (Google Analytics vs Google Ads) - podobieństwa i różnice.

Poprawne wdrożenie analityki, śledzenie użytkownika i sztuczki w Google Ads Editor!
Dorota Kika
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Z tego spotkania dowiesz się m.in. tego:
* Jak sprawdzić, czy Twoja analityka jest poprawnie wdrożona?
* Jak dokładnie można prześledzić jednego użytkownika?
* Jak pewne rzeczy robić szybciej w edytorze Google Ads niż w panelu?

Za rok Google wyłączy Ci Google Analytics 3 (Universal Analytics). Jak się do tego przygotować?
Bartłomiej Kaczmarczyk
SEM Specialist w sssem.ninja
Poziom: Średnio-zaawansowany
W marcu 2022 Google ogłosiło, że z dniem 1.07.2023 Google Analytics 3 (Universal Analytics) przestanie zbierać nowe dane i należy przejść na Google Analytics 4. W czasie tego bloku warsztatów zobaczysz jak się do tego przygotować. Jak ułożyć plan przejścia z GA3 na GA4 w zależności od Twojej obecnej implementacji GA3?

Połączenie Google Ads i Google Analytics 4. Jak takie połączenie może już teraz realnie poprawić Twoje kampanie?
Bartłomiej Kaczmarczyk
SEM Specialist w sssem.ninja
Poziom: Średnio-zaawansowany
Google Analytics 4 ma zdecydowanie lepszy mechanizm budowy list odbiorców niż GA3, które oczywiście można wykorzystywać w kampaniach Google Ads. Dodatkowo można skorzystać z AI, ML jakie oferuje nam GA4 w czasie ich tworzenia. Podczas warsztatów zobaczysz jak można budować takie listy oraz jakie wyniki osiągają w Google Ads. Opowiem również o tym, jak dodatkowe raporty pomagają w analizie danych.

Zaawansowany Google Tag Manager - jak sobie poradzić, gdy "się nie da"?
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej
Poziom: Zaawansowany
Przydatne rozwiązania i sposoby na konfigurację śledzenia, o których mogłeś nie mieć pojęcia. Zbiór "hacków" na wypadki, gdy proste metody zawodzą.

Pułapki w jakości danych w Google Analytics
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej
Poziom: Średnio-zaawansowany
Przejdziemy przez szereg dziwnych przypadków, błędów i sposobu działania wymiarów / metryk w Universal Analytics, które zaburzają jakość danych w GA. Dowiesz się między innymi, jak zrobić porządek w źródłach pozyskiwania ruchu czy poprawnie zmierzyć ROAS.
Lokalizacja
Warsztaty SEO
Hotel Kossak, plac Kossaka 1,
31-106 Kraków
Odbędą się w piątek, 10.09.2021 r. w godz. 9:00 – 17:00.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.
