Prelegenci na warsztatach semKRK


Zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach towarzyszących, które poprowadzą:

prelegent

Maciej Wiśniewski

Właściciel Premiumads Maciej Wisniewski

Maciej swoją przygodę z marketingiem rozpoczął od sklepu internetowego, który otworzył w 2011 roku. Kolejne trzy lata doskonalił swoje umiejętności w agencji reklamowej. W 2014 otworzył agencję Premiumads, w tym samym roku został certyfikowanym trenerem Google Ads. Współpracował z małymi, lokalnymi przedsiębiorcami jak i przy promocji globalnych marek. Aktualnie zarządza kampaniami reklamowymi w Google Ads, FB Ads oraz LinkedIn Ads.

prelegent

Krzysztof Marzec

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star.

Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

prelegent

Kamil Sroka

Head of SEO w DevaGroup

Doświadczenie w branży od 11 lat przez które pracował z wieloma dużymi markami e-commerce. Szkolił m.in. w ramach Marketing Masters oraz odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 6 osobowym działem SEO w DevaGroup. Specjalizuje się w ocenianiu wartości prowadzonych działań SEO, przygotowywaniu i realizacji bieżących strategii.

prelegent

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist w DevaGroup

Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.

prelegent

Tomasz Stopka

Właściciel SEMURAI

Tomasz Stopka - specjalista SEO prowadzący niedużą agencję SEO SEMURAI w podkrakowskich Niepołomicach. W czasie ponad 10 lat pracy jaki specjalista SEO, miał okazję współpracować z klientami różnego typu i wielkości. Tomasz zrealizował liczne konsultacje i prelekcje a także szkolenia SEO we współpracy z Whitepress. Ma na swoim koncie książkę o Content Marketingu, kurs Wideo o SEO a także liczne publikacje w wielu mediach. Na co dzień stara się budować widoczność stron klientów poprzez optymalizację stron i treści na nich zawartych.

prelegent

Karol Dziedzic

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

prelegent

Paweł Gontarek

SEO Director

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, i ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Prowadzi bloga poświęconego branży SEO https://www.zgred.pl. Od listopada 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu.

Agenda


Warsztaty z Google Ads

9:00 - 17:00

Warsztat z analizy słów kluczowych i pisania reklam

– Ćwiczenia z poszukiwania nisz i nowych słów kluczowych. – Analiza dostępnych narzędzi, idea budowy list negatywnych słów kluczowych. – Nowe definicje dopasowań i pułapki w Google Ads. – Jak pisać optymalne teksty reklamowe? – Elementy reklam do testów skuteczności. – Ćwiczenia z tworzenia efektywnej reklamy.

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star.
9:00 - 17:00

Przekaż Google Ads dobre dane a w zamian otrzymaj tanie konwersje

System Google Ads do prawidłowego działania wymaga dobrych danych o zachowaniu użytkowników. Podczas szkolenia nauczysz się odbierać od witryny zdarzenia takie jak: kliknięcie w numer telefonu, adres e-mail, wypełnienie formularza i następnie przekazywać je do Google Analytics oraz Google Ads. Dane te posłużą systemowi Google Ads do optymalizacji. Wynikiem tego będą dobrej jakości konwersje przy akceptowalnym koszcie ich pozyskania.

Maciej Wiśniewski

Maciej Wiśniewski

Właściciel Premiumads Maciej Wisniewski
9:00 - 17:00

Sprawdzanie efektywności prowadzonych kampanii na podstawie odpowiedniej analizy modeli atrybucji

W ramach warsztatów zostaną poruszone tematy związane m.in. ze sprawdzaniem efektywności kampanii Google Ads oraz importowaniem celów do Google Ads.

Karol Dziedzic

Karol Dziedzic

Warsztaty SEO

9:00 - 17:00

Sprawdzone metody linkowania Twojej strony WWW

Kamil Sroka i Łukasz Suchy przedstawiają rodzaje linków, które warto pozyskiwać w 2019 roku. Poznaj sposoby linkowania, które działają i są wykorzystywane na co dzień. Dowiesz się także: – czy stare metody nadal działają, – czy warto stosować tzw. półśrodki w linkowaniu, – czy linki mogą zdobywać się same? – jak sprawdzać wartość i wiarygodność linków.

Kamil Sroka

Kamil Sroka

Head of SEO w DevaGroup
9:00 - 17:00

Sprawdzone metody linkowania Twojej strony WWW

Kamil Sroka i Łukasz Suchy przedstawiają rodzaje linków, które warto pozyskiwać w 2019 roku. Poznaj sposoby linkowania, które działają i są wykorzystywane na co dzień. Dowiesz się także: – czy stare metody nadal działają, – czy warto stosować tzw. półśrodki w linkowaniu, – czy linki mogą zdobywać się same? – jak sprawdzać wartość i wiarygodność linków.

Łukasz Suchy

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist w DevaGroup
9:00 - 17:00

Praktyczna optymalizacja treści na stronie internetowej

Praktyczne warsztaty optymalizacji treści na stronie internetowej pod kątem SEO. Zadbamy o treści na stronie od pomysłu, po jej tworzenie na optymalizacji pod wyszukiwarkę Google kończąc. Skorzystamy między innymi z SEMSTORM oraz SENUTO.

Tomasz Stopka

Tomasz Stopka

Właściciel SEMURAI
9:00 - 17:00

Jak za pomocą audytu zbudować serwis?

Jak zbudować serwis, przeprowadzając samemu audyt SEO z wykorzystaniem narzędzi oraz stron konkurencji.

Paweł Gontarek

Paweł Gontarek

SEO Director

Bilety


Bilety na warsztaty SEM

499 zł

8-godzinne warsztaty
z 3 prelegentami

przerwy kawowe, ciastka, obiad

dodatkowa wiedza i praktyka

nie uprawnia do wstępu na konferencję

Kup teraz

Bilety na warsztaty SEO

499 zł

8-godzinne warsztaty
z 4 prelegentami

przerwy kawowe, ciastka, obiad

dodatkowa wiedza i praktyka

nie uprawnia do wstępu na konferencję

Kup teraz

Lokalizacja


Warsztaty

 

Hotel Galaxy

ul. Gęsia 22A, Kraków

Konferencja

wymaga osobnego biletu

Muzeum Mangha

Marii Konopnickiej 26, Kraków

Kontakt


Masz pytania?
Chcesz zostać partnerem lub prelegentem semKRK?
Napisz do nas: hello@semkrk.pl