Warsztaty


Google Ads

499 zł

7-godzinne warsztaty
z 3 prelegentami

przerwy kawowe, poczęstunek i lunch

bilet nie uprawnia
do wstępu na konferencję

Prelegenci
Agenda
Kup teraz

SEO

499 zł

7-godzinne warsztaty
z 3 prelegentami

przerwy kawowe, poczęstunek i lunch

bilet nie uprawnia
do wstępu na konferencję

Prelegenci
Agenda
Kup teraz

Google Analytics

499 zł

7-godzinne warsztaty
z 3 prelegentami

przerwy kawowe, poczęstunek i lunch

bilet nie uprawnia
do wstępu na konferencję

Prelegenci
Agenda
Kup teraz
Zapoznaj się z agendą

Agenda warsztatów


Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

Google Ads


9.30 - 11.40

prelekcjaMarta Koziarz Automatyzacja i kampanie "Smart"

Jak dobrze korzystać z rozwiązań inteligentnych w Google Ads oraz czy warto?

Przerwa w trakcie prelekcji: 10.30 - 10.40

11.40 - 11.50

kawaPRZERWA

11.50 - 14.30

prelekcjaŁukasz Chwiszczuk Ukryte funkcje w Google Ads

Umiesz już wszystko w Google Ads ? Szukasz rozwiązań, które pomogą wygenerować wzrost? Zapraszam na szkolenie, podczas którego poszukamy, co jeszcze kryje system reklamowy Google :)

12.50 - 13.30

obiadOBIAD (w restauracji Oranżeria z widokiem na Wawel)

14.30 - 14.40

kawaPRZERWA

14.40 - 16.50

prelekcjaKrzysztof Marzec Jak stworzyć idealną reklamę pod Google Ads?

Praktyczne warsztaty z zasad tworzenia reklam i ich optymalizacji. Podczas ćwiczeń poznasz najlepsze praktyki, wyniki eksperymentów i testów oraz to jak pracować z nowościami dotyczącymi reklam w Google.

Przerwa w trakcie prelekcji: 15.40 - 15.50

SEO


9.30 - 10.30

prelekcjaKamil Sroka Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu?

Podstawy i sprawdzone rady pozycjonowania. Poznaj najważniejsze zasady optymalizacji i pozycjonowania swojego serwisu.

10.30 - 10.40

kawaPRZERWA

10.40 - 11.40

prelekcjaKamil Sroka Planowanie struktury serwisu na podstawie słów kluczowych

Zasady i sposoby poszukiwania i wybierania słów kluczowych dla optymalnej i właściwej struktury serwisu.

11.40 - 11.50

kawaPRZERWA

11.50 - 12.50

prelekcjaŁukasz Suchy Linki w praktyce

Poznaj sposoby linkowania, które działają i są wykorzystywane na co dzień przez praktyków.

12.50 - 13.30

obiadOBIAD (w restauracji Oranżeria z widokiem na Wawel)

13.30 - 14.30

prelekcjaŁukasz Suchy 5 rzeczy, o których musisz pamiętać w Search Console

Search Console w praktyce – najważniejsze funkcje, które musisz poznać.

14.30 - 14.40

kawaPRZERWA

14.40 - 16.50

prelekcjaPaweł Gontarek Treści, które budują zainteresowanie – od słów kluczowych do fragmentów rozszerzonych

Przerwa w trakcie prelekcji: 15.40 - 15.50

Google Analytics


9.30 - 11.40

prelekcjaKrzysztof Marzec Praktyczne zastosowanie Analytics w audycie strony

W trakcie warsztatu sprawdzisz na swoim koncie lub na realnych danych konta demo, jak w praktyce wykorzystuje się Analytics do analizy strony pod kątem parametrów wpływających na efekty kampanii SEM.

Przerwa w trakcie prelekcji: 10.30 - 10.40

11.40 - 11.50

kawaPRZERWA

11.50 - 14.30

prelekcjaMonika Kołodziejczyk Wyciągnij więcej z Google Analytics

Skuteczna strategia pomiarowa dla strony – jak z wykorzystaniem Tag Managera uzyskać ciekawe i przydatne dane do analizy efektywności i optymalizacji biznesu.

12.50 - 13.30

obiadOBIAD (w restauracji Oranżeria z widokiem na Wawel)

14.30 - 14.40

kawaPRZERWA

14.40 - 16.50

prelekcjaMarta Koziarz Zastosowanie Google Analytics przy Google Ads

Jak Analytics może pomóc w planowaniu płatnych kampanii oraz określaniu ich efektywności.

Przerwa w trakcie prelekcji: 15.40 - 15.50

Prelegenci na warsztatach semKRK


Zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach towarzyszących, które poprowadzą:

Google Ads


prelegent

Łukasz Chwiszczuk

Czarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.

prelegent

Marta Koziarz

Head of SEM w DevaGroup

Prowadzi 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jest certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Pomaga wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzi również indywidualne szkolenia. Jest finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

prelegent

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup

Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

SEO


prelegent

Paweł Gontarek

SEO Director

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, i ponad 14-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Prowadzi bloga poświęconego branży SEO https://www.zgred.pl. Od listopada 2015 kieruje działem SEO w Fabryce Marketingu.

prelegent

Kamil Sroka

Head of SEO w DevaGroup

Doświadczenie w branży od 11 lat przez które pracował z wieloma dużymi markami e-commerce. Szkolił m.in. w ramach Marketing Masters oraz odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 6 osobowym działem SEO w DevaGroup. Specjalizuje się w ocenianiu wartości prowadzonych działań SEO, przygotowywaniu i realizacji bieżących strategii.

prelegent

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist w DevaGroup

Prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.

Google Analytics


prelegent

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup

Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

prelegent

Marta Koziarz

Head of SEM w DevaGroup

Prowadzi 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jest certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics. Praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Pomaga wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzi również indywidualne szkolenia. Jest finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

prelegent

Monika Kołodziejczyk

CEO w ThinkDigital

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek. Prowadziła szkolenia, występuje w charakterze prelegenta na wielu konferencjach branżowych. Od ponad 7 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet jako Performance Marketing Manager. Ponad 2 lata pracowała w Grupie Interia jako Manager działu Digital Analytics. Posiadaczka certyfikatu DIMAQ. CEO agencji ThinkDigital.

Lokalizacja


Warsztaty

wymagają osobnego biletu

Hotel Kossak

Plac Kossaka 1, Kraków

Konferencja

 

Muzeum Manggha

Marii Konopnickiej 26, Kraków

Kontakt


Masz pytania?
Chcesz zostać partnerem lub prelegentem semKRK?
Napisz do nas: hello@semkrk.pl