Bilety

Bilety na warsztaty Google Ads - 10.09.2021

Bilety na warsztaty Google Ads - 10.09.2021

od 499 zł

8 godzinne warsztaty z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / W cenie obiad i przerwy kawowe / Nie uprawnia do wstępu na konferencję

Bilety na warsztaty Google Ads - 10.09.2021

Prelegenci na warsztatach semKRK

Łukasz Chwiszczuk

Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem

Andrzej Brandt

Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Karol Dziedzic

Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Agenda warsztatów

Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

11:00-11:20
Rozpoczęcie i powitanie

Rozpoczęcie i powitanie

Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup

11:20-11:45
Prelegent zostanie wybrany w głosowaniu

Prelegent zostanie wybrany w głosowaniu

Prelegent z C4P

Jeśli chcesz u nas wystąpić, to wyślij zgłoszenie: https://semkrk.pl/call4papers-2025/

11:45-12:10
Prelegent zostanie wybrany w głosowaniu

Prelegent zostanie wybrany w głosowaniu

Prelegent z C4P

Jeśli chcesz u nas wystąpić, to wyślij zgłoszenie: https://semkrk.pl/call4papers-2025/

12:35-12:50
[SPRINT]

[SPRINT]

Prelegent z C4P

Jeśli chcesz u nas wystąpić, to wyślij zgłoszenie: https://semkrk.pl/call4papers-2025/

12:50-13:05
[SPRINT]

[SPRINT]

Prelegent z C4P

Jeśli chcesz u nas wystąpić, to wyślij zgłoszenie: https://semkrk.pl/call4papers-2025/

13:05-13:30

Przerwa 25 min

13:35-14:00
Rozpoczęcie bloku anglojęzycznego

Rozpoczęcie bloku anglojęzycznego

Prelegent zostanie ogłoszony wkrótce!

14:50-15:30

Przerwa 40 min

16:00-16:25
SEO 2030 - Wizja branży w erze AI

SEO 2030 - Wizja branży w erze AI

Damian Sałkowski
CEO w Senuto

Zabawię się w branżową wróżkę i zajrzę w kryształową kulę SEO najbliższych 5 lat. Na podstawie obecnych trendów i mojego doświadczenia, pokażę Wam jak według mnie będzie ewoluować nasza branża i jakie umiejętności warto rozwijać, aby nie wypaść z gry.

16:25-16:50
OK, Boomer. Marketing się zmienia. A Ty?

OK, Boomer. Marketing się zmienia. A Ty?

Maja Wiśniewska-Hardek
Head of Marketing w SMSAPI

Nam, marketerom, coraz trudniej nadążyć za pędzącym światem. Zasady gry zmieniają generacja Z, przejście z click-driven na data-driven PPC, sygnały zamiast odbiorców i skomplikowanie ścieżki zakupowej. Przyznajmy się, utarte schematy już nie działają. Chodźże, pogadamy o tym, jak wyjść poza wygodną strefę tradycyjnego lejka.

16:50-17:15

Wręczenie nagród semKRK Awards 2025

Nagrody wręczą Head Judge:
- (kategoria SEO),
- (kategoria Google Ads),
- (kategoria E-commerce).

17:15-17:40

Przerwa 25 min

18:10-18:35
SEO - the endgame

SEO - the endgame

Maciej Chmurkowski
Enterprise Products Owner w Senuto Enterprise

Przez lata testów i domysłów mogliśmy tylko w pewnym stopniu potwierdzać skuteczność stosowanych przez nas działań SEO. A co jeżeli zestawimy je razem z wyciekami z dwóch różnych źródeł? Google odrobiło lekcje, SEO nie przechodzi do lamusa, staje się po prostu bardzo trudne. Czas przestać wróżyć z fusów. Zapraszam na retrospekcję metod SEO w odniesieniu do wycieków Google Leaks i Exploit.

19:00-00:00

AfterParty

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads

Hotel Kossak, plac Kossaka 1,
31-106 Kraków

Odbędą się w piątek, 10.09.2021 r. w godz. 9:00 – 17:00.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.