Bilety
Bilety na warsztaty Google Ads - 10.09.2021
od 499 zł
8 godzinne warsztaty z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / W cenie obiad i przerwy kawowe / Nie uprawnia do wstępu na konferencję
Prelegenci na warsztatach semKRK
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniemCzarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuitionEkspert PPC, który od 10 lat prowadzi kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google AnalyticsW branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
Agenda warsztatów
Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.
Budujemy własne automatyzacje z wykorzystaniem no-code/low-code i AI
Roman Rozenberger
Specjalista z zakresu SEO i kampanii PPC w rozenberger.com
Poziom: Średnio zaawansowany
Podczas warsztatów zbudujemy w dwie godziny proste automatyzacje wspierające pracę specjalisty SEO. Wykorzystamy bezpłatne narzędzia takie jak N8N, NOCODB oraz modele językowe, podłączymy się do WordPressa, Google Sheets i innych narzędzi Google. Wytłumaczę i pokażę jak korzystać z różnych API. Naszym celem będzie zbudowanie prototypu prostej "maszynki" do pisania tekstów, przypisywania taksonomii, czytnika RSS. Całość omówię i wytłumaczę na przykładach, wskażę kierunki i możliwości do rozwoju własnych narzędzi.
Przerwa: od 10:00 do 10:10
Kanibalizacja fraz - problem, który łatwo przeoczyć
Magdalena Kościółek
SEO Associate | Content Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Podczas tego szkolenia przejdziemy krok po kroku proces weryfikacji kanibalizacji fraz na konkretnych przykładach. Zaprezentuję także sposoby na to, jak skutecznie można walczyć z tym zjawiskiem, w zależności od możliwości i potrzeb.
Linkowanie wewnętrzne - jak zrobić je mądrze?
Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Podczas warsztatu dowiesz się w jaki sposób rozmieszczać linkowanie wewnętrzne, aby miało sens pod kątem SEO, UX i lejka zakupowego, a także o czym często zapominamy przy okazji takich prac. Poznasz również wtyczki do autolinkowania oraz narzędzia zewnętrzne, które ułatwiają cały proces. Całość zakończysz samodzielnym zaplanowaniem linkowania wewnętrznego do wybranej treści na Twojej stronie.
Analiza SEO konkurencji, benchmarking i planowanie prac. Jak uczyć się błędach innych oraz jak tworzyć dodatkową wartość usługi?
Katarzyna Baranowska
Partner w agencji Fox Strategy, CBDO, Ekspert SEO
Poziom: Podstawowy/ Średnio zaawansowany
Podczas warsztatu porozmawiamy o tym, w jaki sposób definiować (realne!) cele SEO, jak lepiej rozumieć cele biznesowe klienta i jak odpowiadać na potrzeby jego grupy docelowej? Przejdziemy też przez planowanie działań i wydatkowanie budżetu na podstawie analizy kondycji strony klienta i poczynań jego konkurencji. Pokażę również w jaki sposób możemy próbować ustalać z klientem sposób wydatkowania budżetu i priorytetyzowania działania w zależności od oczekiwanego ROI i dostępnych zasobów.
Na bazie wybranych narzędzi pokażę w jaki sposób analizować konkurencję i jak przeprowadzać benchmarking. Uczestnicy nauczą się również, jak przekuwać analizę w konkretny plan działania i dostarczanie klientowi wartościowych informacji o jego branży i konkurencji.
Przerwa: od 15:20 do 15:30
Lokalizacja
Warsztaty Google Ads
Hotel Kossak, plac Kossaka 1,
31-106 Kraków
Odbędą się w piątek, 10.09.2021 r. w godz. 9:00 – 17:00.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.