Bilety

Bilety na warsztaty Google Ads - 10.09.2021

Bilety na warsztaty Google Ads - 10.09.2021

od 499 zł

8 godzinne warsztaty z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / W cenie obiad i przerwy kawowe / Nie uprawnia do wstępu na konferencję

Bilety na warsztaty Google Ads - 10.09.2021

Prelegenci na warsztatach semKRK

Łukasz Chwiszczuk

Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem

Andrzej Brandt

Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Karol Dziedzic

Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Agenda warsztatów

Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

9:00 - 11:10
Budujemy własne automatyzacje z wykorzystaniem no-code/low-code i AI

Budujemy własne automatyzacje z wykorzystaniem no-code/low-code i AI

Roman Rozenberger
Specjalista z zakresu SEO i kampanii PPC w rozenberger.com

Poziom: Średnio zaawansowany

Podczas warsztatów zbudujemy w dwie godziny proste automatyzacje wspierające pracę specjalisty SEO. Wykorzystamy bezpłatne narzędzia takie jak N8N, NOCODB oraz modele językowe, podłączymy się do WordPressa, Google Sheets i innych narzędzi Google. Wytłumaczę i pokażę jak korzystać z różnych API. Naszym celem będzie zbudowanie prototypu prostej "maszynki" do pisania tekstów, przypisywania taksonomii, czytnika RSS. Całość omówię i wytłumaczę na przykładach, wskażę kierunki i możliwości do rozwoju własnych narzędzi.

Przerwa: od 10:00 do 10:10

11:20 - 12:20
Kanibalizacja fraz - problem, który łatwo przeoczyć

Kanibalizacja fraz - problem, który łatwo przeoczyć

Magdalena Kościółek
SEO Associate | Content Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Podczas tego szkolenia przejdziemy krok po kroku proces weryfikacji kanibalizacji fraz na konkretnych przykładach. Zaprezentuję także sposoby na to, jak skutecznie można walczyć z tym zjawiskiem, w zależności od możliwości i potrzeb.

12:30 - 13:30
Linkowanie wewnętrzne - jak zrobić je mądrze?

Linkowanie wewnętrzne - jak zrobić je mądrze?

Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Podczas warsztatu dowiesz się w jaki sposób rozmieszczać linkowanie wewnętrzne, aby miało sens pod kątem SEO, UX i lejka zakupowego, a także o czym często zapominamy przy okazji takich prac. Poznasz również wtyczki do autolinkowania oraz narzędzia zewnętrzne, które ułatwiają cały proces. Całość zakończysz samodzielnym zaplanowaniem linkowania wewnętrznego do wybranej treści na Twojej stronie.

14:20 - 16:30
Analiza SEO konkurencji, benchmarking i planowanie prac. Jak uczyć się błędach innych oraz jak tworzyć dodatkową wartość usługi?

Analiza SEO konkurencji, benchmarking i planowanie prac. Jak uczyć się błędach innych oraz jak tworzyć dodatkową wartość usługi?

Katarzyna Baranowska
Partner w agencji Fox Strategy, CBDO, Ekspert SEO

Poziom: Podstawowy/ Średnio zaawansowany

Podczas warsztatu porozmawiamy o tym, w jaki sposób definiować (realne!) cele SEO, jak lepiej rozumieć cele biznesowe klienta i jak odpowiadać na potrzeby jego grupy docelowej? Przejdziemy też przez planowanie działań i wydatkowanie budżetu na podstawie analizy kondycji strony klienta i poczynań jego konkurencji. Pokażę również w jaki sposób możemy próbować ustalać z klientem sposób wydatkowania budżetu i priorytetyzowania działania w zależności od oczekiwanego ROI i dostępnych zasobów.

Na bazie wybranych narzędzi pokażę w jaki sposób analizować konkurencję i jak przeprowadzać benchmarking. Uczestnicy nauczą się również, jak przekuwać analizę w konkretny plan działania i dostarczanie klientowi wartościowych informacji o jego branży i konkurencji.

Przerwa: od 15:20 do 15:30

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads

Hotel Kossak, plac Kossaka 1,
31-106 Kraków

Odbędą się w piątek, 10.09.2021 r. w godz. 9:00 – 17:00.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.