Bilety

Bilety na warsztaty Google Ads - 10.09.2021
od 499 zł
8 godzinne warsztaty z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / W cenie obiad i przerwy kawowe / Nie uprawnia do wstępu na konferencję

Prelegenci na warsztatach semKRK
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem

Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniemCzarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuitionEkspert PPC, który od 10 lat prowadzi kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google AnalyticsW branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
Agenda warsztatów
Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

Rozpoczęcie i powitanie
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup

Prelegent zostanie wybrany w głosowaniu
Jeśli chcesz u nas wystąpić, to wyślij zgłoszenie: https://semkrk.pl/call4papers-2025/

Prelegent zostanie wybrany w głosowaniu
Jeśli chcesz u nas wystąpić, to wyślij zgłoszenie: https://semkrk.pl/call4papers-2025/
![[SPRINT]](https://semkrk.pl/wp-content/uploads/2020/07/logo-pion-300s.png)
[SPRINT]
Jeśli chcesz u nas wystąpić, to wyślij zgłoszenie: https://semkrk.pl/call4papers-2025/
![[SPRINT]](https://semkrk.pl/wp-content/uploads/2020/07/logo-pion-300s.png)
[SPRINT]
Jeśli chcesz u nas wystąpić, to wyślij zgłoszenie: https://semkrk.pl/call4papers-2025/
Przerwa 25 min
Przerwa 40 min

SEO 2030 - Wizja branży w erze AI
Damian Sałkowski
CEO w Senuto
Zabawię się w branżową wróżkę i zajrzę w kryształową kulę SEO najbliższych 5 lat. Na podstawie obecnych trendów i mojego doświadczenia, pokażę Wam jak według mnie będzie ewoluować nasza branża i jakie umiejętności warto rozwijać, aby nie wypaść z gry.

OK, Boomer. Marketing się zmienia. A Ty?
Maja Wiśniewska-Hardek
Head of Marketing w SMSAPI
Nam, marketerom, coraz trudniej nadążyć za pędzącym światem. Zasady gry zmieniają generacja Z, przejście z click-driven na data-driven PPC, sygnały zamiast odbiorców i skomplikowanie ścieżki zakupowej. Przyznajmy się, utarte schematy już nie działają. Chodźże, pogadamy o tym, jak wyjść poza wygodną strefę tradycyjnego lejka.
Wręczenie nagród semKRK Awards 2025
Nagrody wręczą Head Judge:
- (kategoria SEO),
- (kategoria Google Ads),
- (kategoria E-commerce).
Przerwa 25 min

SEO - the endgame
Maciej Chmurkowski
Enterprise Products Owner w Senuto Enterprise
Przez lata testów i domysłów mogliśmy tylko w pewnym stopniu potwierdzać skuteczność stosowanych przez nas działań SEO. A co jeżeli zestawimy je razem z wyciekami z dwóch różnych źródeł? Google odrobiło lekcje, SEO nie przechodzi do lamusa, staje się po prostu bardzo trudne. Czas przestać wróżyć z fusów. Zapraszam na retrospekcję metod SEO w odniesieniu do wycieków Google Leaks i Exploit.
AfterParty
Lokalizacja
Warsztaty Google Ads
Hotel Kossak, plac Kossaka 1,
31-106 Kraków
Odbędą się w piątek, 10.09.2021 r. w godz. 9:00 – 17:00.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.
