semKRK Awards 2022 – Zwycięzcy

 semKRK Awards 2022 – Zwycięzcy

Przedstawiamy zwycięzców semKRK awards 2022 w kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla E-commerce! Wymienione firmy zostały uhonorowane statuetkami awards przez  Head of Judges: Grzegorza Strzelca (SEO), Witolda Wrodarczyka (Google Ads) oraz Ewelinę Podrez-Siamy (E-commerce) podczas semKRK#19 BIG 15 czerwca!

Zwycięzcy SEO

Miejsce I

Semcore

Case study: Czy 1 000 000 zł wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)?

Miejsce II

Empik & Bluerank

Case study: 2021 artykułów na rok 2021. Prawdopodobnie największy projekt SEO/Content 2021 w Polsce

Miejsce III

Sempai

Case study: Dla chcącego nie ma nic trudnego. SEO vs. Java Script

Zwycięzcy Google Ads:

Miejsce I

Sempai

Case study: Twoje kampanie nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty

Miejsce II

PromoTraffic

Case study: Maczfit & Promotraffic: Przychody rosnące szybciej niż ciasto na święta, czyli jak smakowicie zacząć rok ze wzrostem przychodów o 238%.

Miejsce III

Result Media

Case study: Kampania dla Vivus – precyzyjna analiza kluczem do udanej strategii pozyskiwania nowych użytkowników

 

Zwycięzcy E-commerce:

Miejsce I

Digitalsharks

Case study: Czyszczenie magazynów – Jak sprzedawać produkty outletowe?

Miejsce II

AdPeak

Case study: Jak w ciągu jednego sezonu zwiększyć dwukrotnie ROAS na 5 rynkach europejskich?

Miejsce III

Sempai

Case study: Wysokie obcasy, wysokie cele, wysokie efekty. Case study DeeZee.pl