semKRK Awards 2022 – Zwycięzcy
Przedstawiamy zwycięzców semKRK awards 2022 w kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla E-commerce! Wymienione firmy zostały uhonorowane statuetkami awards przez Head of Judges: Grzegorza Strzelca (SEO), Witolda Wrodarczyka (Google Ads) oraz Ewelinę Podrez-Siamy (E-commerce) podczas semKRK#19 BIG 15 czerwca!
Zwycięzcy SEO
Miejsce I
Semcore
Case study: Czy 1 000 000 zł wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)?
Miejsce II
Empik & Bluerank
Case study: 2021 artykułów na rok 2021. Prawdopodobnie największy projekt SEO/Content 2021 w Polsce
Miejsce III
Sempai
Case study: Dla chcącego nie ma nic trudnego. SEO vs. Java Script
Zwycięzcy Google Ads:
Miejsce I
Sempai
Case study: Twoje kampanie nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty
Miejsce II
PromoTraffic
Case study: Maczfit & Promotraffic: Przychody rosnące szybciej niż ciasto na święta, czyli jak smakowicie zacząć rok ze wzrostem przychodów o 238%.
Miejsce III
Result Media
Case study: Kampania dla Vivus – precyzyjna analiza kluczem do udanej strategii pozyskiwania nowych użytkowników
Zwycięzcy E-commerce:
Miejsce I
Digitalsharks
Case study: Czyszczenie magazynów – Jak sprzedawać produkty outletowe?
Miejsce II
AdPeak
Case study: Jak w ciągu jednego sezonu zwiększyć dwukrotnie ROAS na 5 rynkach europejskich?
Miejsce III
Sempai
Case study: Wysokie obcasy, wysokie cele, wysokie efekty. Case study DeeZee.pl