Call4papers 2022

Głosowanie #Call4Papers zostało zamknięte!

Z radością informujemy, iż nasze głosowanie w ramach #Call4Papers zostało zamknięte!

Dziękujemy każdemu, kto dołożył cegiełkę do budowania z nami agendy jubileuszowej konferencji semKRK#20! Zachęcamy do śledzenia naszych kanałów SM, gdzie wkrótce ogłoszeni zostaną zwycięzcy naszego głosowania! Poniżej publikujemy listę tematów, z których można było wybierać.

 

Kategoria: SEO

🐉 SEO w e-commerce pomaga lub niszczy sprzedaż

Ucz się na cudzych, a nie na swoich błędach – czyli największe błędy sklepów internetowych, które spowodowały że sprzedaż spadła do zera. Warto o nich wiedzieć żeby ich nie popełniać. Studium konkretnych przypadków.


🐉 Nieoczywiste sposoby pozyskiwania linków w USA, UK, PL czy w Meksyku

Zebranie kilku metod, jakie może zastosować każdy do pozyskania linków za granicą.


🐉 Turbodoładuj teksty pod SEO czyli: Neurocopywriting tu i teraz

Jak sprawić, by tekst pod SEO był nie tylko widoczny w Google ale też WIDOCZNY dla mózgu klienta? Dzisiejszy natłok informacji jest ważny dla firm z dwóch powodów: Po pierwsze nawet jak jesteś na 1 miejscu wyszukiwania, to i tak klienci mogą nie kupować. Dlaczego? Bo kupią od konkurencji. Po drugie – bo wiedza o mózgu i o tym, jak człowiek reaguje na taką ilość danych pomoże pisać takie teksty, które chwyta mózg – a to już ogromna przewaga nad konkurencją! W prezentacji przedstawię 9 neuromarketingowych tipów do zastosowania od razu w pisaniu. W tym: ograniczoność, efekt natychmiastowości, ramy, waluta społeczna, natychmiastowość i intencje zakupowe, apel do egoizmu, efekt aureoli. Opowiem też o jak pisać do 4 kolorów mózgu? Jak stosować walutę społeczną, jakie tajne moce mają opowieści. Będą praktyczne przykłady i badania – a teoria tylko do zobrazowania praktyki.


🐉 Testy SEO jako sposób na tańsze, efektywniejsze i bezpieczniejsze pozycjonowanie

W prezentacji zostaną omówione metody prowadzenia testów w SEO oraz podzielę się wynikami testów, które realizujemy wewnętrznie. Także w obszarze szkodliwości linków oraz oceny czy dany link wpłynie pozytywnie na linkowaną domenę.


🐉 SEOwcy ich nienawidzą, bo zabiorą im robotę: jak przygotować się na armię AI writerów?

W trakcie mojej prezentacji opowiem o tym, jak narzędzia AI zmieniają grę w usługach SEO & content. Pokażę na konkretnych przykładach, jak już dziś, a jak za chwilę będą działać AI writerzy. Podpowiem także wszystkim specjalistom, w jakich dziedzinach warto się rozwijać, aby wygrać z algorytmami zrobotyzowanych specjalistów od contentu.


🐉 Korzystaj z GSC albo GIŃ! Ale najpierw poznaj metodologię zbierania danych o skuteczności…

Google przekazuje pewne dane w raporcie skuteczności – one są świetne, ale mają braki! Nie znając ich metodologii istnieje duże prawdopodobieństwo, że źle je interpretujesz. Przyjdź i posłuchaj, czego nie bierzesz pod uwagę analizując wyświetlenia, kliknięcia oraz średnią pozycję Twoich fraz w wynikach organicznych.


🐉 Skuteczne strategie linkbuildingu. Case Study

W prezentacji zaprezentuję kilka wybranych strategii linkbuildingu wraz z prezentacją efektów. Wyniki zebrane na podstawie działań opartych i grupę kilkuset blogów.


🐉 Content marketing na fali błękitnego oceanu

Jak wykorzystać content marketing w strategii błękitnego oceanu? Kto powinien odpowiadać za treści? Czy warto tworzyć teksty, których nikt obecnie nie przeczyta i stawiać na artykuły z błędnie wpisywanymi słowami kluczowymi? O zrealizowanych pomysłach i zastosowanych działaniach (na przykładzie sklepów internetowych oraz wypożyczalni online) dowiesz się z prezentacji: „Content marketing na fali błękitnego oceanu”.


🐉 Indeksuje czy nie indeksuje – oto jest pytanie

Problemy z indeksowaniem w 2022 roku to nie mit – to fakt. Jeśli Ciebie również to dotknęło – zapraszam na moją prezentację. Dokładnie opiszę w niej ten problem oraz przedstawię rozwiązanie. Na przykładach pokażę, jak szybko i bez większych problemów można zaindeksować serwis z 20 jak i z 20,000 podstron. Na koniec zdradzę kilka tricków dla agencji, dzięki czemu łatwiej będzie wdrożyć ten proces na setkach stron klientów.


🐉 Znaczenie hostingu w SEO

Omówienie zagadnień, związanych z wpływem serwera na SEO. Pułapki, które mogą okazać się kosztowne przy wybieraniu serwera. Zagadnienia przykładowe:
– czy let’s encrypt jest wystarczająco dobry?
– ilu klientów umieścić na jednym koncie hostingowym?
– szybkość serwera i technologie cache,
– kary za malware i jak hosting może pomóc ich uniknąć (filtrowanie ruchu)?
– dostęp do logów www,
– czy złe sąsiedztwo ma znaczenie?
– adres ip i fizyczna lokalizacja serwera.


🐉 Linkowanie wewnętrzne ze strony głównej, nagłówka i stopki – hit czy kit?

Prezentacja będąca podsumowaniem 1,5 miesiąca testów, prywatnej strony, które aktualnie zaczynam. W ramach prezentacji porównam 3 formy linkowania – site-wide z headera, site-wide ze stopki oraz link ze strony głównej poniżej Fold Line. Sprawdzę wpływ linkowania na pozycje artykułów w SERP, ich klikalność /odwiedzalność.

W ramach testu chcę sprawdzić, czy linkowanie w takiej formie ma wymierne przełożenie na wyniki, czy umiejscowienie linka ma wpływ na statystyki. Posłużę się danymi z Clarity, GA i GTM. Wynik testu może być wskazówką dla właścicieli stron w zakresie strategii linkowania wewnętrznego.


🐉 Międzynarodowy Link-building w branży gier hazardowych

Opowiem o metodach i technikach pozyskiwania linków w branży iGaming. Pokażę metody oceny linków przychodzących, usprawnienia wspomagające procesy Off-page, a także pułapki i zagrożenia na międzynarodowych, niszowych rynkach.


🐉 Strategie SEO nowej generacji

Spojrzenie na strategie nie tylko pod kątem technicznych aspektów SEO. Jak ją budować i co w niej uwzględniać? Jakie KPI zakładać aby strategia SEO była transparentna dla klienta?


🐉 Jeden rabin powie tak, drugi rabin powie nie… ale co powiedzą dane? Planowanie skutecznej strategii SEO

1. Analiza otoczenia – zmiany w algorytmach, działania konkurencji, trendy rynkowe, analiza SERP, grupa docelowa.
2. Analiza zasobów własnych – jakość strony, jakość ruchu, ścieżki zakupowe, skuteczność kanałów.
3. Analiza potencjału – widoczność na frazy kluczowe, zainteresowanie produktami/usługami.
4. KPI i dobranie budżetu.


🐉 Aktywność Googlebota, AI i helpful content

W swojej prezentacji przybliżę sposób działania Googlebota i jego aktywności w serwisie. Rozważę, w jaki sposób zasoby generowane przez sztuczną inteligencję mogą wpłynąć na sposób indeksowania treści przez Google oraz jak monitorować zainteresowanie Google naszą witryną.


🐉 Nowy typ kary bez powiadomienia w GSC “site 4” i natychmiastowy spadek widoczności

Przedstawię, na czym polega kara site 4. Jakie są związane z tą karą zagrożenia zarówno w kontekście PBN jak i stron docelowych. A także, jakie są ewentualne możliwości wyjścia z tej kary.


Kategoria: Google Ads, Analytics i E-commerce:

🐉 Zmiany na rynku reklamy internetowej – trendy prawne i biznesowe

• Wpływ profilowania na podejmowane przez nas decyzje zakupowe,
• Reklama internetowa – tradycja vs real time bidding,
• Role uczestników programmatic: demand i supply site, pozycja pośredników. Identyfikacja administratorów i procesorów, wspólne przetwarzanie danych,
• Identyfikatory internetowe,
• No third party cookies world, decyzja w sprawie IAB Europe i inne problem świata reklamy,
• Plany największych pośredników reklamowych.


🐉 Badanie Brand&Search Lift w Google Ads – Wyciągnij więcej wniosków z kampanii na YouTube, poznaj ich wpływ na użytkowników i nie bój się inwestować w działania wideo

Badanie Brand Lift pozwala na wyciąganie większej liczby jakościowych wniosków na temat efektywności przeprowadzanych kampanii w YouTube. Wyświetlenia, kliknięcia, czy współczynnik obejrzeń to fajne dane, jednak dzięki badaniu Brand Lift oraz Search Lift jesteśmy w stanie poznać, jaki wpływ na postrzeganie marki oraz decyzyjność miały kampanie zasięgowe przeprowadzane w YouTube. Prezentacja ma na celu przedstawienie charakterystyki badania i wyniki osiągnięte na podstawie case study dużej marki elektronicznej na polskim rynku. Dodatkowo w prezentacji zawarta będzie także część bardziej techniczna związana ze stosunkowo nowym typem kampanii – VIDEO ACTION CAMPAIGN, która ma potwierdzić, że wideo naprawdę może konwertować.


🐉 Jak Consent Management Provider (CMP) uchroni Twoje kampanie Ads

Nadszedł czas, by wytyczne RODO zacząć traktować na poważnie. Selektywne wybór zgód na wykorzystanie cookies, to już nie opcja, a wymóg. W prezentacji dowiesz się, jak wdrożyć rozwiązania typu Consent Managament i co to oznacza dla Twoich kampanii Ads oraz analityki internetowej.


🐉 5 sposobów na efektywne skalowanie kampanii SEM – czyli jak zwiększyć przychody o 800% r/r.

Co robić, żeby kampanie były skuteczne, a marka stała się TOP w swojej kategorii? Prelekcja ta odpowie na powyższe pytania. Pokażemy i omówimy 5 nieoczywistych technik optymalizacji. Zobaczycie jak dzięki nim w pół roku zwiększyliśmy przychód o prawie 800% zachowując taki sam ROAS na poziomie ponad 1 800%.


🐉 GA4 ma już 2 lata (+1 rok App+Web). Poznaj moje błędy jakie popełniłem w tym czasie. Ty już ich nie zrobisz 🙂

Implementacja Google Analytics 4 nabiera rozpędu. Chcę Ci pokazać, jakie czekają pułapki związane z ustawieniem GA4 oraz przesyłaniem do niego danych. Czyli zobaczysz moje błędyz z 3 lat życia GA4 (i App+Web). Dzięki temu zaoszczędzisz sobie nerwów, czasu, a także włosów (albo pojawi się mniej siwych) :).


🐉 Sprzedaż na Alibaba.com czyli jak zostać dostawcą dla całego świata.

Dzięki alibaba.com możesz rozpocząć międzynarodową sprzedaż b2b. Podczas prelekcji pokaże Ci, jakie to proste.


🐉 Jak przekonwertować każdy punkt styku (touchpoint) w doskonałe doświadczenie klienta?

Czy jesteś pewien, że jesteś dokładnie tam, gdzie jest Twój klient, w każdym z wielu punktów styku, zarówno online, jak i offline? Czy zapewniasz mu dokładnie takie informacje i komunikację, jakich oczekuje, biorąc pod uwagę etap podróży klienta? Dowiedz się, jak objąć wszystkie etapy podróży klienta w czasie rzeczywistym i prowadzić skuteczne kampanie budujące pozytywne doświadczenia klientów.


🐉 Ethical Ads, Carbon Ads i inne platformy reklamowe. Co je różni i jak reklamować się na nich

Porównanie różnych systemów reklamowych na świecie – wady i zalety Twitter Ads, Quora Ads, Linkedin Ads, Ethical Ads, Carbon Ads w zestawieniu z Google Ads. W jaki sposób powinieneś podchodzić do reklamy na poszczególnych platformach?


🐉 Tradycyjne Metody w Nowoczesnym Marketingu

W wyniku serii badań, na przestrzeni ostatnich lat, zauważył_m niezaprzeczalne podobieństwa w kluczowych aspektach efektywnej praktyki marketingu pomiędzy obecnymi trendami, jak również tymi sprzed nawet 100 lat opisywanymi przez Kotlera. Chętnie podzielę się ze słuchaczami swomi spostrzeżeniami na w/w temat a także zaprezentuję nowoczesne praktyki marketingowe, stosowane przez moje agencje w Wielkiej Brytanii na przestrzeni ostatnich lat.



AKTUALNE TERMINY:
Początek głosowania: 05.09
Koniec głosowania: 09.09 godzina 14:00 (piątek)
Ogłoszenie wyników: 13.09

 

Dziękujemy za Wasze głosy!