semKRK Awards 2022 – Finaliści
Przedstawiamy listę finalistów semKRK awards 2022 w kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla E-commerce! Wymienione firmy pozostają w wyścigu o nasze nagrody. Uroczyste rozdanie statuetek z udziałem Head of Judges: Grzegorza Strzelca (SEO), Witolda Wrodarczyka (Google Ads) oraz Eweliny Podrez-Siamy (E-commerce) odbędzie się 15 czerwca w Starej Zajezdni w Krakowie, gdzie zapraszamy Was serdecznie już teraz!
Finaliści SEO
Empik & Bluerank
Case study: 2021 artykułów na rok 2021. Prawdopodobnie największy projekt SEO/Content 2021 w Polsce
Euvic Performance
Case study: SEO pod napięciem – knowledge market dla elektryków
Semcore
Case study: Czy 1 000 000 zł wystarczy, aby wypozycjonować stronę w branży pozycjonowania (SEO)?
Sempai
Case study: Dla chcącego nie ma nic trudnego. SEO vs. Java Script
Finaliści Google Ads:
Agencja EACTIVE
Case study: Od świeżego sklepu do lidera branży w 2 lata
PromoTraffic
Case study: Maczfit & Promotraffic: Przychody rosnące szybciej niż ciasto na święta, czyli jak smakowicie zacząć rok ze wzrostem przychodów o 238%.
Result Media
Case study: Kampania dla Vivus – precyzyjna analiza kluczem do udanej strategii pozyskiwania nowych użytkowników
Sempai
Case study: Twoje kampanie nie będą dłużej jak nieoszlifowane diamenty
Up Blue
Case study: Wyższa Szkoła Robienia ROASu – Marketing po poznańsku
Finaliści E-commerce:
4PEOPLE
Case study: 4People/Escribo: > budżet 2000 zł + segmentacja = wzrost przychodu o 306%
AdPeak
Case study: Jak w ciągu jednego sezonu zwiększyć dwukrotnie ROAS na 5 rynkach europejskich?
Digitalsharks
Case study: Czyszczenie magazynów – Jak sprzedawać produkty outletowe?
PromoTraffic
Case study: MintiShop & PromoTraffic – Synergia działań PPC, Criteo & Programmatic w czasach, kiedy konkurencja i pandemia pędzi jak szalona
Sempai
Case study: Wysokie obcasy, wysokie cele, wysokie efekty. Case study DeeZee.pl