semKRK Awards 2019

Nadeszła najwyższa pora, by przyznać semKRK Awards za rok 2019! Poznajcie laureatów w 3 kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla E-commerce rozdane! Gratulujemy zwycięzcom! 

 

Laureaci SEO:

1.  Agencja Whites – Konsekwentna strategia i model współpracy oparty o partnerstwo – dwa filary sukcesu SEO

2. Oponeo – Zaparkuj w topach, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię CM

3. Sempai & innogy Polska – Techniczne SEO i komunikacja marketingowa kluczem w generowaniu leadów z wyników organicznych

 

Finaliści SEO:

Netim.pl – Czy zawsze budżet na SEO jest wyznacznikiem jakości

Xann Marketing – Wpływ reputacji strony na wzrost pozycji

 

Laureaci Google Ads:

1. AdPeak i Pracuj– Big Data, skrypty i automatyzacja, czyli zacznij to robić, zamiast wciąż tylko o tym opowiadać

2. PromoTraffic & Rolmarket – Plony większe o 36% nawożone danymi

3. Sempai & Edomator – Zastosowanie zaawansowanej automatyzacji w kampaniach PLA

 

Finaliści Google Ads:

AdLike – Proste i efektywne rozwiązania zwiększające sprzedaż sklepu MyjeZeby.pl

Ideo Force – Zwiększanie sprzedaży dla Senso-Rex LTD

 

Laureaci E-commerce:

1. PromoTrafficEkspansja 22 rynków dopasowana strategia, automatyzacja działań i Machine Learning

2. Adequate – Jak rosnąć, gdy jest się liderem rynku

3. Sempai & Orteo – 2-krotny wzrost przychodów z reklam PLA z wykorzystaniem CSS Sempai Shop 

 

Finaliści E-commerce:

Agencja WHEN – marketing internetowy – Case study – Perfumeria Euforia

Grupa TENSE – Z 55k do 80k sesji + 1,5k więcej fraz w top10 w rok, czyli jak ujarzmić sklep z militariami z cyklicznie generującymi się błędami SEO

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

dziewiętnaście − 14 =