semKRK Awards 2019
Nadeszła najwyższa pora, by przyznać semKRK Awards za rok 2019! Poznajcie laureatów w 3 kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla E-commerce rozdane! Gratulujemy zwycięzcom!
Laureaci SEO:
1. Agencja Whites – Konsekwentna strategia i model współpracy oparty o partnerstwo – dwa filary sukcesu SEO
2. Oponeo – Zaparkuj w topach, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię CM
3. Sempai & innogy Polska – Techniczne SEO i komunikacja marketingowa kluczem w generowaniu leadów z wyników organicznych
Finaliści SEO:
Netim.pl – Czy zawsze budżet na SEO jest wyznacznikiem jakości
Xann Marketing – Wpływ reputacji strony na wzrost pozycji
Laureaci Google Ads:
1. AdPeak i Pracuj– Big Data, skrypty i automatyzacja, czyli zacznij to robić, zamiast wciąż tylko o tym opowiadać
2. PromoTraffic & Rolmarket – Plony większe o 36% nawożone danymi
3. Sempai & Edomator – Zastosowanie zaawansowanej automatyzacji w kampaniach PLA
Finaliści Google Ads:
AdLike – Proste i efektywne rozwiązania zwiększające sprzedaż sklepu MyjeZeby.pl
Ideo Force – Zwiększanie sprzedaży dla Senso-Rex LTD
Laureaci E-commerce:
1. PromoTraffic – Ekspansja 22 rynków dopasowana strategia, automatyzacja działań i Machine Learning
2. Adequate – Jak rosnąć, gdy jest się liderem rynku
3. Sempai & Orteo – 2-krotny wzrost przychodów z reklam PLA z wykorzystaniem CSS Sempai Shop
Finaliści E-commerce:
Agencja WHEN – marketing internetowy – Case study – Perfumeria Euforia
Grupa TENSE – Z 55k do 80k sesji + 1,5k więcej fraz w top10 w rok, czyli jak ujarzmić sklep z militariami z cyklicznie generującymi się błędami SEO