Call4papers 2024

Chcesz wystąpić na semKRK#22 BIG? Uzupełnij formularz!

W formularzu zgłoszeniowym zostaniesz zapytana/y m.in. o:
– Imię i nazwisko,
– Temat prezentacji,
– Krótki opis prezentacji,
– Twoje doświadczenie,
– Twój numer telefonu i e-mail.

Im więcej informacji umieścisz w zgłoszeniu, tym większe szanse na zaprezentowanie się przed naszą publicznością! Chcemy, aby tematyka wszystkich prezentacji była związana z szeroko pojętym SEM i SEO oraz analityką. Jesteśmy również otwarci na tematykę ściśle związaną z SEM, poszerzającą wiedzę i horyzonty uczestników. Planowane prezentacje muszą być dynamiczne, przewidziany czas ich zaprezentowanie to: 20 minut. Zero lania wody i zero autopromocji.

UWAGA: Wszystkie nadesłane zgłoszenia będą brane pod uwagę przy najbliższej edycji naszego barcampu, jak i przy kolejnych.

Jak zostać naszym prelegentem?

1) Skorzystaj z zaproszenia wysyłanego przez Krzysztofa Marca – CEO DevaGroup,
2) Weź udział w Call4Papers i skorzystaj z zaproszenia, jeśli Twój temat był wysoko w głosowaniu (podczas semKRK#21 BIG po raz pierwszy zorganizowaliśmy wystąpienia w formie SPRINT na których podczas 10 minut zaprezentowali się prelegenci, którzy zajęli 2 miejsca w swoich kategoriach),
3) Wygraj głosowanie wśród społeczności semKRK i od ręki wystąp na konferencji 😉

Z nadesłanych tematów specjalne jury wyłoni najlepsze, które trafią do głosowania online. Zwycięzców wybiorą internauci tworzący społeczność semKRK! Głosowanie odbędzie się bez ujawniania nazwisk prelegentów. Chcemy, aby wygrały najlepsze tematy, a nie najlepsze nazwiska w branży. Dajemy szansę pokazania się na scenie nowym osobom, a wpływ na wybór tematów może mieć każdy z Was! 🙂

Przestrzegamy: wszelkie próby zdradzania swojej tożsamości przez zgłaszających się do #Call4Papers bądź powiązane z nimi agencje (np. prośby do agencji i/lub znajomych o głosowanie na daną prezentację), są niezgodne z ideą głosowania i naszym regulaminem. Potępiamy takie zachowania, czego dowodem mogą być konsekwencje w postaci dyskwalifikacji prelegentów, którzy nie będą fair wobec pozostałych. 

Martwisz się, że Cię nie wybierzemy? Mimo wszystko zapraszamy do wysyłki zgłoszenia:
– wszystkie aplikacje ocenia specjalne jury,
– wyrównujemy szanse, dzieląc tematykę na PPC/SEO/Analitykę,
– już teraz planujemy kolejne edycje, na które możesz się załapać,
– nie wybieramy tylko znanych osób, mocno wczytujemy się w tematykę prezentacji.

Jeśli chcesz zgłosić znajomego/przyjaciela/kogoś, kogo chciałbyś zobaczyć na naszej konferencji, napisz na: hello@semkrk.pl. Z pewnością docenimy Twój głos i postaramy się ściągnąć danego prelegenta na najbliższą edycję semKRK.