call for papers

Wybierz temat prelekcji, której chcesz wysłuchać na semKRK#18!

Kategoria: SEO

🐉 Strategia SEO na marketplace Amazon

Podczas wystąpienia omówione zostaną kluczowe elementy zaplanowania strategii SEO na Amazonie, co należy zrobić, aby zacząć w ogóle sprzedaż, jakie wymagania stoją przed sprzedającymi pod kątem czynników wydajnościowych i jakościowych oraz czy jest możliwe połączenie działań SEO w Google z działaniami na Amazonie.

🐉 CopySXOwriting – jak pisać dla algorytmów i ludzkich oczu?

W czasach, gdy SEO łączy się z UX i UI w jeden spójny ekosystem, copywriterzy tacy jak Ty nie mogą pozostać obojętni na te zmiany. To dobry moment, aby na nowo spojrzeć na teksty, które tworzysz. Każde CTA, wpis na blogu, czy opis produktu ma znaczenie. Nie odpuszczaj i dowiedz się, co zrobić, aby stać się jeszcze lepszym SXO copywriterem.

🐉 Knowledge Graph, Entities i Twój biznes – jak pokazać się w Google z innej strony? 

Graf wiedzy to połączenie encyklopedii i bazy danych, do których Google zaangażował uczenie maszynowe. Ten specjalny sposób prezentacji informacji w wyszukiwarce ma biznesowy potencjał. Jak działa graf wiedzy? W jaki sposób Google segreguje informacje o firmach? Jaką rolę w tym wszystkim odgrywają entities? I najważniejsze… Co mogą zyskać firmy prezentujące się w ten sposób? Na te i inne pytania odpowiadam w mojej prezentacji 🙂

🐉 Diabeł tkwi w szczegółach – ręczny audyt techniczny SEO

  1. Jak planować audyt SEO? (najoptymalniejsza kolejność prac)
  2. Analiza błędów (z czego wynikają konkretne błędy i czy nie są one symptomem większego problemu)
  3. Wytyczne dla programisty (jak powinna wyglądać efektywna współpraca z programistą w zakresie wdrożenia analizy SEO)

*BONUS –  intrygujące przykłady z życia wzięte

🐉 Kiedy efektywność spotyka się z kreatywnością, czyli content na sterydach

Tworzenie contentu zawsze ma swój cel. Z reguły tym celem jest generowanie zysków dla przedsiębiorstwa, czyli po prostu wzrost dochodów. Dzięki twórczemu połączeniu kreatywnych uniesień, insightów płynących prosto z serc użytkowników i twardych danych analitycznych dowozimy efekty. Z prezentacji dowiesz się m.in.: 

  • jak prowadzimy projekty w zespole składającym się z diametralnie różnych od siebie osobowości? 
  • jak to przekłada się na biznes nasz oraz naszych Klientów? 
  • które wskaźniki są dla nas kluczowe i dlaczego nie wszystko da się policzyć? 
  • jak ugryźć temat personalizacji w reklamie 
  • jak wykorzystać narzędzia do data enrichment 
  • jak skonfigurować Tag Managera, aby faktycznie zobaczyć, co czytają użytkownicy? 
  • na czym polega dynamiczny content remarketing? 
  • dlaczego interfejsy konwersacyjne podkręcają konwersję?

🐉 Off-Site SEO. Sprawdzaj miejscówki swoich linków przychodzących

Weryfikuj czy linki, które pozyskujesz wpływają pozytywnie na Twój serwis. Poznaj metodologię testowania i zrób to sam.

 

Kategoria: Google Ads, Analytics i E-commerce

🐉 Jak w 14 dni osiągnąć Bestseller na Amazon

Amazon jest wymagającą platformą i do sprzedaży na niej należy dobrze się przygotować. Ale dzięki tej platformie możemy uzyskać niesamowity wynik np. w 14 dni uzyskać status Bestsellera oraz średnio 15 tysięcy obrotu tylko na jednym produkcie. I podczas mojej prezentacji pokażę jak to dokonać krok po kroku. 

🐉 Prawie wyszło – co zrobiłem, a co mogłem, a nie zrobiłem, żeby nie stracić klienta w branży e-commerce

Chciałbym opowiedzieć o tym jak poprowadziłem klienta e-commerce pod kątem SEO i Google Ads i dlaczego tego klienta straciłem. Prezentacja w formie krótkiej historii największych sukcesów i najgłupszych fuckupów.

🐉 W nowym GA4 nie zapomnij o konwersjach

Zgodnie z powszechną rekomendacją zakładamy usługi GA4 równolegle do działających Universal Analytics, ale często nie rozumiemy, kiedy mamy się przenieść, dlaczego mamy zbierać dane „już” ani jak to dobrze zrobić. W mojej prezentacji pokażę, dlaczego warto teraz to robić i o czym nie zapomnieć podczas konfiguracji, żeby zbierane dane były wartościowe dla Twoich przyszłych działań i analiz. Będzie też kilka przykładów konwersji 🙂

🐉 Gdy SEO, Google i Facebook Ads to za mało czyli o sprytnych kampaniach niestandardowych, które sprzedają a uruchomisz je w 3 dni

O tym, że FB Ads, Google Ads czy SEO to nie wszystko. Wystarczy do kampanii podejść niestandardowo i zacząć sprzedawać i reklamować się tam, gdzie konkurencja tego nie robi, a klientów jest  tam na pęczki. Pokażemy przykłady kampanii na OLX, Allegro i w kilku innych miejscach, a ich uruchomienie to raptem 3 dni.

🐉 Z portali aukcyjnych na własny sklep. Czy to przejście się opłaca?

O tym, jakie zalety/wady wypływają z przejścia z portali aukcyjnych/marketplace/ogłoszeniowych  na własną witrynę sklepową. Czym się różni sprzedaż między tymi dwoma platformami. 

🐉 Ekstremalna optymalizacja reklam produktowych

Reklamy produktowe w Google Ads są trudne do optymalizacji ze względu na ograniczenia konfiguracyjne i dostępne dane. Można jednak w znaczny sposób wpływać na zarówno ekspozycję reklam, skuteczność jak i na cenę za kliknięcie. Zaprezentuje najlepsze strategie jak to robić, jak budować efektywne kampanie oraz jak je optymalizować. Skupimy się na modyfikacji produktów tak aby CPC było jak najniższe a zasięg jak największy – również dla kampanii Smart.

🐉 Jak przebadaliśmy z Google 50 polskich e-commerce pod kątem UX i performance? Case study

Epicka opowieść o trudach, rozterkach, światłach w tunelu oraz wynikach i spostrzeżeniach z projektu partnerskiego e-point i Google Polska, czyli o audycie 50 polskich sklepów internetowych pod kątem zastosowanych rozwiązań mobilnych, mobile UX i wydajności.

🐉 Jak prezentować dane, żeby nie przynudzać?

Podstawowe zasady przy prawidłowej wizualizacji danych, po co konstruować dobry raport w data studio i jak nie marnować czasu na powtarzalne czynności, które może za nas zrobić np jakiś prosty skrypt, makro czy formuła w DS.

🐉 Do`s and don’ts w ekspansji na 9 rynków zagranicznych – case study klienta z branży fashion

Prezentacja opisze do’s and don’ts, z naszej ponad 3 letniej współpracy z klientem z branży fashion. W tym okresie wprowadziliśmy tę markę na 9 rynków zagranicznych cały czas również działając na najważniejszym rynku polskim. Podczas prezentacji pokażemy jak przygotować się na wejście na dany rynek, czego unikać, jak mądrze wydawać budżet oraz na jakich poziomach analizować wyniki, aby wyciągnąć właściwe wnioski.

AKTUALNE TERMINY:
Początek głosowania: 16.08 (poniedziałek)
Koniec głosowania: 20.08 godzina 14:30 (piątek)

GŁOSUJ TUTAJ