Wybierz temat prelekcji, której chcesz wysłuchać na semKRK#19 BIG! [ZAKOŃCZONE]

[ZAKOŃCZONE] Głosuj TERAZ. 

Kategoria: SEO

🐉 Sklasteryzuj albo zgiń. Sposób na uniknięcie kanibalizacji słów kluczowych

Pamiętaj o tym, aby grupować słowa kluczowe swojego serwisu w taki sposób, aby Twoje strony nie walczyły same ze sobą o ranking tego samego słowa kluczowego. Zobaczysz, jak grupować słowa kluczowe, jak dopasowywać je do stron docelowych i dlaczego jest to najważniejszy element w strategii SEO.

🐉 #SXOwriting – jak treścią dbać o doświadczenia użytkowników, wymagania algorytmów i własny portfel?

Wszyscy wokół chcą inwestować w NFT i budować oddziały firmy w metaverse, a Ty po prostu musisz napisać dobry landing page. Kreacje pod ADS-y. Opis produktu. A może nowy blog post na firmową stronę WWW?

Jak pisać w digitalu w 2022 roku, aby zaspokoić oczekiwania Twoich potencjalnych Klientów i algorytmów Google, a finalnie generować sprzedaż? Najnowsze trendy, obserwacje i wnioski dla SEO copywriterów i ich liderów.

🐉 Content Marketing i SEO za granicą studium przypadku z USA i Bułgarii

Jest to studium przypadku dwóch projektów: Banku z Bułgarii i serwisu informacyjnego z USA konwersującego ruch na leady.

🐉 SEO i Brand Purpose – Trend marketingowy 2022

Brand Purpose – to poza materialny sens istnienia marek. Został ogłoszony trendem marketingowym 2022 roku. Opowiem o tym, jak go wykorzystać w tworzeniu planu content marketingowego. Na jakie potrzeby odpowiada marka – i jak je przenieść na plan content marketingowy – odpowiadać na zapytania użytkowników. I dlaczego, z punktu widzenia NEUROMARKETINGU odpowiedź na potrzeby jest ważna?

🐉 Hity i mity na temat roli wyboru serwera w działaniach SEO

W prezentacji pokażę, jak różne elementy wyboru serwera wpływają na zagadnienia SEO. Dowiesz się, co to są czynniki jakości strony wg Google oraz na które z tych czynników – oraz w jakim stopniu – wpływają funkcje serwerów.

Poruszę m.in. takie kwestie:
– Serwer a szybkość strony, w kontekście core web vitals,
– Serwer w PL czy w USA? Co zmienia lokalizacja serwera?
– Co daje DNS Anycast i ile milisekund pozwala zaoszczędzić?
– Niebezpieczne sąsiedztwo – czyli czy Twoje IP może przeszkadzać w seo?
– Niezrozumiana poufność – czyli SEO a certyfikat SSL
– Bezpieczeństwo – jakie kary z Google grożą za malware na stronie i jak się chronić?
– Staging – czyli minimalizacja problemów z indeksowaniem vs ryzyko content duplicate
– Jak chronić stronę przed spamerskimi wpisami?

Wystąpienie zostało przygotowane tak, aby skorzystały z niego przede wszystkim osoby o średnim i wysokim poziomie wiedzy technicznej, odpowiadające za techniczne aspekty SEO i samodzielnie optymalizujących strony pod kątem bezpieczeństwa i wydajności, choć także początkujący mają szansę wynieść z niego sporo inspiracji.

🐉 Lubię być na górze… wyników wyszukiwania. Co zrobić, żeby uwieść czytelnika i robota piórem?

Czy współczesny SEO copywriting to tylko przelotny romans, w który nie warto się angażować i wystarczy traktować przedmiotowo? Czy może to długoterminowa relacja, w którą lepiej zainwestować nie tylko swój czas, ale również emocje i wiedzę? Z pomocą SEO copywritingu możesz szczytować na górze SERP. Na podstawie własnego doświadczenia i tekstów opowiem, jak dostać się do TOP1 przy pomocy słów, jednocześnie zachęcając użytkownika, żeby został na dłużej.

🐉 Co kraj, to obyczaj – czyli lokalizacja i linkbuilding na rynkach CEE i DACH

Pozycjonujesz już na rynku lokalnym, ale chciałbyś rozszerzyć swoje działania na rynki CEE i DACH? Do dzieła! W mojej prezentacji poruszę podstawowe zagadnienia związane z zagranicznym SEO, bliżej skupiając się na kwestii lokalizacji oraz sprawdzonych linkbuildingowych praktykach. A to wszystko uzupełnione o praktyczne przykłady z rynków regionu CEE i DACH!

🐉 O intencji słów kilka – co zrobić, by Twoje treści osiągały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania?

W prezentacji chcę omówić zagadnienie search intent w kontekście optymalizacji contentu w serwisach internetowych. Czym jest search intent i dlaczego należy ją uwzględniać w planowaniu optymalizacji serwisu? Jakie mogą być konsekwencje dla podstron optymalizowanych bez wzięcia pod uwagę search intent? Jak wykonywać optymalizację contentu tak, by treści odpowiadały intencji wyszukiwania użytkowników oraz co dzięki temu można osiągnąć?

W prezentacji znajdą się odpowiedzi na pytania wraz z przykładami dobrych praktyk i rekomendowanych rozwiązań.

🐉 Neurobiologia w optymalizacji stron internetowych

Nie jest tajemnicą, że podejmujemy decyzje nie do końca racjonalnie. Nawet te dobrze przekalkulowane nie są wolne od „wewnętrznych przekonań” i uprzedzeń. Podczas mojej prezentacji pokażę mechanizm działania 6 uprzedzeń zidentyfikowanych przez neurobiologów. Ich znajomość pomaga w czytelny i przekonujący sposób komunikować się z użytkownikami stron internetowych i stale je optymalizować dla obustronnej korzyści.

🐉 Zaawansowane ustawienia Analytics pod analizę SEO

W czasie prezentacji przedstawię możliwości importu danych do Google Analytics (GA4/UA) oraz zastosowanie niestandardowych wymiarów i danych w celu przeprowadzenia dokładniejszych analiz pod prowadzone działania SEO. Z analiz przeprowadzonych już na ponad setce kont mogę powiedzieć, że żadne nie miało poprawnie wykorzystanych tych ustawień.

W czasie wystąpienia wskażę zaawansowane ustawienia GA jednak całe wystąpienie będzie skupione wokół przykładowych scenariuszy użycia. Najważniejsze dotyczą:

– analizy content marketingu,

– badania heurystyk SEO,

– korelacji wyników z link buildingiem.

🐉 SEO Międzynarodowe – optymalizacja sklepu pod wiele wersji językowych

Ekspansja zagraniczna to coraz częściej wybierany kierunek rozwoju przez polskie sklepy internetowe. Coraz więcej platform sklepowych wychodzi naprzeciw tej potrzebie – często wystarczy jedno kliknięcie, aby skorzystać z różnych integracji itp.

Jak jednak przygotować witrynę na ekspansję zagraniczną z punktu widzenia SEO? Poznaj najczęstsze problemy optymalizacyjne oraz propozycje ich rozwiązania.

🐉 Go Global, czyli jak rozwijać agencję SEO na 3 kontynentach

Część specjalistów mówi, że SEO się kończy. To mit, który obalimy na przykładzie naszego case study. Dowiedziemy, że dla nas SEO nie ma granic! Potencjał biznesowy również. W ciągu roku weszliśmy na 3 kontynenty, rozbudowując struktury firmy i zdobywając klientów poza granicami naszego kraju. To nie lada wyzwanie, ale warte zachodu. Jak zatem przygotować się do międzynarodowej ekspansji, jakich błędów unikać, co warto wiedzieć, by zrobić to dobrze i bez przeszkód. Odpowiedzi na to pytania pojawią się w prezentacji.

🐉 JavaScript w e-commerce oraz problemy z tym związane

Technologia Java Script jest coraz częściej wykorzystywana do budowy sklepów internetowych. Google przetwarza i indeksuje Java Script od dawna, więc jej wykorzystanie nie powinno wpływać negatywnie na widoczność witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Jednak… czy aby na pewno?
Dowiedz się, jakie problemy może powodować wprowadzenie Javy Script na platformie e-commerce i jak sobie z nimi radzić. Prezentacja poparta jest case study dużego sklepu internetowego (site ponad 110 000).

🐉 Agencja SEO to nie tylko Klienci – o monetyzacji kompetencji

Chcę opowiedzieć o różnych sposobach monetyzacji kompetencji w zakresie SEO. Jako agencja prowadzimy sklepy internetowe, projekty afiliacyjne generujące ponad 300 tys. sesji miesięcznie.

🐉 Optymalizacja szybkości strony a (brak) wpływ na Core Web Vitals

Poprawiłeś szybkość strony, a wynik Core Web Vitals nie wzrósł? Webmaster mówi, że zrobił wszystko, co można? Dowiedz się, dlaczego optymalizacja szybkości strony ma minimalny wpływ na Core Web Vitals i co zrobić by ten element poprawić. W czasie prezentacji pokażę Ci czym te hasła się różnią i dlaczego specjalista SEO i webmaster rozumieją co innego przez pojęcie „poprawa szybkości strony”. Na przykładach wyjaśnię, dlaczego poprawa szybkości strony nie wpłynie na CLS i tylko nieznacznie na LCP. Na koniec dostaniesz gotowy szablon maila, który powstał we współpracy z programistami i ekspertami SEO, dzięki któremu informatyk zrobi dokładnie to, czego od niego potrzebujesz.

🐉 Jak tworzyć treści, które generują ruch, a nie problemy? 10 wyzwań w zarządzaniu platformami contentowymi

Praktyczne wskazówki dla wydawców oraz właścicieli stron internetowych, e-commerce, marketplace, którzy stawiają na inwestycję w Content Marketing. Jak zarządzać planem wydawniczym, jak rozwiązywać problemy z optymalizacją treści? Jak sprawić, aby treści sprzedawały? Jak sprawić, aby Google Cię pokochało? 10 najważniejszych punktów, które uporządkują wiedzę na temat zarządzania i optymalizacji treści.

W prezentacji chcę poruszyć takie kwestie jak zarządzanie planem wydawniczym, tworzenie person i targetowanie contentu, analiza intencji użytkowników i dopasowanie różnego typu contentu, w tym visual content, kanibalizacja i sposoby jej rozwiązywania, linkowanie wewnętrzne i różne sposoby jego zastosowania w tym automatyzacja linkowania wewnętrznego, technikalia i inne kwestie. Wszystko na podstawie ponad 30 projektów, które wciąż rozwijamy i skalujemy.

🐉 Pogodzenie bota i człowieka, czyli jak budować konwertujący interfejs łączący SEO i UX

Prelekcja poświęcona praktycznym przykładom budowania interfejsów produktów cyfrowych łączących wymagania SEO oraz User Experience. Metody i techniki pogodzenia dwóch światów omówione w formie case study.

🐉 Czy AI zastąpi copywritera?

AI pomaga przyspieszyć proces tworzenia treści. Długi tekst może powstać nawet w 30 minut. Jak wygląda ich jakość? Czy są w stanie dostarczyć merytorykę porównywalną do tej zapewnianej przez profesjonalnego copywritera?

Kategoria: Google Ads, Analytics i E-commerce

🐉 Poznaj strategię SEE-THINK-DO jako najskuteczniejszy model wzrostu sprzedaży w e-commerce

Case przedstawiający jak prawidłowe użycie strategii SEE – THING – DO przynosi efekty w budowaniu świadomości marki, widoczności w Google oraz wzrostu sprzedaży 700% w skali roku w sklepie internetowym na podstawie projektu prowadzonego od dwóch lat.

🐉 Jak przełożyć strategię marketingową, wiedzę o personach i cele spółki na media plan?

Przed kwestiami SEO i SEM jest jeszcze praca związana z tym do kogo mamy się komunikować i w jaki sposób. W swojej prezentacji chcę pokazać drogę jak to w wersji MVP zrobić i na co zwrócić uwagę.

🐉 Zmiany prawne i organizacyjne w reklamie programatycznej – czy będzie wolno mniej?

Czy prawo zawsze ogranicza marketing? Komu i co wolno w kampaniach marketingowych. W case study przedstawię tematy takie jak: marketing bez cookies – czy to możliwe? Nowe ograniczenia prawne naruszające podstawy reklamy programatycznej.

Pokażę, co jest prawnie dozwolone jeśli chodzi o zbieranie leadów. Poruszę tematów zgód marketingowych, scharakteryzuję ich rodzaje i sposoby pozyskania.

🐉 Paid Ads w Startupach zagranicą – jeśli to się nie opłaca, to dlaczego wszyscy to robią?

W swoim wystąpieniu pokażę case studies i odpowiem na pytanie: dlaczego zagranicą powstają alternatywne systemy reklamowe (Ethical Ads, Carbon Ads) do standardowych (Twitter Ads, LinkedIn Ads, Reddit Ads, Quora Ads). Poruszę też temat Demand Generation Vs. Demand Capture – czyli rewolucyjne podejście w reklamach startupów.

🐉 5 rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej codziennej analizie danych

GA4 już na stałe zagościło już w narzędziowniku marketerów internetowych na całym świecie. Ale czy w pełni wykorzystujemy potencjał tego narzędzia? W prezentacji opowiem o 5 funkcjonalnościach „nowego GA”, które na zawsze zmienią to, jak analizujesz dane o ruchu w Twoim sklepie internetowym!

🐉 Jak skonfigurować analitykę aby móc wyciągnąć wnioski

Prawie 96% ma tylko wklejony kod śledzący Google Analytics, co sprawia, że dane, które zbierają systemy nie nadają się do analizy a co za tym idzie nie jesteśmy wstanie wyciągać prawidłowych wniosków.

Moja prezentacja pokaże, w jaki sposób ustawić swojego Analytics’a aby móc rozwijać biznes dzięki danym i móc podejmować trafne decyzje.

Prezentacja będzie podzielona na 3 części

– Jak minimalnie skonfigurować GA aby móc wyciągać wartościowe wnioski,

– Na co należy zwrócić uwagę aby dane przekazywane do systemu były prawidłowe,

– Raporty, dzięki którym zwiększymy rentowność naszego biznesu.

🐉 Case Study: opłacalność bloga na przykładzie własnego sklepu internetowego

Czy zdawałeś sobie sprawę, że Allegro jest właścicielem największego bloga w Polsce? Jeśli nie, to rzuć okiem na ich dział poradnikowy “Allegro inspiruje”. Na przykładzie case study z własnego sklepu internetowego opowiem o wszystkich plusach i minusach wdrożenia podobnego rozwiązania.

Poznasz elementy składowe poprawnego wpisu blogowego, dowiesz się jaki potencjał ruchu kryje się w poradnikach oraz ile można na tym zarobić. Cała wiedza podana w przystępny sposób na podstawie konkretnych przykładów i raportów Google Analytics. Na koniec prezentacji powiem CI jak najłatwiej (i najtaniej!) wystartować z własnym blogiem.

🐉 Microsoft Advertising w Polsce – Poznaj możliwości i efekty reklamy w Bing

Microsoft Advertising już oficjalnie w Polsce od 2022! Poznaj możliwości reklamy w wyszukiwarce Bing i dowiedz się czym różni od Google Ads. Jaki jest realny zasięg Binga w Polsce? Jak wykorzystać go w swojej strategii marketingowej? – case study kampanii dla polskich e-commerce i nie tylko.

🐉 Gdzie leży kasa? – Case Study strategii wielokanałowej

Na konkretnym przykładzie chciałbym zaprezentować jak poprowadziliśmy klienta od 0 PLN przychodu do 1 000 000 przychodu miesięcznego w zaledwie 6 miesięcy. Jak szukać rynków do sprzedaży? Jakie są możliwości? Jakie działania powinno się podejmować? Zasadniczo jak generować pieniądze szybko i sprawnie 🙂

🐉 Sprytne pomysły na zwiększenie CTR w kampanii Google Ads

Aby Twoja kampania Google Ads odniosła sukces, użytkownicy muszą klikać w reklamy! Bez kliknięć nie uzyskasz konwersji i nie będziesz zarabiał. W swoim wystąpieniu podpowiemy, co możesz zrobić, by poprawić współczynnik klikalności CTR w kampaniach Google Ads, zwiększyć zaangażowanie oraz ruch z reklam.

🐉 Kim jesteś mój kliencie?

Tworzysz swoją markę osobistą? Chcesz sprzedawać swoje pierwsze produkty online lub już to robisz?

Świetnie! A wiesz kto jest Twoim klientem? Wiedziałaś/wiedziałeś, że obserwatorzy Twojej strony www oraz social media niekoniecznie mogą być aktywnymi konsumentami?

Chcąc zagłębić się w poznanie Twojej grupy konsumentów warto skorzystać z gotowych narzędzi analitycznych, które w jednym miejscu zgromadzą potrzebne dane, podając je niemal jak na tacy! Jednym z podstawowych narzędzi jest Google Analytics. Prelekcja na poziomie podstawowym.

🐉 Jak stracić 6 mln w 6 miesięcy czyli rozpoznanie bojem w kampaniach PPC

W ramach przygotowanej prezentacji postaram się obronić tezę, że uruchomienie reklamy ppc to jednocześnie najważniejszy i ostatni element od którego powinniśmy zaczynać, chcąc sprzedawać produkty. W samej prezentacji nawiąże do tworzenia struktury konta Google Ads w oparciu o lejek konwersji i przedstawię plusy i minusy danej sytuacji – wszystko w oparciu o case study jednego z moich klientów.

Struktura prezentacji będzie zawierać 5 kluczowych decyzji które trzeba podjąć zanim rozpocznie się tworzenie reklamy:

1) Analiza czy Iteracja – decyzja, której większość reklamodawców nie podejmuje (lub podejmuje nieświadomie), a która ma znaczący wpływ na późniejsze decyzje i w konsekwencji na efektywność. Dotyczy ona braku planowania i podejścia reaktywnego do prowadzonych działań.

2) Lejek vs Yolo – decyzja, która wynika z pierwszego punktu i jest jego pokłosiem. Dotyczy tego czy mamy podejście strukturalne czy kierujemy się utartymi schematami (pokażę co możemy stracić, podchodząc bez planu do naszych działań).

3) Wszystko albo część – decyzja, która na pozór wydaje się łatwa, a która ma kluczowe znaczenie w kontekście efektywności (dotyczy tego w jakim zakresie chcemy promować nasze produkty i jak to rzutuje na strukturę konta).

4) Cukierek albo psikus – decyzja, która pozwala ocenić efektywność poszczególnych form reklamowych (dotyczy tego czy koncentrujemy się tylko i wyłącznie na zakupie czy tworzymy strukturę pod różne rodzaje konwersji).

5) Razem a jednak osobno – decyzja, która pozwala określić nasze podejście do systemu reklamowego (dotyczy tego czy stawiamy na maksymalną efektywność w ramach Google Ads czy staramy się crossować nasze działania przy użyciu wielu systemów i analizujemy ścieżki wielokanałowe – pokaże jaki jest plus crossowania).

🐉 Marketing automation- światełko w nowym cookieless świecie

Digitalowy świat, jaki znamy ewoluuje wprost na naszych oczach, rozwijając się prężnie każdego dnia. Czas na jedną z największych zmian. Cookieless to nowe podejście do marketingu opartego w mniejszym stopniu na tzw. ciasteczkach stron trzecich, zawierających dane identyfikujące konsumentów, z których marketerzy na całym świecie tak chętnie korzystają.

Ten swoisty trend został zapoczątkowany przez Apple w przeglądarce Safari. W ślad za nim podążyła Mozilla oraz Microsoft. Ostatecznie za tymi zmianami opowiedział się także niekwestionowany lider wśród przeglądarek- Google. Czy tego chcemy, czy nie, zmierzamy więc ku wizji cookieless świata, a stanie się ona jeszcze bardziej realna w 2023 roku, wraz z końcem wsparcia 3rd party data w przeglądarce Google. Co oznacza to dla przeciętnego konsumenta? Jak w nowym świecie mają odnaleźć się marketerzy? Jaką rolę odegra marketing automation?

🐉 Wysoki ROAS nie pojawia się na nudnych kontach! Baw się targetowaniem, a będziesz zarabiać – przykłady i strategie z życia wzięte

Długoterminowe kibicowanie pierwotnej kampanii może zakończyć się finansową tragedią, a grupy odbiorców sprzedające 14 dni temu, dziś mogą przepalać tylko środki. Sprawdzone targetowanie na koncie reklamowym „A”, może okazać się pomyłką na koncie „B” – mimo produktów z tej samej branży. System reklamowy Facebook Ads jest znacznie mniej schematyczny niż Google Ads, dlatego stała praca nad szukaniem najefektywniejszych ustawień kampanii, w tym targetowania, jest procesem (zabawą) konieczną do osiągania zysków na Facebooku.

W tej prezentacji nie pokażę gotowych rozwiązań gwarantujących wysoki ROAS, bo takie nie istnieją. Niemniej z wielką przyjemnością podzielę się strategiami targetowania, które zdały egzamin na kontach reklamowych wielu sklepów internetowych. Będzie niestandardowo, będzie technicznie, będzie praktycznie. Zapraszam!

🐉 5 rzeczy, których nie wiesz o GTM (a powinieneś)

Zaawansowane techniki w GTM, które potrafią uratować skórę w momencie, gdy czegoś „się nie da zrobić”. Z tej prelekcji wyjdziesz z praktyczną wiedzą o możliwościach GTM, o których prawdopodobnie wcześniej nie miałeś pojęcia.

🐉 LinkedIn Ads – skuteczna droga dotarcia nie tylko do sektora B2B!

W Polsce jest niemal 5 milionów użytkowników LinkedIn. Prawie ćwierć z nich to osoby decyzyjne. Dlatego też reklamowanie się na tej platformie to jeden z najlepszych sposobów na rozwój biznesu. Ale jak osiągnąć w tym sukces?

Podczas tej prezentacji omówię zasady działania reklam na LI, ich formaty, opcje targetowania i pokażę jak te składowe wpływają na dotarcie nie tylko do sektora B2B, ale również B2C. Specjalnie dla uczestników konferencji przekażę również dobre praktyki, omówię najczęściej popełniane błędy oraz podzielę się swoimi protipami, które stosuję przy prowadzeniu kampanii – dzięki temu już ich pierwsze kampanie będą się cechowały wysoką efektywnością działania.

🐉 10 zasad skalowania kampanii SEM, które musisz poznać

Zaprezentujemy 10 nieoczywistych technik optymalizacji kampanii Google Ads, które pokażą Ci, jak w 6 miesięcy zwiększyliśmy przychód o prawie 800% przy zachowaniu ROAS na poziomie 1800%!

Jak sprawić, by kampanie były skuteczne, a marka stanowiła TOP w swojej kategorii? W tej prelekcji znajdziesz niezbędne odpowiedzi.

🐉 Moc informacji, czyli jak dobrze zaplanowane akcje SEM przybliżają do osiągnięcia sukcesu wojennego?

Przekonaj się, jak wielką moc mają wiedza oraz narzędzia, którymi dysponujesz, na przykładzie armii Ukrainy. Poznaj 7 kroków organizowania działań SEM w sytuacji kryzysu i dowiedz się, z jakich technologii korzystać, by osiągnąć cel.

🐉 Wiedza to potęga, czyli jak wykorzystać dane do aktywacji klientów

Czy Twoje dane marketingowe są obecnie pod kontrolą wielu dostawców i platform? Czy musisz łączyć oddzielne dane i narzędzia do raportowania, aby odpowiedzieć na pytania dotyczące ROI i customer journey? Czas przejąć kontrolę nad swoimi danymi!

Bazy danych w chmurze (tzw. BigQuery) i różne narzędzia do zarządzania danymi umożliwiły marketerom tworzenie ogromnych silosów, które często nie są wykorzystywane. Podczas wystąpienia omówię etapy gromadzenia danych pochodzących z Google Analytics, Google Ads, Campaign Manager 360, Facebooka oraz CRM do hurtowni danych Google BigQuery, oraz zaprezentuję, w jaki sposób uczynić z nich skuteczny sposób na aktywację klientów!

🐉 5 sposobów na podwójną monetyzację kupujących dzięki opiniom w e-commerce

Tricks & tips dotyczące monetyzacji kupujących – czyli jak zamienić odwiedzających w konsumentów, a konsumentów w stałych klientów dzięki opiniom w e-commerce. Poznaj również skuteczne sposoby pozyskiwania transakcyjnych rekomendacji.

AKTUALNE TERMINY:
Początek głosowania: 29.03 
Koniec głosowania: 05.04 godzina 14:30 (wtorek)

[ZAKOŃCZONE] GŁOSUJ TERAZ