semKRK Awards 2024 – Finaliści
Przedstawiamy listę finalistów semKRK Awards 2024 w kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania E-commerce! Wymienione firmy pozostają w wyścigu o nasze nagrody. Uroczyste rozdanie statuetek z udziałem Head of Judges: Artura Strzeleckiego (SEO), Karola Dziedzica (Google Ads) i Witolda Wrodarczyka (E-commerce) odbędzie się 29 maja w Starej Zajezdni w Krakowie, gdzie zapraszamy Was serdecznie już teraz!
Finaliści SEO
Altavia Kamikaze & K2 & OCHNIK & Merce.com
Case study: ASTROnomiczna poprawa wskaźników SEO
Harbingers & Apteline
Case study: Bazy contentowe jako źródło zdrowego ruchu w branży medycznej
Paweł Wołoszyn & e-recepta
Case study: SEO Reanimacja
SemAge & Plantet
Case study: Jak w 15 miesięcy od startu przeskoczyliśmy Wikipedie?
Sempai & Marko
Case study: Data-driven SEO. Jak przywrócić utracony blask?
Finaliści Google Ads:
AdPeak & KredytOK
Case study: Jak unikalne podejście do poszczególnych grup odbiorców zwiększyło liczbę konwersji o 149%?
data.rocks & Dieta Pirata
Case study: Rejs Diety Pirata po sukces w cateringu
Decathlon & Nova-Commerce
Case study: Zombie Waterfall Structure
Get Noticed & Pyszneeko.pl
Case study: ROAS rośnie w miarę jedzenia. Świeże podejście do świeżej żywności w kampaniach
Sempai & Sensu
Case study: Branża erotyczna w Google – It’s an unexpected match!
Finaliści E-commerce:
4PEOPLE & Maturalni
Case study: Jak zdać maturę na 9474%?
AdPeak & Ochnik
Case study: Jak urosnąć 136% rok do roku, będąc już w czołówce rynku?
JustIdea Agency & Surf Inc.
Case study: Hockey Stick Growth dzięki wdrożeniu Data Warehouse
PromoTraffic x 4FIZJO
Case study: Sportowe podejście do performance marketingu – kampania dla 4FIZJO z wykorzystaniem 1st party data klienta
Sempai & ROOM99
Case Study: Start i sukces w Q4 Jak najbardziej! Case study ROOM99