semKRK Awards 2024 – Finaliści

 semKRK Awards 2024 – Finaliści

Przedstawiamy listę finalistów semKRK Awards 2024 w kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania E-commerce! Wymienione firmy pozostają w wyścigu o nasze nagrody. Uroczyste rozdanie statuetek z udziałem Head of Judges: Artura Strzeleckiego (SEO), Karola Dziedzica (Google Ads) i Witolda Wrodarczyka (E-commerce) odbędzie się 29 maja w Starej Zajezdni w Krakowie, gdzie zapraszamy Was serdecznie już teraz!

Finaliści SEO

Altavia Kamikaze & K2 & OCHNIK & Merce.com

Case study: ASTROnomiczna poprawa wskaźników SEO

Harbingers & Apteline

Case study: Bazy contentowe jako źródło zdrowego ruchu w branży medycznej

Paweł Wołoszyn & e-recepta

Case study: SEO Reanimacja

SemAge & Plantet

Case study: Jak w 15 miesięcy od startu przeskoczyliśmy Wikipedie?

         

Sempai & Marko

Case study: Data-driven SEO. Jak przywrócić utracony blask?

 

Finaliści Google Ads:

               

AdPeak & KredytOK

Case study: Jak unikalne podejście do poszczególnych grup odbiorców zwiększyło liczbę konwersji o 149%?


data.rocks & Dieta Pirata

Case study: Rejs Diety Pirata po sukces w cateringu


Decathlon & Nova-Commerce

Case study: Zombie Waterfall Structure

Get Noticed & Pyszneeko.pl

Case study: ROAS rośnie w miarę jedzenia. Świeże podejście do świeżej żywności w kampaniach

         

Sempai & Sensu

Case study: Branża erotyczna w Google – It’s an unexpected match!

 

Finaliści E-commerce:


4PEOPLE & Maturalni

Case study: Jak zdać maturę na 9474%?

AdPeak & Ochnik

Case study: Jak urosnąć 136% rok do roku, będąc już w czołówce rynku?

JustIdea Agency & Surf Inc.

Case study: Hockey Stick Growth dzięki wdrożeniu Data Warehouse

PromoTraffic x 4FIZJO

Case study:  Sportowe podejście do performance marketingu – kampania dla 4FIZJO z wykorzystaniem 1st party data klienta

Sempai & ROOM99

Case Study: Start i sukces w Q4 Jak najbardziej! Case study ROOM99