semKRK Awards 2025 – Finaliści

Przedstawiamy listę finalistów semKRK Awards 2025 w kategoriach:
Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania E-commerce!
Wymienione firmy pozostają w wyścigu o nasze nagrody. Uroczyste rozdanie statuetek z udziałem Head Judges: Eweliny Podrez-Siamy (SEO), Przemysława Modrzewskiego (Google Ads) i Sebastiana Heymanna (E-commerce) odbędzie się 18 czerwca w Starej Zajezdni w Krakowie, gdzie zapraszamy Was serdecznie już teraz!
Finaliści SEO

4PEOPLE & PolskieKołdry.pl
Case study: Jak z małym budżetem SEO pokonać gigantów takich jak IKEA, Jysk, Allegro na najbardziej konkurencyjne frazy kluczowe i wygenerować ponad 5 100% ROAS-u?

Midero & Kopalnia Soli „Wieliczka”
Case study: SEO true story: Deep dive with Wieliczka Salt Mine

Odyseo & Aura Herbals
Case study: Jak wyszliśmy z HCU Wrzesień 2023 za pomocą content pruningu i link-buildingu z zastosowaniem parasite w 7 miesięcy w branży suplementów

PremiumDigital & Dom Jubilerski A&A & Senuto Enterprise
Case study: Precyzyjnie oszlifowana kampania SEO]
Sempai & BRW
Case study: SEO szyte na miarę. Precyzyjne filtrowanie dla maksymalnego wzrostu
Finaliści Google Ads:

Adequate & DAAG
Case study: Pożegnanie z iluzją atrybucji

AdPeak & AIFS Poland
Case study: Alchemia konwersji: jak integracja napędza wyniki

CANAL+
Case study: Data-driven Content Feed w kampanii Performance Max

KRUK S.A.
Case study: Kampania Demand Gen w branży na cenzurowanym, czyli kto ogląda rolki o długach?

Nova-Commerce & Decathlon
Case study: Web+App Advertising Synergy
Up Blue
Case study: Jak łowić grube ryby w środku zimy? Gdy inni czekali na sezon, my wygenerowaliśmy ponad 1 000 000 zł więcej niż w jego szczycie
Finaliści E-commerce:

AdPeak & 1.pl
Case study: Nieznani, ale skuteczni – jak zaistnieliśmy na gamingowym rynku

CANAL+
Case study: Data-driven Content Feed w automatyzacji reklam

KRUK S.A.
Case study: O tematach tabu trzeba mówić głośno, czyli jak przekonaliśmy ludzi do opowiedzenia o swoich długach?

performancestudio.pro & bodya.eu
Case study: Jak w rok – bez Black Friday i mimo 43% zwrotów – wyskalowałam sezonowy e-commerce z Legnicy do 6,5 mln zł?

Vestigio & Komputronik
Case Study: Komputronik – 203% wzrostu fraz w TOP 10 i 149% realizacji KPI transakcji dla kanału organicznego dzięki skutecznej strategii SEO