semKRK Awards 2023 – Finaliści

Przedstawiamy listę finalistów semKRK Awards 2023 w kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla E-commerce! Wymienione firmy pozostają w wyścigu o nasze nagrody. Uroczyste rozdanie statuetek z udziałem Head of Judges: Grzegorza Strzelca (SEO), Witolda Wrodarczyka (Google Ads) oraz Katarzyny Baranowskiej (E-commerce) odbędzie się 7 czerwca w Starej Zajezdni w Krakowie, gdzie zapraszamy Was serdecznie już teraz!
Finaliści SEO

Empressia
Case study: Dominacja w branży – siła konsekwencji, contentu i publikacji zewnętrznych

NProfit
Case study: Samomonetyzujace się SEO w branży erotycznej
Sempai
Case study: Jak silosy tematyczne sprawdziły się w pozycjonowaniu sklepu?

SEOgroup Interactive SA
Case study: Jak osiągnęliśmy TOP1 dla SEO360® w Google.pl?
Finaliści Google Ads:
AdPeak & Novisa
Case study: Jak rosnąć, kiedy rynek się kurczy?

Agencja Marafiki
Case study: Kampania Google Ads na sterydach Agencja Marafiki i Shaman.pl

data.rocks
Case study: Przebudowa konta Google Ads – klucz do sukcesu kampanii reklamowej

Fabryka Marketingu
Case study: Żeby coś było jakieś, to to coś musi być inne. Ponadstandardowe działania to ponadstandardowe wyniki
Sempai & Carsmile
Case study: Wspólna droga do sukcesu w czasach kryzysu
Finaliści E-commerce:
Adpeak & Krakvet
Case study: Jak podwoić przychód klienta z zachowaniem rentowności w trudnych gospodarczo czasach?

data.rocks
Case study: Sukces kampanii e-commerce za sprawą nieszablonowego podejścia do działań reklamowych z wykorzystaniem Google Ads

iCEA Group
Case study: Idź w stronę światła! Czyli jak nie być w cieniu konkurencji Case study na podstawie kampanii dla klienta z branży oświetleniowej
Sempai & REA
Case study: Lokalny partner – globalny sukces

Tigers
Case Study: Sushi Berry