C4P-2023

Wybierz temat prelekcji, której chcesz wysłuchać na semKRK#21 BIG! / GŁOSOWANIE ZAKOŃCZONE

Dziękujemy za Wasze głosy! Wyniki ogłosimy do 14.04

OPISY:
Kategoria: SEO

1. 🐉 Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?
2. 🐉 Czy teksty pod SEO muszą zabijać nudą?
3. 🐉 AI i budowa treści specjalistycznych – czy to możliwe?
4. 🐉 Sztuczna inteligencja w służbie SEO
5. 🐉 Strategiczne wykorzystanie content intelligence w planowaniu i personalizacji treści
6. 🐉 Szczęśliwi czasu nie liczą, czyli o częstych zmianach agencji SEO
7. 🐉 Czy SEO powinno zwiększać konwersję na stronie? 3 mity na temat SEO/SXO i 3 sposoby na lepszą sprzedaż ze strony
8. 🐉 ChatGPT – dar czy przekleństwo? Czyli jak rozmawiać z AI, żeby było pomocą, a nie przeszkodą?
9. 🐉 Twój Link Building nie działa bo nie znasz tych sztuczek!
10. 🐉 Linkowanie wewnętrzne w SEO. Skuteczne praktyki na szybki wzrost ruchu na stronie
11. 🐉 Content is king, but AI is queen – czyli jak wykorzystać AI w SEO copywritingu?
12. 🐉 SEO i Google Analytics – maraton, który się nie kończy. Czyli jak pokonywać przeszkody i się nie zmęczyć?
13. 🐉 Szukał, szukał i znalazł, czyli OSiNT w praktyce
14. 🐉 Localisation guidline – czyli jak sprawić, aby Twój web dobrze działał za granicą
15. 🐉 “Portale, użytkownicy i roboty”: Synergie i punkty sporne pomiędzy SEO a UX
16. 🐉 Chat GTP w wyszukiwarce? Ewolucja, nie rewolucja
17. 🐉 Współpraca z klientem SEO w Niemczech
18. 🐉 O sztuce budowania owocnych relacji na wydarzeniach biznesowych i LinkedInie
19. 🐉 Ekspedycja na planetę SEO i SEM: Przemierzanie nieznanej krainy razem

20. 🐉 NYT, Guardian i ponad 10 000 innych tytułów. O tym jak kreatywny link building pozwala zdobyć 13,5 mln użytkowników miesięcznie

Z mojej prezentacji słuchacze dowiedzą się, w jaki sposób pewnej firmie udało się zdobyć linki w ponad 10 000 (liczba z dnia na dzień rośnie!) różnych domen, w tym m.in. New York Times, Guardian czy National Geographic. Dzięki naszym działaniom notujemy średnio ok. 13 mln użytkowników miesięcznie, a nasze produkty konsekwentnie pojawiają się w topce wyszukiwań w Google. Podzielę się ze słuchaczami “mięsem”, a nie tylko suchymi przykładami – opowiem trochę o strategiach komunikacyjnych, zaprezentuję faktycznie działania, jakie podejmujemy i powiem o tym, skąd w ogóle bierze się content warty linkowania.

 

Kategoria: Google Ads, Analytics i E-commerce

1. 🐉 Google Ads – czy agencja i specjaliści nadal będą potrzebni?

2. 🐉 Microsoft Ads – Możliwości i case study reklamy Bing w Polsce
3. 🐉 Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie
4. 🐉 E-commerce w 2023, czyli jak żyć w zgodzie z automatami Google Ads?
5. 🐉 AI w reklamie online. Prognozuj, doskonal, zrozum
6. 🐉 Zwiększenie przychodu w Google Ads o 600% i przekroczenie celu ROAS o 200% w 6 miesięcy – prawdziwa historia
7. 🐉 Jak raportować działania z wielu rynków zagranicznych, by wyciągać wnioski dotyczące całego biznesu?
8. 🐉 Sprzedaż musi być. I to szybko!
9. 🐉 Jak wyciągnąć “Maxa” z kampanii Performance Max? 6 nowatorskich tipów
10. 🐉 Twoje kampanie reklamowe Google Ads są warte tyle ile dane, które zbierasz
11. 🐉 Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
12. 🐉 Mierz niemierzalne – Badanie Brand & Search Lift. Wyciągnij wnioski z kampanii na YouTube i poznaj ich wpływ na użytkowników
13. 🐉 Od zera do… nieco ponad zera, czyli szczerze o trudnościach i fuckupach w pracy marketingowej
14. 🐉 Podnieś konwersję dzięki analityce jakości sesji
15. 🐉 O #Analytics po ludzku – czyli jak mówić zrozumiale o niezrozumiałym
16. 🐉 Co GA4 ma wspólnego z giełdą walut? I jaki to ma wpływ na Twoje dane w GA4?
17. 🐉 Google Ads vs. branża moto – jak zdobyć szczyt w trudnych warunkach?
18. 🐉 Jak kampanie LIA generują ruch w sklepach stacjonarnych? Case study z wdrożenia
19. 🐉 Dlaczego omnichannel marketing pomoże Ci przetrwać kryzys(y)?

20. 🐉 Jak w ciągu 4 miesięcy efektywnie obniżyć koszty konwersji o 50% zwiększając wydatki 2-krotnie wykorzystując kampanie Google Ads i wdrożenia analityczne

Podczas prezentacji opowiem jak przez 4 miesiące obniżyliśmy klientowi koszty konwersji dwukrotnie, jednocześnie zwiększając wydatki dwukrotnie. Przedstawię jakie praktyki zastosowaliśmy po przejęciu konta reklamowego (wcześniej kampanie prowadziła inna agencja), jak przygotowaliśmy się do przejęcia i jaka była kolejność zmian, które wprowadzaliśmy. Największe wyzwania, przed którymi stanęliśmy, które rozwiazaliśmy i które pozwoliły obniżyć koszty konwersji:
– wiele kont reklamowych,
– bardzo wysokie cpc we frazach brandowych (nawet 14 zł),
– nieefektywna optymalizacja kampanii,
– mikro a makro konwersje,
– wdrożenia analityczne i porządki, – GTM a G.Ads,
– konkurencyjność między kampaniami i pokrywanie się słów kluczowych,
– ograniczanie stawek cpc w kampaniach z optymalizacją na konwersje,
– łączenie wiedzy technicznej z wiedzą o produktach i usługach (rozszerzenia).

Te punkty będę chciał krótko rozwinąć i wyjaśnić jaki miały wpływ na obniżanie kosztów konwersji przy jednoczesnym skalowaniu wydatków. Będą to same konkrety i jakościowe punkty, które każdy będzie mógł przełożyć na swoje kampanie.

AKTUALNE TERMINY:

Początek głosowania: 31.03 
Koniec głosowania: 06.04 godzina 14:30 (czwartek)
Wyniki ogłosimy do 14.04.

Gdyby formularz na stronie nie działał, zagłosuj tutaj!

Zapisz się do newslettera: https://semkrk.pl/newsletter