Nasza kolejna impreza to semWAW#4 już 14.11.2025 r. w Campusie Google w Warszawie – zapraszamy!

Dzięki, że byliście z nami podczas semKRK#23 BIG!

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

semKRK to wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki.
We wcześniejszych edycjach konferencji zebraliśmy prawie 7 tys. uczestników, którzy wysoko ocenili zarówno organizację, poruszaną tematykę, jak i prelegentów.

Zobacz, dlaczego warto pojawić się na kolejnym semKRK!

Poznaj semKRK

Nasz newsletter to nie tylko najlepsze źródło wiedzy o kolejnych edycjach konferencji, ale też skarbnica bonusów od sponsorów i partnerów oraz polecanych wydarzeń!

MASA WIEDZY

semKRK to potężna dawka specjalistycznej wiedzy
z zakresu SEM i SEO możliwa do zdobycia w formie konferencji oraz warsztatów.

1

PRAKTYCZNE          CASE STUDY

Wszystkie prezentacje skupiają się na praktycznych aspektach marketingu. Wiele z nich to case studies, możesz również posłuchać zwycięzców semKRK Awards.

3

DLA KOGO?

Nasze spotkania tworzone są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego.

2

WYJĄTKOWA ATMOSFERA

semKRK to barcamp, konferencja w luźnym stylu, z dostępnym barem, strefą swobodnych rozmów, stoiskami partnerów. Obiecujemy, że kolejna edycja będzie wyjątkowa!

4

Dla kogo jest semKRK#23 BIG?

Dla specjalistów SEM/SEO
Dla właścicieli biznesów
Dla e-commerce

Zobacz opinie o semKRK:

Podczas semKRK#23 BIG miałem swój drugi występ na wyjątkowej scenie semKRK BIG. Czuję się naprawdę zaszczycony, że po raz kolejny mogłem stanąć przed tak wspaniałą, a jednocześnie wymagającą publicznością. W końcu semKRK to spotkanie specjalistów z branży, gdzie nie ma miejsca na powtarzanie w kółko tego samego co na innych konferencjach. Tutaj liczy się merytoryka i umiejętność zaciekawienia widzów. Mam nadzieję, że udało mi się spełnić te oczekiwania, podobnie jak pozostałym prelegentom, których miałem okazję wysłuchać i od których, mimo własnego ogromnego doświadczenia, nauczyłem się czegoś nowego.

Jednak co chyba najważniejsze, semKRK nie zatracił swojego DNA, czyli barcampowej atmosfery. To miejsce, gdzie w kuluarach można porozmawiać ze starymi znajomymi, wymienić się nowymi doświadczeniami, a nawet przy dobrym piwie, załatwić niejeden interes. Zdecydowanie polecam tę imprezę i na pewno pojawię się na niej za rok!

 

Krzysztof Modrzewski - Head of Education w Witbee

Wystąpienie na semKRK#23 BIG to była świetna okazja, żeby podzielić się doświadczeniem z pracy na styku analityki i biznesu – w gronie ludzi, którzy naprawdę „czują digital”. Bardzo doceniam otwartą, zaangażowaną publiczność i poziom merytoryczny całego wydarzenia. To nie jest konferencja, na której mówi się „bo wypada” – tu faktycznie dzielimy się tym, co działa, co testujemy i co nie wyszło. A to, jako prelegentka, cenię najbardziej. Dla mnie to nie tylko scena, ale realna przestrzeń wymiany wiedzy z ludźmi, którzy naprawdę chcą robić lepszy marketing.

Valery Rastyazhenko - Senior Web Analyst w Gecko Dynamics

Po kilku latach uczestnictwa w semKRK, gdzie zawsze byłam pod wrażeniem poziomu merytorycznego, w końcu zostałam wybrana jako prelegentka – i to dzięki głosom publiczności w C4P! 😄 To była naprawdę ekscytująca chwila, a poczucie, że to „mój moment” – nie do opisania!

Było to wyjątkowe doświadczenie, pełne emocji i poczucia misji. Dziękuję organizatorom semKRK za stworzenie miejsca, w którym można dzielić się wiedzą, a także wszystkim uczestnikom, którzy poświęcili czas, aby być ze mną. Z niecierpliwością czekam na kolejne edycje – mam nadzieję, że w przyszłości znów spotkamy się na tej samej scenie!

SEO Lead w KERRIS

To było świetne doświadczenie, szczególnie że po raz pierwszy uczestniczyliśmy w tego typu konferencji!

Bardzo wartościowa była dla nas możliwość poznania branży poniekąd „od środka” i po prostu poczucia klimatu takiego wydarzenia. Gratulujemy organizacji oraz zbudowania tak pozytywnej i inspirującej atmosfery!

Karol Janiga, Patrycja Kołacz – studenci kierunku Digital Media – kreatywność, analiza, zarządzanie

Jestem z Poznania. Nie jestem skąpy — po prostu lubię wiedzieć, za co płacę. A na semKRK#23 BIG pojechałem na własny koszt: pociąg, nocleg, cynamonka w drodze… wszystko z własnej kieszeni. I wiesz co? Ani przez sekundę nie żałowałem.
Bo semKRK to nie jest kolejna konferencja, gdzie mówi się do pustych spojrzeń. Tu jest energia, konkretna publika i networking, który naprawdę ma sens. Taki, po którym nie wracasz z garścią wizytówek, tylko z głową pełną pomysłów.
Dla tej atmosfery warto zaryzykować nawet podróż TLK z przesiadką w Koluszkach. A to już coś mówi.

CEO w data.rocks

Cenię sobie aktualną wiedzę i testuję nowe rozwiązania. Jeśli się da, wnioski opieram na twardych danych, a jeśli nie – obserwuję trendy. Konferencja semKRK natomiast łączy te dwa obszary. Tylko tutaj możemy posłuchać merytorycznych wystąpień z zakresu SEM i SEO lub zobaczyć zajawki najnowszych zmian w branży. Mamy też możliwość networkingu z innymi specjalistami bądź reprezentantami digitalowych narzędzi, których używamy w swojej pracy. Jako prelegent mogę potwierdzić, że chęć do dzielenia się wiedzą jest tym większa – pozytywna energia uczestników jest nie do podrobienia.

Michał Ozimek - Senior SEM Specialist w Vilaro

semKRK i semWAW to absolutnie wyjątkowe konferencje SEO, które z każdym rokiem podnoszą poprzeczkę w branży. Jako sponsor, mamy zaszczyt uczestniczyć w tych wydarzeniach i musimy przyznać, że atmosfera jest niepowtarzalna. Spotkania z inspirującymi ludźmi, ciekawe prelekcje oraz networking na najwyższym poziomie sprawiają, że jest to obowiązkowy punkt w kalendarzu każdego specjalisty SEO.

Energia tych wydarzeń jest po prostu bezcenna. semKRK i semWAW to nie tylko dawka wiedzy, ale przede wszystkim możliwość nawiązania relacji, które owocują przez lata. Z pełnym przekonaniem możemy powiedzieć, że to najlepsze eventy SEO w Polsce – serdecznie polecamy i czekamy na kolejne edycje!

Mateusz Piwnicki - Chief Executive Captain w RatingCaptain

Mam przyjemność pamiętać początki semKRK. Mniejsza sala, trochę „nerdowska” atmosfera i ludzie pełni entuzjazmu. Od tamtej pory wiele się zmieniło. Dziś semKRK to już solidna marka i dojrzałe, dopięte na ostatni guzik wydarzenie. Nie zmieniło się jednak to, że wielką siłą semKRK są ludzie, ich entuzjazm i życzliwość. Wciąż czujemy się tu „jak u siebie” i z przyjemnością czerpiemy z prezentacji i spotkań z uczestnikami.

Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU & NeuronWriter

semKRK to konferencja na którą chce się wracać. Mimo że byłem już wielokrotnie, wiem, że znów tu wrócę. Konferencja z powodzeniem łączy różne obszary marketingu internetowego – od działań organicznych przez płatne, na analityce i content marketingu kończąc. Taki zestaw sprawia, że zarówno marketer czy właściciel biznesu z powodzeniem znajdzie interesujący temat prezentacji. A dodatkowo będzie miał okazję wymienić się doświadczeniami z pozostałymi uczestnikami, na przerwach, i nie tylko. To właśnie networking sprawia, że na semKRK wracasz i czujesz się jak w domu. Z perspektywy prelegenta dużą wartością jest dla mnie postawa organizatorów – ten uśmiech i serdeczność, którą Krzysztof zaraża ze sceny, na backstage’u wcale nie znika.

 

Robert Marczak, Marketing Expert w marczak.me

Krakowskie spotkanie semKRK to bez wątpienia wydarzenie z rozpoznawalną marką. Dlatego jak co roku konferencja przyciąga czołowych ekspertów reprezentujących różne dziedziny marketingu internetowego. To znakomita szansa spotkania specjalistów zajmujących się kampaniami płatnymi, ekspertów SEO, brand i content managerów oraz fanów analityki. Ogromny plus za świetną atmosferę oraz możliwość uczestniczenia w warsztatach! Dzięki, Kraków! 😊

Judyta Białobrzewska - Performance Marketing Manager w Clickmeeting

Pierwszy raz odwiedziłam semKRK (w 2024 r.) i od razu się zakochałam – bardzo wysoki i merytoryczny poziom wystąpień, fajna i otwarta na dyskusję publiczność i organizatorzy, którzy dbają o każdy detal i pilnują, aby wszyscy czuli się zaopiekowani. Od rejestracji po after party – event warty odwiedzenia! Polecam 😉

Kama Kotowska, Trenerka Wystąpień Publicznych, Ekspertka Behavior-Led Marketingu

Wystąpienia wielu prelegentów były naprawdę merytoryczne i ciekawe. Dobrze dostosowana długość prelekcji – zaciekawić, ale nie przeciągnąć – co było spoko, zwłaszcza gdy ktoś nie radzi sobie z wystąpieniami publicznymi tak dobrze. Fajnie zorganizowane bloki. Super, że pakiety gadżetów/ulotek można było wybrać samodzielnie, a nie wrócić do domu z torbą makulatury ;).

Uczestniczka semKRK#22 BIG

Luźna i przyjacielska forma, prelegenci będący jednocześnie praktykami i pasjonatami w swojej dziedzinie, możliwość brania udziału w konferencji na różne sposoby (krzesła, stoliki, leżaki na zewnątrz).

Uczestnik semKRK#22 BIG

Najlepsza konferencja marketingowa w Polsce! Na semKRK (#22 BIG) jako prelegentka byłam pierwszy raz. Dla mnie wspaniałą sprawą jest call4papers. Widać że organizatorom zależy na merytoryce, poszukiwaniu nowych tematów, inspiracji a nie tworzeniu kółka wzajemnej adoracji 🙂 Ja z moim marketingiem historycznym wygrałam w call4papers i to pokazało mi, że środowisko, które gromadzi się wokół semKRK jest otwarte na nową wiedzę i ludzi. Atmosfera przygotowania i pracy z organizatorami przed wydarzeniem ocenie słowami: byłam zupełnie zaopiekowana, nie czując presji. Podczas wydarzenia, ponieważ występowałam jako pierwsza obserwowałam i sama odczułam, że organizatorzy podchodzą do każdego prelegenta indywidualnie z życzliwością, zainteresowaniem ich tematem. Dlatego to dla mnie ogromne wyróżnienie, że mogłam wystąpić na scenie przed taką otwartą i życzliwą społecznością!

Wiktoria Czarnecka - Komendant w agencji Sztyblety PR, wykładowca akademicki w WSEiZ w Warszawie, specjalista od marketingu historycznego w Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL

Jako wieloletni uczestnik, były prelegent i patron medialny, szczerze polecam udział w konferencji semKRK. Zaczynałem od edycji barcampowych, jeszcze w Pauza in Garden. Moje serce skradła pierwsza edycja BIG w Starej Zajezdni. Klimatycznie, z przytupem. Polecam bo… Kraków + SEO = semKRK!

Dawid Medwediuk, Właściciel dawidmed.com, Head of SEO w Opera.com, autor podcastu „SEO Fridays” seofridays.com, wykładowca na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu

Uwielbiam atmosferę tego miejsca oraz możliwość mega swobodnych rozmów, bez czekania na przerwę między prelekcjami – zawsze można wyjść na leżaki 😀 Organizacyjnie konferencja dopięta na ostatni guzik. Czas dopilnowany, brak przesunięć.

Uczestnik semKRK#21 BIG

Na plus była cała organizacja wydarzenia oraz miejsce, w którym to wydarzenie się odbywało. Kto miał ochotę pogadać zamiast słuchać, mógł to zrobić na zewnątrz bądź w dalszej części sali, tak, że nie przeszkadzało to tym, którzy przyszli posłuchać prelekcji.

Uczestnik semKRK#21 BIG

Sama organizacja wydarzenia była na wysokim poziomie + sposób prowadzenia konferencji przez Krzyśka (dzięki wprowadzeniu i secie pytań po, prezentacje nie zlewają się w jedną i łatwo jest się skupić). Miejsce też super zdaje egzamin.

Uczestniczka semKRK#21 BIG

W wydarzeniach branżowych dwa najważniejsze elementy dla mnie to wiedza z prezentacji oraz networking. Jedno i drugie udaje się najlepiej, kiedy wydarzenie skupia wielu wysokiej klasy specjalistów. Dołóż do tego luźną atmosferę, doskonałą organizację i atrakcyjną miejscówkę. Wyobraź sobie, ile inspiracji złapiesz w otoczeniu setek freelancerów i reprezentantów topowych polskich agencji SEO/SEM, albo lepiej niczego sobie nie wyobrażaj tylko po prostu – przyjedź na semKRK! Przekonasz się, dlaczego tylu z nas bywa tu stale od lat. Do zobaczenia!

Artur Pajkert, Chief Marketing Officer w cyber_Folks

Od wielu edycji uczestniczymy w semKRK, a w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się na sponsorowanie eventu i to była bardzo dobra decyzja! To, że semKRK to ogromna dawka wiedzy i networking wiedzieliśmy od dawna. Jako sponsorzy mieliśmy dodatkowo swoje stoisko – zrobiliśmy fotobudkę z gadżetami, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Logistyka wydarzenia przebiegła bez zarzutów, organizatorzy byli bardzo pomocni a uczestnicy zaangażowani. Do zobaczenia na kolejnych edycjach!

Kasia Zielosko, Marketing Team Leader w Delante

Bilety

BILET na barcamp semKRK#23 BIG

BILET na barcamp semKRK#23 BIG

449 zł netto

Bilety na samą konferencję offline 18.06.2025 r. w Starej Zajezdni w Krakowie.

552,27 brutto

KUP TERAZ

BILET na barcamp semKRK#23 BIG
PAKIET NA 1 DZIEŃ WARSZTATÓW + KONFERENCJĘ SEMKRK#23 BIG

PAKIET NA 1 DZIEŃ WARSZTATÓW + KONFERENCJĘ SEMKRK#23 BIG

999 zł netto

Bilet na wybrane warsztaty online (12 lub 13.06) + konferencję semKRK#23 BIG (offline, 18.06).

1228.77 zł brutto

KUP TERAZ

PAKIET NA 1 DZIEŃ WARSZTATÓW + KONFERENCJĘ SEMKRK#23 BIG
BILET NA WARSZTATY SEO

BILET NA WARSZTATY SEO

899 zł netto

Bilet na warsztaty, które odbędą się online 13.06.2025 r.

1105,77 zł brutto

KUP TERAZ

BILET NA WARSZTATY SEO
BILET NA WARSZTATY GOOGLE ADS & ANALYTICS

BILET NA WARSZTATY GOOGLE ADS & ANALYTICS

899 zł netto

Bilet na warsztaty, które odbędą się online 12.06.2025 r.

1105,77 zł brutto

KUP TERAZ

BILET NA WARSZTATY GOOGLE ADS & ANALYTICS

Co, gdzie, kiedy? Agendy warsztatów online i konferencji semKRK#23 BIG

11:00-11:20
Rozpoczęcie i powitanie

Rozpoczęcie i powitanie

Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup

11:20-11:45
Transformacja SEO: od strony w starej technologii do nowoczesnego programmatic SEO z wykorzystaniem Apify i GPT

Transformacja SEO: od strony w starej technologii do nowoczesnego programmatic SEO z wykorzystaniem Apify i GPT

Roksana Frankowska
SEO Lead w KERRIS

Prezentacja przedstawia projekt SEO realizowany komercyjnie dla Klienta. Punktem wyjścia była strona internetowa oparta na przestarzałej technologii, pozbawiona SSR, obciążona licznymi błędami oraz problemami z indeksacją. Omawiamy wpływ wdrożonych napraw na widoczność strony, a także dalszy rozwój projektu z wykorzystaniem narzędzi takich jak Apify (scraper), API GPT oraz programmatic SEO.

11:45-12:10
Czas jako waluta dla Gen-Z. Optymalizacja reklam w małym budżecie na przykładzie uczelni prywatnej

Czas jako waluta dla Gen-Z. Optymalizacja reklam w małym budżecie na przykładzie uczelni prywatnej

Michał Ozimek
Senior SEM Specialist w Vilaro

Aż 70% klientów w badaniu potrzeb w naszej firmie przyznaje, że nie prowadzi social mediów. A powinni, ponieważ czas online również jest walutą. To dzięki połączeniu Google i Meta Ads z aktywnością w social mediach wypracowaliśmy z klientem +25% pozyskanych studentów na studia rok do roku z małym budżetem reklamowym. Sprawdźmy, jak w małym budżecie można dokonać wielkich zmian, docierając jednocześnie do jednej z najbardziej wymagających grup docelowych - Gen Z. Przejdziemy wspólnie przez kilka kroków, w których zrealizowaliśmy z klientem nasz cel - a które mogą pomóc innym specjalistom odzyskać nadzieję w małe budżety.

12:10-12:35
SEO: 90% stron robi to źle

SEO: 90% stron robi to źle

Sebastian Heymann
Head of SEO w Agencji Rise360

Opisze najczęstsze elementy SEO, które są ignorowane lub poprawione w niewłaściwy sposób przez właścicieli, marketerów oraz specjalistów SEO. Co niepotrzebnie jest indeksowane, jak dbamy o semantykę i jak nam może w tym pomóc AI oraz jaki krytyczny błąd znalazłem .... w książce o SEO.

12:35-12:50
UX/UI Analiza w ecommerce - jak dzięki takim analizom zwiększyć CVR?

UX/UI Analiza w ecommerce - jak dzięki takim analizom zwiększyć CVR?

Lera Rastyazhenko
Senior Web Analyst w Gecko Dynamics

Podczas prezentacji pokażę, jak analiza zachowań użytkowników na stronie e-commerce może bezpośrednio przełożyć się na wzrost współczynnika konwersji. Omówię, jak skutecznie wykorzystywać narzędzia takie jak Microsoft Clarity, FullStory i Hotjar do identyfikowania barier zakupowych, testowania hipotez UX oraz optymalizacji ścieżek użytkownika. Konkretne przykłady, szybkie zwycięstwa i mierzalne efekty – wszystko po to, by przekuć dane w realne zyski.

12:50-13:05
AI Bullshit Bingo

AI Bullshit Bingo

Robert Głowacki
Head of SEO & AI Operations w Altavia Kamikaze + K2

AI Bullshit Bingo - prezentacja demaskująca chaos informacyjny wokół sztucznej inteligencji w branży SEO i digital marketingu. W dobie zalewu informacji, gdzie każdy ekspert, narzędzie czy firma przekrzykuje się w obietnicach związanych z AI, łatwo zagubić się w tym, co jest realne, a co jest tylko marketingowym szumem.

 

Podczas wystąpienia przeprowadzą uczestników przez gąszcz sprzecznych komunikatów, pokazując jak oddzielić wartościowe zastosowania AI od pustych obietnic. Przyjrzymy się zjawisku FUD (Fear, Uncertainty, Doubt) i jego wpływowi na podejmowanie decyzji w branży digital marketingu.

 

Celem jest nie tylko uporządkowanie wiedzy o rzeczywistym potencjale AI w SEO, ale przede wszystkim wypracowanie odporności na marketingowy hype i zdolności do podejmowania świadomych, niezależnych decyzji przez seowców i marketerów.

13:05-13:30

Przerwa 25 min

13:35-14:00
Smarter Search Strategies: Diversifying Ad Platforms in the age of AI

Smarter Search Strategies: Diversifying Ad Platforms in the age of AI

Serge Nguele
Founder w Your PPC Doctor

In today’s rapidly evolving digital landscape, relying solely on Google Ads means you're tapping into only a fraction of your PPC potential. This session will show you how to future-proof your paid search strategy by embracing platform diversification, with a spotlight on Microsoft Ads. We’ll explore:

- How AI is reshaping search intent and ad delivery,
- The strategic advantages of Microsoft Ads including LinkedIn profile targeting, lower CPCs, and unique audience segments,
- Real-world case studies of businesses unlocking incremental gains beyond Google,
- How to build synergistic, full-funnel campaigns across search platforms,
- Privacy-conscious tracking in a post-cookie world.

This session is a call to embrace the limitless side of PPC where smarter, diversified strategies beat bigger budgets, reduce overreliance on a single channel, and unlock the full power of your PPC brain.

14:00-14:25
The AI Content Paradox: Quality at Scale

The AI Content Paradox: Quality at Scale

Murat Yatagan
Growth Advisor w muratyatagan.com

Is it truly possible to achieve both exceptional quality and massive scale when leveraging AI-generated content? This presentation delves into the AI Content Paradox, exploring how one real-world case study defied expectations. Witness how a company achieved a staggering 15x growth in less than 1 year by scaling their website's knowledge base 10x, all while maintaining content quality. We'll examine the strategies, challenges, and critical lessons learned in navigating this paradox, revealing the potential of AI to drive explosive growth without sacrificing the integrity of your content.

14:25-14:50
Improve your SEO with video games and exploits

Improve your SEO with video games and exploits

Mark Williams-Cook
Director w Candour

Mark explores the affinity of SEO and video games, while demonstrating what he found with a Google exploit that earned him the maximum bug bounty.

14:50-15:30

Przerwa 40 min

15:35-16:00
AI w Google Analytics 4

AI w Google Analytics 4

Maciej Lewiński
CEO w data.rocks

Prezentacja będzie o tym, jak bez kosztów zwiększyć średni koszyk w e-commerce i poprawić efektywność kampanii Google Ads z wykorzystaniem już obecnych danych w świecie AI.

16:00-16:25
SEO 2030 - Wizja branży w erze AI

SEO 2030 - Wizja branży w erze AI

Damian Sałkowski
CEO w Senuto

Zabawię się w branżową wróżkę i zajrzę w kryształową kulę SEO najbliższych 5 lat. Na podstawie obecnych trendów i mojego doświadczenia, pokażę Wam jak według mnie będzie ewoluować nasza branża i jakie umiejętności warto rozwijać, aby nie wypaść z gry.

16:25-16:50
OK, Boomer. Marketing się zmienia. A Ty?

OK, Boomer. Marketing się zmienia. A Ty?

Maja Wiśniewska-Hardek
Head of Marketing w SMSAPI

Nam, marketerom, coraz trudniej nadążyć za pędzącym światem. Zasady gry zmieniają generacja Z, przejście z click-driven na data-driven PPC, sygnały zamiast odbiorców i skomplikowanie ścieżki zakupowej. Przyznajmy się, utarte schematy już nie działają. Chodźże, pogadamy o tym, jak wyjść poza wygodną strefę tradycyjnego lejka.

16:50-17:15

Wręczenie nagród semKRK Awards 2025

Nagrody wręczą Head Judge:
- Sebastian Heymann (kategoria E-commerce),
- Przemysław Modrzewski (kategoria Google Ads),
- Ewelina Podrez-Siama (kategoria SEO).

17:15-17:40

Przerwa 25 min

17:45-18:10
Wykorzystanie Data Canvas w Google BigQuery dla marketingowców, czyli jak analizować dane dzięki AI

Wykorzystanie Data Canvas w Google BigQuery dla marketingowców, czyli jak analizować dane dzięki AI

Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee

Czy wiesz, że Google BigQuery może być nie tylko narzędziem do zapytań SQL, ale także wizualnym środowiskiem do eksploracji i analizy danych? Podczas tej prezentacji pokażę, jak marketingowcy mogą wykorzystać Data Canvas w BigQuery do efektywnej analizy danych – bez konieczności pisania skomplikowanych zapytań. Dowiesz się, jak sprawnie przeglądać, porządkować i interpretować dane, aby szybciej wyciągać wartościowe wnioski. Omówimy także praktyczne przykłady zastosowań i podzielimy się wskazówkami, które ułatwią codzienną pracę z danymi marketingowymi.

18:10-18:35
SEO - the endgame

SEO - the endgame

Maciej Chmurkowski
Enterprise Products Owner w Senuto Enterprise

Przez lata testów i domysłów mogliśmy tylko w pewnym stopniu potwierdzać skuteczność stosowanych przez nas działań SEO. A co jeżeli zestawimy je razem z wyciekami z dwóch różnych źródeł? Google odrobiło lekcje, SEO nie przechodzi do lamusa, staje się po prostu bardzo trudne. Czas przestać wróżyć z fusów. Zapraszam na retrospekcję metod SEO w odniesieniu do wycieków Google Leaks i Exploit.

18:35-19:00
Quo Vadis, Specjalisto? AI i 5 kroków do marketingowego mistrzostwa

Quo Vadis, Specjalisto? AI i 5 kroków do marketingowego mistrzostwa

Przemysław Modrzewski
xPlatform Measurement & Growth Lead, CEE w Google

Era AI to rewolucja, która wymaga od specjalistów marketingu nowego podejścia. Ta prezentacja będzie mapą drogową do sukcesu. Poznaj 5 kluczowych kroków, które pozwolą Ci wykorzystać AI do wzmocnienia Twojej pozycji, zaoferowania unikalnej wartości i zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej dla Ciebie i Twoich klientów.

19:00-19:20

Quiz z nagrodami

Prowadzenie: Grzegorz Strzelec z papaSEO. Sponsor quizu: Contadu.

19:20-00:00

AfterParty

9:00 - 11:10
Manipulacja algorytmami Google Ads - w jaki sposób nimi zarządzać, aby podnieść efektywność kampanii?

Manipulacja algorytmami Google Ads - w jaki sposób nimi zarządzać, aby podnieść efektywność kampanii?

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany 

Dowiedz się, z jakich rodzajów danych korzysta algorytm Google Ads i jak optymalizować cały proces -> dane -> algorytmy -> kampanie. Poznaj sposoby na skuteczne modelowanie sygnałów dla algorytmów, aby zwiększyć efektywność i zwrot z inwestycji w reklamę.

 

PRZERWA: 10:00 - 10:10

11:20 - 13:30
Eksport i modelowanie danych z Google Analytics do BigQuery. Jak wykorzystać dane o ruchu na stronie w optymalizacji konwersji i kampaniach reklamowych?

Eksport i modelowanie danych z Google Analytics do BigQuery. Jak wykorzystać dane o ruchu na stronie w optymalizacji konwersji i kampaniach reklamowych?

Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo

Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany (mile widziana podstawowa znajomość składni języka SQL, interfejsu Google Cloud i BigQuery oraz utworzenie własnego projektu, który umożliwi realizację ćwiczeń.)

 

Eksport danych z Google Analytics do BigQuery otwiera nowe możliwości analizy, które jeszcze niedawno były dostępne tylko dla największych firm. Podczas warsztatu pokażemy, jak wykorzystać surowe dane o zdarzeniach i zachowaniu użytkowników, aby uzyskać insighty niedostępne w standardowych raportach i interfejsie Google Analytics.

 

W programie warsztatu znajdziesz:

  • Omówienie struktury danych eksportowanych z Google Analytics do BigQuery
  • Tworzenie zapytań SQL i przygotowanie własnych modeli danych
  • Projektowanie niestandardowych raportów i analiz, których nie są dostępne dla każdego użytkownika Google Analytics

Warsztat pozwoli Ci zdobyć praktyczne umiejętności w pracy z surowymi danymi w BigQuery – od podstawowej eksploracji po zaawansowane analizy. 

 

PRZERWA: 12:20 - 12:30

14:20-16:30
Optymalizacja reklam produktowych w 2025 roku - między ROASem, POASem, PMAXem, PLA, CSS'ami i pozyskiwaniem nowych użytkowników

Optymalizacja reklam produktowych w 2025 roku - między ROASem, POASem, PMAXem, PLA, CSS'ami i pozyskiwaniem nowych użytkowników

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Poziom: Średnio zaawansowany

W 2025 nic nie jest proste. PMAX, ROAS, POAS. Nie zapominajmy też, że wciąż możemy korzystać z klasycznych kampanii PLA i emitować reklamy z wielu CSS'ów równocześnie. Jak się w tej rzeczywistości połapać, żeby maksymalizować efekt biznesowy? Zapraszam na warsztaty, które zaprezentują trzy strategie ekspozycji reklam produktowych wraz z szeregiem taktyk operacyjnych. Przejdziemy przez sprawdzone schematy planowania kampanii, optymalizowania i analizy. Wszystko po to, by w krajobrazie setek opcji i nowinek wyłapać to co najistotniejsze z perspektywy biznesowej.

 

PRZERWA: 15:20 - 15:30

9:00 - 11:10
Jakie konkretne korzyści daje wykorzystanie AI w SEO? Zadania, przykłady, rekomendacje

Jakie konkretne korzyści daje wykorzystanie AI w SEO? Zadania, przykłady, rekomendacje

Łukasz Suchy
Expert SEO w DevaGroup

Poziom: Zaawansowany

Podczas warsztatów pokażę, jak wykorzystać AI w SEO, aby osiągnąć lepsze wyniki szybciej i efektywniej. Omówię konkretne zadania, w których sztuczna inteligencja realnie usprawnia pracę specjalistów SEO – od analizy słów kluczowych, przez optymalizację treści, aż po automatyzację linkowania i techniczne aspekty audytów. Przedstawię praktyczne przykłady narzędzi i metod, które stosuję na co dzień, oraz rekomendacje, jak unikać typowych błędów. Spotkanie będzie pełne praktycznych wskazówek i case studies, które pomogą Ci lepiej wykorzystać AI w strategii SEO.

 

PRZERWA: 10:00 - 10:10

11:20 - 13:30
Dlaczego przemyślany content na stronie jest kluczem do sukcesu?

Dlaczego przemyślany content na stronie jest kluczem do sukcesu?

Mateusz Malinowski
Ekspert SEO w Seodred.pl

Poziom: Średnio zaawansowany

Podczas warsztatów omówię m.in. kwestie tego, jak blog generuje ruch na stronie, jak go optymalizować oraz jak dodatkowo w dalszych działaniach marketingowych można go wykorzystać (kampanie Google Ads, Meta itp.). Opowiem również dlaczego content na stronach sprzedażowych jest w ogóle potrzebny.

 

PRZERWA: 12:20 - 12:30

14:20-16:30
Dlaczego Google wie, że nie szukasz jabłka, węża czy jaguara? SEO w czasach intencji, kontekstu, semantyki i AI Overviews

Dlaczego Google wie, że nie szukasz jabłka, węża czy jaguara? SEO w czasach intencji, kontekstu, semantyki i AI Overviews

Ewelina Podrez-Siama
Ekspertka SEO i prezes w Fox Strategy sp. z o.o.

Poziom: Średnio zaawansowany

Słowa kluczowe to tylko początek. Dziś Google przewiduje intencje, rozumie kontekst, rozpoznaje encje i serwuje nam AI Overviews.
Na warsztatach uporządkujemy wiedzę o tym, co wpływa na widoczność z naciskiem na semantykę, topical authority i zdrowy rozsądek.
W wersji dla opornych, zajętych i zmęczonych kolejną rewolucją w SEO.

 

PRZERWA: 15:20 - 15:30

Najlepsi specjaliści z branży SEM i SEO Prowadzący warsztaty semKRK workshop edition (11-13.03)

Damian Kiełbasa

Współzałożyciel i CTO platformy CONTADU

Jakub Barabasz

Senior SEO Specialist w DevaGroup

Katarzyna Baranowska

Partner w agencji Fox Strategy, CBDO, Ekspert SEO

Aleksandra Pizoń-Liwocha

Senior SEM Specialist w DevaGroup

Przemysław Biegacz

SEM Expert w DevaGroup

Karol Dziedzic

Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

Kinga Sroka-Gieparda

International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics

Krzysztof Modrzewski

Head of Education w Witbee

Anna Moczulska

Digital Analytics Manager w Conversion

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Najlepsi specjaliści z branży SEM i SEO Prowadzący warsztaty semKRK#23 BIG (12-13.06)

Przemysław Biegacz

SEM Expert w DevaGroup

Mateusz Muryjas

Data Scientist w re:silo

Andrzej Brandt

Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Łukasz Suchy

Expert SEO w DevaGroup

Mateusz Malinowski

Ekspert SEO w Seodred.pl

Ewelina Podrez-Siama

Ekspertka SEO i prezes w Fox Strategy sp. z o.o.

Najlepsi specjaliści z branży SEM i SEO Kogo zobaczymy na semKRK#23 BIG? (18.06)

Maja Wiśniewska-Hardek

Head of Marketing w SMSAPI

Maciej Chmurkowski

Enterprise Products Owner w Senuto Enterprise

Sebastian Heymann

Head of SEO w Agencji Rise360

Maciej Lewiński

CEO w data.rocks

Krzysztof Modrzewski

Head of Education w Witbee

Serge Nguele

Founder w Your PPC Doctor

Mark Williams-Cook

Director w Candour

Murat Yatagan

Growth Advisor w muratyatagan.com

Michał Ozimek

Senior SEM Specialist w Vilaro

Roksana Frankowska

SEO Lead w KERRIS

Lera Rastyazhenko

Senior Web Analyst w Gecko Dynamics

Robert Głowacki

Head of SEO & AI Operations w Altavia Kamikaze + K2

Przemysław Modrzewski

xPlatform Measurement & Growth Lead, CEE w Google

Prowadzący semKRK#23 BIG

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup

 

Organizator

Sponsorzy semKRK – workshop edition

Sponsor Główny

Sponsor Strefy Prosecco

Sponsor AfterParty

Sponsor Główny

Patronat Honorowy

Patronat Honorowy: Łukasz Smółka Marszałek Województwa Małopolskiego

Sponsorzy i partnerzy

Patroni medialni

SEOFridays

Zaprzyjaźnione konferencje

Opiekun prawny konferencji

Bądź na bieżąco - zapraszamy na Instagram!

Kontakt

Masz pytania?
Chcesz zostać partnerem lub prelegentem semKRK?
Napisz do nas: hello@semkrk.pl

Zapisz się do newslettera

Chcesz być na bieżąco?

Zarządzaj plikami cookies