semKRK Awards 2025 – zwycięzcy

 semKRK Awards 2025 – zwycięzcy

Zwycięzcy semKRK Awards 2025 wyłonieni! 18 czerwca w Starej Zajezdni w Krakowie Head of Judges: Sebastian Heymann, Przemysław Modrzewski oraz Ewelina Podrez-Siama wręczyli statuetki najlepszym kampaniom w kategoriach E-commerce, Google Ads i SEO. W tym roku nasi sędziowie podjęli decyzję, że zwycięzcami zostają:

Najlepsza kampania E-commerce

Miejsce I

Canal+

Case study: Data-driven Content Feed w automatyzacji reklam

Miejsce II

performancestudio.pro & bodya.eu

Case study: Jak w rok – bez Black Friday i mimo 43% zwrotów – wyskalowałam sezonowy e-commerce z Legnicy do 6,5 mln zł]

Miejsce III

KRUK S.A. 

Case study: O tematach tabu trzeba mówić głośno, czyli jak przekonaliśmy ludzi do opowiedzenia o swoich długach?

Najlepsza kampania Google Ads

Miejsce I

Canal+

Case study: Data-driven Content Feed w kampanii Performance Max

Miejsce II

Adequate & DAAG 

Case study: Pożegnanie z iluzją atrybucji

               

Miejsce III

AdPeak & AIFS Poland 

Case study: Alchemia konwersji: jak integracja napędza wyniki

Najlepsza kampania SEO

Miejsce I

Midero & Kopalnia Soli „Wieliczka” 

Case study: SEO true story: Deep dive with Wieliczka Salt Mine]

Miejsce II

Odyseo & Aura Herbals 

Case study: Jak wyszliśmy z HCU Wrzesień 2023 za pomocą content pruningu i link-buildingu z zastosowaniem parasite w 7 miesięcy w branży suplementów

Miejsce III

PremiumDigital & Dom Jubilerski A&A & Senuto Enterprise 

Case study: Precyzyjnie oszlifowana kampania SEO