Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

Consent Mode – jak sprawdzić, czy wdrożenie jest poprawne?
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Consent Mode, czyli tryb wyrażania zgody, to pojęcie, które już na stałe znajduje się w słowniku osób zajmujących się analityką. Pytanie użytkowników o zgodę na śledzenie spędza sen z powiek również właścicielom stron internetowych. Bo jak sprawdzić czy wdrożenie jest poprawne i zgodne z prawem? Programista twierdzi, że Consent mode zostało wdrożone? To za mało! Dowiedz się jak wykorzystać narzędzie Google Tag Assitant oraz sekcję Network w konsoli Chrome! Upewnij się, czy wszystkie dane wysyłane do GA4 lub Google Ads zawierają sygnały zgód. Dowiedz się jaki jest idealny scenariusz i dlaczego drobne odstępstwa mogą być problemem. Poznaj najczęstsze przypadki błędnego wdrożenia oraz propozycje poprawy.
PRZERWA: 10:00 - 10:10

BigQuery 101: nowe możliwości dla SEO i SEM
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Słyszałeś o BigQuery, ale wciąż nie wiesz, czy to narzędzie jest dla Ciebie? Ten warsztat pokaże Ci konkretne przykłady tego, jak BigQuery może zmienić Twoją codzienną pracę w SEO i SEM.
Na warsztacie zobaczysz:
• realne case studies dla e-commerce i lead generation,
• integrację źródeł danych - jak (i po co?) łączyć dane z Google Analytics, Google Ads, Search Console czy Google Sheets w jednym miejscu,
• praktyczne zapytania SQL - gotowe przykłady, które możesz modyfikować i wykorzystać w swoich projektach.
Zaczniemy od podstaw i pokażemy, dlaczego warto zainwestować czas w naukę BigQuery. Nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia z Google Cloud i SQL. Po warsztacie otrzymasz komplet materiałów, który pomoże Ci w dalszej nauce. Gotowy na nową, technologiczną przygodę?
PRZERWA: 12:20 - 12:30

Zbuduj KPI Tree, które pozwoli Ci zwinnie dostosowywać strategię do osiągnięcia Twoich celów!
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Poziom: Średnio zaawansowany
Biznesy nasze i naszych klientów toną w morzu danych. Które metryki powinniśmy obserwować, aby osiągnąć postawione cele? Odpowiedzią jest KPI Tree! Tak, KPI kojarzy nam się z wymaganiami z kosmosu, które nie wiadomo czemu stawia nam nasz szef lub manager. Podczas warsztatów dowiesz się, jak zaprzyjaźnić się z KPI i wykorzystać je na swoją korzyść! Na początku porozmawiamy o tym, jak wyznaczać KPI, które pomogą nam w codziennej pracy i jak złożyć z nim zgrabną sieć powiązań i zależności. Po części teoretycznej przyjdzie czas na praktykę - w grupach roboczych spróbujemy wspólnie zbudować KPI Tree dla konkretnych biznesów i teamów, które się na nie składają.
Przerwa: 15:20 - 15:30
Prowadzący warsztaty Google Analytics
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup

Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroupSenior SEM Expert w DevaGroup – agencji marketingowej z 20-letnim doświadczeniem w SEO i kampaniach Google Ads. Certyfikowana specjalistka Google Ads i Google Analytics, w branży od 2009 roku. Wykładowca uczelni polskich – prowadzi zajęcia z zakresu SEM oraz Google Analytics. Autorka wielu artykułów dla największych branżowych wydawnictw w Polsce. Rozwiązywanie problemów to jej specjalność. Na co dzień prowadzi, tworzy i optymalizuje kampanie w Google Ads oraz zajmuje się wdrożeniami Google Tag Manager i analityką internetową.
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo

Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:siloPomagam firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Jestem konsultantem i freelancerem, wspieram organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych. Specjalizuję się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzę warsztaty i występuję na konferencjach. Rozwijam resilo data warehouse - narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w ConversionZ branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej.
Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.
Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”.
Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.
Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.
Opinie




Bilety na warsztaty Google Analytics - 13.03.2025 (TYLKO 10 BILETÓW w tej cenie)
599 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Poziom średnio zaawansowany oraz zaawansowany
736,77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty Google Analytics
Warsztaty online
Odbędą się we wtorek, 17.03.2026 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Podczas semKRK – workshop 2 nie organizujemy konferencji offline. Odbędą się tylko warsztaty online, a najbliższa okazja do spotkania na żywo to semKRK#24 BIG już 3 czerwca 2025 r. Zapraszamy!