Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

Oszczędzanie budżetów Google Ads?
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Gdzie szukać oszczędności w Google Ads? Na co uważać przy skalowaniu konta oraz jak prawidłowo mierzyć efekty kampanii. Przejdziemy przez najczęstsze błędy oraz wyciągniemy wnioski jak to jest robione w dużych sklepach e-commerce przy budżetach powyżej 100k / miesięcznie.

Wykorzystanie AI do kampanii Google Ads?
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Czy AI z Google Ads się gryzice czy pomoga? Jak stworzyć kampanie przy sztucznej inteligencji oraz na co uważać? Dodatkowo omówione zostaną ciekawe wykorzystania AI do sprawdzenia konkurencji oraz znalezienia luk w naszej ofercie.

Jak okiełznać AI w kampaniach Performance Max i zwiększyć wyniki?
Paulina Wiktorska
Specjalistka Google Ads / CEO w Clear&Fancy Interactive
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Podczas warsztatów przyjrzymy się trzem kluczowym elementom kampanii Performance Max, które mają decydujący wpływ na jej skuteczność. Zaniedbanie choć jednego z nich może znacząco obniżyć efekty całej kampanii.
Omówimy najlepsze praktyki tworzenia kampanii PMax, pokażę, jak optymalizować działania, analizować i interpretować kluczowe wskaźniki, aby w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w Google Ads na konkretnych przykładach kampanii (można je też zgłosić przed warsztatami).
Na koniec odpowiem na 5 najczęściej zadawanych pytań, które pojawiały się w ankietach uczestników – konkretnie, praktycznie i bez marketingowego żargonu.
PRZERWA: 12:20 - 12:30

Cele niestandardowe w Google Ads jako Twoje narzędzie do optymalizacji każdej kampanii
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Podczas warsztatów przyjrzymy się celom niestandardowym w Google Ads i sposobom, w jakie mogą one pomóc w precyzyjnej optymalizacji kampanii reklamowych. Omówimy, jak tworzyć i konfigurować cele niestandardowe w oparciu o typy kampanii i cele biznesowe. Będziemy opierać się nie tylko na konwersjach Google Ads, ale też importowanych z GA4 dla pełniejszego obrazu wyników.
Ostatnie 30 minut poświęcimy na sesję Q&A, zapraszam!
Przerwa: 15:20 - 15:30
Prowadzący warsztaty semKRK#23 online
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo

Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:siloPomagam firmom uporządkować analitykę i rozwiązać problemy z danymi. Jestem konsultantem i freelancerem, wspieram organizacje we wdrażaniu hurtowni danych, konfiguracji narzędzi analitycznych, tworzeniu dashboardów i wizualizacji danych. Specjalizuję się w Google Cloud Platform (BigQuery) oraz w pracy z Google Analytics, Google Tag Manager i Looker Studio. Prowadzę warsztaty i występuję na konferencjach. Rozwijam resilo data warehouse - narzędzie dla e-commerce, które pomaga uruchomić hurtownię danych w chmurze Google.
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition

Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuitionEkspert PPC, który od 10 lat prowadzi kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 12.06.2025
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / W cenie nagranie warsztatów / Certyfikat / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105,77 zł brutto
Kup terazPAKIET NA SEMKRK#23 BIG + WARSZTATY Google Ads & Analytics (TYLKO 10 PIERWSZYCH BILETÓW)
999 zł netto
Bilet na barcamp offline w dniu 18.06 i na warsztaty online Google Ads&Analytics w dniu 12.06.
1228.77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w czwartek, 12.06.2025 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40. Po zakończeniu przesyłamy nagranie warsztatów.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.