C4P-2024

Wybierz temat prelekcji, której chcesz wysłuchać na semKRK#22 BIG!

Opisy tematów znajdziesz pod formularzem 🙂

Głosowanie trwa do 12.04 do godziny 14:00! Wyniki ogłosimy 15.04 na naszych social mediach.

OPISY:
Kategoria: SEO

1. 🐉 Bezpieczny WordPress: Jak zrobić z Twojej strony niezlomną i dlaczego teraz taka nie jest

2. 🐉 Praktyczne zastosowanie różnych narzędzi AI w optymalizacji kampanii w Polsce, USA i Indiach.

4. 🐉 Jak AI zmienia SEO?

6. 🐉 Migracja SEO – co może pójść nie tak?

7. 🐉 Visual Storytelling z Looker Studio – 10 Najciekawszych i Najlepszych Wizualizacji Danych

8. 🐉 Sekrety Afiliacji: Jak Maksymalizować Zyski z SEO i Marketingu Partnerskiego

11. 🐉 Jak z pomocą 150 SEOwców stworzyliśmy dla nich apkę?

12. 🐉 Czego gra w Hirołsy (HoMM III) może cię nauczyć o strategii SEO?

 

Kategoria: Google Ads, Analytics i E-commerce

1. 🐉 Nowa perspektywa Omnibusa – dyrektywa Omnibus w obliczu Teorii Perspektywy

3. 🐉 Neuronauka w służbie kampanii reklamowych 🧠

Co neuronauka może wnieść do kampanii reklamowych. Jak wykorzystać badania neurologiczne i psychologiczne, by tworzyć kreacje i treści przynoszące ponadprzeciętne rezultaty. Praktyczne przykłady i techniki do zastosowania poparte wynikami badań naukowych.

4. 🐉 Reklamy robią się same? Czyli o automatyzacji w Google Ads

5. 🐉 Pimp Your Performance Max – techniki i ustawienia o których zapominasz, a które robią robotę

6. 🐉 10 rozwiązań jak NIE PSUĆ wyników SEO i Google Adsów “poprawianiem” strony.

 
 

12. 🐉 Jak ujarzmić Performance Max?

13. 🐉 SEM to nie tylko Google czy Meta Ads. Czyli sztuczki i kruczki w kampaniach CPC na polskich i zagranicznych marketplace

AKTUALNE TERMINY:

Początek głosowania: 8.04 
Koniec głosowania: 12.04 godzina 14:00 (piątek)
Wyniki ogłosimy do 15.04.

Gdyby formularz na stronie nie działał, zagłosuj tutaj!

Zapisz się do newslettera: https://semkrk.pl/newsletter