C4P-2024
Wybierz temat prelekcji, której chcesz wysłuchać na semKRK#22 BIG!
Opisy tematów znajdziesz pod formularzem 🙂
Głosowanie trwa do 12.04 do godziny 14:00! Wyniki ogłosimy 15.04 na naszych social mediach.
OPISY:
Kategoria: SEO
2. 🐉 Praktyczne zastosowanie różnych narzędzi AI w optymalizacji kampanii w Polsce, USA i Indiach.
4. 🐉 Jak AI zmienia SEO?
Chcesz dowiedzieć się, jak będą wyglądały wyniki wyszukiwania Google wykorzystujące AI? Jak te zmiany wpłyną na pracę w SEO? W jakich narzędziach szukać usprawnienia swojej pracy? Odpowiedzi znajdziesz w tej prezentacji!
5. 🐉 SEO a ekspancja zagraniczna. Jakie są różnice i od czego zależy sukces na rynkach CZ i SK
6. 🐉 Migracja SEO – co może pójść nie tak?
7. 🐉 Visual Storytelling z Looker Studio – 10 Najciekawszych i Najlepszych Wizualizacji Danych
Od interaktywnych dashboardów, które ożywiają dane w czasie rzeczywistym, po niestandardowe wykresy, które odkrywają ukryte wzorce i trendy, dowiesz się, jak techniki wizualnego opowiadania historii mogą ulepszyć prezentację danych, zwiększając ich zrozumienie i angażowanie odbiorców. Ta sesja dostarczy praktycznych wskazówek i inspiracji dla każdego, kto chce wycisnąć maksimum z Looker Studio, niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym analitykiem danych, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z wizualizacją danych w Looker Studio.
8. 🐉 Sekrety Afiliacji: Jak Maksymalizować Zyski z SEO i Marketingu Partnerskiego
Poznaj potęgę SEO i marketingu afiliacyjnego, by przekształcić Twoje umiejętności w stałe źródło dochodu. W świecie SEO/SEM, sprzedaż naszego czasu może wydawać się wygodna, ale nie zawsze jest to najefektywniejsza droga do monetyzacji naszych kompetencji.
Właściwe zastosowanie SEO oznacza nie tylko umiejętność poprawy widoczności stron innych, ale również możliwość stworzenia strony, która będzie generować dochód na Twoich warunkach. Jednym z bardziej lukratywnych sposobów monetyzacji stron jest afiliacja.
W prezentacji pokażę Ci najlepsze strategie, taktyki i sekrety efektywnego wykorzystania marketingu afiliacyjnego. Przedstawię Ci, jak można wykorzystać Twoje umiejętności SEO do stworzenia stron, które nie tylko przyciągną ruch, ale również zamienią go w realne zyski. Pokażę jak tworzyć treści, które zachęcają do zakupu produktów, jak optymalizować konwersję i budować wartościowe linki, które wzmacniają Twoją pozycję w sieci.
Mam rozwiązanie: jest nim podstawa marketingu historycznego czyli (werble)… kontekst! I ja Ci opowiem jak to poukładać w całość.
Ahoj! Czas na ekscytującą podróż do Czech, gdzie sklepy internetowe robią furorę. W trakcie prezentacji odkryjemy najlepsze kanały marketingowe, które przeniosą Twój biznes na wyższy poziom w czeskim e-commerce, sprawdzimy i porównamy preferencje konsumenckie Czechów i Polaków oraz dowiemy jak powinna wyglądać dobra lokalizacja strony. Razem zgłębimy tajemnice rynku czeskiego, by uniknąć wpadek i wzorować się na przykładach udanej ekspansji. Czekają nas nie tylko sukcesy, ale i mniej trafione próby, bo jak mówią, z każdej porażki można wyciągnąć cenną lekcję! Gotowi na tę ekscytującą podróż? Odpalmy silniki i wyruszmy w czeską przygodę e-commerce’u!
11. 🐉 Jak z pomocą 150 SEOwców stworzyliśmy dla nich apkę?
Kilkuosobowy team, kilka miesięcy pracy, setki maili, dziesiątki wywiadów później – mamy to! Ta prezentacja nie jest tym, czego zwykle moglibyście się spodziewać na tego typu targach. Jeśli jednak interesuje Was tematyka Local SEO i tworzenia czegoś z pasją oraz zamiłowaniem, zobaczcie jak można to zrobić na szeroką skalę z nowo poznanymi ludźmi i stworzyć świetną społeczność, która słucha swoich potrzeb.
12. 🐉 Czego gra w Hirołsy (HoMM III) może cię nauczyć o strategii SEO?
– orientację na cel – “co chcę osiągnąć” i podporządkowanie pod to decyzji taktycznych, czy rzeczywiście mnie do tego celu prowadzą, czy robię coś “bo tak”
– planowanie kolejnych posunięć z wyprzedzeniem
– konieczność stałego modyfikowania założeń
– optymalne wykorzystywanie posiadanych zasobów
– odniesienie do konkurencji
– egzekucję (czyt. wykonanie) – najlepsza strategia jest tylko tak dobra, jak jej wdrożenie.
Kategoria: Google Ads, Analytics i E-commerce
Czy ten produkt jest drogi czy tani? Dlaczego jedną i tą samą wartość możemy interpretować na zupełnie różne sposoby? Wszystko zależy od perspektywy, a konkretnie od efektu interpretacji w kontekście zysków lub strat wynikającego z Teorii Perspektywy.
Perspektywa naszych klientów znacznie się zmieniła, odkąd mają oni dostęp do większej liczby punktów odniesienia. W moim wystąpieniu opowiem, w jaki sposób dyrektywa Omnibus wpływa na postrzeganie cen przez konsumentów sklepów e-commerce. Pokażę, jak wykorzystać wnioski z nauk behawioralnych w kontekście prezentowania cen w ramach kampanii Performance Max oraz PLA w obrębie Google Ads. Chociaż na tę krótką chwilę podczas prelekcji zmienię Twoją perspektywę na prowadzone przez Ciebie działania marketingowe.
Zmiany prawa (RODO, Data Act, Digital Services Act, ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną), zmiana polityki Google wymuszają nieustanne dostosowywanie projektów marketingowych. Jak zrobić to bezboleśnie i świadomie? Opowiem. Krótko.
3. 🐉 Neuronauka w służbie kampanii reklamowych 🧠
Co neuronauka może wnieść do kampanii reklamowych. Jak wykorzystać badania neurologiczne i psychologiczne, by tworzyć kreacje i treści przynoszące ponadprzeciętne rezultaty. Praktyczne przykłady i techniki do zastosowania poparte wynikami badań naukowych.
4. 🐉 Reklamy robią się same? Czyli o automatyzacji w Google Ads
5. 🐉 Pimp Your Performance Max – techniki i ustawienia o których zapominasz, a które robią robotę
6. 🐉 10 rozwiązań jak NIE PSUĆ wyników SEO i Google Adsów “poprawianiem” strony.
Zmieniasz stronę na nowszą, ładniejszą, nowocześniejszą, a konwersje maleją? Ponad 80% wprowadzanych zmian na stronę, też tych naprawdę małych, kończy się spadkami wyników Google Ads i/lub SEO. Zmiana całej witryny to często utrata nawet połowy konwersji w kolejnych miesiącach. Niektóre z nich są naturalne, ale większości da się uniknąć lub znacznie ograniczyć ich skalę. Jak?
Na prelekcji poznasz 10 konkretnych (i prostych 😎) sposobów, jak poprawkami strony lub zmianą witryny nie popsuć wyników SEO i Google Adsów.
W trakcie mojej prezentacji zaprezentuję wam 4 strategie Google Ads, które długofalowo poprawią Wasze wyniki biznesowe. Mała wskazówka – sedno nie tkwi na dole, w uporczywym targetowaniu użytkowników będących najbliżej zakupu. Nasz target jest piętro wyżej. I mamy masę możliwości wywarcia wpływu na tych użytkowników w samym Google Ads, nie wydając milionów na kampanie zasięgowe.
– Poznasz praktyczne zastosowania wiedzy o ludzkim mózgu w budowaniu strategii biznesowej dla branży e-commmerce.
– Usłyszysz o tym, jak można zwiększyć sprzedaż i poprawić doświadczenia użytkowników wykorzystując pierwotne instynkty.
– Odkryjesz, jak głęboko zakorzenione motywacje konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe
12. 🐉 Jak ujarzmić Performance Max?
13. 🐉 SEM to nie tylko Google czy Meta Ads. Czyli sztuczki i kruczki w kampaniach CPC na polskich i zagranicznych marketplace
AKTUALNE TERMINY:
Początek głosowania: 8.04
Koniec głosowania: 12.04 godzina 14:00 (piątek)
Wyniki ogłosimy do 15.04.
Gdyby formularz na stronie nie działał, zagłosuj tutaj!