Agenda warsztatów

Analiza intencji wyszukiwań ze wsparciem AI
Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Podczas szkolenia wspólnie wykonamy szereg analiz słów kluczowych i intencji dla różnych stron internetowych, wykorzystując możliwości AI w zakresie szybkiego przetwarzania rozbudowanych list fraz. Bazując na prostych arkuszach Google, bardziej zaawansowanych API i popularnych narzędzi przygotujemy zestawienia wartościowych zagadnień nie tylko pod kątem bloga, ale i opisów oferty.
PRZERWA: 10:00 - 10:10

Taktyki SEO do wdrożenia dziś wieczorem
Łukasz Zelezny
Director, Co-Owner w SEO.London
Poziom: Średnio zaawansowany
Z tej intensywnej i praktycznej prelekcji dowiesz się, jak prowadzić skuteczne działania SEO oparte na danych, a nie domysłach. Uczestnicy poznają proces analizy GAP (my vs konkurenci) – kluczowego narzędzia do identyfikacji brakujących słów kluczowych i tematów, które konkurencja już wykorzystuje, a Twoja strona jeszcze nie. Kolejnym elementem będzie Snapshot Analysis – metoda identyfikacji fraz, które już generują widoczność w Google, ale mają potencjał na wyższe pozycje dzięki optymalizacji treści, struktury i linkowania. Prelekcja obejmie również aktualne zagadnienia, takie jak AI Overviews w wynikach wyszukiwania Google i ich wpływ na strategię SEO, a także Featured Snippets – jak projektować treści, które Google wybiera jako bezpośrednie odpowiedzi na pytania użytkowników.
Łukasz, bazując na realnych przykładach z projektów komercyjnych, pokaże jak łączyć klasyczne podejście SEO z nowymi możliwościami jakie daje sztuczna inteligencja, analityka danych i automatyzacja.
PRZERWA: 12:20 - 12:30

Business Oriented SEO Audit w 2026 roku - jak maksymalizować dostępność dla Google i modeli językowych
Łukasz Rogala
SXO Evangelist
Poziom: Średnio zaawansowany
Czasy się zmieniają - wymagania biznesowe także. W matrycy wszystkich aktywności mierzalna i rozumiana dobrze obecność w modelach językowych i w wyszukiwarce jest teraz krytyczna. Podczas swojego szkolenia pokażę Wam w jaki sposób rozumieć sens biznesowy obecności w modelach językowych oraz przejdziemy sobie przez praktyczny proces analizowania i audytowania strony internetowej pod kątem SEO i modeli językowych. Pokażę Wam jak - korzystając z dostępnych rozwiązań - zbudować sobie przydatne narzędzia, które zostawią Was i Waszych klientów z praktycznymi rzeczami do wdrożenia, a nie tylko opowieścią o tym "co i dlaczego warto zrobić". Podczas warsztatów skupimy się na analizie możliwości, poszukiwaniu szans i technicznych aspektach optymalizacji dostępności dla Google i modeli językowych w 2026 roku.
Przerwa 15:20 - 15:30
Prowadzący warsztaty SEO
Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroup

Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroupW branży SEO od 2018 roku, z doświadczeniem zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Na co dzień tworzy i realizuje strategie pozycjonowania dla stron firmowych, sklepów online oraz blogów. Autor wielu artykułów eksperckich - m.in. na blogi DevaGroup, Senuto i Majestic oraz prelegent webinarów.
Łukasz Zelezny
Director, Co-Owner w SEO.London

Łukasz Zelezny
Director, Co-Owner w SEO.LondonKonsultant SEO i juror dorocznych nagród UK Search Awards. Wcześniej kierował zespołem odpowiedzialnym za widoczność organiczną uSwitch.com, Zoopla.co.uk i PrimeLocation. Łukasz jest osobą praktyczną, dużo czasu poświęca na bycie na bieżąco ze zmianami w technologii marketingu online. Podróżuje, co rocznie prowadząc prelekcję na wielu konferencjach SEO i social media, w tym m.in. ClickZ Shanghai China, ClickZ Jakarta Indonesia, SiMGA Malta, SES London, a także na konferencjach odbywających się w Europie i Stanach Zjednoczonych. Ponadto organizuje warsztaty i spotkania, na których dzieli się wskazówkami dotyczącymi SEO, mediów społecznościowych i analityki.
Łukasz Rogala
SXO Evangelist

Łukasz Rogala
SXO EvangelistGdy zaczynał interesować się SEO ponad 10 lat temu nie przypuszczał, że początkowo przelotny romans przerodzi się w namiętne uczucie i cudowną relację. I chociaż SEO potrafi dać w kość swoją nieprzewidywalnością to pomimo upływu lat uczucie nie słabnie. Fan technicznego SEO, które jest przede wszystkim SKALOWALNE. Entuzjasta dobrego (SEO Friendly) contentu oraz nietypowych działań związanych z pozyskiwaniem linków. Administrator grupy "seowcy" na Facebooku.
Opinie




Bilety
BILET NA WORKSHOP SEO - 11.03
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Poziom średnio zaawansowany i zaawansowany
1105,77 zł brutto
Kup terazPAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY SEO
999 zł netto
Bilet na barcamp offline w dniu 29.05 i na warsztaty online SEO w dniu 24.05.
1228,77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty SEO
Warsztaty online
Odbędą się w czwartek, 19.03.2026 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Podczas semKRK – workshop 2 nie organizujemy konferencji offline. Odbędą się tylko warsztaty online, a najbliższa okazja do spotkania na żywo to semKRK#24 BIG już 3 czerwca 2025 r. Zapraszamy!