Agenda warsztatów

Oszczędzanie budżetów Google Ads?
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Gdzie szukać oszczędności w Google Ads? Na co uważać przy skalowaniu konta oraz jak prawidłowo mierzyć efekty kampanii. Przejdziemy przez najczęstsze błędy oraz wyciągniemy wnioski jak to jest robione w dużych sklepach e-commerce przy budżetach powyżej 100k / miesięcznie.

Wykorzystanie AI do kampanii Google Ads?
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Czy AI z Google Ads się gryzice czy pomoga? Jak stworzyć kampanie przy sztucznej inteligencji oraz na co uważać? Dodatkowo omówione zostaną ciekawe wykorzystania AI do sprawdzenia konkurencji oraz znalezienia luk w naszej ofercie.

Jak okiełznać AI w kampaniach Performance Max i zwiększyć wyniki?
Paulina Wiktorska
Specjalistka Google Ads / CEO w Clear&Fancy Interactive
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Podczas warsztatów przyjrzymy się trzem kluczowym elementom kampanii Performance Max, które mają decydujący wpływ na jej skuteczność. Zaniedbanie choć jednego z nich może znacząco obniżyć efekty całej kampanii.
Omówimy najlepsze praktyki tworzenia kampanii PMax, pokażę, jak optymalizować działania, analizować i interpretować kluczowe wskaźniki, aby w pełni wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji w Google Ads na konkretnych przykładach kampanii (można je też zgłosić przed warsztatami).
Na koniec odpowiem na 5 najczęściej zadawanych pytań, które pojawiały się w ankietach uczestników – konkretnie, praktycznie i bez marketingowego żargonu.
PRZERWA: 12:20 - 12:30

Cele niestandardowe w Google Ads jako Twoje narzędzie do optymalizacji każdej kampanii
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Podczas warsztatów przyjrzymy się celom niestandardowym w Google Ads i sposobom, w jakie mogą one pomóc w precyzyjnej optymalizacji kampanii reklamowych. Omówimy, jak tworzyć i konfigurować cele niestandardowe w oparciu o typy kampanii i cele biznesowe. Będziemy opierać się nie tylko na konwersjach Google Ads, ale też importowanych z GA4 dla pełniejszego obrazu wyników.
Ostatnie 30 minut poświęcimy na sesję Q&A, zapraszam!
Przerwa: 15:20 - 15:30
Prowadzący warsztaty Google Ads
Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniem

Łukasz Chwiszczuk
Czarodziej Google Ads z ponad 10-letnim doświadczeniemCzarodziej od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, meritumBank, PZU, BZ WBK, Bosch i wielu wielu innych. Certyfikowany trener Google Adwords. Prelegent na I Love Marketing, Mail my day, SEMcamp, Akademii Google Partners i semKRK.
Paulina Wiktorska
Specjalistka Google Ads / CEO w Clear&Fancy Interactive

Paulina Wiktorska
Specjalistka Google Ads / CEO w Clear&Fancy InteractiveZaczynałam w czasach, gdy reklamy w Google dopiero raczkowały, a kampanie liczyło się ręcznie. Dziś, po 16 latach pracy w Google Ads i 5 latach w DV360, wiem, że skuteczna reklama to nie trik — to dobre dane, właściwy kanał i zrozumienie potrzeb klienta. Pomagam firmom sprzedawać i budować markę tam, gdzie naprawdę są ich odbiorcy.
Szkolę i dzielę się wiedzą dlatego można mnie spotkać jako prelegentkę na różnych wydarzeniach branżowych takich jak semKRK czy Women in Technology, a także w gronie wykładowców WSE, gdzie staram się przekazywać praktyczną wiedzę o Google Ads.
Jestem również autorką pierwszego na polskim rynku katalogu kampanii — „AdWords 360. Katalog skutecznych kampanii” — wydanego w 2015 roku przez Helion, poświęconego praktycznym aspektom reklamy w Google Ads.
Swoje doświadczenie budowałam krok po kroku — od małych kampanii lokalnych po współpracę z markami takimi jak Wawel, Ryłko, Comarch, OSHEE i INGLOT — co nauczyło mnie łączyć skalę działań z indywidualnym podejściem.
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Opinie




Bilety na warsztaty Google Ads - 12.03.2025
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Poziom średnio zaawansowany oraz zaawansowany
1105,77 zł brutto
Kup terazPAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY Google Ads & Analytics
999 zł netto
Bilet na barcamp offline w dniu 29.05 i na warsztaty online Google Ads&Analytics w dniu 23.05.
1228,77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty Google Ads
Warsztaty online
Odbędą się w środę, 18.03.2026 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Podczas semKRK – workshop 2 nie organizujemy konferencji offline. Odbędą się tylko warsztaty online, a najbliższa okazja do spotkania na żywo to semKRK#24 BIG już 3 czerwca 2025 r. Zapraszamy!