semKRK Awards 2025 – zwycięzcy

Zwycięzcy semKRK Awards 2025 wyłonieni! 18 czerwca w Starej Zajezdni w Krakowie Head of Judges: Sebastian Heymann, Przemysław Modrzewski oraz Ewelina Podrez-Siama wręczyli statuetki najlepszym kampaniom w kategoriach E-commerce, Google Ads i SEO. W tym roku nasi sędziowie podjęli decyzję, że zwycięzcami zostają:
Najlepsza kampania E-commerce

Miejsce I
Canal+
Case study: Data-driven Content Feed w automatyzacji reklam

Miejsce II
performancestudio.pro & bodya.eu
Case study: Jak w rok – bez Black Friday i mimo 43% zwrotów – wyskalowałam sezonowy e-commerce z Legnicy do 6,5 mln zł]

Miejsce III
KRUK S.A.
Case study: O tematach tabu trzeba mówić głośno, czyli jak przekonaliśmy ludzi do opowiedzenia o swoich długach?
Najlepsza kampania Google Ads

Miejsce I
Canal+
Case study: Data-driven Content Feed w kampanii Performance Max

Miejsce II
Adequate & DAAG
Case study: Pożegnanie z iluzją atrybucji
Miejsce III
AdPeak & AIFS Poland
Case study: Alchemia konwersji: jak integracja napędza wyniki
Najlepsza kampania SEO

Miejsce I
Midero & Kopalnia Soli „Wieliczka”
Case study: SEO true story: Deep dive with Wieliczka Salt Mine]

Miejsce II
Odyseo & Aura Herbals
Case study: Jak wyszliśmy z HCU Wrzesień 2023 za pomocą content pruningu i link-buildingu z zastosowaniem parasite w 7 miesięcy w branży suplementów

Miejsce III
PremiumDigital & Dom Jubilerski A&A & Senuto Enterprise
Case study: Precyzyjnie oszlifowana kampania SEO