Bilety

Bilety na warsztaty Google Analytics - 16.06.2021

Bilety na warsztaty Google Analytics - 16.06.2021

od 499 zł

7-godzinne warsztaty z 3 prelegentami | Dodatkowa wiedza i praktyka | Nie uprawnia do wstępu na konferencję

Bilety na warsztaty Google Analytics - 16.06.2021
BILET NA WSZYSTKIE 3 WARSZTATY

BILET NA WSZYSTKIE 3 WARSZTATY

od 997 zł

Promocyjna cena udziału w 3 warsztatach (SEO, Google Ads i Analytics).

BILET NA WSZYSTKIE 3 WARSZTATY

Prelegenci na warsztatach semKRK

Krzysztof Marzec

CEO w DevaGroup

Mateusz Muryjas

Digital Analyst & Data Scientist w Analityczny

Bartłomiej Kaczmarczyk

SEM Specialist w sssem.ninja

Agenda warsztatów

Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

9:30 - 10:30
Praktyczne zastosowanie Analytics w audycie strony cz.1

Praktyczne zastosowanie Analytics w audycie strony cz.1

Krzysztof Marzec

W trakcie ulepszonej wersji warsztatu wyjdziemy poza samo GA4. Poznasz parametry wpływające na wyniki kampanii SEO oraz Ads, które dzięki Analyticsowi zmierzysz lepiej.

10:30 - 10:40

Przerwa

10:40 - 11:40
Praktyczne zastosowanie Analytics w audycie strony cz.2

Praktyczne zastosowanie Analytics w audycie strony cz.2

Krzysztof Marzec

W trakcie ulepszonej wersji warsztatu wyjdziemy poza samo GA4. Poznasz parametry wpływające na wyniki kampanii SEO oraz Ads, które dzięki Analyticsowi zmierzysz lepiej.

11:40 - 11:50

Przerwa

11:50 - 12:50
 Kluczowe wskaźniki wzrostu biznesu, a Google Analytics

Kluczowe wskaźniki wzrostu biznesu, a Google Analytics

Mateusz Muryjas

Biznes to sprzedaż. Kampanie Google, SEO, a przede wszystkim analityka to tylko narzędzia, które sprowadzają się do kosztów, dopóki nie przekładają się na sprzedaż. W pracy analityka posługiwanie się Google Analytics jest równie ważne jak zrozumienie wskaźników kluczowych dla wzrostu biznesu - LTV, CAC, wskaźników związanych z pozyskaniem i retencją, a także analizy kohortowej. W tej części warsztatu sprawdzimy, czy które raporty i metryki w Google Analytics (UA, GA4) mogą nam w tym pomóc. 

12:50 - 13:40

Przerwa obiadowa

13:40 - 14:40
  Google Analytics, a era post (3rd party) cookies - jak się przygotować?

Google Analytics, a era post (3rd party) cookies - jak się przygotować?

Mateusz Muryjas

Po prawie 25 latach mechanizm plików cookie wymyślony w 1997 roku, który do dziś odpowiada za znaczną część implementacji Google Analytics czekają duże zmiany. Koniec ery 3rd party cookies to również dla nas - analityków - wyzwanie związane ze sposobem zbierania i własności danych. Jak przygotować się do tych zmian? Czym jest Measurement Protocol i jak możemy go wykorzystać? W tej części warsztatów przyjrzymy się technicznym aspektom UA i GA4 oraz porozmawiamy o zagadnieniu własności danych.

14:40 - 14:50

Przerwa

14:50 - 15:50
Popraw jakość swoich danych. Checklista z ustawieniami, narzędziami poprawiającymi jakość Twoich danych w GA3 i GA4

Popraw jakość swoich danych. Checklista z ustawieniami, narzędziami poprawiającymi jakość Twoich danych w GA3 i GA4

Bartłomiej Kaczmarczyk

W trakcie tego bloku sprawdzisz w swoim GA czy na pewno zbierasz jakościowe dane. Otrzymasz checklistę z ustawieniami GA3 i GA4, filtry do wykluczenia spamu (GA3), bezpłatnymi wyszukiwarkami (GA3) i narzędziem do tworzenia oraz archiwizacji linków UTM.

15:50 - 16:00

Przerwa

16:00 - 17:00
Google Analytics 4. Wdrażać albo nie wdrażać? Oto jest pytanie.

Google Analytics 4. Wdrażać albo nie wdrażać? Oto jest pytanie.

Bartłomiej Kaczmarczyk

W trakcie tego bloku zobaczysz jak można zaimplementować GA4, jak tworzyć nowe eventy, jak przenieść zdarzenia z GA3 do GA4. Dodatkowo nauczysz się jak tworzyć nowe raporty w GA4, których nie znajdziesz w standardowych raportach. I odpowiemy na pytanie czy warto już teraz wdrożyć u Ciebie na stronie Google Analytics 4.

Lokalizacja

Warsztaty Google Analytics

on-line

Odbędą się w dniu 16.06.2021 r.
w godz. 9:30 – 17:00 na platformie Clickmeeting.