Bilety

Bilety na warsztaty Google Analytics - 10.09.2021

Bilety na warsztaty Google Analytics - 10.09.2021

od 499 zł

8 godzinne warsztaty z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / W cenie obiad i przerwy kawowe / Nie uprawnia do wstępu na konferencję

Bilety na warsztaty Google Analytics - 10.09.2021

Prelegenci na warsztatach semKRK

Damian Rams

Konsultant ds. Analityki Internetowej

Mateusz Muryjas

Data Scientist w re:silo

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Agenda warsztatów

Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

11:00-11:20
Rozpoczęcie i powitanie

Rozpoczęcie i powitanie

Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup

11:20-11:45
O wykorzystywaniu historii w content marketingu. Czyli kontekst is the King!

O wykorzystywaniu historii w content marketingu. Czyli kontekst is the King!

Wiktoria Czarnecka
Właścicielka w Sztyblety PR

Przychodzi do Ciebie klient i mówi niczym “Siara” Siarzeski, że płaci jak za prezydenta tylko zrób mu dużą kampanię opartą o wartości, misję firmy i… niech nawiązuje do Westerplatte, 11 listopada albo Bóg wie jeszcze czego z historii Polski. I co zrobisz? Będziesz  przekopywał stosy książek historycznych, żeby zaplanować kampanię? Myślisz sobie w pięknej polszczyźnie:  “no way!”. Jak tu sobie poradzić? 

Mam rozwiązanie: jest nim podstawa marketingu historycznego czyli (werble)... kontekst! I ja Ci opowiem jak to poukładać w całość.

11:45-12:10
Neuromarketing w praktyce: Jak wykorzystanie wiedzy o mózgu może zwiększyć konwersję?

Neuromarketing w praktyce: Jak wykorzystanie wiedzy o mózgu może zwiększyć konwersję?

Wojciech Popiela
CEO w Webmetric

Świat e-commerce jest areną zaciętej walki o naszą uwagę. Jak więc wykorzystać wrodzone skłonności, motywacje i instynkty jako oręż w tej walce? Tutaj z pomocą przychodzą wyniki badań neurmarketingowych. Opowiem o wnioskach z nich płynących, bez zbędnej teorii, za to z wieloma case studies. Podczas mojej prelekcji:
- Poznasz praktyczne zastosowania wiedzy o ludzkim mózgu w budowaniu strategii biznesowej dla branży e-commmerce.
- Usłyszysz o tym, jak można zwiększyć sprzedaż i poprawić doświadczenia użytkowników wykorzystując pierwotne instynkty.
- Odkryjesz, jak głęboko zakorzenione motywacje konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe.

12:10-12:35
Zaprogramuj swoje SEO

Zaprogramuj swoje SEO

Sebastian Heymann
Head of SEO w Agencji Rise360

Programmatic SEO to sekret trwałego sukcesu w wynika organicznych bez ciągłego angażowania zasobów. Przedstawię strategię, która pozwoliła serwisowi osiągnąć spektakularne wyniki w SEO, które rosną przez lata, nawet teraz gdy już nad nimi nie pracuję. Dowiesz się, jak zastosować automatyzację w SEO, by raz wprowadzone rozwiązania nieustannie pracowały na Twoją korzyść, przyciągając ruch i klientów. To nie tylko teoria; to realne doświadczenia i sprawdzone metody, które przyniosły długoterminowy sukces bez użycia AI.

12:35-12:50
[SPRINT] 10 rozwiązań jak NIE PSUĆ wyników SEO i Google Adsów "poprawianiem" strony

[SPRINT] 10 rozwiązań jak NIE PSUĆ wyników SEO i Google Adsów "poprawianiem" strony

Anna Tratnerska
Director of Performance Marketing & Analytics w AdVIST

Zmieniasz stronę na nowszą, ładniejszą, nowocześniejszą, a konwersje maleją?
Ponad 80% wprowadzanych zmian na stronę, też tych naprawdę małych, kończy się spadkami wyników Google Ads i/lub SEO.
Zmiana całej witryny to często utrata nawet połowy konwersji w kolejnych miesiącach.
Niektóre z nich są naturalne, ale większości da się uniknąć lub znacznie ograniczyć ich skalę. Jak?
Na prelekcji poznasz 10 konkretnych (i prostych 😎) sposobów, jak poprawkami strony lub zmianą witryny nie popsuć wyników SEO i Google Adsów.

12:50-13:05
[SPRINT] Praktyczne zastosowanie różnych narzędzi AI w optymalizacji kampanii w Polsce, USA i Indiach

[SPRINT] Praktyczne zastosowanie różnych narzędzi AI w optymalizacji kampanii w Polsce, USA i Indiach

Marcin Kordowski
CEO w Kordowski Digital

Chciałbym przedstawić kilka ciekawych trików w kampanii wielojęzycznej SEO w różnych kontekstach biznesowych. Od trudnego tematu, jakim są ubezpieczenia zdrowotne w USA po wejście na rynek indyjski z produktami B2B. Odpowiem na pytanie jak AI ułatwia skuteczne kampanie SEO.

13:05-13:30

Przerwa 25 min

13:35-14:00
How to reach your audience in the B2B sales cycle?

How to reach your audience in the B2B sales cycle?

Amrita Lal
Senior Client Solutions Manager w LinkedIn

Grow your business with LinkedIn Everywhere. This talk is designed to help B2B marketers tap into B2B ecosystem.
This centers on three key concepts:
- Group ID,
- LinkedIn Everywhere,
- Lifecycle Measurement.

 

Prezentacja będzie wygłoszona w języku angielskim. Bez tłumaczenia.

14:00-14:25
Tomorrow’s SEO: Google’s SGE Explained

Tomorrow’s SEO: Google’s SGE Explained

Bastian Grimm
CEO w Peak Ace AG

We are on the brink of the most comprehensive technological change in human history: The rapid progress in the development of AI-supported tools and processes will change everything in the future. In particular, the rollout of Google's Search Generative Experience (SGE) will have a lasting impact on search and performance marketing. Experts combine fear of the unknown with enthusiasm for what was once considered unimaginable. In this session, Bastian is going to deep-dive into Google’s AI efforts and particularly prepare you for what you need to know about their new SGE, its rollout, and how it will impact your eCommerce or content publishing business - don't miss it!

 

Prezentacja będzie wygłoszona w języku angielskim. Bez tłumaczenia.

14:25-14:50
How Performance Max is changing

How Performance Max is changing

Adriaan Dekker
Owner w Dertien11

When Performance Mac was launched it was a big black box with not so many options. During the years this has changed as Google developed the product further. In this webinar, you will hear about the most important changes. And how you can use them to your advantage.

 

Prezentacja będzie wygłoszona w języku angielskim. Bez tłumaczenia. W formie online na żywo z możliwością zadawania pytań przez uczestników.

14:50-15:30

Przerwa 40 min

15:35-16:00
To będzie prezentacja o sprzedawaniu

To będzie prezentacja o sprzedawaniu

Robert Marczak
Marketing Expert

Jakie wnioski można wyciągnąć z analizy ponad 50 procesów sprzedażowych z agencjami SEO/SEM w 2024 roku? Co kuleje, a czym warto się inspirować od innych? W trakcie prezentacji opowiem praktycznie (wszystko) o ofercie sprzedażowej, aby trafiła do odbiorcy, została zrozumiana, a finalnie… grono klientów się powiększyło.

16:00-16:25
Sztuczna inteligencja w SEO

Sztuczna inteligencja w SEO

Paweł Sokołowski
Co-founder Contadu & Clusteric

Opowiem o tym jak będzie wyglądała przyszłość wyszukiwania. Dlaczego właśnie teraz należy zwrócić uwagę na jakość treści i jak definiować proces pracy z treścią pozwalający skupić zasoby na długoterminowym dostarczaniu jakościowych informacji.

16:25-16:50
Które frustracje podnoszą ROI?

Które frustracje podnoszą ROI?

Kamila Kotowska
Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu

Analityka behawioralna potrafi przestraszyć. Ale tym, co wywołuje jeszcze większy popłoch w zespołach marketingu, jest wkurzony klient. Czy aby na pewno? Okazuje się, że dobrze zdiagnozowane frustracje nie tylko nie rujnują biznesów, ale są jeszcze w stanie podnieść efektywność naszych działań. O tym, jak łączyć kreatywność z danymi (i jeszcze na tym zarobić), czyli o synergii marketingu z analityką behawioralną.

16:50-17:15

Wręczenie nagród semKRK Awards 2024

Nagrody wręczą Head Judge:
- Artur Strzelecki (kategoria SEO),
- Karol Dziedzic (kategoria Google Ads),
- Witold Wrodarczyk (kategoria E-commerce).

17:15-17:40

Przerwa 25 min

17:45-18:10
Podwajanie budżetów marketingowych: bryki z życia

Podwajanie budżetów marketingowych: bryki z życia

Sławomir Borowy
Właściciel w Asante

W marketingu online zdobycie nowego klienta, to często spore wydarzenie w każdej agencji.
Jednocześnie aktualni klienci, z równie radosnym zaskoczeniem przyjęliby przemyślaną propozycję rozwoju współpracy, opartą o zrozumiałe dla nich miary.

Dlaczego nasi klienci nie chcą więcej naszego „marketingu”? Jak ofertować im nowe pomysły? Jak szukać sprzymierzeńców w zespole klienta i ugryźć więcej reklamowego „tortu”?

Porozmawiamy o danych, celach i jeszcze raz o pieniądzach.

18:10-18:35
W czym aktualnie pomoże AI w Google Ads?

W czym aktualnie pomoże AI w Google Ads?

Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics

O tym w jakich aspektach AI realnie przyspieszy lub ułatwi pracę specjalistów w Google Ads

18:35-19:00
Atrybucja w Google Analytics 4 - To jest coś takiego?

Atrybucja w Google Analytics 4 - To jest coś takiego?

Witold Wrodarczyk
CEO w Adequate

Nadchodzi pierwsza rocznica wyłączenia Universal Analytics. Przyznajmy – dla wielu z nas to też rocznica (nie do końca dobrowolnego ) korzystania z GA 4, z którym chyba już zdążyliśmy się oswoić. Przyzwyczailiśmy się do różnic w interfejsie i nauczyliśmy eksplorowania. A atrybucja? Opowiem o tym że ona, podobnie jak SEO - nie jest dead. Porozmawiamy o source, first user source i session source i o tym, co można wyczytać z danych tych danych oraz gdzie szukać interesujących informacji.

19:00-00:00

Konkurs z nagrodami & AfterParty

Lokalizacja

Warsztaty Google Analytics

Hotel Kossak, plac Kossaka 1,
31-106 Kraków

Odbędą się w piątek, 10.09.2021 r. w godz. 9:00 – 17:00.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.