Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Ponadprzeciętne wyniki ankiet (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków, polecane przez doświadczonych specjalistów.

Narzędzia bazujące na AI w analityce internetowej. Looker Studio Pro i Data Canvas w praktyce
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Ten warsztat to solidna dawka praktycznej wiedzy o tym, jak ułatwić sobie pracę z danymi. Pokażę Ci, jak w prosty sposób korzystać z Looker Studio Pro z wykorzystaniem modelu Gemini i Data Canvas na Google BigQuery, żeby szybciej wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje. Będzie sporo praktycznych przykładów, dzięki którym zobaczysz, jak AI może wspierać Cię w codziennej analizie danych – bez zbędnych komplikacji, za to z dużą dawką użytecznych trików!
PRZERWA: 10:00 - 10:10

(not set) - zmora każdego marketera! Dowiedz się, jak go rozpracować!
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Jeśli w Twoim GA jednym z głównych źródeł ruchu jest (not set), to nasze spotkanie jest właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów rozłożymy 'not sety' na czynniki pierwsze. Dowiesz się m.in.: co one tak naprawdę oznaczają, jakie są ich przyczyny, oraz jak zmniejszyć ich udział w ruchu (a może nawet ograniczyć do ilości bliskich zeru!). Weź ze sobą dostęp do problematycznego GA, bo będziemy działać w praktyce!
PRZERWA: 12:20 - 12:30

(Nie)Kochane Google Analytics 4. Jak poprawić swoją analizę danych?
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Google Analytics 4 nadal stwarza wiele problemów z ustawieniem i wyszukiwaniem odpowiednich danych do analizy. Cały czas ma się wrażenie, że w Universal Analytics było łatwiej. W tej części warsztatów pokaże Ci w jaki sposób ja przygotowuję GA4 oraz jak podchodzę do analizy danych, a także:
- porównamy raporty z Universal Analytics, z których korzystaliśmy do tych, jakie teraz mamy w GA4,
- opowiem, jak można wykorzystywać raporty w Eksploracji w analizie,
- opowiem o narzędziach: Google Sheet, Looker Studio, BigQuery (które mogą przydać się, gdy samo GA4 nie jest wystarczające),
- dowiesz się, jak korzystać z niestandardowych definicji: wymiary, metryki, obliczanie danych.

Wykorzystanie Google Tag Manager w analizie danych
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Oprócz samego ustawienia całej usługi Google Analytics 4, ważną rolę w procesie analizy danych pełni implementacji GA na naszej stronie. Google Tag Manager jest jednym z lepszych narzędzi, jakie można do tego wykorzystać. W tej części warsztatów pokażę Ci jak można (w trochę bardziej niż podstawowy sposób) zaimplementować GA oraz wysyłać do niego takie dane, które później wykorzystamy w analizie danych, tworzenia nowych metryk, czy wymiarów.
Prowadzący warsztaty semKRK online
Jakub Zeid
SEO Expert Zeid.pl, Partner DevaGroup

Jakub Zeid
SEO Expert Zeid.pl, Partner DevaGroupW DevaGroup odpowiedzialny jest za kompleksowe prowadzenie kampanii SEO, głównie dla klientów z branży e-commerce. Doświadczenie w branży SEO zbiera nieprzerwanie od roku 2009. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, opiekun wyróżnionej na Mobile Trends Awards kampanii SEO.
Łukasz Suchy
Senior SEO Specialist w DevaGroup

Łukasz Suchy
Senior SEO Specialist w DevaGroupProwadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.
Robert Marczak
Marketing Expert

Robert Marczak
Marketing ExpertDoświadczony marketer specjalizujący się w strategiach i optymalizacji procesów sprzedażowych online i lead generation. Szkoleniowiec i konsultant z doświadczeniem w pracy ze start-upami i e-commerce. Prelegent licznych konferencji marketingowych, autor bloga poświęconego tematyce generowania leadów: marczak.me.
Miłosz Krasiński
Właściciel w Web Chilli Fruit Consulting
Bilety

Bilety na warsztaty seo - 6.06.2023
599 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
736,77 zł brutto
Kup teraz
Lokalizacja
Warsztaty SEO
Warsztaty on-line
Odbędą się we wtorek 6.06.2023 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.