Bilety
Bilety na warsztaty seo - 26.10.2022
od 499 zł
7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
Prowadzący warsztaty semKRK online
Jakub Zeid
SEO Expert Zeid.pl, Partner DevaGroup
Jakub Zeid
SEO Expert Zeid.pl, Partner DevaGroupW DevaGroup odpowiedzialny jest za kompleksowe prowadzenie kampanii SEO, głównie dla klientów z branży e-commerce. Doświadczenie w branży SEO zbiera nieprzerwanie od roku 2009. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej, opiekun wyróżnionej na Mobile Trends Awards kampanii SEO.
Kinga Edwards
CEO & Creative Owner w brainybe.es
Kinga Edwards
CEO & Creative Owner w brainybe.esCreative Owner w Brainy Bees - zespole content marketingu & PR, realizującym projekty dla firm z branży SaaS, B2B i IT. Realizuje projekty dla firm z ponad 15 państw na całym świecie. jest zaangażowana zarówno w strategię, jak i egzekucję działań. Country Leader SaaStock w Polsce.
Sebastian Heymann
SEO Data Scientist w Surfer oraz SEO R&D Partner w Linkhouse
Sebastian Heymann
SEO Data Scientist w Surfer oraz SEO R&D Partner w LinkhouseSEO w jego życiu istnieje od 2011 roku. Przygotowywał i realizował strategie widoczności dla marek tj. e-podróżnik.pl, woblink.com czy biletyna.pl. Człowiek od trudnych pytań i do trudnych pytań. Uwielbia podważać, kwestionować, testować oraz kreować publiczne debaty. SEO i analiza danych to jego pasje, którymi uwielbia się dzielić z innymi.
Damian Kiełbasa
Współzałożyciel i CTO platformy CONTADU
Damian Kiełbasa
Współzałożyciel i CTO platformy CONTADUWspółzałożyciel i CTO platformy content intelligence CONTADU, a wcześniej (współ)twórca narzędzi takich jak Clusteric czy Synoglota. Implementuje rozwiązania przetwarzające obszerne zasoby danych, wykorzystujące machine learning oraz NLP. Entuzjasta biegania z odpowiednio skrzywionym poczuciem humoru.
Agenda warsztatów
Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.
Narzędzia bazujące na AI w analityce internetowej. Looker Studio Pro i Data Canvas w praktyce
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Ten warsztat to solidna dawka praktycznej wiedzy o tym, jak ułatwić sobie pracę z danymi. Pokażę Ci, jak w prosty sposób korzystać z Looker Studio Pro z wykorzystaniem modelu Gemini i Data Canvas na Google BigQuery, żeby szybciej wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje. Będzie sporo praktycznych przykładów, dzięki którym zobaczysz, jak AI może wspierać Cię w codziennej analizie danych – bez zbędnych komplikacji, za to z dużą dawką użytecznych trików!
PRZERWA: 10:00 - 10:10
(not set) - zmora każdego marketera! Dowiedz się, jak go rozpracować!
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Jeśli w Twoim GA jednym z głównych źródeł ruchu jest (not set), to nasze spotkanie jest właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów rozłożymy 'not sety' na czynniki pierwsze. Dowiesz się m.in.: co one tak naprawdę oznaczają, jakie są ich przyczyny, oraz jak zmniejszyć ich udział w ruchu (a może nawet ograniczyć do ilości bliskich zeru!). Weź ze sobą dostęp do problematycznego GA, bo będziemy działać w praktyce!
PRZERWA: 12:20 - 12:30
(Nie)Kochane Google Analytics 4. Jak poprawić swoją analizę danych?
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Google Analytics 4 nadal stwarza wiele problemów z ustawieniem i wyszukiwaniem odpowiednich danych do analizy. Cały czas ma się wrażenie, że w Universal Analytics było łatwiej. W tej części warsztatów pokaże Ci w jaki sposób ja przygotowuję GA4 oraz jak podchodzę do analizy danych, a także:
- porównamy raporty z Universal Analytics, z których korzystaliśmy do tych, jakie teraz mamy w GA4,
- opowiem, jak można wykorzystywać raporty w Eksploracji w analizie,
- opowiem o narzędziach: Google Sheet, Looker Studio, BigQuery (które mogą przydać się, gdy samo GA4 nie jest wystarczające),
- dowiesz się, jak korzystać z niestandardowych definicji: wymiary, metryki, obliczanie danych.
Wykorzystanie Google Tag Manager w analizie danych
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Oprócz samego ustawienia całej usługi Google Analytics 4, ważną rolę w procesie analizy danych pełni implementacji GA na naszej stronie. Google Tag Manager jest jednym z lepszych narzędzi, jakie można do tego wykorzystać. W tej części warsztatów pokażę Ci jak można (w trochę bardziej niż podstawowy sposób) zaimplementować GA oraz wysyłać do niego takie dane, które później wykorzystamy w analizie danych, tworzenia nowych metryk, czy wymiarów.
Lokalizacja
Warsztaty SEO
Warsztaty on-line
Odbędą się w środę, 26 października 2022 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.