Bilety

Bilety na warsztaty seo - 26.10.2022

Bilety na warsztaty seo - 26.10.2022

od 499 zł

7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

Bilety na warsztaty seo - 26.10.2022

Prowadzący warsztaty semKRK online

Jakub Zeid

SEO Expert Zeid.pl, Partner DevaGroup

Kinga Edwards

CEO & Creative Owner w brainybe.es

Sebastian Heymann

SEO Data Scientist w Surfer oraz SEO R&D Partner w Linkhouse

Damian Kiełbasa

Współzałożyciel i CTO platformy CONTADU

Agenda warsztatów

Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

9:00 - 11:10
Narzędzia bazujące na AI w analityce internetowej. Looker Studio Pro i Data Canvas w praktyce

Narzędzia bazujące na AI w analityce internetowej. Looker Studio Pro i Data Canvas w praktyce

Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee

Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Ten warsztat to solidna dawka praktycznej wiedzy o tym, jak ułatwić sobie pracę z danymi. Pokażę Ci, jak w prosty sposób korzystać z Looker Studio Pro z wykorzystaniem modelu Gemini i Data Canvas na Google BigQuery, żeby szybciej wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje. Będzie sporo praktycznych przykładów, dzięki którym zobaczysz, jak AI może wspierać Cię w codziennej analizie danych – bez zbędnych komplikacji, za to z dużą dawką użytecznych trików!
PRZERWA: 10:00 - 10:10

11:20 - 13:30
(not set) - zmora każdego marketera! Dowiedz się, jak go rozpracować!

(not set) - zmora każdego marketera! Dowiedz się, jak go rozpracować!

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion

Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany

Jeśli w Twoim GA jednym z głównych źródeł ruchu jest (not set), to nasze spotkanie jest właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów rozłożymy 'not sety' na czynniki pierwsze. Dowiesz się m.in.: co one tak naprawdę oznaczają, jakie są ich przyczyny, oraz jak zmniejszyć ich udział w ruchu (a może nawet ograniczyć do ilości bliskich zeru!). Weź ze sobą dostęp do problematycznego GA, bo będziemy działać w praktyce!

PRZERWA: 12:20 - 12:30

14:20-15:20
(Nie)Kochane Google Analytics 4. Jak poprawić swoją analizę danych?

(Nie)Kochane Google Analytics 4. Jak poprawić swoją analizę danych?

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Google Analytics 4 nadal stwarza wiele problemów z ustawieniem i wyszukiwaniem odpowiednich danych do analizy. Cały czas ma się wrażenie, że w Universal Analytics było łatwiej. W tej części warsztatów pokaże Ci w jaki sposób ja przygotowuję GA4 oraz jak podchodzę do analizy danych, a także:
- porównamy raporty z Universal Analytics, z których korzystaliśmy do tych, jakie teraz mamy w GA4,
- opowiem, jak można wykorzystywać raporty w Eksploracji w analizie,
- opowiem o narzędziach: Google Sheet, Looker Studio, BigQuery (które mogą przydać się, gdy samo GA4 nie jest wystarczające),
- dowiesz się, jak korzystać z niestandardowych definicji: wymiary, metryki, obliczanie danych.

15:30 - 16:30
Wykorzystanie Google Tag Manager w analizie danych

Wykorzystanie Google Tag Manager w analizie danych

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Oprócz samego ustawienia całej usługi Google Analytics 4, ważną rolę w procesie analizy danych pełni implementacji GA na naszej stronie. Google Tag Manager jest jednym z lepszych narzędzi, jakie można do tego wykorzystać. W tej części warsztatów pokażę Ci jak można (w trochę bardziej niż podstawowy sposób) zaimplementować GA oraz wysyłać do niego takie dane, które później wykorzystamy w analizie danych, tworzenia nowych metryk, czy wymiarów.

Lokalizacja

Warsztaty SEO

Warsztaty on-line

Odbędą się w środę, 26 października 2022 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.