Agenda warsztatów (BILETY ZOSTAŁY WYPRZEDANE)
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.
Narzędzia bazujące na AI w analityce internetowej. Looker Studio Pro i Data Canvas w praktyce
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Ten warsztat to solidna dawka praktycznej wiedzy o tym, jak ułatwić sobie pracę z danymi. Pokażę Ci, jak w prosty sposób korzystać z Looker Studio Pro z wykorzystaniem modelu Gemini i Data Canvas na Google BigQuery, żeby szybciej wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje. Będzie sporo praktycznych przykładów, dzięki którym zobaczysz, jak AI może wspierać Cię w codziennej analizie danych – bez zbędnych komplikacji, za to z dużą dawką użytecznych trików!
PRZERWA: 10:00 - 10:10
(not set) - zmora każdego marketera! Dowiedz się, jak go rozpracować!
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Jeśli w Twoim GA jednym z głównych źródeł ruchu jest (not set), to nasze spotkanie jest właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów rozłożymy 'not sety' na czynniki pierwsze. Dowiesz się m.in.: co one tak naprawdę oznaczają, jakie są ich przyczyny, oraz jak zmniejszyć ich udział w ruchu (a może nawet ograniczyć do ilości bliskich zeru!). Weź ze sobą dostęp do problematycznego GA, bo będziemy działać w praktyce!
PRZERWA: 12:20 - 12:30
(Nie)Kochane Google Analytics 4. Jak poprawić swoją analizę danych?
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Google Analytics 4 nadal stwarza wiele problemów z ustawieniem i wyszukiwaniem odpowiednich danych do analizy. Cały czas ma się wrażenie, że w Universal Analytics było łatwiej. W tej części warsztatów pokaże Ci w jaki sposób ja przygotowuję GA4 oraz jak podchodzę do analizy danych, a także:
- porównamy raporty z Universal Analytics, z których korzystaliśmy do tych, jakie teraz mamy w GA4,
- opowiem, jak można wykorzystywać raporty w Eksploracji w analizie,
- opowiem o narzędziach: Google Sheet, Looker Studio, BigQuery (które mogą przydać się, gdy samo GA4 nie jest wystarczające),
- dowiesz się, jak korzystać z niestandardowych definicji: wymiary, metryki, obliczanie danych.
Wykorzystanie Google Tag Manager w analizie danych
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Oprócz samego ustawienia całej usługi Google Analytics 4, ważną rolę w procesie analizy danych pełni implementacji GA na naszej stronie. Google Tag Manager jest jednym z lepszych narzędzi, jakie można do tego wykorzystać. W tej części warsztatów pokażę Ci jak można (w trochę bardziej niż podstawowy sposób) zaimplementować GA oraz wysyłać do niego takie dane, które później wykorzystamy w analizie danych, tworzenia nowych metryk, czy wymiarów.
Prowadzący warsztaty semKRK online
Roman Rozenberger
Specjalista z zakresu SEO i kampanii PPC w rozenberger.com
Magdalena Kościółek
SEO Associate | Content Specialist w DevaGroup
Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroup
Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroupNa co dzień tworzy i realizuje strategie pozycjonowania dla stron firmowych, sklepów online oraz blogów. Uwielbia dzielić się wiedzą. Jego artykuły przeczytasz na naszym blogu, a także na stronach innych cenionych w branży marek, tj. Senuto czy Majestic. Prelegent na webinarach organizowanych przez DevaGroup. W wolnych chwilach słucha muzyki i podcastów (zwłaszcza tych w postaci wywiadów) oraz grywa w gry komputerowe - potrafi godzinami budować miasta w Cities: Skylines 🙂
Katarzyna Baranowska
Partner w agencji Fox Strategy, CBDO, Ekspert SEO
Katarzyna Baranowska
Partner w agencji Fox Strategy, CBDO, Ekspert SEOW branży SEO działa od 2010 roku. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w badaniu potrzeb i opracowaniu planu działania SEO. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.
Bilety
Bilety na warsztaty seo - 24.05.2024
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105,77 zł brutto
Kup terazPAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY SEO
999 zł netto
Bilet na barcamp offline w dniu 29.05 i na warsztaty online SEO w dniu 24.05.
1228,77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty SEO
Warsztaty on-line
Odbędą się w piątek 24.05.2024 w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.