Bilety

Bilety na warsztaty seo - 14.06.2022

Bilety na warsztaty seo - 14.06.2022

od 799 zł

7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

Bilety na warsztaty seo - 14.06.2022

Prowadzący warsztaty semKRK online

Paweł Sokołowski

Co-founder Contadu & Clusteric

Kamil Sroka

Head of SEO w DevaGroup

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist w DevaGroup

Agenda warsztatów

Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

9:30 - 10:30
Kampanie leadowe w branży B2B: typy kampanii, strategie w Google Ads i narzędzia do analizy jakości leadów

Kampanie leadowe w branży B2B: typy kampanii, strategie w Google Ads i narzędzia do analizy jakości leadów

Dagmara Kałkus
SEM Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Pozyskiwanie leadów w branży B2B to niełatwe zadanie - wie o tym każdy marketer. Za pomocą jakich mediów dotrzeć do klienta? Co zrobić, kiedy kampania nie przynosi oczekiwanych rezultatów? W jaki sposób oceniać skuteczność kampanii i jakość leadów?

Na te i inne pytania odpowiem, posługując się przykładami praktycznych rozwiązań. Porozmawiamy o możliwościach kierowania reklam, strategiach optymalizacji i technicznych rozwiązaniach w zakresie analizowania jakości leadów.

10:40 - 11:40
Najczęstsze błędy i pułapki w implementacji GA4 dla e-commerce, czyli jak poprawnie wdrożyć analitykę w sklepie internetowym. Analiza konkretnych przypadków

Najczęstsze błędy i pułapki w implementacji GA4 dla e-commerce, czyli jak poprawnie wdrożyć analitykę w sklepie internetowym. Analiza konkretnych przypadków

Paweł Seruga
SEM Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

W 2023 roku Google Analytics 4 to najgorętszy temat w e-commerce. Jak nie dać się złapać na pułapki, które zastawiła na nas nowa wersja narzędzia od Google? Co konkretnie sprawdzić? Jakie wyzwania stoją przed użytkownikiem, który chce rzetelnie mierzyć dane o ruchu w swoim sklepie? Podczas warsztatu postaram się odpowiedzieć na te pytania, na żywych przykładach pokazując, jak uporać się z danymi spływającymi do GA4. I jak zrobić to w taki sposób, by móc z nich zrobić użytek. Przeanalizujemy najpopularniejsze błędy i postaramy się zasypać dziury, które występują w danych w porównaniu do Universal Analytics. A to wszystko w przededniu wstrzymania przetwarzania danych przez UA!

11:50 - 12:50
Zyskaj kontrolę nad kampaniami i nie trać budżetu! Cz.1

Zyskaj kontrolę nad kampaniami i nie trać budżetu! Cz.1

Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics

Poziom: Średnio zaawansowany

Ustawienia kampanii, ukryte opcje i inne ważne funkcje. Podczas warsztatu dowiesz się, na co uważać, by nie marnować budżetu i mieć maksymalną kontrolę nad kampaniami. Uwaga: Tylko praktyczne porady!

13:40 - 14:40
Zyskaj kontrolę nad kampaniami i nie trać budżetu! Cz.2

Zyskaj kontrolę nad kampaniami i nie trać budżetu! Cz.2

Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics

Poziom: Średnio zaawansowany

Ustawienia kampanii, ukryte opcje i inne ważne funkcje. Podczas warsztatu dowiesz się, na co uważać, by nie marnować budżetu i mieć maksymalną kontrolę nad kampaniami. Uwaga: Tylko praktyczne porady!

14:50 - 15:50
GA4 & BigQuery - pierwsze kroki w SQL i analizie danych dla marketerów Cz. 1

GA4 & BigQuery - pierwsze kroki w SQL i analizie danych dla marketerów Cz. 1

Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo

Poziom: Zaawansowany

Google BigQuery zyskuje na popularności wśród marketerów dzięki integracji z Google Analytics 4, która umożliwia dostęp do surowych danych dotyczących użytkowników i ruchu na stronie. Poznaj podstawy pracy z hurtownią danych będącą częścią platformy Google Cloud i naucz się tworzyć zapytania, które pozwolą Ci analizować dane o ruchu na stronie, kampaniach marketingowych, zdarzeniach i treściach oglądanych przez użytkowników. Podczas warsztatu dowiesz się też, jak stworzyć jedno źródło prawdy w organizacji i łączyć dane z Google Analytics 4 z innymi źródłami takimi jak Google Sheets, czy dane z CRM.

16:00 - 17:00
GA4 & BigQuery - pierwsze kroki w SQL i analizie danych dla marketerów Cz. 2

GA4 & BigQuery - pierwsze kroki w SQL i analizie danych dla marketerów Cz. 2

Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo

Poziom: Zaawansowany

Google BigQuery zyskuje na popularności wśród marketerów dzięki integracji z Google Analytics 4, która umożliwia dostęp do surowych danych dotyczących użytkowników i ruchu na stronie. Poznaj podstawy pracy z hurtownią danych będącą częścią platformy Google Cloud i naucz się tworzyć zapytania, które pozwolą Ci analizować dane o ruchu na stronie, kampaniach marketingowych, zdarzeniach i treściach oglądanych przez użytkowników. Podczas warsztatu dowiesz się też, jak stworzyć jedno źródło prawdy w organizacji i łączyć dane z Google Analytics 4 z innymi źródłami takimi jak Google Sheets, czy dane z CRM.

Lokalizacja

Warsztaty SEO

Warsztaty on-line

Odbędą się we wtorek, 14 czerwca 2022 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.