Bilety
Bilety na warsztaty seo - 14.06.2022
od 799 zł
7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
Prowadzący warsztaty semKRK online
Paweł Sokołowski
Co-founder Contadu & Clusteric
Paweł Sokołowski
Co-founder Contadu & ClustericZaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu.
Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.
Kamil Sroka
Head of SEO w DevaGroup
Kamil Sroka
Head of SEO w DevaGroupDoświadczenie w branży od 11 lat przez które pracował z wieloma dużymi markami e-commerce. Szkolił m.in. w ramach Marketing Masters oraz odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 6 osobowym działem SEO w DevaGroup. Specjalizuje się w ocenianiu wartości prowadzonych działań SEO, przygotowywaniu i realizacji bieżących strategii.
Łukasz Suchy
Senior SEO Specialist w DevaGroup
Łukasz Suchy
Senior SEO Specialist w DevaGroupProwadzi szkolenia z zakresu tworzenia, optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych. Wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Specjalizuje się w przeprowadzaniu audytów i kompleksowej weryfikacji serwisów internetowych pod kątem SEO. Przygotowuje strategie działań oraz propozycje zmian i optymalizacji stron WWW, których celem jest zwiększenie efektywności i widoczności.
Maciej Chmurkowski
Tarantula SEO
Agenda warsztatów
Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.
Kampanie leadowe w branży B2B: typy kampanii, strategie w Google Ads i narzędzia do analizy jakości leadów
Dagmara Kałkus
SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Pozyskiwanie leadów w branży B2B to niełatwe zadanie - wie o tym każdy marketer. Za pomocą jakich mediów dotrzeć do klienta? Co zrobić, kiedy kampania nie przynosi oczekiwanych rezultatów? W jaki sposób oceniać skuteczność kampanii i jakość leadów?
Na te i inne pytania odpowiem, posługując się przykładami praktycznych rozwiązań. Porozmawiamy o możliwościach kierowania reklam, strategiach optymalizacji i technicznych rozwiązaniach w zakresie analizowania jakości leadów.
Najczęstsze błędy i pułapki w implementacji GA4 dla e-commerce, czyli jak poprawnie wdrożyć analitykę w sklepie internetowym. Analiza konkretnych przypadków
Paweł Seruga
SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
W 2023 roku Google Analytics 4 to najgorętszy temat w e-commerce. Jak nie dać się złapać na pułapki, które zastawiła na nas nowa wersja narzędzia od Google? Co konkretnie sprawdzić? Jakie wyzwania stoją przed użytkownikiem, który chce rzetelnie mierzyć dane o ruchu w swoim sklepie? Podczas warsztatu postaram się odpowiedzieć na te pytania, na żywych przykładach pokazując, jak uporać się z danymi spływającymi do GA4. I jak zrobić to w taki sposób, by móc z nich zrobić użytek. Przeanalizujemy najpopularniejsze błędy i postaramy się zasypać dziury, które występują w danych w porównaniu do Universal Analytics. A to wszystko w przededniu wstrzymania przetwarzania danych przez UA!
Zyskaj kontrolę nad kampaniami i nie trać budżetu! Cz.1
Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Zyskaj kontrolę nad kampaniami i nie trać budżetu! Cz.2
Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Ustawienia kampanii, ukryte opcje i inne ważne funkcje. Podczas warsztatu dowiesz się, na co uważać, by nie marnować budżetu i mieć maksymalną kontrolę nad kampaniami. Uwaga: Tylko praktyczne porady!
GA4 & BigQuery - pierwsze kroki w SQL i analizie danych dla marketerów Cz. 1
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo
Poziom: Zaawansowany
Google BigQuery zyskuje na popularności wśród marketerów dzięki integracji z Google Analytics 4, która umożliwia dostęp do surowych danych dotyczących użytkowników i ruchu na stronie. Poznaj podstawy pracy z hurtownią danych będącą częścią platformy Google Cloud i naucz się tworzyć zapytania, które pozwolą Ci analizować dane o ruchu na stronie, kampaniach marketingowych, zdarzeniach i treściach oglądanych przez użytkowników. Podczas warsztatu dowiesz się też, jak stworzyć jedno źródło prawdy w organizacji i łączyć dane z Google Analytics 4 z innymi źródłami takimi jak Google Sheets, czy dane z CRM.
GA4 & BigQuery - pierwsze kroki w SQL i analizie danych dla marketerów Cz. 2
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo
Poziom: Zaawansowany
Google BigQuery zyskuje na popularności wśród marketerów dzięki integracji z Google Analytics 4, która umożliwia dostęp do surowych danych dotyczących użytkowników i ruchu na stronie. Poznaj podstawy pracy z hurtownią danych będącą częścią platformy Google Cloud i naucz się tworzyć zapytania, które pozwolą Ci analizować dane o ruchu na stronie, kampaniach marketingowych, zdarzeniach i treściach oglądanych przez użytkowników. Podczas warsztatu dowiesz się też, jak stworzyć jedno źródło prawdy w organizacji i łączyć dane z Google Analytics 4 z innymi źródłami takimi jak Google Sheets, czy dane z CRM.
Lokalizacja
Warsztaty SEO
Warsztaty on-line
Odbędą się we wtorek, 14 czerwca 2022 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.