Agenda warsztatów

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

9:00 - 11:10
Narzędzia bazujące na AI w analityce internetowej. Looker Studio Pro i Data Canvas w praktyce

Narzędzia bazujące na AI w analityce internetowej. Looker Studio Pro i Data Canvas w praktyce

Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee

Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Ten warsztat to solidna dawka praktycznej wiedzy o tym, jak ułatwić sobie pracę z danymi. Pokażę Ci, jak w prosty sposób korzystać z Looker Studio Pro z wykorzystaniem modelu Gemini i Data Canvas na Google BigQuery, żeby szybciej wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje. Będzie sporo praktycznych przykładów, dzięki którym zobaczysz, jak AI może wspierać Cię w codziennej analizie danych – bez zbędnych komplikacji, za to z dużą dawką użytecznych trików!
PRZERWA: 10:00 - 10:10

11:20 - 13:30
(not set) - zmora każdego marketera! Dowiedz się, jak go rozpracować!

(not set) - zmora każdego marketera! Dowiedz się, jak go rozpracować!

Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion

Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany

Jeśli w Twoim GA jednym z głównych źródeł ruchu jest (not set), to nasze spotkanie jest właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów rozłożymy 'not sety' na czynniki pierwsze. Dowiesz się m.in.: co one tak naprawdę oznaczają, jakie są ich przyczyny, oraz jak zmniejszyć ich udział w ruchu (a może nawet ograniczyć do ilości bliskich zeru!). Weź ze sobą dostęp do problematycznego GA, bo będziemy działać w praktyce!

PRZERWA: 12:20 - 12:30

14:20-15:20
(Nie)Kochane Google Analytics 4. Jak poprawić swoją analizę danych?

(Nie)Kochane Google Analytics 4. Jak poprawić swoją analizę danych?

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Google Analytics 4 nadal stwarza wiele problemów z ustawieniem i wyszukiwaniem odpowiednich danych do analizy. Cały czas ma się wrażenie, że w Universal Analytics było łatwiej. W tej części warsztatów pokaże Ci w jaki sposób ja przygotowuję GA4 oraz jak podchodzę do analizy danych, a także:
- porównamy raporty z Universal Analytics, z których korzystaliśmy do tych, jakie teraz mamy w GA4,
- opowiem, jak można wykorzystywać raporty w Eksploracji w analizie,
- opowiem o narzędziach: Google Sheet, Looker Studio, BigQuery (które mogą przydać się, gdy samo GA4 nie jest wystarczające),
- dowiesz się, jak korzystać z niestandardowych definicji: wymiary, metryki, obliczanie danych.

15:30 - 16:30
Wykorzystanie Google Tag Manager w analizie danych

Wykorzystanie Google Tag Manager w analizie danych

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Oprócz samego ustawienia całej usługi Google Analytics 4, ważną rolę w procesie analizy danych pełni implementacji GA na naszej stronie. Google Tag Manager jest jednym z lepszych narzędzi, jakie można do tego wykorzystać. W tej części warsztatów pokażę Ci jak można (w trochę bardziej niż podstawowy sposób) zaimplementować GA oraz wysyłać do niego takie dane, które później wykorzystamy w analizie danych, tworzenia nowych metryk, czy wymiarów.

Prowadzący warsztaty Google Analytics

Krzysztof Modrzewski

Head of Education w Witbee

Anna Moczulska

Digital Analytics Manager w Conversion

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Opinie

Bilety na warsztaty Google Analytics - 13.03.2025 (TYLKO 10 BILETÓW w tej cenie)

Bilety na warsztaty Google Analytics - 13.03.2025 (TYLKO 10 BILETÓW w tej cenie)

599 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Poziom średnio zaawansowany oraz zaawansowany

736,77 zł brutto

Kup teraz

Bilety na warsztaty Google Analytics - 13.03.2025 (TYLKO 10 BILETÓW w tej cenie)

Lokalizacja

Warsztaty Google Analytics

Warsztaty online

Odbędą się w czwartek, 13.03.2025 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.

Podczas semKRK – workshop edition nie organizujemy konferencji offline. Odbędą się tylko warsztaty online, a najbliższa okazja do spotkania na żywo to semKRK#23 BIG już 18 czerwca 2025 r. Zapraszamy!