Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.
Narzędzia bazujące na AI w analityce internetowej. Looker Studio Pro i Data Canvas w praktyce
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Ten warsztat to solidna dawka praktycznej wiedzy o tym, jak ułatwić sobie pracę z danymi. Pokażę Ci, jak w prosty sposób korzystać z Looker Studio Pro z wykorzystaniem modelu Gemini i Data Canvas na Google BigQuery, żeby szybciej wyciągać wnioski i podejmować lepsze decyzje. Będzie sporo praktycznych przykładów, dzięki którym zobaczysz, jak AI może wspierać Cię w codziennej analizie danych – bez zbędnych komplikacji, za to z dużą dawką użytecznych trików!
PRZERWA: 10:00 - 10:10
(not set) - zmora każdego marketera! Dowiedz się, jak go rozpracować!
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Poziom: Średnio zaawansowany / zaawansowany
Jeśli w Twoim GA jednym z głównych źródeł ruchu jest (not set), to nasze spotkanie jest właśnie dla Ciebie! Podczas warsztatów rozłożymy 'not sety' na czynniki pierwsze. Dowiesz się m.in.: co one tak naprawdę oznaczają, jakie są ich przyczyny, oraz jak zmniejszyć ich udział w ruchu (a może nawet ograniczyć do ilości bliskich zeru!). Weź ze sobą dostęp do problematycznego GA, bo będziemy działać w praktyce!
PRZERWA: 12:20 - 12:30
(Nie)Kochane Google Analytics 4. Jak poprawić swoją analizę danych?
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Google Analytics 4 nadal stwarza wiele problemów z ustawieniem i wyszukiwaniem odpowiednich danych do analizy. Cały czas ma się wrażenie, że w Universal Analytics było łatwiej. W tej części warsztatów pokaże Ci w jaki sposób ja przygotowuję GA4 oraz jak podchodzę do analizy danych, a także:
- porównamy raporty z Universal Analytics, z których korzystaliśmy do tych, jakie teraz mamy w GA4,
- opowiem, jak można wykorzystywać raporty w Eksploracji w analizie,
- opowiem o narzędziach: Google Sheet, Looker Studio, BigQuery (które mogą przydać się, gdy samo GA4 nie jest wystarczające),
- dowiesz się, jak korzystać z niestandardowych definicji: wymiary, metryki, obliczanie danych.
Wykorzystanie Google Tag Manager w analizie danych
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Oprócz samego ustawienia całej usługi Google Analytics 4, ważną rolę w procesie analizy danych pełni implementacji GA na naszej stronie. Google Tag Manager jest jednym z lepszych narzędzi, jakie można do tego wykorzystać. W tej części warsztatów pokażę Ci jak można (w trochę bardziej niż podstawowy sposób) zaimplementować GA oraz wysyłać do niego takie dane, które później wykorzystamy w analizie danych, tworzenia nowych metryk, czy wymiarów.
Prowadzący warsztaty Google Analytics
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w WitbeeCzłowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadził warsztaty w programie Akademia Google Partners, SEMcamp University, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Obecnie głównie pomaga firmom w zarabianiu większych pieniędzy dzięki wykorzystaniu danych w działaniu w Marketing Masters.
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w ConversionZ branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Digital Analytics Manager w Conversion - butiku analitycznym skupiającym się na dostarczaniu biznesom jak najlepszych danych z online. Założycielka i szkoleniowiec w Moczulska Digital Analytics - działalności skupionej wokół edukowania ludzi w tematach szeroko rozumianej analityki digitalowej.
Przed Conversion tworzyła działy Digital Analytics w Artegence i Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy Dentsu Aegis Network.
Współautorka e-booka “Analityka treści w kampaniach marketingowych”.
Wykładowca i szkoleniowiec - prowadzi między innymi zajęcia na studiach podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, a jej prezentacja na #semKRK17 została uznana przez publiczność za najlepszą podczas całego wydarzenia.
Prywatnie właścicielka ponad 150 doniczek z kwiatami, które (jeszcze) nie uschły.
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninjaAnalityk internetowy z ponad 11-letnim doświadczeniem i własnym kanałem YT o GTM, GA (https://link.sssem.ninja/kanal_YT). Posiada certyfikat Google Analytics, Advanced Google Tag Manager, Google Analytics 4 CXL Institute, Query GA4 Data in BQ- Team Simmer. Lubi testować, optymalizować, analizować i dzięki temu zwiększać współczynniki konwersji. Prelegent, szkoleniowiec, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej i F1.
Opinie
Bilety na warsztaty Google Analytics - 13.03.2025 (TYLKO 10 BILETÓW w tej cenie)
599 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 3 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Poziom średnio zaawansowany oraz zaawansowany
736,77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty Google Analytics
Warsztaty online
Odbędą się w czwartek, 13.03.2025 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Podczas semKRK – workshop edition nie organizujemy konferencji offline. Odbędą się tylko warsztaty online, a najbliższa okazja do spotkania na żywo to semKRK#23 BIG już 18 czerwca 2025 r. Zapraszamy!