Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Ponadprzeciętne wyniki ankiet (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków, polecane przez doświadczonych specjalistów.
Edytor Google Ads – narzędzie do efektywnego zarządzania kampaniami
Aleksandra Pizoń-Liwocha
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: podstawowy / średnio zaawansowany
Poznaj zaawansowane możliwości Google Ads Editor i naucz się, jak szybko zarządzać kampaniami, wprowadzać masowe zmiany i automatyzować codzienne zadania. Nie znasz jeszcze Edytora? Pokażę Ci, jak go używać. Korzystasz już z Edytora? Dostaniesz sporo przydatnych wskazówek!
Optymalizacja kampanii Google Ads w 2025 roku? Poznaj moje top 3 sposoby!
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Postępująca automatyzacja, AI i coraz większa ekspansja Performance Max - co mogę zrobić, żeby nie stracić nad tym wszystkim kontroli? Odpowiedź jest jednoznaczna - dużo! Pomimo wspomnianych trendów, w dalszym ciągu istnieje wiele sposobów, dzięki którym Twoje kampanie mogą wskoczyć na wyższy poziom! Podczas warsztatów przedstawię Ci moje podium optymalizacyjne, gdzie omówimy sobie nie 2, a 3 strony adsowego medalu. Od tajników kontrolowania kampanii PMAX - po niestandardowe podziały całej struktury.
Ask me anything!
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Niespotykana szansa na warsztaty dopasowane do Twoich potrzeb! Tematy, które weźmie na warsztat Karol zostaną zaczerpnięte z ankiety, która zostanie przesłana wszystkim uczestnikom na tydzień przed rozpoczęciem warsztatów.
PRZERWA: 12:20 - 12:30
Skuteczna analiza i audyt kampanii Google Ads. Jak odkryć potencjał na oszczędności?
Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
W dobie automatyzacji i nieustannych zmian, dokładna i rzetelna analiza konta na każdym etapie może oszczędzić wiele czasu (i pieniędzy) w przyszłości. Na warsztatach przejdziemy przez najczęstsze przypadki i przyjrzymy się bliżej poszczególnym elementom.
Google Ads bez marnowania budżetu. Jak zmniejszyć koszty i maksymalizować zyski?
Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Nawet najlepsza analiza nie przyniesie efektu, jeśli nie zostanie skutecznie wdrożona. Druga część warsztatów będzie poświęcona na praktyczną implantację i głębsze zrozumienie procesów Google Ads - czyli po co optymalizować i jak to zrobić skuteczniej.
Prowadzący warsztaty semKRK online
Dagmara Kałkus
SEM Specialist w DevaGroup
Dagmara Kałkus
SEM Specialist w DevaGroupCertyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics, niestraszne jej też systemy reklamowe Facebooka i LinkedIna. W branży działa od 2019 roku, jej mocną stroną jest pisanie reklam i konfigurowanie analityki. Popołudniami pisze – kiedyś bloga, teraz powieści fantastyczne.
Paweł Seruga
SEM Specialist w DevaGroup
Paweł Seruga
SEM Specialist w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics związany z branżą od 2015 roku. W marketingu próbował już wiele - od pracy z kampaniami w Google i na Facebooku, przez tworzenie treści marketingowych i sprzedażowych, aż po analitykę. Zawodowo lubi marketing oparty na liczbach i konkretnie sprecyzowanych efektach. Prywatnie fan ambitnej książki, angielskiej piłki nożnej i wyczerpujących pieszych wędrówek.
Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics
Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google AnalyticsNiezależny certyfikowany specjalista Google Ads i Google Analytics, partner Google Premium. Od 2011 r. przeprowadził ponad 2,3 tys. kampanii, których budżet przekroczył już 30 mln zł. Niektórzy klienci mówią o nim „Midas Google Ads”, bo każda jego kampania działa jak złoto. Założyciel największej polskiej grupy na Facebooku o Google Ads, w której lubi codziennie wspierać adeptów SEM swoim doświadczeniem. W wolnych chwilach sięga po gitarę i odkrywa performance od zupełnie innej strony.
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:siloPomaga firmom rozwiązywać problemy z danymi. Pracując jako konsultant data science wspiera organizacje w konfiguracji narzędzi, analizie danych i tworzeniu raportów. Odpowiada za rozwój produktu w re:silo - hurtowni danych dla e-commerce. Wie, jak w pełni wykorzystać Google Analytics, Tag Manager i rozwiązania Google Cloud Platform. Prelegent MeasureCamp, Data Science Summit czy I ♥ Ads & Analytics.
Bilety zostały już wyprzedane!
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 5.06.2023
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105,77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w poniedziałek, 5.06.2023 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.