Bilety
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 25.10.2022
od 499 zł
7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
Prowadzący warsztaty semKRK online
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Tomasz Trzósło
Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener
Tomasz Trzósło
Konsultant, Strateg, E-marketer, TrenerKonsultant, strateg, e-marketer i trener w jednej osobie. Pomaga firmom w doborze odpowiednich strategii i taktyk e-marketingowych. Ekspert w zakresie SEM, UX oraz analizy danych płynących z narzędzia Google Analytics. Jeden z certyfikowanych trenerów Google Ads (2013 – 2018). W branży e-commerce od 2008 roku. Pracował w agencjach interaktywnych (Noril, Krakweb, DevaGroup, Bluerank) oraz prowadził własną agencję - ROIExperts.pl. Szkolił między innymi w Ministerstwie Cyfryzacji RP, na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, WSB w Chorzowie oraz w Google, w ramach Akademii Google Partners. Szerokie spojrzenie na marketing, doświadczenie oraz miłość do statystyk, przekłada na zwroty z inwestycji reklamowych, dla klientów firmy TomaszTrzoslo.pl.
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuition
Andrzej Brandt
Performance Marketing Director w agencji numbers & intuitionEkspert PPC, który od 10 lat prowadzi kampanie w Google Ads oraz Facebook Ads dla klientów w Polsce i na świecie. Specjalizuje się w kampaniach produktowych i współpracy z e-commerce’ami. W swojej pracy za nieodzowne uważa znaczenie wysokich kompetencji analitycznych – kluczowych, by zwrot z inwestycji się zgadzał. Posiadacz certyfikatu DIMAQ. W portfolio klientów posiada m.in. takie firmy, jak: Vitkac, BRW, Superpharm, Swiss, Chocolissimo.
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w Allegro
Martyna Zastrożna
Starsza Analityczka Danych w AllegroEntuzjastka marketingu internetowego i web usability. Jest autorką książek Google Analytics dla marketingowców i Google Analytics w biznesie, a także wielu artykułów z dziedziny analityki, e-marketingu i podstaw użyteczności. Zawodowo zajmuje się analityką, marketingiem internetowym i SEO. Chętnie dzieli się wiedzą ze studentami Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz uczestnikami szkoleń i konferencji. Prywatnie jest miłośniczką dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie :D).
Agenda warsztatów
Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.
Zaawansowane Strategie Targetowania w Google Ads
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Podstawowy/Średnio zaawansowany
Czy znasz już na pewno wszystkie możliwe opcje kierowania reklam w Google Ads? Na moim panelu przeanalizujemy dogłębnie temat, a konkretnie:
- targetowanie kontekstowe;
- geolokalizację;
- listy remarketingowe;
- dane demograficzne;
- segmenty niestandardowe;
- segmenty odbiorców z połączonych list.
Skupimy się na wszystkich typach kampanii! Nie zabraknie również porad odnośnie sytuacji, w których to dane kierowanie może sprawdzić się najlepiej.
Czy AI śni o elektrycznych owcach? Czyli jak "rozmawiać" z narzędziami opartymi o AI?
Wojciech Mikoś
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Podstawowy/Średnio zaawansowany
Od publikacji narzędzia ChatGPT temat AI nie schodzi z pierwszych stron blogów i magazynów branżowych. Narzędzia oparte o sztuczną inteligencję stają się już codziennością pracy marketera a w najbliższym czasie generatywne AI będzie także wbudowane w panel Google Ads, co także zmieni sposób naszej pracy z kampaniami. Podczas prezentacji pokażę jak możemy już teraz wykorzystywać AI, stworzyć własnego "asystenta" dzięki funkcjonalności GPTs w ChatGPT oraz przedstawię kilka dobrych praktyk "rozmawiania" z narzędziami AI - w tym z nowym modułem Google Ads (obecnie w wersji BETA).
*ze względu na dynamiczny charakter zmian w obszarze narzędzi AI, agenda może ulec zmianom.
Raporty à la GA3 w BigQuery z danych GA4
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Google Analytics 3 zostało wyłączone kilka miesięcy temu (darmowa wersja). I nadal nie wszystkie raporty z GA3 są możliwe do odtworzenia w GA4. Na warsztacie otrzymasz gotowe zapytania do BigQuery, dzięki którym odtworzysz takie brakujące raporty jak np.: wartość strony, liczba transakcji po kliknięciu w promocję wewnętrzną, liczba transakcji po skorzystaniu z wyszukiwarki, dane w czasie rzeczywistym i jeszcze kilka innych.
W czasie warsztatów:
- połączysz GA4 z BigQuery
- otrzymasz pakiet gotowych zapytań
- połączysz BigQuery z Looker Studio w celu utworzenia raportów.
Upgrade raportów standardowych
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Dodanie do Google Analytics 4 możliwości obliczania własnych danych pozwala nam na kolejną poprawę naszych raportów standardowych. Wraz z danymi niestandardowymi jesteśmy teraz w stanie przygotować w taki sposób raporty, żeby nie być ograniczonym próbkowaniem czy okresem danych w raportach eksploracji. Na warsztacie zobaczysz przykłady takich raportów, metryk i danych obliczonych, które możesz od razu u siebie wdrożyć.
3 sposoby na śledzenie źródła pozyskania użytkownika w GA4
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio zaawansowany
Jeżeli korzystasz na co dzień z raportów pozyskania w Google Analytics 4 mogłeś/aś zauważyć, że są trzy różne rodzaje źródła: pierwsze źródło, źródło sesji oraz po prostu źródło. Co więcej, jeżeli porówywałeś/aś te dane z Universal Analytics to prawdopodobnie rwałeś/aś sobie włosy z głowy skąd te różnice. Zapraszam na lekcję, w której wyjaśnię jak te poszczególne wymiary są liczone i co wpływa na wyniki w raportach pozyskiwania ruchu. Zajrzyjmy pod maskę GA4.
5 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę audytując analitykę na stronie i w aplikacjach mobilnych
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio zaawansowany
Implementacja analityki internetowej na stronie jak i w aplikacji składa się z wielu różnych elementów, o których należy pamiętać. Tych opisanych w dokumentacji jest jednak bardzo dużo. Czy naprawdę wszystkie są potrzebne? Które mają najwyższy priorytet? Na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę? Jeżeli chcesz się dowiedzieć, to zapraszam na wykład, podczas którego wskażę Ci 5 obszarów, które są szczególnie istotne w kontekście dobrze działającej analityki.
Lokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się we wtorek, 25 października 2022 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.