Agenda warsztatów

Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

9:00 - 10:00
Zaawansowane Strategie Targetowania w Google Ads

Zaawansowane Strategie Targetowania w Google Ads

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Podstawowy/Średnio zaawansowany

Czy znasz już na pewno wszystkie możliwe opcje kierowania reklam w Google Ads? Na moim panelu przeanalizujemy dogłębnie temat, a konkretnie:

- targetowanie kontekstowe;

- geolokalizację;

- listy remarketingowe;

- dane demograficzne;

- segmenty niestandardowe;

- segmenty odbiorców z połączonych list.

Skupimy się na wszystkich typach kampanii! Nie zabraknie również porad odnośnie sytuacji, w których to dane kierowanie może sprawdzić się najlepiej.

10:10 - 11:10
Czy AI śni o elektrycznych owcach? Czyli jak "rozmawiać" z narzędziami opartymi o AI?

Czy AI śni o elektrycznych owcach? Czyli jak "rozmawiać" z narzędziami opartymi o AI?

Wojciech Mikoś
Senior SEM Specialist w DevaGroup

Poziom: Podstawowy/Średnio zaawansowany

Od publikacji narzędzia ChatGPT temat AI nie schodzi z pierwszych stron blogów i magazynów branżowych. Narzędzia oparte o sztuczną inteligencję stają się już codziennością pracy marketera a w najbliższym czasie generatywne AI będzie także wbudowane w panel Google Ads, co także zmieni sposób naszej pracy z kampaniami. Podczas prezentacji pokażę jak możemy już teraz wykorzystywać AI, stworzyć własnego "asystenta" dzięki funkcjonalności GPTs w ChatGPT oraz przedstawię kilka dobrych praktyk "rozmawiania" z narzędziami AI - w tym z nowym modułem Google Ads (obecnie w wersji BETA).

*ze względu na dynamiczny charakter zmian w obszarze narzędzi AI, agenda może ulec zmianom.

11:20 - 12:20
Raporty à la GA3 w BigQuery z danych GA4

Raporty à la GA3 w BigQuery z danych GA4

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Google Analytics 3 zostało wyłączone kilka miesięcy temu (darmowa wersja). I nadal nie wszystkie raporty z GA3 są możliwe do odtworzenia w GA4. Na warsztacie otrzymasz gotowe zapytania do BigQuery, dzięki którym odtworzysz takie brakujące raporty jak np.: wartość strony, liczba transakcji po kliknięciu w promocję wewnętrzną, liczba transakcji po skorzystaniu z wyszukiwarki, dane w czasie rzeczywistym i jeszcze kilka innych.
W czasie warsztatów:
- połączysz GA4 z BigQuery
- otrzymasz pakiet gotowych zapytań
- połączysz BigQuery z Looker Studio w celu utworzenia raportów.

12:30 - 13:30
Upgrade raportów standardowych

Upgrade raportów standardowych

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Dodanie do Google Analytics 4 możliwości obliczania własnych danych pozwala nam na kolejną poprawę naszych raportów standardowych. Wraz z danymi niestandardowymi jesteśmy teraz w stanie przygotować w taki sposób raporty, żeby nie być ograniczonym próbkowaniem czy okresem danych w raportach eksploracji. Na warsztacie zobaczysz przykłady takich raportów, metryk i danych obliczonych, które możesz od razu u siebie wdrożyć.

14:20-15:20
3 sposoby na śledzenie źródła pozyskania użytkownika w GA4

3 sposoby na śledzenie źródła pozyskania użytkownika w GA4

Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee

Poziom: Średnio zaawansowany

Jeżeli korzystasz na co dzień z raportów pozyskania w Google Analytics 4 mogłeś/aś zauważyć, że są trzy różne rodzaje źródła: pierwsze źródło, źródło sesji oraz po prostu źródło. Co więcej, jeżeli porówywałeś/aś te dane z Universal Analytics to prawdopodobnie rwałeś/aś sobie włosy z głowy skąd te różnice. Zapraszam na lekcję, w której wyjaśnię jak te poszczególne wymiary są liczone i co wpływa na wyniki w raportach pozyskiwania ruchu. Zajrzyjmy pod maskę GA4.

15:30 - 16:30
5 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę audytując analitykę na stronie i w aplikacjach mobilnych

5 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę audytując analitykę na stronie i w aplikacjach mobilnych

Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee

Poziom: Średnio zaawansowany

Implementacja analityki internetowej na stronie jak i w aplikacji składa się z wielu różnych elementów, o których należy pamiętać. Tych opisanych w dokumentacji jest jednak bardzo dużo. Czy naprawdę wszystkie są potrzebne? Które mają najwyższy priorytet? Na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę? Jeżeli chcesz się dowiedzieć, to zapraszam na wykład, podczas którego wskażę Ci 5 obszarów, które są szczególnie istotne w kontekście dobrze działającej analityki.

Prowadzący warsztaty semKRK#22 online

Przemysław Biegacz

SEM Expert w DevaGroup

Wojciech Mikoś

Senior SEM Specialist w DevaGroup

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Krzysztof Modrzewski

Head of Education w Witbee

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 23.05.2024

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 23.05.2024

899 zł netto

7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

1105,77 zł brutto

Kup teraz

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 23.05.2024
PAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY Google Ads & Analytics

PAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY Google Ads & Analytics

999 zł netto

Bilet na barcamp offline w dniu 29.05 i na warsztaty online Google Ads&Analytics w dniu 23.05.

1228,77 zł brutto

Kup teraz

PAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY Google Ads & Analytics

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads & Analytics

Warsztaty on-line

Odbędą się w czwartek, 23.05.2024 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.