Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.

Edytor Google Ads – narzędzie do efektywnego zarządzania kampaniami
Aleksandra Pizoń-Liwocha
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: podstawowy / średnio zaawansowany
Poznaj zaawansowane możliwości Google Ads Editor i naucz się, jak szybko zarządzać kampaniami, wprowadzać masowe zmiany i automatyzować codzienne zadania. Nie znasz jeszcze Edytora? Pokażę Ci, jak go używać. Korzystasz już z Edytora? Dostaniesz sporo przydatnych wskazówek!

Optymalizacja kampanii Google Ads w 2025 roku? Poznaj moje top 3 sposoby!
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Postępująca automatyzacja, AI i coraz większa ekspansja Performance Max - co mogę zrobić, żeby nie stracić nad tym wszystkim kontroli? Odpowiedź jest jednoznaczna - dużo! Pomimo wspomnianych trendów, w dalszym ciągu istnieje wiele sposobów, dzięki którym Twoje kampanie mogą wskoczyć na wyższy poziom! Podczas warsztatów przedstawię Ci moje podium optymalizacyjne, gdzie omówimy sobie nie 2, a 3 strony adsowego medalu. Od tajników kontrolowania kampanii PMAX - po niestandardowe podziały całej struktury.

Ask me anything!
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Niespotykana szansa na warsztaty dopasowane do Twoich potrzeb! Tematy, które weźmie na warsztat Karol zostaną zaczerpnięte z ankiety, która zostanie przesłana wszystkim uczestnikom na tydzień przed rozpoczęciem warsztatów.
PRZERWA: 12:20 - 12:30

Skuteczna analiza i audyt kampanii Google Ads. Jak odkryć potencjał na oszczędności?
Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
W dobie automatyzacji i nieustannych zmian, dokładna i rzetelna analiza konta na każdym etapie może oszczędzić wiele czasu (i pieniędzy) w przyszłości. Na warsztatach przejdziemy przez najczęstsze przypadki i przyjrzymy się bliżej poszczególnym elementom.

Google Ads bez marnowania budżetu. Jak zmniejszyć koszty i maksymalizować zyski?
Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Nawet najlepsza analiza nie przyniesie efektu, jeśli nie zostanie skutecznie wdrożona. Druga część warsztatów będzie poświęcona na praktyczną implantację i głębsze zrozumienie procesów Google Ads - czyli po co optymalizować i jak to zrobić skuteczniej.
Prowadzący warsztaty semKRK#22 online
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Wojciech Mikoś
Senior SEM Specialist w DevaGroup

Wojciech Mikoś
Senior SEM Specialist w DevaGroupKampaniami płatnymi oraz marketingiem zajmuje się od prawie 8 lat. W tym czasie współpracował z wieloma markami, w zakresie promocji B2C, jak i B2B w wielu różnorodnych branżach, od budowlanej przez beauty, IT, po zdrową żywność i szeroko rozumiany rynek rozrywkowy. Specjalizuje się w kampaniach Google Ads, poszerzając przy tym ciągle swoją wiedzę o innych systemach reklamowych m.in na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, Microsoft Ads czy TikTok. W codziennej pracy stara się patrzeć na kompleksowy obraz marketingu, dlatego też rozwija się w zakresie SEO, Content Makretingu oraz UX. Prywatnie gracz i fan kultury japońskiej.
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninjaAnalityk internetowy z ponad 11-letnim doświadczeniem i własnym kanałem YT o GTM, GA (https://link.sssem.ninja/kanal_YT). Posiada certyfikat Google Analytics, Advanced Google Tag Manager, Google Analytics 4 CXL Institute, Query GA4 Data in BQ- Team Simmer. Lubi testować, optymalizować, analizować i dzięki temu zwiększać współczynniki konwersji. Prelegent, szkoleniowiec, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej i F1.
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee

Krzysztof Modrzewski
Head of Education w WitbeeCzłowiek, który lubi przełamywać powszechnie przyjęte schematy i zawsze szuka nowych i innowacyjnych rozwiązań. Z reklamą w internecie związany od 2010 roku. Prowadził warsztaty w programie Akademia Google Partners, SEMcamp University, Google Growth, Startup School oraz Umiejętności Jutra. Obecnie głównie pomaga firmom w zarabianiu większych pieniędzy dzięki wykorzystaniu danych w działaniu w Marketing Masters.

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 23.05.2024
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105,77 zł brutto
Kup teraz

PAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY Google Ads & Analytics
999 zł netto
Bilet na barcamp offline w dniu 29.05 i na warsztaty online Google Ads&Analytics w dniu 23.05.
1228,77 zł brutto
Kup teraz
Lokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w czwartek, 23.05.2024 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.