Agenda warsztatów
Zapraszamy na wyjątkowe warsztaty on-line tworzone z myślą o specjalistach z branży oraz biznesie.
Wyróżniają nas ponadprzeciętne wyniki ankiet poprzednich warsztatów organizowanych przy okazji semKRK (10/10 osób poleca udział!), 100% merytoryki od sprawdzonych praktyków oraz polecenia od doświadczonych specjalistów.
Zaawansowane Strategie Targetowania w Google Ads
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Podstawowy/Średnio zaawansowany
Czy znasz już na pewno wszystkie możliwe opcje kierowania reklam w Google Ads? Na moim panelu przeanalizujemy dogłębnie temat, a konkretnie:
- targetowanie kontekstowe;
- geolokalizację;
- listy remarketingowe;
- dane demograficzne;
- segmenty niestandardowe;
- segmenty odbiorców z połączonych list.
Skupimy się na wszystkich typach kampanii! Nie zabraknie również porad odnośnie sytuacji, w których to dane kierowanie może sprawdzić się najlepiej.
Czy AI śni o elektrycznych owcach? Czyli jak "rozmawiać" z narzędziami opartymi o AI?
Wojciech Mikoś
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Podstawowy/Średnio zaawansowany
Od publikacji narzędzia ChatGPT temat AI nie schodzi z pierwszych stron blogów i magazynów branżowych. Narzędzia oparte o sztuczną inteligencję stają się już codziennością pracy marketera a w najbliższym czasie generatywne AI będzie także wbudowane w panel Google Ads, co także zmieni sposób naszej pracy z kampaniami. Podczas prezentacji pokażę jak możemy już teraz wykorzystywać AI, stworzyć własnego "asystenta" dzięki funkcjonalności GPTs w ChatGPT oraz przedstawię kilka dobrych praktyk "rozmawiania" z narzędziami AI - w tym z nowym modułem Google Ads (obecnie w wersji BETA).
*ze względu na dynamiczny charakter zmian w obszarze narzędzi AI, agenda może ulec zmianom.
Raporty à la GA3 w BigQuery z danych GA4
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Google Analytics 3 zostało wyłączone kilka miesięcy temu (darmowa wersja). I nadal nie wszystkie raporty z GA3 są możliwe do odtworzenia w GA4. Na warsztacie otrzymasz gotowe zapytania do BigQuery, dzięki którym odtworzysz takie brakujące raporty jak np.: wartość strony, liczba transakcji po kliknięciu w promocję wewnętrzną, liczba transakcji po skorzystaniu z wyszukiwarki, dane w czasie rzeczywistym i jeszcze kilka innych.
W czasie warsztatów:
- połączysz GA4 z BigQuery
- otrzymasz pakiet gotowych zapytań
- połączysz BigQuery z Looker Studio w celu utworzenia raportów.
Upgrade raportów standardowych
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Poziom: Średnio zaawansowany
Dodanie do Google Analytics 4 możliwości obliczania własnych danych pozwala nam na kolejną poprawę naszych raportów standardowych. Wraz z danymi niestandardowymi jesteśmy teraz w stanie przygotować w taki sposób raporty, żeby nie być ograniczonym próbkowaniem czy okresem danych w raportach eksploracji. Na warsztacie zobaczysz przykłady takich raportów, metryk i danych obliczonych, które możesz od razu u siebie wdrożyć.
3 sposoby na śledzenie źródła pozyskania użytkownika w GA4
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio zaawansowany
Jeżeli korzystasz na co dzień z raportów pozyskania w Google Analytics 4 mogłeś/aś zauważyć, że są trzy różne rodzaje źródła: pierwsze źródło, źródło sesji oraz po prostu źródło. Co więcej, jeżeli porówywałeś/aś te dane z Universal Analytics to prawdopodobnie rwałeś/aś sobie włosy z głowy skąd te różnice. Zapraszam na lekcję, w której wyjaśnię jak te poszczególne wymiary są liczone i co wpływa na wyniki w raportach pozyskiwania ruchu. Zajrzyjmy pod maskę GA4.
5 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę audytując analitykę na stronie i w aplikacjach mobilnych
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Poziom: Średnio zaawansowany
Implementacja analityki internetowej na stronie jak i w aplikacji składa się z wielu różnych elementów, o których należy pamiętać. Tych opisanych w dokumentacji jest jednak bardzo dużo. Czy naprawdę wszystkie są potrzebne? Które mają najwyższy priorytet? Na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę? Jeżeli chcesz się dowiedzieć, to zapraszam na wykład, podczas którego wskażę Ci 5 obszarów, które są szczególnie istotne w kontekście dobrze działającej analityki.
Prowadzący warsztaty semKRK#22 online
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Wojciech Mikoś
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Wojciech Mikoś
Senior SEM Specialist w DevaGroupKampaniami płatnymi oraz marketingiem zajmuje się od prawie 8 lat. W tym czasie współpracował z wieloma markami, w zakresie promocji B2C, jak i B2B w wielu różnorodnych branżach, od budowlanej przez beauty, IT, po zdrową żywność i szeroko rozumiany rynek rozrywkowy. Specjalizuje się w kampaniach Google Ads, poszerzając przy tym ciągle swoją wiedzę o innych systemach reklamowych m.in na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, Microsoft Ads czy TikTok. W codziennej pracy stara się patrzeć na kompleksowy obraz marketingu, dlatego też rozwija się w zakresie SEO, Content Makretingu oraz UX. Prywatnie gracz i fan kultury japońskiej.
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninjaAnalityk internetowy z ponad 11-letnim doświadczeniem i własnym kanałem YT o GTM, GA (https://link.sssem.ninja/kanal_YT). Posiada certyfikat Google Analytics, Advanced Google Tag Manager, Google Analytics 4 CXL Institute, Query GA4 Data in BQ- Team Simmer. Lubi testować, optymalizować, analizować i dzięki temu zwiększać współczynniki konwersji. Prelegent, szkoleniowiec, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej i F1.
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee
Krzysztof Modrzewski
Head of Education w WitbeeZ reklamą cyfrową i analityką internetową związany od 2010 roku. Jego misją jest pomaganie firmom działać w internecie poprzez dostarczanie rozwiązań technologicznych, konsultacji mediowo-analitycznych oraz edukację. Obecnie zajmuje się programem edukacyjnym Marketing Masters. W przeszłości prowadził zajęcia dla Google Partners Academy, SEMcamp University i Marketing Masters, Google Growth, Startup School oraz był przewodnikiem i trenerem w programie Umiejętności Jutra. Jeden z twórców narzędzia WitCloud. Prywatnie geek gier planszowych.
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 23.05.2024
899 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
1105,77 zł brutto
Kup terazPAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY Google Ads & Analytics
999 zł netto
Bilet na barcamp offline w dniu 29.05 i na warsztaty online Google Ads&Analytics w dniu 23.05.
1228,77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w czwartek, 23.05.2024 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.