Bilety

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.06.2022

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.06.2022

od 799 zł

7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję

Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.06.2022

Prowadzący warsztaty semKRK online

Dorota Kika

Senior SEM Specialist w DevaGroup

Przemysław Biegacz

SEM Expert w DevaGroup

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Damian Rams

Konsultant ds. Analityki Internetowej

Agenda warsztatów

Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.

9:30 - 10:30
Strategia SEO, oparta o semantykę i dane analityczne

Strategia SEO, oparta o semantykę i dane analityczne

Paweł Sokołowski
Co-founder Contadu & Clusteric

Poziom: Średnio-zaawansowany

W tej części warsztatów omówimy dlaczego oraz w jaki sposób należy planować długofalową strategię content marketingową. Skupimy się na zmianach technologicznych oraz możliwościach. Ich implementacji w typowym sklepie czy witrynie internetowej.

10:40 - 11:40
Optymalizacja witryny #SemantyczneSEO

Optymalizacja witryny #SemantyczneSEO

Paweł Sokołowski
Co-founder Contadu & Clusteric

Poziom: Średnio-zaawansowany

Na prostym przykładzie pokażemy wdrożenie semantycznego SEO na poziomie optymalizacji treści oraz linkowania wewnętrznego. Uczestnicy będą mogli prowadzić swoje własne analizy w udostępnionym narzędziu.

11:50 - 12:50
Wybrane metody analizy danych na potrzeby SEO

Wybrane metody analizy danych na potrzeby SEO

Łukasz Suchy
Senior SEO Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio-zaawansowany

Wykorzystamy narzędzia jak Search Console, Ahrefs, Data Studio, Excel i Power Query do analizy dużych ilości danych w SEO. W tej części zobaczysz przydatne w pracy SEO znane wszystkim narzędzia w ich praktycznym zastosowaniu.

13:40 - 14:40
Dlaczego inne kampanie marketingowe mają wpływ na SEO?

Dlaczego inne kampanie marketingowe mają wpływ na SEO?

Kamil Sroka
Head of SEO w DevaGroup

Poziom: Średnio-zaawansowany

Realizując SEO pamiętaj, że nie możesz zapomnieć o innych kanałach pozyskiwania ruchu. Skuteczne SEO = Skuteczny marketing

14:50 - 15:50
Realne wykorzystanie AI w tworzeniu i planowaniu treści

Realne wykorzystanie AI w tworzeniu i planowaniu treści

Maciej Chmurkowski
Tarantula SEO

Poziom: Średnio-zaawansowany

Sztuczna inteligencja w praktyce. Po technologicznym boomie sprawdzamy jej mocne i słabe strony.

16:00 - 17:00
Linkbuilding oparty o PBN

Linkbuilding oparty o PBN

Maciej Chmurkowski
Tarantula SEO

Poziom: Średnio-zaawansowany

Czy linkowanie z PBN jest bezpieczne? Na podstawie danych zebranych z linkowania z setek domen w afiliacji i Tarantula SEO dowiemy się kiedy, w jakich przypadkach

i czy w ogóle warto sięgać po linki z PBN. Odpowiemy na pytania dotyczące powiązania tematyczności i języka linków.

Lokalizacja

Warsztaty Google Ads & Analytics

Warsztaty on-line

Odbędą się w poniedziałek, 13 czerwca 2022 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.