Bilety
Bilety na warsztaty Google Ads & Analytics - 13.06.2022
od 799 zł
7,5 godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Bilet nie uprawnia do wstępu na konferencję
Prowadzący warsztaty semKRK online
Dorota Kika
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Dorota Kika
Senior SEM Specialist w DevaGroupCertyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. W branży SEM od 2009. Skupia się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów, na których pracuje. Zamiast teoretyzować, sprawdza jakie rozwiązania działają. Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja
Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninjaAnalityk internetowy z ponad 11-letnim doświadczeniem i własnym kanałem YT o GTM, GA (https://link.sssem.ninja/kanal_YT). Posiada certyfikat Google Analytics, Advanced Google Tag Manager, Google Analytics 4 CXL Institute, Query GA4 Data in BQ- Team Simmer. Lubi testować, optymalizować, analizować i dzięki temu zwiększać współczynniki konwersji. Prelegent, szkoleniowiec, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej i F1.
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki Internetowej
Damian Rams
Konsultant ds. Analityki InternetowejPomagam firmom wdrażać Google Analytics, analizować dane i przekładać je na skuteczniejsze działania biznesowe. Jestem autorem bloga oraz kursów online o analityce internetowej. Regularnie wysyłam też newsletter #TajnikiAnalityki z dawką praktycznej wiedzy o GA / GTM / Data Studio / CRO.
Agenda warsztatów
Pamiętaj, że czasy prelekcji mogą ulec zmianie ze względu na czynniki losowe.
Strategia SEO, oparta o semantykę i dane analityczne
Paweł Sokołowski
Co-founder Contadu & Clusteric
Poziom: Średnio-zaawansowany
W tej części warsztatów omówimy dlaczego oraz w jaki sposób należy planować długofalową strategię content marketingową. Skupimy się na zmianach technologicznych oraz możliwościach. Ich implementacji w typowym sklepie czy witrynie internetowej.
Optymalizacja witryny #SemantyczneSEO
Paweł Sokołowski
Co-founder Contadu & Clusteric
Poziom: Średnio-zaawansowany
Na prostym przykładzie pokażemy wdrożenie semantycznego SEO na poziomie optymalizacji treści oraz linkowania wewnętrznego. Uczestnicy będą mogli prowadzić swoje własne analizy w udostępnionym narzędziu.
Wybrane metody analizy danych na potrzeby SEO
Łukasz Suchy
Senior SEO Specialist w DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Wykorzystamy narzędzia jak Search Console, Ahrefs, Data Studio, Excel i Power Query do analizy dużych ilości danych w SEO. W tej części zobaczysz przydatne w pracy SEO znane wszystkim narzędzia w ich praktycznym zastosowaniu.
Dlaczego inne kampanie marketingowe mają wpływ na SEO?
Kamil Sroka
Head of SEO w DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Realizując SEO pamiętaj, że nie możesz zapomnieć o innych kanałach pozyskiwania ruchu. Skuteczne SEO = Skuteczny marketing
Realne wykorzystanie AI w tworzeniu i planowaniu treści
Maciej Chmurkowski
Tarantula SEO
Poziom: Średnio-zaawansowany
Linkbuilding oparty o PBN
Maciej Chmurkowski
Tarantula SEO
Poziom: Średnio-zaawansowany
Czy linkowanie z PBN jest bezpieczne? Na podstawie danych zebranych z linkowania z setek domen w afiliacji i Tarantula SEO dowiemy się kiedy, w jakich przypadkach
Lokalizacja
Warsztaty Google Ads & Analytics
Warsztaty on-line
Odbędą się w poniedziałek, 13 czerwca 2022 r. w godz. 9:30 – 17:00. Całość na platformie Clickmeeting.
Bilet wstępu na warsztaty nie upoważnia do wstępu na konferencję.