Agenda warsztatów
Edytor Google Ads – narzędzie do efektywnego zarządzania kampaniami
Aleksandra Pizoń-Liwocha
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: podstawowy / średnio zaawansowany
Poznaj zaawansowane możliwości Google Ads Editor i naucz się, jak szybko zarządzać kampaniami, wprowadzać masowe zmiany i automatyzować codzienne zadania. Nie znasz jeszcze Edytora? Pokażę Ci, jak go używać. Korzystasz już z Edytora? Dostaniesz sporo przydatnych wskazówek!
Optymalizacja kampanii Google Ads w 2025 roku? Poznaj moje top 3 sposoby!
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Poziom: Średnio zaawansowany
Postępująca automatyzacja, AI i coraz większa ekspansja Performance Max - co mogę zrobić, żeby nie stracić nad tym wszystkim kontroli? Odpowiedź jest jednoznaczna - dużo! Pomimo wspomnianych trendów, w dalszym ciągu istnieje wiele sposobów, dzięki którym Twoje kampanie mogą wskoczyć na wyższy poziom! Podczas warsztatów przedstawię Ci moje podium optymalizacyjne, gdzie omówimy sobie nie 2, a 3 strony adsowego medalu. Od tajników kontrolowania kampanii PMAX - po niestandardowe podziały całej struktury.
Ask me anything!
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Niespotykana szansa na warsztaty dopasowane do Twoich potrzeb! Tematy, które weźmie na warsztat Karol zostaną zaczerpnięte z ankiety, która zostanie przesłana wszystkim uczestnikom na tydzień przed rozpoczęciem warsztatów.
PRZERWA: 12:20 - 12:30
Skuteczna analiza i audyt kampanii Google Ads. Jak odkryć potencjał na oszczędności?
Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
W dobie automatyzacji i nieustannych zmian, dokładna i rzetelna analiza konta na każdym etapie może oszczędzić wiele czasu (i pieniędzy) w przyszłości. Na warsztatach przejdziemy przez najczęstsze przypadki i przyjrzymy się bliżej poszczególnym elementom.
Google Ads bez marnowania budżetu. Jak zmniejszyć koszty i maksymalizować zyski?
Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics
Poziom: Średnio zaawansowany
Nawet najlepsza analiza nie przyniesie efektu, jeśli nie zostanie skutecznie wdrożona. Druga część warsztatów będzie poświęcona na praktyczną implantację i głębsze zrozumienie procesów Google Ads - czyli po co optymalizować i jak to zrobić skuteczniej.
Prowadzący warsztaty Google Ads
Aleksandra Pizoń-Liwocha
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Aleksandra Pizoń-Liwocha
Senior SEM Specialist w DevaGroupCertyfikowana Specjalistka Google Ads oraz uczestniczka programu Digital Champions Program. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami w Google Ads i Facebook Ads. Uwielbia patrzeć jak przychody Klientów rosną i z zafascynowaniem poszerza horyzonty w marketingu internetowym. Relaksuje się podczas intensywnych wyjazdów i wędrówek po górach. Po intensywnym dniu lubi się zaszyć w kuchni lub wyciszyć z dobrą książką.
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroupCertyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics
Karol Dziedzic
Trener oraz specjalista Google Ads i Google AnalyticsW branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.
Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics
Kinga Sroka-Gieparda
International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google AnalyticsEkspertka Google Ads i Google Analytics z ponad 5-letnim doświadczeń w branży. Wykładowczyni na polskich i zagranicznych uczelniach w tematyce marketingu internetowego, konsultant w kwestii strategii marketingowych i wdrożeń reklamowych. Pojawia się od czasu do czasu na branżowych scenach i warsztatach, w publikacjach marketingowych, autorka książki "Marketing i analityka biznesowa dla początkujących". Prywatnie miłośniczka języków obcych i psów Cavalier Spaniel.
Opinie
Bilety na warsztaty Google Ads - 12.03.2025 (TYLKO 10 BILETÓW w tej cenie)
599 zł netto
7,5-godzinne warsztaty online z 4 prelegentami / Dodatkowa wiedza i praktyka / Poziom średnio zaawansowany oraz zaawansowany
736,77 zł brutto
Kup terazPAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY Google Ads & Analytics
999 zł netto
Bilet na barcamp offline w dniu 29.05 i na warsztaty online Google Ads&Analytics w dniu 23.05.
1228,77 zł brutto
Kup terazLokalizacja
Warsztaty Google Ads
Warsztaty online
Odbędą się w środę, 12.03.2025 r. w godz. 9:00 – 16:30. Całość na platformie Clickmeeting. Maksymalna liczba uczestników: 40.
Podczas semKRK – workshop edition nie organizujemy konferencji offline. Odbędą się tylko warsztaty online, a najbliższa okazja do spotkania na żywo to semKRK#23 BIG już 18 czerwca 2025 r. Zapraszamy!