Do zobaczenia w Starej Zajezdni już 29.05.2024 r. o 11:00! 

Zapraszamy na semKRK#22 BIG

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

semKRK to wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki.
We wcześniejszych edycjach konferencji zebraliśmy prawie 7 tys. uczestników, którzy wysoko ocenili zarówno organizację, poruszaną tematykę, jak i prelegentów.

Zobacz, dlaczego warto pojawić się na semKRK#22 BIG!

Poznaj semKRK

Nasz newsletter to nie tylko najlepsze źródło wiedzy o kolejnych edycjach konferencji, ale też skarbnica bonusów od sponsorów i partnerów oraz polecanych wydarzeń!

MASA WIEDZY

semKRK to potężna dawka specjalistycznej wiedzy
z zakresu SEM i SEO możliwa do zdobycia w formie konferencji oraz warsztatów.

1

PRAKTYCZNE          CASE STUDY

Wszystkie prezentacje skupiają się na praktycznych aspektach marketingu. Wiele z nich to case studies, możesz również posłuchać zwycięzców semKRK Awards.

3

DLA KOGO?

Nasze spotkania tworzone są dla właścicieli biznesów, działów marketingu, branży e-commerce, ale również specjalistów SEO i SEM oraz agencji marketingu internetowego.

2

WYJĄTKOWA ATMOSFERA

semKRK to barcamp, konferencja w luźnym stylu, z dostępnym barem, strefą swobodnych rozmów, stoiskami partnerów. Obiecujemy, że kolejna edycja będzie wyjątkowa!

4

Jako wieloletni uczestnik, były prelegent i patron medialny, szczerze polecam udział w konferencji semKRK. Zaczynałem od edycji barcampowych, jeszcze w Pauza in Garden. Moje serce skradła pierwsza edycja BIG w Starej Zajezdni. Klimatycznie, z przytupem. Polecam bo… Kraków + SEO = semKRK!

Dawid Medwediuk, Właściciel dawidmed.com, Head of SEO w Opera.com, autor podcastu „SEO Fridays” seofridays.com, wykładowca na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu

W wydarzeniach branżowych dwa najważniejsze elementy dla mnie to wiedza z prezentacji oraz networking. Jedno i drugie udaje się najlepiej, kiedy wydarzenie skupia wielu wysokiej klasy specjalistów. Dołóż do tego luźną atmosferę, doskonałą organizację i atrakcyjną miejscówkę. Wyobraź sobie, ile inspiracji złapiesz w otoczeniu setek freelancerów i reprezentantów topowych polskich agencji SEO/SEM, albo lepiej niczego sobie nie wyobrażaj tylko po prostu – przyjedź na semKRK! Przekonasz się, dlaczego tylu z nas bywa tu stale od lat. Do zobaczenia!

Artur Pajkert, Chief Marketing Officer w cyber_Folks

Od wielu edycji uczestniczymy w semKRK, a w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się na sponsorowanie eventu i to była bardzo dobra decyzja! To, że semKRK to ogromna dawka wiedzy i networking wiedzieliśmy od dawna. Jako sponsorzy mieliśmy dodatkowo swoje stoisko – zrobiliśmy fotobudkę z gadżetami, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Logistyka wydarzenia przebiegła bez zarzutów, organizatorzy byli bardzo pomocni a uczestnicy zaangażowani. Do zobaczenia na kolejnych edycjach!

Kasia Zielosko, Marketing Team Leader w Delante

semKRK to konferencja, która porusza różnorodne tematy z zakresu SEO, SEM i ogólnie pojętego marketingu internetowego. Można liczyć na dobrą dawkę wiedzy, poznać nowych ludzi. Networking podczas semKRK to jest to, co tygryski lubią najbardziej – możliwość spotkania ludzi z branży, wymiana poglądów, wysłuchanie prelekcji . Zawsze wracasz do domu z mnóstwem pomysłów. Zachęcam i polecam wziąć udział zarówno w konferencji, jak i w warsztatach. Bo warto!

Paweł Gontarek, CEO w Zgred & Semgence

semKRK to konferencja zarówno dla tego kto jest już w marketingu długie lata, jak i osób będących rozpoczynających przygodę z marketingiem. Nawet najtrudniejsze tematy podane są w sposób zrozumiały dla każdego uczestnika, niezależnie od doświadczenia. Wielką zaletą barcampu jest możliwość bezpośredniego poznania największych specjalistów z branży. Ważne jest również to, że dla organizatorów istotny jest temat i jego pomysł na przedstawienie, a nie znane nazwisko. Zachęcam do odwiedzania każdej kolejnej edycji semKRK – jako uczestnik i prelegent 🙂

Piotr Polok, Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?"

Wszystkich wystąpień nie zobaczyłem chyba na żadnej edycji SemKRK i… nie żałuję! Winne jest doborowe towarzystwo, jakie na każdą edycję zjeżdża do Krakowa. Przemyślane lokalizacje sprzyjają szeroko pojętemu networkingowi, szczególnie że spotkasz tutaj osoby specjalizujące się nie w jednym, a wielu różnych obszarach marketingu internetowego.

I właśnie to zróżnicowanie – zawodowych zainteresowań uczestników oraz wystąpień prelegentów – stanowi moim zdaniem o sile marki SemKRK. Z konferencji wrócisz nie tylko z pomysłami na rozwój swoich strategii, ale też świeżymi branżowymi kontaktami. Miłym dodatkiem są też gratisy i kupony zniżkowe jakimi praktycznie zawsze liczni sponsorzy obdarowują uczestników w naszej przysłowiowej “stolicy oszczędności” ;).

Mając świadomość, ile energii kosztuje przygotowanie wydarzenia w tej skali, pozostaję pod wrażeniem bezbłędnej organizacji. Namawiam, żeby choć raz w roku przyjechać do Krakowa, posłuchać i porozmawiać o e-marketingowych nowinkach.

Sławomir Borowy - konsultant SEO w Asante

Jako uczestnik wielu edycji semKRK, z pełnym przekonaniem polecam to wydarzenie każdemu, kto chce zgłębić tajniki marketingu internetowego. Atmosfera, jaka panuje na tym barcampie, jest nie tylko inspirująca, ale też sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów.

Organizacja semKRK stoi na bardzo wysokim poziomie, co potwierdzają opinie prawie 6,5 tys. uczestników, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach. Poruszana tematyka oraz prelegenci są starannie dobrani, dzięki czemu każdy uczestnik może znaleźć coś dla siebie. Poziom prezentacji stoi na, nie boję się tego napisać, najwyższym poziomie w kraju.

Jan Kinal, CEO w agencji Setugo.pl

Senuto to już stały gość semKRK, bez którego nie wyobrażamy sobie przyszłorocznego kalendarza wydarzeń w Polsce. Wiemy, że podczas konferencji przyjmiemy dużą dawkę merytorycznej wiedzy z branży oraz poznamy najnowsze trendy, które podyktują kierunek rozwoju naszego rynku. Ale przede wszystkim to relacje oraz okazja do wymiany doświadczeń z innymi. To również idealne miejsce do refleksji i otworzenia się na nowe możliwości biznesowe. Sam event odbieramy bardzo dobrze, a ludzie odpowiedzialni za organizację nie mają sobie równych. Osobiście nie mogę się doczekać kolejnych edycji – Count me in!

Michał Dmitrowicz, Head of Marketing w Senuto

W podejściu do zdobywania wiedzy o prowadzeniu skutecznych kampanii SEO/SEM w digitalu kieruję się przede wszystkim przedstawieniem jej w praktyczny sposób przez najlepszych specjalistów w Polsce – i to właśnie otrzymuję na każdej edycji semKRK. Imponuje mi przede wszystkim luźna atmosfera spotkań, kompaktowy format wystąpień, różnorodność prelegentów i podejście do budowania agendy, w której wiedzę odnajdą zarówno początkujący marketerzy, jak i doświadczeni wyjadacze. Uczestnictwo w konferencji to też okazja na poznanie wielu inspirujących osób i możliwość zderzenia swoich pomysłów lub obserwacji podczas przerw w agendzie. I pizza, nigdy nie brakuje pizzy! ?

Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSAPI

semKRK to wydarzenie łączące specjalistów z różnych dziedzin SEM. Najczęściej bywam na konferencjach poświęconych stricte SEO, więc możliwość spotkania się ze ludźmi od PPC i analityki to miłe urozmaicenie i okazja, aby wymienić się doświadczeniami, porozmawiać o biznesie etc. Dla mnie to semKRK to właśnie przede wszystkim ludzie i networking. Bardzo fajny poziom i organizacja. Konferencja godna polecenia 🙂

Szymon Słowik, CMO / co-founder w takaoto.pro oraz w Tarantula SEO

Mówisz semKRK myślisz najlepsza konferencja w Polsce. To miejsce spotkań potentatów w branży, solidna dawka wiedzy i kejsów. Tu nie ma mowy o utartych schematach, banałach o których wiedzą wszyscy w SEO i SEM. To przestrzeń dla tych, którzy chcą być na bieżąco i wychodzić poza sztywne ramy działań prowadzonych zarówno w zakresie pozycjonowania, jak i web analityki. Orion Media Group wspiera inicjatywy, które są na wysokim poziomie, a semKRK niewątpliwie stawia im bardzo wysoko poprzeczkę. Nie mogło więc nas zabraknąć w gronie sponsorów głównych.

Marcin Gać, Media Director w Orion Media Group

Od kilku lat uczestniczymy w semKRK i jest to czysta przyjemność. Ciekawe case studies SEO i SEM, praktyczna wiedza, profesjonalizm i doskonała organizacja, a do tego przestrzeń do owocnego networkingu czynią tę konferencję jedną z najlepszych branżowych eventów. Kto raz przyjechał na semKRK, ten zjawi się ponownie!

Patrycja Kosek, Digital Marketing Manager w WhitePress®

Szkolenia na wydarzeniu semKRK #15 jak zawsze stoją na wysokim merytorycznie poziomie, dla każdego z uczestników znajduje się temat odpowiadający zainteresowaniom, jak i potrzebom rozwojowym, dlatego polecamy uczestnictwo w kolejnej edycji. Koniecznie zapiszcie w kalendarzu! Rekomendujemy wydarzenie również z perspektywy partnera ostatniej, wyjątkowej, bo przeprowadzonej online – konferencji.

Shoper

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint od lat wspiera i promuje wspaniałe inicjatywy i eventy. Bardzo się ucieszyliśmy, że obejmiemy patronat medialny nad semKRK#15. Muszę szczerze powiedzieć, że z branży SEO/SEM to jedna z najlepszych konferencji w Polsce. Dobór tematów i prelegentów na bardzo wysokim poziomie. Dużo praktycznej wiedzy i kejsów. Polecam każdemu, kto zajmuje się pozycjonowaniem, web analityką i promocją biznesu. Takiej wiedzy nie znajdzie się w książkach, tego można dowiedzieć się od najlepszych praktyków na rynku właśnie na semKRK.

Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w Newspoint

Praktyczne tematy + doświadczeni prelegenci = dużo inspirujących pomysłów. Zdobywanie wiedzy tak jak optymalizacja kampanii jest procesem ciągłym. Warto czerpać ją z semKRK.

Tomasz Krasnodębski, Product Manager w Calltracker.pl

Pierwszą edycję online SEMKRK oceniam bardzo pozytywnie. Świetna organizacja, doskonale przygotowani prelegenci, dobra jakość obrazu. Wszystko to potwierdza profesjonalizm organizatorów. Cieszymy się, że jako Mobile Trends mogliśmy uczestniczyć w wydarzeniu zarówno jako partner oraz jako uczestnik. Ogrom przekazywanej wiedzy oraz sprawna organizacja sprawia, że SEMKRK można zaliczyć już do czołówki konferencji on-line organizowanych w Polsce.

Robert Rachwał, Organizator Mobile Trends Conference

Szczerze polecam semKRK. Współpracowaliśmy przy semKRK#14 i wszystko poszło wzorowo. Impreza jest bardzo merytoryczna, ma fajną oprawę i przyciąga młodych kompetentnych ludzi, fachowców marketingu wyszukiwarkowego. Luźna atmosfera jest kolejnym plusem.

Robert Sosnowski, CVO ReachABlogger

Znakomita organizacja, doświadczeni praktycy i naprawdę świetna atmosfera panująca podczas każdej edycji przekonała nas, że warto być częścią takiej inicjatywy.

Klaudia Fedko, Marketing Specialist w Thulium

Po ponad dwóch latach owocnej współpracy jesteśmy w stanie zarekomendować samo wydarzenie, jako doskonałą okazję do poszerzania wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki – zarówno z perspektywy uczestnika, jak i partnera.

Piotr Sadowski, CEO Webankieta.pl

Dzięki dobrze zorganizowanej pracy zespołu wydarzenie poszło zgodnie z planem, a także zostały spełnione wszystkie nasze oczekiwania jako Sponsora Głównego. Podczas konferencji udało nam się nawiązać relacje biznesowe i zwiększyć rozpoznawalność marki. Rekomentuję współpracę z DevaGroup przy organizacji wartościowych wydarzeń marketingowych.

Wojciech Karwowski, Prezes SEMSTORM International sp. z o.o.

Bilety

BILET na barcamp semKRK#22 BIG

BILET na barcamp semKRK#22 BIG

399 zł netto

Bilety na samą konferencję (offline), która odbędzie się 29.05.2024 r. w Starej Zajezdni w Krakowie

490,77 brutto

KUP TERAZ

BILET na barcamp semKRK#22 BIG
BILET NA WARSZTATY ONLINE GOOGLE ADS&ANALYTICS LUB SEO

BILET NA WARSZTATY ONLINE GOOGLE ADS&ANALYTICS LUB SEO

599 zł netto (później 899 zł netto)

Bilet na warsztaty, które odbędą się online 23/24.05.2024 r.

736,77 zł brutto

KUP TERAZ

BILET NA WARSZTATY ONLINE GOOGLE ADS&ANALYTICS LUB SEO
PAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY ONLINE

PAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY ONLINE

899 zł netto (później 999 zł netto)

Bilet na barcamp offline w dniu 29.05.2024 r. i na wybrane warsztaty online, które odbędą się 23/24.05.2024 r.

1105,77 zł brutto

KUP TERAZ

PAKIET NA BARCAMP + WARSZTATY ONLINE

Co, gdzie, kiedy? Agendy konferencji i warsztatów online semKRK#21 BIG

9:00 - 10:00
Zaawansowane Strategie Targetowania w Google Ads

Zaawansowane Strategie Targetowania w Google Ads

Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup

Poziom: Podstawowy/Średnio zaawansowany

Czy znasz już na pewno wszystkie możliwe opcje kierowania reklam w Google Ads? Na moim panelu przeanalizujemy dogłębnie temat, a konkretnie:

- targetowanie kontekstowe;

- geolokalizację;

- listy remarketingowe;

- dane demograficzne;

- segmenty niestandardowe;

- segmenty odbiorców z połączonych list.

Skupimy się na wszystkich typach kampanii! Nie zabraknie również porad odnośnie sytuacji, w których to dane kierowanie może sprawdzić się najlepiej.

10:10 - 11:10
Czy AI śni o elektrycznych owcach? Czyli jak "rozmawiać" z narzędziami opartymi o AI?

Czy AI śni o elektrycznych owcach? Czyli jak "rozmawiać" z narzędziami opartymi o AI?

Wojciech Mikoś
Senior SEM Specialist w DevaGroup

Poziom: Podstawowy/Średnio zaawansowany

Od publikacji narzędzia ChatGPT temat AI nie schodzi z pierwszych stron blogów i magazynów branżowych. Narzędzia oparte o sztuczną inteligencję stają się już codziennością pracy marketera a w najbliższym czasie generatywne AI będzie także wbudowane w panel Google Ads, co także zmieni sposób naszej pracy z kampaniami. Podczas prezentacji pokażę jak możemy już teraz wykorzystywać AI, stworzyć własnego "asystenta" dzięki funkcjonalności GPTs w ChatGPT oraz przedstawię kilka dobrych praktyk "rozmawiania" z narzędziami AI - w tym z nowym modułem Google Ads (obecnie w wersji BETA).

*ze względu na dynamiczny charakter zmian w obszarze narzędzi AI, agenda może ulec zmianom.

11:20 - 12:20
Raporty à la GA3 w BigQuery z danych GA4

Raporty à la GA3 w BigQuery z danych GA4

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Google Analytics 3 zostało wyłączone kilka miesięcy temu (darmowa wersja). I nadal nie wszystkie raporty z GA3 są możliwe do odtworzenia w GA4. Na warsztacie otrzymasz gotowe zapytania do BigQuery, dzięki którym odtworzysz takie brakujące raporty jak np.: wartość strony, liczba transakcji po kliknięciu w promocję wewnętrzną, liczba transakcji po skorzystaniu z wyszukiwarki, dane w czasie rzeczywistym i jeszcze kilka innych.
W czasie warsztatów:
- połączysz GA4 z BigQuery
- otrzymasz pakiet gotowych zapytań
- połączysz BigQuery z Looker Studio w celu utworzenia raportów.

12:30 - 13:30
Upgrade raportów standardowych

Upgrade raportów standardowych

Bartłomiej Kaczmarczyk
Analityk internetowy w sssem.ninja

Poziom: Średnio zaawansowany

Dodanie do Google Analytics 4 możliwości obliczania własnych danych pozwala nam na kolejną poprawę naszych raportów standardowych. Wraz z danymi niestandardowymi jesteśmy teraz w stanie przygotować w taki sposób raporty, żeby nie być ograniczonym próbkowaniem czy okresem danych w raportach eksploracji. Na warsztacie zobaczysz przykłady takich raportów, metryk i danych obliczonych, które możesz od razu u siebie wdrożyć.

14:20-15:20
3 sposoby na śledzenie źródła pozyskania użytkownika w GA4

3 sposoby na śledzenie źródła pozyskania użytkownika w GA4

Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee

Poziom: Średnio zaawansowany

Jeżeli korzystasz na co dzień z raportów pozyskania w Google Analytics 4 mogłeś/aś zauważyć, że są trzy różne rodzaje źródła: pierwsze źródło, źródło sesji oraz po prostu źródło. Co więcej, jeżeli porówywałeś/aś te dane z Universal Analytics to prawdopodobnie rwałeś/aś sobie włosy z głowy skąd te różnice. Zapraszam na lekcję, w której wyjaśnię jak te poszczególne wymiary są liczone i co wpływa na wyniki w raportach pozyskiwania ruchu. Zajrzyjmy pod maskę GA4.

15:30 - 16:30
5 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę audytując analitykę na stronie i w aplikacjach mobilnych

5 rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę audytując analitykę na stronie i w aplikacjach mobilnych

Krzysztof Modrzewski
Head of Education w Witbee

Poziom: Średnio zaawansowany

Implementacja analityki internetowej na stronie jak i w aplikacji składa się z wielu różnych elementów, o których należy pamiętać. Tych opisanych w dokumentacji jest jednak bardzo dużo. Czy naprawdę wszystkie są potrzebne? Które mają najwyższy priorytet? Na co szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę? Jeżeli chcesz się dowiedzieć, to zapraszam na wykład, podczas którego wskażę Ci 5 obszarów, które są szczególnie istotne w kontekście dobrze działającej analityki.

9:00 - 11:10
Budujemy własne automatyzacje z wykorzystaniem no-code/low-code i AI

Budujemy własne automatyzacje z wykorzystaniem no-code/low-code i AI

Roman Rozenberger
Specjalista z zakresu SEO i kampanii PPC w rozenberger.com

Poziom: Średnio zaawansowany

Podczas warsztatów zbudujemy w dwie godziny proste automatyzacje wspierające pracę specjalisty SEO. Wykorzystamy bezpłatne narzędzia takie jak N8N, NOCODB oraz modele językowe, podłączymy się do WordPressa, Google Sheets i innych narzędzi Google. Wytłumaczę i pokażę jak korzystać z różnych API. Naszym celem będzie zbudowanie prototypu prostej "maszynki" do pisania tekstów, przypisywania taksonomii, czytnika RSS. Całość omówię i wytłumaczę na przykładach, wskażę kierunki i możliwości do rozwoju własnych narzędzi.

Przerwa: od 10:00 do 10:10

11:20 - 12:20
Kanibalizacja fraz - problem, który łatwo przeoczyć

Kanibalizacja fraz - problem, który łatwo przeoczyć

Magdalena Kościółek
SEO Associate | Content Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Podczas tego szkolenia przejdziemy krok po kroku proces weryfikacji kanibalizacji fraz na konkretnych przykładach. Zaprezentuję także sposoby na to, jak skutecznie można walczyć z tym zjawiskiem, w zależności od możliwości i potrzeb.

12:30 - 13:30
Linkowanie wewnętrzne - jak zrobić je mądrze?

Linkowanie wewnętrzne - jak zrobić je mądrze?

Bartłomiej Tomczyk
Senior SEO Specialist w DevaGroup

Poziom: Średnio zaawansowany

Podczas warsztatu dowiesz się w jaki sposób rozmieszczać linkowanie wewnętrzne, aby miało sens pod kątem SEO, UX i lejka zakupowego, a także o czym często zapominamy przy okazji takich prac. Poznasz również wtyczki do autolinkowania oraz narzędzia zewnętrzne, które ułatwiają cały proces. Całość zakończysz samodzielnym zaplanowaniem linkowania wewnętrznego do wybranej treści na Twojej stronie.

14:20 - 16:30
Analiza SEO konkurencji, benchmarking i planowanie prac. Jak uczyć się błędach innych oraz jak tworzyć dodatkową wartość usługi?

Analiza SEO konkurencji, benchmarking i planowanie prac. Jak uczyć się błędach innych oraz jak tworzyć dodatkową wartość usługi?

Katarzyna Baranowska
Partner w agencji Fox Strategy, CBDO, Ekspert SEO

Poziom: Podstawowy/ Średnio zaawansowany

Podczas warsztatu porozmawiamy o tym, w jaki sposób definiować (realne!) cele SEO, jak lepiej rozumieć cele biznesowe klienta i jak odpowiadać na potrzeby jego grupy docelowej? Przejdziemy też przez planowanie działań i wydatkowanie budżetu na podstawie analizy kondycji strony klienta i poczynań jego konkurencji. Pokażę również w jaki sposób możemy próbować ustalać z klientem sposób wydatkowania budżetu i priorytetyzowania działania w zależności od oczekiwanego ROI i dostępnych zasobów.

Na bazie wybranych narzędzi pokażę w jaki sposób analizować konkurencję i jak przeprowadzać benchmarking. Uczestnicy nauczą się również, jak przekuwać analizę w konkretny plan działania i dostarczanie klientowi wartościowych informacji o jego branży i konkurencji.

Przerwa: od 15:20 do 15:30

Najlepsi specjaliści z branży SEM i SEO Kogo zobaczymy na semKRK#22 BIG?

Witold Wrodarczyk

CEO w Adequate

Kamila Kotowska

Head of Growth w cux.io

Sebastian Heymann

Doświadczony Specjalista SEO #RDE

Paweł Sokołowski

Co-founder Contadu & Clusteric

Sławomir Borowy

Właściciel w Asante

Marcin Kordowski

CEO w Kordowski Digital

Wojciech Popiela

CEO w Webmetric

Wiktoria Czarnecka

Właścicielka w Sztyblety PR

Anna Tratnerska

CEO w Studio Integra

Bastian Grimm

CEO w Peak Ace AG

Amrita Lal

Senior Client Solutions Manager w LinkedIn

Adriaan Dekker

Owner w Dertien11

Najlepsi specjaliści z branży SEM i SEO Prowadzący warsztaty semKRK#22 BIG

Przemysław Biegacz

SEM Expert w DevaGroup

Wojciech Mikoś

Senior SEM Specialist w DevaGroup

Bartłomiej Kaczmarczyk

Analityk internetowy w sssem.ninja

Krzysztof Modrzewski

Head of Education w Witbee

Roman Rozenberger

Specjalista z zakresu SEO i kampanii PPC w rozenberger.com

Magdalena Kościółek

SEO Associate | Content Specialist w DevaGroup

Bartłomiej Tomczyk

Senior SEO Specialist w DevaGroup

Katarzyna Baranowska

Partner w agencji Fox Strategy, CBDO, Ekspert SEO

Organizator

Sponsor AfterParty

Sponsor transportowy

Sponsorzy i partnerzy

Patroni medialni

SEOFridays

Zaprzyjaźnione konferencje

Opiekun prawny konferencji

Bądź na bieżąco - zapraszamy na Instagram!

Kontakt

Masz pytania?
Chcesz zostać partnerem lub prelegentem semKRK?
Napisz do nas: hello@semkrk.pl

Zapisz się do newslettera

Chcesz być na bieżąco?

Zarządzaj plikami cookies
Shopping cart0
Brak produktów w koszyku!
Continue shopping
0