

W wydarzeniach branżowych dwa najważniejsze elementy dla mnie to wiedza z prezentacji oraz networking. Jedno i drugie udaje się najlepiej, kiedy wydarzenie skupia wielu wysokiej klasy specjalistów. Dołóż do tego luźną atmosferę, doskonałą organizację i atrakcyjną miejscówkę. Wyobraź sobie, ile inspiracji złapiesz w otoczeniu setek freelancerów i reprezentantów topowych polskich agencji SEO/SEM, albo lepiej niczego sobie nie wyobrażaj tylko po prostu – przyjedź na semKRK! Przekonasz się, dlaczego tylu z nas bywa tu stale od lat. Do zobaczenia!
Artur Pajkert, Chief Marketing Officer w cyber_Folks

Od wielu edycji uczestniczymy w semKRK, a w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się na sponsorowanie eventu i to była bardzo dobra decyzja! To, że semKRK to ogromna dawka wiedzy i networking wiedzieliśmy od dawna. Jako sponsorzy mieliśmy dodatkowo swoje stoisko – zrobiliśmy fotobudkę z gadżetami, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Logistyka wydarzenia przebiegła bez zarzutów, organizatorzy byli bardzo pomocni a uczestnicy zaangażowani. Do zobaczenia na kolejnych edycjach!
Kasia Zielosko, Marketing Team Leader w Delante

semKRK to konferencja, która porusza różnorodne tematy z zakresu SEO, SEM i ogólnie pojętego marketingu internetowego. Można liczyć na dobrą dawkę wiedzy, poznać nowych ludzi. Networking podczas semKRK to jest to, co tygryski lubią najbardziej – możliwość spotkania ludzi z branży, wymiana poglądów, wysłuchanie prelekcji . Zawsze wracasz do domu z mnóstwem pomysłów. Zachęcam i polecam wziąć udział zarówno w konferencji, jak i w warsztatach. Bo warto!
Paweł Gontarek, CEO w Zgred & Semgence

semKRK to konferencja zarówno dla tego kto jest już w marketingu długie lata, jak i osób będących rozpoczynających przygodę z marketingiem. Nawet najtrudniejsze tematy podane są w sposób zrozumiały dla każdego uczestnika, niezależnie od doświadczenia. Wielką zaletą barcampu jest możliwość bezpośredniego poznania największych specjalistów z branży. Ważne jest również to, że dla organizatorów istotny jest temat i jego pomysł na przedstawienie, a nie znane nazwisko. Zachęcam do odwiedzania każdej kolejnej edycji semKRK – jako uczestnik i prelegent 🙂
Piotr Polok, Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?"

Wszystkich wystąpień nie zobaczyłem chyba na żadnej edycji SemKRK i… nie żałuję! Winne jest doborowe towarzystwo, jakie na każdą edycję zjeżdża do Krakowa. Przemyślane lokalizacje sprzyjają szeroko pojętemu networkingowi, szczególnie że spotkasz tutaj osoby specjalizujące się nie w jednym, a wielu różnych obszarach marketingu internetowego.
I właśnie to zróżnicowanie – zawodowych zainteresowań uczestników oraz wystąpień prelegentów – stanowi moim zdaniem o sile marki SemKRK. Z konferencji wrócisz nie tylko z pomysłami na rozwój swoich strategii, ale też świeżymi branżowymi kontaktami. Miłym dodatkiem są też gratisy i kupony zniżkowe jakimi praktycznie zawsze liczni sponsorzy obdarowują uczestników w naszej przysłowiowej “stolicy oszczędności” ;).
Mając świadomość, ile energii kosztuje przygotowanie wydarzenia w tej skali, pozostaję pod wrażeniem bezbłędnej organizacji. Namawiam, żeby choć raz w roku przyjechać do Krakowa, posłuchać i porozmawiać o e-marketingowych nowinkach.
Sławomir Borowy - konsultant SEO w Asante

Jako uczestnik wielu edycji semKRK, z pełnym przekonaniem polecam to wydarzenie każdemu, kto chce zgłębić tajniki marketingu internetowego. Atmosfera, jaka panuje na tym barcampie, jest nie tylko inspirująca, ale też sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów.
Organizacja semKRK stoi na bardzo wysokim poziomie, co potwierdzają opinie prawie 6,5 tys. uczestników, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach. Poruszana tematyka oraz prelegenci są starannie dobrani, dzięki czemu każdy uczestnik może znaleźć coś dla siebie. Poziom prezentacji stoi na, nie boję się tego napisać, najwyższym poziomie w kraju.
Jan Kinal, CEO w agencji Setugo.pl

Senuto to już stały gość semKRK, bez którego nie wyobrażamy sobie przyszłorocznego kalendarza wydarzeń w Polsce. Wiemy, że podczas konferencji przyjmiemy dużą dawkę merytorycznej wiedzy z branży oraz poznamy najnowsze trendy, które podyktują kierunek rozwoju naszego rynku. Ale przede wszystkim to relacje oraz okazja do wymiany doświadczeń z innymi. To również idealne miejsce do refleksji i otworzenia się na nowe możliwości biznesowe. Sam event odbieramy bardzo dobrze, a ludzie odpowiedzialni za organizację nie mają sobie równych. Osobiście nie mogę się doczekać kolejnych edycji – Count me in!
Michał Dmitrowicz, Head of Marketing w Senuto

W podejściu do zdobywania wiedzy o prowadzeniu skutecznych kampanii SEO/SEM w digitalu kieruję się przede wszystkim przedstawieniem jej w praktyczny sposób przez najlepszych specjalistów w Polsce – i to właśnie otrzymuję na każdej edycji semKRK. Imponuje mi przede wszystkim luźna atmosfera spotkań, kompaktowy format wystąpień, różnorodność prelegentów i podejście do budowania agendy, w której wiedzę odnajdą zarówno początkujący marketerzy, jak i doświadczeni wyjadacze. Uczestnictwo w konferencji to też okazja na poznanie wielu inspirujących osób i możliwość zderzenia swoich pomysłów lub obserwacji podczas przerw w agendzie. I pizza, nigdy nie brakuje pizzy! ?
Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSAPI

semKRK to wydarzenie łączące specjalistów z różnych dziedzin SEM. Najczęściej bywam na konferencjach poświęconych stricte SEO, więc możliwość spotkania się ze ludźmi od PPC i analityki to miłe urozmaicenie i okazja, aby wymienić się doświadczeniami, porozmawiać o biznesie etc. Dla mnie to semKRK to właśnie przede wszystkim ludzie i networking. Bardzo fajny poziom i organizacja. Konferencja godna polecenia 🙂
Szymon Słowik, CMO / co-founder w takaoto.pro oraz w Tarantula SEO

Mówisz semKRK myślisz najlepsza konferencja w Polsce. To miejsce spotkań potentatów w branży, solidna dawka wiedzy i kejsów. Tu nie ma mowy o utartych schematach, banałach o których wiedzą wszyscy w SEO i SEM. To przestrzeń dla tych, którzy chcą być na bieżąco i wychodzić poza sztywne ramy działań prowadzonych zarówno w zakresie pozycjonowania, jak i web analityki. Orion Media Group wspiera inicjatywy, które są na wysokim poziomie, a semKRK niewątpliwie stawia im bardzo wysoko poprzeczkę. Nie mogło więc nas zabraknąć w gronie sponsorów głównych.
Marcin Gać, Media Director w Orion Media Group

Od kilku lat uczestniczymy w semKRK i jest to czysta przyjemność. Ciekawe case studies SEO i SEM, praktyczna wiedza, profesjonalizm i doskonała organizacja, a do tego przestrzeń do owocnego networkingu czynią tę konferencję jedną z najlepszych branżowych eventów. Kto raz przyjechał na semKRK, ten zjawi się ponownie!
Patrycja Kosek, Digital Marketing Manager w WhitePress®

Szkolenia na wydarzeniu semKRK #15 jak zawsze stoją na wysokim merytorycznie poziomie, dla każdego z uczestników znajduje się temat odpowiadający zainteresowaniom, jak i potrzebom rozwojowym, dlatego polecamy uczestnictwo w kolejnej edycji. Koniecznie zapiszcie w kalendarzu! Rekomendujemy wydarzenie również z perspektywy partnera ostatniej, wyjątkowej, bo przeprowadzonej online – konferencji.
Shoper

Kompleksowy monitoring mediów Newspoint od lat wspiera i promuje wspaniałe inicjatywy i eventy. Bardzo się ucieszyliśmy, że obejmiemy patronat medialny nad semKRK#15. Muszę szczerze powiedzieć, że z branży SEO/SEM to jedna z najlepszych konferencji w Polsce. Dobór tematów i prelegentów na bardzo wysokim poziomie. Dużo praktycznej wiedzy i kejsów. Polecam każdemu, kto zajmuje się pozycjonowaniem, web analityką i promocją biznesu. Takiej wiedzy nie znajdzie się w książkach, tego można dowiedzieć się od najlepszych praktyków na rynku właśnie na semKRK.
Robert Sadowski, Digital Marketing Manager w Newspoint

Praktyczne tematy + doświadczeni prelegenci = dużo inspirujących pomysłów. Zdobywanie wiedzy tak jak optymalizacja kampanii jest procesem ciągłym. Warto czerpać ją z semKRK.
Tomasz Krasnodębski, Product Manager w Calltracker.pl

Pierwszą edycję online SEMKRK oceniam bardzo pozytywnie. Świetna organizacja, doskonale przygotowani prelegenci, dobra jakość obrazu. Wszystko to potwierdza profesjonalizm organizatorów. Cieszymy się, że jako Mobile Trends mogliśmy uczestniczyć w wydarzeniu zarówno jako partner oraz jako uczestnik. Ogrom przekazywanej wiedzy oraz sprawna organizacja sprawia, że SEMKRK można zaliczyć już do czołówki konferencji on-line organizowanych w Polsce.
Robert Rachwał, Organizator Mobile Trends Conference

Szczerze polecam semKRK. Współpracowaliśmy przy semKRK#14 i wszystko poszło wzorowo. Impreza jest bardzo merytoryczna, ma fajną oprawę i przyciąga młodych kompetentnych ludzi, fachowców marketingu wyszukiwarkowego. Luźna atmosfera jest kolejnym plusem.
Robert Sosnowski, CVO ReachABlogger

Znakomita organizacja, doświadczeni praktycy i naprawdę świetna atmosfera panująca podczas każdej edycji przekonała nas, że warto być częścią takiej inicjatywy.
Klaudia Fedko, Marketing Specialist w Thulium

Po ponad dwóch latach owocnej współpracy jesteśmy w stanie zarekomendować samo wydarzenie, jako doskonałą okazję do poszerzania wiedzy na temat marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki – zarówno z perspektywy uczestnika, jak i partnera.
Piotr Sadowski, CEO Webankieta.pl

Dzięki dobrze zorganizowanej pracy zespołu wydarzenie poszło zgodnie z planem, a także zostały spełnione wszystkie nasze oczekiwania jako Sponsora Głównego. Podczas konferencji udało nam się nawiązać relacje biznesowe i zwiększyć rozpoznawalność marki. Rekomentuję współpracę z DevaGroup przy organizacji wartościowych wydarzeń marketingowych.
Wojciech Karwowski, Prezes SEMSTORM International sp. z o.o.

Konferencja SemKRK w trzech słowach: praktycznie, inspirująco i ciekawie.