Mam przyjemność pamiętać początki semKRK. Mniejsza sala, trochę “nerdowska” atmosfera i ludzie pełni entuzjazmu. Od tamtej pory wiele się zmieniło. Dziś semKRK to już solidna marka i dojrzałe, dopięte na ostatni guzik wydarzenie. Nie zmieniło się jednak to, że wielką siłą semKRK są ludzie, ich entuzjazm i życzliwość. Wciąż czujemy się tu “jak u siebie” i z przyjemnością czerpiemy z prezentacji i spotkań z uczestnikami.
Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU & NeuronWriter
Wiktoria Czarnecka - Komendant w agencji Sztyblety PR, wykładowca akademicki w WSEiZ w Warszawie, specjalista od marketingu historycznego w Muzeum Żołnierzy Wyklętych i Więźniów Politycznych PRL
Krakowskie spotkanie semKRK to bez wątpienia wydarzenie z rozpoznawalną marką. Dlatego jak co roku konferencja przyciąga czołowych ekspertów reprezentujących różne dziedziny marketingu internetowego. To znakomita szansa spotkania specjalistów zajmujących się kampaniami płatnymi, ekspertów SEO, brand i content managerów oraz fanów analityki. Ogromny plus za świetną atmosferę oraz możliwość uczestniczenia w warsztatach! Dzięki, Kraków! 😊
Judyta Białobrzewska - Performance Marketing Manager w Clickmeeting
semKRK to konferencja na którą chce się wracać. Mimo że byłem już wielokrotnie, wiem, że znów tu wrócę. Konferencja z powodzeniem łączy różne obszary marketingu internetowego – od działań organicznych przez płatne, na analityce i content marketingu kończąc. Taki zestaw sprawia, że zarówno marketer czy właściciel biznesu z powodzeniem znajdzie interesujący temat prezentacji. A dodatkowo będzie miał okazję wymienić się doświadczeniami z pozostałymi uczestnikami, na przerwach, i nie tylko. To właśnie networking sprawia, że na semKRK wracasz i czujesz się jak w domu. Z perspektywy prelegenta dużą wartością jest dla mnie postawa organizatorów – ten uśmiech i serdeczność, którą Krzysztof zaraża ze sceny, na backstage’u wcale nie znika.
Robert Marczak, Marketing Expert w marczak.me
Wystąpienia wielu prelegentów były naprawdę merytoryczne i ciekawe. Dobrze dostosowana długość prelekcji – zaciekawić, ale nie przeciągnąć – co było spoko, zwłaszcza gdy ktoś nie radzi sobie z wystąpieniami publicznymi tak dobrze. Fajnie zorganizowane bloki. Super, że pakiety gadżetów/ulotek można było wybrać samodzielnie, a nie wrócić do domu z torbą makulatury ;).
Uczestniczka semKRK#22 BIG
Pierwszy raz odwiedziłam semKRK (w 2024 r.) i od razu się zakochałam – bardzo wysoki i merytoryczny poziom wystąpień, fajna i otwarta na dyskusję publiczność i organizatorzy, którzy dbają o każdy detal i pilnują, aby wszyscy czuli się zaopiekowani. Od rejestracji po after party – event warty odwiedzenia! Polecam 😉
Kama Kotowska, Trenerka Wystąpień Publicznych, Ekspertka Behavior-Led Marketingu
Luźna i przyjacielska forma, prelegenci będący jednocześnie praktykami i pasjonatami w swojej dziedzinie, możliwość brania udziału w konferencji na różne sposoby (krzesła, stoliki, leżaki na zewnątrz).
Uczestnik semKRK#22 BIG
Jako wieloletni uczestnik, były prelegent i patron medialny, szczerze polecam udział w konferencji semKRK. Zaczynałem od edycji barcampowych, jeszcze w Pauza in Garden. Moje serce skradła pierwsza edycja BIG w Starej Zajezdni. Klimatycznie, z przytupem. Polecam bo… Kraków + SEO = semKRK!
Dawid Medwediuk, Właściciel dawidmed.com, Head of SEO w Opera.com, autor podcastu „SEO Fridays” seofridays.com, wykładowca na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu
Uwielbiam atmosferę tego miejsca oraz możliwość mega swobodnych rozmów, bez czekania na przerwę między prelekcjami – zawsze można wyjść na leżaki 😀 Organizacyjnie konferencja dopięta na ostatni guzik. Czas dopilnowany, brak przesunięć.
Uczestnik semKRK#21 BIG
Na plus była cała organizacja wydarzenia oraz miejsce, w którym to wydarzenie się odbywało. Kto miał ochotę pogadać zamiast słuchać, mógł to zrobić na zewnątrz bądź w dalszej części sali, tak, że nie przeszkadzało to tym, którzy przyszli posłuchać prelekcji.
Uczestnik semKRK#21 BIG
Sama organizacja wydarzenia była na wysokim poziomie + sposób prowadzenia konferencji przez Krzyśka (dzięki wprowadzeniu i secie pytań po, prezentacje nie zlewają się w jedną i łatwo jest się skupić). Miejsce też super zdaje egzamin.
Uczestniczka semKRK#21 BIG
W wydarzeniach branżowych dwa najważniejsze elementy dla mnie to wiedza z prezentacji oraz networking. Jedno i drugie udaje się najlepiej, kiedy wydarzenie skupia wielu wysokiej klasy specjalistów. Dołóż do tego luźną atmosferę, doskonałą organizację i atrakcyjną miejscówkę. Wyobraź sobie, ile inspiracji złapiesz w otoczeniu setek freelancerów i reprezentantów topowych polskich agencji SEO/SEM, albo lepiej niczego sobie nie wyobrażaj tylko po prostu – przyjedź na semKRK! Przekonasz się, dlaczego tylu z nas bywa tu stale od lat. Do zobaczenia!
Artur Pajkert, Chief Marketing Officer w cyber_Folks
Od wielu edycji uczestniczymy w semKRK, a w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się na sponsorowanie eventu i to była bardzo dobra decyzja! To, że semKRK to ogromna dawka wiedzy i networking wiedzieliśmy od dawna. Jako sponsorzy mieliśmy dodatkowo swoje stoisko – zrobiliśmy fotobudkę z gadżetami, która cieszyła się dużym zainteresowaniem. Logistyka wydarzenia przebiegła bez zarzutów, organizatorzy byli bardzo pomocni a uczestnicy zaangażowani. Do zobaczenia na kolejnych edycjach!
Kasia Zielosko, Marketing Team Leader w Delante
semKRK to konferencja, która porusza różnorodne tematy z zakresu SEO, SEM i ogólnie pojętego marketingu internetowego. Można liczyć na dobrą dawkę wiedzy, poznać nowych ludzi. Networking podczas semKRK to jest to, co tygryski lubią najbardziej – możliwość spotkania ludzi z branży, wymiana poglądów, wysłuchanie prelekcji . Zawsze wracasz do domu z mnóstwem pomysłów. Zachęcam i polecam wziąć udział zarówno w konferencji, jak i w warsztatach. Bo warto!
Paweł Gontarek, CEO w Zgred & Semgence
semKRK to konferencja zarówno dla tego kto jest już w marketingu długie lata, jak i osób będących rozpoczynających przygodę z marketingiem. Nawet najtrudniejsze tematy podane są w sposób zrozumiały dla każdego uczestnika, niezależnie od doświadczenia. Wielką zaletą barcampu jest możliwość bezpośredniego poznania największych specjalistów z branży. Ważne jest również to, że dla organizatorów istotny jest temat i jego pomysł na przedstawienie, a nie znane nazwisko. Zachęcam do odwiedzania każdej kolejnej edycji semKRK – jako uczestnik i prelegent 🙂
Piotr Polok, Właściciel PiotrPolok.pl, Content manager w Redelement.pl oraz autor podcastu "O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?"
Wszystkich wystąpień nie zobaczyłem chyba na żadnej edycji SemKRK i… nie żałuję! Winne jest doborowe towarzystwo, jakie na każdą edycję zjeżdża do Krakowa. Przemyślane lokalizacje sprzyjają szeroko pojętemu networkingowi, szczególnie że spotkasz tutaj osoby specjalizujące się nie w jednym, a wielu różnych obszarach marketingu internetowego.
I właśnie to zróżnicowanie – zawodowych zainteresowań uczestników oraz wystąpień prelegentów – stanowi moim zdaniem o sile marki SemKRK. Z konferencji wrócisz nie tylko z pomysłami na rozwój swoich strategii, ale też świeżymi branżowymi kontaktami. Miłym dodatkiem są też gratisy i kupony zniżkowe jakimi praktycznie zawsze liczni sponsorzy obdarowują uczestników w naszej przysłowiowej “stolicy oszczędności” ;).
Mając świadomość, ile energii kosztuje przygotowanie wydarzenia w tej skali, pozostaję pod wrażeniem bezbłędnej organizacji. Namawiam, żeby choć raz w roku przyjechać do Krakowa, posłuchać i porozmawiać o e-marketingowych nowinkach.
Sławomir Borowy - konsultant SEO w Asante
Jako uczestnik wielu edycji semKRK, z pełnym przekonaniem polecam to wydarzenie każdemu, kto chce zgłębić tajniki marketingu internetowego. Atmosfera, jaka panuje na tym barcampie, jest nie tylko inspirująca, ale też sprzyja nawiązywaniu wartościowych kontaktów.
Organizacja semKRK stoi na bardzo wysokim poziomie, co potwierdzają opinie prawie 6,5 tys. uczestników, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach. Poruszana tematyka oraz prelegenci są starannie dobrani, dzięki czemu każdy uczestnik może znaleźć coś dla siebie. Poziom prezentacji stoi na, nie boję się tego napisać, najwyższym poziomie w kraju.
Jan Kinal, CEO w agencji Setugo.pl
Senuto to już stały gość semKRK, bez którego nie wyobrażamy sobie przyszłorocznego kalendarza wydarzeń w Polsce. Wiemy, że podczas konferencji przyjmiemy dużą dawkę merytorycznej wiedzy z branży oraz poznamy najnowsze trendy, które podyktują kierunek rozwoju naszego rynku. Ale przede wszystkim to relacje oraz okazja do wymiany doświadczeń z innymi. To również idealne miejsce do refleksji i otworzenia się na nowe możliwości biznesowe. Sam event odbieramy bardzo dobrze, a ludzie odpowiedzialni za organizację nie mają sobie równych. Osobiście nie mogę się doczekać kolejnych edycji – Count me in!
Michał Dmitrowicz, Head of Marketing w Senuto
W podejściu do zdobywania wiedzy o prowadzeniu skutecznych kampanii SEO/SEM w digitalu kieruję się przede wszystkim przedstawieniem jej w praktyczny sposób przez najlepszych specjalistów w Polsce – i to właśnie otrzymuję na każdej edycji semKRK. Imponuje mi przede wszystkim luźna atmosfera spotkań, kompaktowy format wystąpień, różnorodność prelegentów i podejście do budowania agendy, w której wiedzę odnajdą zarówno początkujący marketerzy, jak i doświadczeni wyjadacze. Uczestnictwo w konferencji to też okazja na poznanie wielu inspirujących osób i możliwość zderzenia swoich pomysłów lub obserwacji podczas przerw w agendzie. I pizza, nigdy nie brakuje pizzy! ?
Maja Wiśniewska, Marketing Manager w SMSAPI
semKRK to wydarzenie łączące specjalistów z różnych dziedzin SEM. Najczęściej bywam na konferencjach poświęconych stricte SEO, więc możliwość spotkania się ze ludźmi od PPC i analityki to miłe urozmaicenie i okazja, aby wymienić się doświadczeniami, porozmawiać o biznesie etc. Dla mnie to semKRK to właśnie przede wszystkim ludzie i networking. Bardzo fajny poziom i organizacja. Konferencja godna polecenia 🙂