Prelegenci i Ankieta

Zadecyduj, kto zostanie prelegentem na semKRK #6 BIG!

Jeśli ilość zgłoszeń znacznie przekracza możliwości agendy to najlepszą opcją jest spytanie Was, kogo byście chcieli posłuchać. Dlatego 3 ostatnich prelegentów wybierze publiczność w ankiecie na Facebooku.

Wygrywają 3 osoby z największą liczbą głosów.

Tomasz Wieliczko

BŁAŻEJ ABEL

 

Jak personalizacja landing page wpływa na kampanie SEM

Chciałbym pokazać przykłady jak personalizowanie treść, lokalizowanie usługi wpływa na podnoszenia wyników jakości. Chciałbym też pokazać jak personalizacja wpływa na współczynnik konwersji i jak można podciągnąć efekty kampanii dzięki temu.

Bio:

Przedsiębiorca, założyciel i CEO Landingi, wiodącej platformy landing page na polskim rynku. Z wykształcenia inżynier. Z branżą internetową związany od ponad 10 lat, kiedy zaczynał agencję interaktywną. Na co dzień pracuje nad biznesowym rozwojem firmy oraz wspiera kluczowych Klientów w realizacji ich kampanii.

Sławomir Borowy

SŁAWOMIR BOROWY

„Go big or go home”, czyli jak sprzedawać usługi SEO dla dużych firm.

Duże przedsiębiorstwa wydają się być obwarowanymi fortecami z dziesiątkami nie okazujących zrozumienia sekretarek, nie mających czasu dyrektorów marketingu i księgowych nie mających budżetu na pierdoły.
Sprzedać SEO firmie, którą widzisz na billboardzie czy spocie reklamowym przed Teleexpressem, wydaje się być „mission impossible”.
Mając przyjemność negocjować i realizować projekty SEO dla dużych i bardzo dużych, chcę podzielić się doświadczeniami w zdobywaniu kontaktów, budowania zaufania i tworzeniu rozwiązań SEO, które korporacje po prostu chcą kupować.

Bio:

W SEO od 2004 roku. Najpierw jako freelancer, później etatowiec, szef działu technicznego, dziś właściciel małej agencji „Asante” (czyt.: znów freelancer ;).
Obok realizacji strategii SEO, działam również jako konsultant i szkoleniowiec. Obok linków, pasjonuje mnie moda męska, (e-)sporty i lenistwo 😉

Łukasz Chwiszczuk-250x250

ŁUKASZ CHWISZCZUK

Jak wykorzystać dane z Facebooka do kampanii Adwords

Przenoszenie danych z targetowania FB Ads do Adwords. Targetowanie na konkretnych odbiorców w wyszukiwarce (konkretny wiek, płeć i zainteresowania). Przygotowanie tekstów i przekazów pod konkretnych odbiorców. Połączone Consumer Journey Facebook + Adwords

Bio:

Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla takich agencji/domów mediowych jak BrainJuice, Clearsense, Mindshare. Obecnie SEM&Programmatic Director w K2 Media. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK, Bosch. Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej oraz koszykówki. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej. Certyfikowany trener Google Adwords.

Adam Cieśla

ADAM CIEŚLA

 

Automatyzacja w Google AdWords

Automatyzacja, wszędzie automatyzacja.
Automatyzuj albo zgiń!
Co, gdzie, jak, po co i … dla kogo oferuje w zakresie automatyzacji Google AdWords.

Bio:

(Head of SEM w Sempai)
Człowiek z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla ponad 100 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce.
Począwszy od 2008 roku skompletował kolejne oficjalne certyfikaty Google w zakresie reklamy Adwords w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej oraz analiz i raportowania z Google Analytics.

Karol Dziedzic

KAROL DZIEDZIC

Ło Panie! Kto to Panu tak spier@#$?! – czyli o 3 głównych czynnikach sukcesu w reklamie graficznej AdWords

Większość prowadzonych kampanii graficznych w Google AdWords notorycznie przepala budżety. Dowiedz się w jaki sposób możesz stworzyć konwertującą kampanię graficzną! Przestań tłumaczyć klientowi, że była to kampania „wizerunkowa” 😉

Bio:

Google Certified Trainer w Socjomani

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Ostatnio wspiera również rozwój startup’ów na rynkach globalnych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Tomasz Gambus

TOMASZ GAMBUŚ

SEO Analytics – jak uniknąć biznesowych pomyłek?

Intuicyjnymi miernikami sukcesu działań SEO są wzrost ruchu organicznego oraz widoczności w wynikach wyszukiwania. Jednak są one zbyt ogólne, aby ocenić efekty pracy czy podejmować ważne decyzje biznesowe. Jak diabeł tkwi w szczegółach, tak pieniądze tkwią w danych i poprawnej segmentacji. Poznaj mierniki i strategie raportowania, które zoptymalizują twój biznes, a nie tylko wolumen ruchu z wyszukiwarek.

Bio:

Z zawodu digital marketing manager, z zamiłowania mówca i analityk. Na co dzień wdraża strategie marketingowe oraz mobilne w firmach działających na rynku cyfrowym. Doświadczenie zawodowe zdobywał w sektorze e-commerce, portalu Onet oraz pracując przy projektach międzynarodowych. Wierzy, że drogą do sukcesu jest zrozumienie prawdziwych motywów zachowania ludzi i rzeczywistości zapisanej w danych.

Tomasz Jeska

TOMASZ JESKA

Optymalizacja CMS Joomla! pod Google – to proste

Trzy zdania opisu prezentacji: Pokażę jak szybko i sprawnie osiągnąć zielone światło w Google PageSpeed Insights. Https jednym kliknięciem? Jakich opcji użyć, gdzie optymalizować treść, dodatki automatyzujące działania SEO.

Bio:

Z Joomla! związany od pierwszej wersji (2006 rok). Organizator i prelegent krakowskich spotkań Joomla! User Group Małopolska. Członek rady Fundacji PCJ Otwarte Źródła odpowiedzialnej za działanie i rozwój Joomla! w Polsce. Właściciel firmy 48 Media – specjalizującej się w zaawansowanych wdrożeniach CMS Joomla!

Bartłomiej Kaczmarczyk

BARTŁOMIEJ KACZMARCZYK

 

Jak uzyskać rzeczywisty czas konwersji użytkownika w danej odsłonie strony za pomocą Google Tag Manager

W swoim wystąpieniu zaprezentuję jak obliczyć i przesłać do Google Analytics rzeczywisty czas konwersji w odsłonie danej strony za pomocą Google Tag Manager i skryptowi Timer. Oraz jak później przygotować zbiorczy raport pokazujący ilość konwersji w danym przedziale
czasowym (poniżej screen z raportu). Znajomość takiego czasu jest pomocne gdy chcemy się skomunikować z użytkownikiem na stronie internetowej za pomocą narzędzi marketing automation.

Bio:

Specjalista SEM z 8-mio letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT Google Tag Manager Krok po kroku (goo.gl/DUQybc). Posiadam certyfikaty AdWords oraz Analytics, a Google Tag Manager jest dla mnie jak prawa ręka- niezastąpiony.
Pasjonat śledzenia użytkownika na stronach www i personalizowania komunikatów do nich.
Prywatnie mąż, ojciec i wku.&%$.. madridista (piszę to dzień po El Clasico) 🙂

Tomasz-Wieliczko-250x250

TOMASZ WIELICZKO

Międzynarodowe pozycjonowanie stron

Tematyka międzynarodowego SEO jest jedną z najtrudniejszych w naszej branży i zawsze wywołuje szereg dyskusji, dlatego chciałem powiedzieć, jak robię to ja i dlaczego właśnie tak.

Bio:

Właściciel agencji SEO/SEM Xann Internet Solutions i trener w XannSEM. Specjalizuje się w obsłudze dużych i średnich firm oraz branży eCommerce. Ostatnio uczy się jeździć na rolkach.

Maciej -250x250

MACIEJ WIŚNIEWSKI

ABC wdrożenia testów A/B w Google AdWords oraz Google Optimize

Przedstawię Tobie proste sposoby testowania zarówno odmian reklam jak i treści na stronie, które będziesz mógł wdrożyć bezpośrednio po prezentacji aby obniżyć koszty kampanii, podnieść CTR reklam oraz współczynnik konwersji na stronie.

Bio:

Maciej swoją przygodę z reklamą internetową rozpoczął w 2010 roku od założenia sklepu internetowego. Rok później związał się z branżą SEM. Od 2014 prowadzi agencję Premiumads, która w 2016 roku uzyskała status Google Rising Star. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. Współpracuje głównie z małymi oraz średnimi firmami.


Głosowanie trwa do piątku 12.05 do 14:00. Głosy będą weryfikowane, aby uniknąć ich sztucznego nabijania.