Hall of Fame

semKRK #6

    Artur Strzelecki

    Upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a w wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom jak prowadzić strony internetowe. Jest twórcą Silesia SEM oraz Festiwalu SEO.

    Prezentacja:

    Ruch organiczny w kategoriach produktów sklepu internetowego – case study

    W prezentacji zostanie przedstawione studium przypadku skutecznej maksymalizacji widoczności i ruchu organicznego w sklepie internetowym, którego efekty szczególnie zostały zaobserwowane po aktualizacji Phantom w lutym 2017 roku.

    Maciej Lewiński

    Maciek Lewiński zajmuję się rozwiązywaniem problemów małych, średnich i dużych firm z Google AdWords i Google Analytics. Powołał go do tego… sam Google. Jest Certyfikowanym Trenerem, któremu gigant powierzył edukowanie agencji SEM w ramach projektu Akademia Google Partners oraz konsultowanie najtrudniejszych przypadków. Działa także w ramach Centrum Pomocy Google, a za merytoryczne wsparcie oficjalnego forum Google otrzymał tytuł Najlepszego Współtwórcy Forum Google. Co to dla Ciebie oznacza? Prelekcje o Google Analytics poprowadzi człowiek, który zna narzędzia Google’a jak własną kieszeń.

    Prezentacja:

    Czym mogą Cię zaskoczyć modyfikatory stawek CPC. AdWords oczami Analytics

    Najbardziej pomijana funkcjonalność AdWords zasilona danymi może sprawić ze ze zwykłej kampanii zrobić SEMowe dzielo, które pokochają wszyscy.

    ŁUKASZ CHWISZCZUK

    Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla takich agencji/domów mediowych jak BrainJuice, Clearsense, Mindshare. Obecnie SEM&Programmatic Director w K2 Media. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK, Bosch. Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej oraz koszykówki. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej. Certyfikowany trener Google Adwords.

    Prezentacja:

    Jak wykorzystać dane z Facebooka do kampanii Adwords

    Przenoszenie danych z targetowania FB Ads do Adwords. Targetowanie na konkretnych odbiorców w wyszukiwarce (konkretny wiek, płeć i zainteresowania). Przygotowanie tekstów i przekazów pod konkretnych odbiorców. Połączone Consumer Journey Facebook + Adwords

    Anna Janiszewska

    Analityk i badacz rynku. W Google Poland wspiera analitycznie polskie firmy (m.in. z sektora Retail, Tech, Travel i FMCG) w poszukiwaniu nisz rynkowych, zrozumieniu cyfrowego konsumenta i ekspansji globalnej. Z analityką związana od początku kariery – wcześniej zajmowała się badaniami konsumenckimi (zespół badań ilościowych w MillwardBrown Polska), business intelligence i analizą sprzedaży (Pfizer, Kompania Piwowarska).

    Prezentacja:

    Mobile w liczbach: co dane mówią o zachowaniach użytkowników na urządzeniach mobilnych

    Z prezentacji dowiesz się między innymi kiedy korzystamy z wyszukiwarki w telefonie, w jaki sposób wyszukujemy na smartfonach oraz jaką rolę odgrywa przy tym pogoda. A także co to oznacza dla Twoich kampanii SEM.

    Michał Magdziarz

    W branży SEO jest ponad 12 lat, cały czas na brytyjskim rynku. Pracował dla największych brytyjskich i światowych firm jak Primelocation, OnTheMarket, Trinity Mirror oraz Ticketmaster. Michał jest współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym w DeepCrawl oraz współzałożycielem londyńskiej SEO agencji pod nazwą Semetrical.

    Prezentacja:

    Jak bezboleśnie migrować duże strony z milionami podstron

    Metodologia i techniczne aspekty migracji dużych stron.
    Proces
    Techniczna Konfiguracja
    Narzędzia
    Przykłady
    Pułapki

     

    IRENEUSZ STADLER

    Od ponad 10 lat w branży reklamowej. Planuje, projektuje, tworzy, wdraża. Obecnie w Agencji reklamowej GreenFly w Rzeszowie, wcześniej związany z Inkubatorem Przedsiębiorczości Podkarpackiej Izby Gospodarczej. Animator kultury, fotograf, grafik, certyfikowany specjalista AdWords. SEM to wynik doświadczeń, gdzie celem jest tworzenie najskuteczniejszych kampanii reklamowych.

    Prezentacja:

    5 sprawdzonych patentów na generowanie leadów za pomocą połączonych kampanii Facebook i Adwords.

    Z prezentacji dowiesz się m.in. jak efektywnie przekształcić użytkowników Facebook’a w lead’y sprzedażowe korzystając jednocześnie z Facebook Ads i AdWords oraz jak zweryfikować pozyskaną bazę tak, aby na pewno trafić w Twoją grupę docelową.

    TOMASZ JESKA

    Z Joomla! związany od pierwszej wersji (2006 rok). Organizator i prelegent krakowskich spotkań Joomla! User Group Małopolska. Członek rady Fundacji PCJ Otwarte Źródła odpowiedzialnej za działanie i rozwój Joomla! w Polsce. Właściciel firmy 48 Media – specjalizującej się w zaawansowanych wdrożeniach CMS Joomla!

    Prezentacja:

    Optymalizacja CMS Joomla! pod Google – to proste

    Trzy zdania opisu prezentacji: Pokażę jak szybko i sprawnie osiągnąć zielone światło w Google PageSpeed Insights. Https jednym kliknięciem? Jakich opcji użyć, gdzie optymalizować treść, dodatki automatyzujące działania SEO.

    Paweł Gontarek

    Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 9-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego – studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS – podyplomowych studiów User Experience Design.

    Prezentacja:

    Jaką muzykę grają SWLe?

    Jak sprawić aby SWLe grały muzyką taką jaką chcesz czyli o tym jak wykorzystać portale w korporacjach do osiągnięcia zamierzonych korzyści – wzrost ruchu organicznego bo pozycje są passe 😉

    Szymon Bukowicz

    Account Manager w Hitspot Media, marce Bluerank dedykowanej działaniom personalizacyjnym. Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim. Z branżą internetową związany od 2014 roku. Doświadczenie zdobywał jako specjalista ds. marketingu jak i PR. W Hitspot Media odpowiada za koordynację działań personalizacyjnych dla kluczowych klientów agencji. Prywatnie kibicuje branży e-sportu od jej narodzin oraz ogląda NBA po nocach.

    Prezentacja:

    Sprzedaż, to nie tylko kup teraz – Display 4 Customer Journey na przykładzie kampanii dla Mitsubishi

    W erze Programmatic komunikacja 1 do 1 staje się nie tylko możliwa ale wręcz wskazana. Większa świadomość konsumentów, szeroki dostęp do informacji to wszystko sprzyja wydłużeniu zakupowej ścieżki decyzyjnej. A co jeśli już wcześniej nie była prosta i szybka? Odpowiedzią na ten problem może być komunikacja dopasowana do etapów customer journey.

    Łukasz Chwiszczuk

    Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc projekty dla takich agencji/domów mediowych jak BrainJuice, Clearsense, Mindshare. Obecnie SEM&Programmatic Director w K2 Media. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK, Bosch. Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej oraz koszykówki. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej. Certyfikowany trener Google Adwords.

    Prezentacja:

    Jak wykorzystać dane z Facebooka do kampanii Adwords

    Przenoszenie danych z targetowania FB Ads do Adwords. Targetowanie na konkretnych odbiorców w wyszukiwarce (konkretny wiek, płeć i zainteresowania). Przygotowanie tekstów i przekazów pod konkretnych odbiorców. Połączone Consumer Journey Facebook + Adwords

     

    Piotr Mikulski

    Specjalista ds. content marketingu i team leader w Elephate. Choć w branży jest dopiero od dwóch lat, zdążył pracować już z kilkoma dużymi brandami w kraju i zagranicą. Z wykształcenia antropolog, z zamiłowania zdecydowanie bardziej „człowiek renesansu”. W internecie czuje się bardziej w domu niż w domu, zawsze węsząc w poszukiwaniu świeżego, ciekawego contentu – nawet pod prysznicem kombinuje, jak zrobić viral. Kupił w życiu tylko trzy linki. Lubi oglądać spektakularne eksplozje i video z kotami na YT. Marzy o locie w kosmos.

    Prezentacja:

    Obcokrajowcy o polskich miastach, czyli trudne tematy w content marketingu – jak uniknąć hejtu i zdobyć naturalne linki – CASE STUDY

    Case (udanej) kampanii contentowej nastawionej na zdobywanie linków naturalnych. Od pomysłu, kosztów i zasobów ludzkich, przez realizację, przeszkody, które napotkaliśmy, po osiągnięte efekty, czyli darmowe linki z największych polskich serwisów informacyjnych, zainteresowanie mediów tradycyjnych oraz ogromny odzew w mediach społecznościowych. No i najważniejsze: jak uniknąć hejtu poruszająć wrażliwe i drażliwe tematy_

    Damian Sałkowski

    Zarządza SENUTO, aplikacją do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

    Prezentacja:

    10 kryteriów, które musi spełniać SEO content

    Dowiesz się w jaki sposób budować swoją SEO treść biorąc pod uwagę aktualnie panujące w Google zasady.

    KAROL DZIEDZIC

    Google Certified Trainer w Socjomani
    W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Ostatnio wspiera również rozwój startup’ów na rynkach globalnych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

    Prezentacja:

    Ło Panie! Kto to Panu tak spier@#$?! – czyli o 3 głównych czynnikach sukcesu w reklamie graficznej AdWords

    Większość prowadzonych kampanii graficznych w Google AdWords notorycznie przepala budżety. Dowiedz się w jaki sposób możesz stworzyć konwertującą kampanię graficzną! Przestań tłumaczyć klientowi, że była to kampania „wizerunkowa” 😉

 

semKRK #5

    Tomasz Kołkiewicz

    SEOwiec z ponad 10-cio letnim stażem i niestrudzony optymalizator. Optymalizuje nie tylko strony internetowe ale i całą rzeczywistość wokół siebie. Entuzjasta WordPressa, którego eksploatuje na wszelkie sposoby. Specjalizuje się w strategiach longtailowych. Właściciel SEO4.net.

    Prezentacja:

    Long Tail SEO w e-Commerce

    Sklepy internetowe kryją w sobie potencjał. Można go wykorzystać dzięki przemyślanej strategii i sukcesywnej pracy nad architekturą. W swojej prezentacji pokażę, jak budować długi ogon poprzez umiejętną komunikację z robotami i operowanie contentem.

    Łukasz Chwiszczuk

    Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności prowadząc kampanie dla takich agencji/domów mediowych jak BrainJuice, Clearsense, Mindshare. Obecnie SEM&Programmatic Director w K2 Media. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek jak: Ford, Volvo, mBank, PZU, BZ WBK, Bosch. Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej oraz koszykówki. Prowadzi stałe szkolenia i praktyczne warsztaty z SEM oraz analityki internetowej. Certyfikowany trener Google Adwords.

    Prezentacja:

    10 trików w Adwords, które pozwolą zaoszczędzić Twój budżet

    Robert Niechciał

    Z branżą SEO związany od 2005 roku. Miłośnik technologii i zastosowania jej na potrzeby SEO . W swojej historii biznesowej między innymi dostarczał do najdalszych zakątków świata sprzęt i rozwiązania dla black hat SEO dzięki czemu wie jak „TO” robi świat. Prowadzi również projekty SEO w bardzo konkurencyjnych branżach (w kraju i za granicą). Absolwent Politechniki Krakowskiej na kierunku Elektrotechnika. Prywatnie miłośnik tenisa ziemnego.

    Prezentacja:

    SEO w 2017 – jak to wygląda po zmianach w algorytmie Google

    Ostatnie pół roku kluczowych zmian w Google – fakty, mity, konkretne przypadki oraz wstępne wnioski

     

    Katarzyna Baranowska

    SEM Manager w Fox Strategy Marketingiem internetowym zajmuje się od ponad 7 lat. Specjalizuje się w audytach serwisów i sklepów internetowych pod kątem SEO, optymalizacji witryn, przygotowywaniu i wdrożeniu strategii związanych z budowaniem popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych oraz zapewnia wsparcie analityczne bazując na narzędziach Google. Odpowiada również za szkolenia zespołu i promocję marki Fox Strategy. Autorka bloga poświęconego tematyce SEO – http://katarzynabaranowska.com

    Prezentacja:

    Optymalizacja kart produktów w sklepie internetowym nie tylko pod kątem SEO

    Efektywne SEO to nie tylko wypracowywanie widoczności stron sklepu w wynikach wyszukiwania, ale również optymalizacja uwzględniająca zarówno wytyczne Google jak i preferencje oraz oczekiwania realnych użytkowników. Dopiero takie połączenie ma szanse przełożyć na konwersję. Kilka pomysłów na to jak wprowadzać rozwiązania Google i user friendly na kartach produktów.

    Szymon Słowik

    Marketer skupiony na kwestiach związanych z pozyskiwaniem ruchu organicznego, analityką i strategią. Posiada doświadczenie zarówno w pracy po stronie agencji jak i in-house. Współzałożyciel firmy Takaoto zajmującej się audytami, optymalizacją i inbound marketingiem dla e-commerce oraz startupów. Swoją wiedzą dzieli się w prasie branżowej, na konferencjach, a także jako wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie.

    Prezentacja:

    Dobre praktyki i trendy w analityce internetowej

    Krzysztof Wroński

    Właściciel w firmie Semhouse. Specjalista AdWords, Analytics i Google Tag Manager. Certyfikowany Trener Google AdWords. Prowadzi szkolenia otwarte i zamknięte. Jako trener bierze udział w różnych projektach, m.in. Akademia Google Partners oraz Internetowe Rewolucje.

    Prezentacja:

    Kampanie DSA – hit czy kit?

    Z prezentacji dowiesz się, czy kampanie DSA są dla Ciebie, czy i kiedy warto ich używać oraz na jakie wyniki można liczyć.

 

semKRK #4

    Maria Cieślak

    W agencji Elephate odpowiada za konsultacje w zakresie technicznego SEO dla średniej wielkości i dużych projektów. Posiada certyfaty Yellow Belt SearchMetric oraz Google Analytics – uważa, że dane oraz ich analiza są kluczem do poprawnej optymalizacji strony. W codziennej pracy skupia się na identyfikowaniu problemów z crawlowaniem oraz indeksacją stron oraz szuka rozwiązań, które pomogą zwiększyć wartościowy ruch organiczny.

    Prezentacja:

    Jak dowieźć organiczny ruch za pomocą technicznego SEO

    Optymalizacja strony jest podstawą skutecznego zwiększania widoczności – jak efektywnie przeprowadzić cały proces technicznego SEO?

    Paweł Gontarek

    Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w IT oraz prowadzeniu projektów, zaś 9-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów SEO. Od 4 lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych. Od 2011 roku Top Contributor (Najlepszy Współtwórca) na forum Google dla Webmasterów. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego – studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS – podyplomowych studiów User Experience Design.

    Prezentacja:

    SEO w korporacjach

    Wojciech Śliwiński

    We FreshMailu przygotowuje strategię działań dla klientów e-commerce. Specjalizuje się w działaniach efektywnościowych, a optymalizacja konwersji to jego codzienność. Analizuje i proponuje rozwiązania, tak aby dostarczyć mierzalny wynik.

    Prezentacja:

    Email Marketing w 8 pytaniach i 7 odpowiedziach

    Dlaczego należy łączyć email marketing z SEM i SEO i jak to robić, aby osiągać zadowalające wyniki?

    Tomasz Tybon

    Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w DreamCommerce SA.
    Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2005 roku zawodowo związany ze sprzedażą, a od 2008 ze szczególnym naciskiem na sprzedaż z wykorzystaniem internetu (e-commerce).
    W DreamCommerce SA odpowiada za marketing i sprzedaż nowoczesnej platformy sklepowej Shoper z uwzględnieniem rynków zagranicznych. Zafascynowany internetem i technologiami informatycznymi (w służbie człowiekowi ;). Innowator z zacięciem edukacyjnym.
    Prywatnie urodzony optymista, uwielbia zegarki. Mąż Pauli, tata Aleksandra i Laury.

    Prezentacja:

    SEM na SaaSie da się

    Pokażemy jak możliwości, koszty i czas przemawiają na korzyść SaaS. Na przykładzie SEO, SEM i rozwoju produktu zgodnie z dynamiką rynku pokażemy, że dla większości sklepów internetowych rozwiązania abonamentowe to strzał w dziesiątkę.

     

    Damian Kiełbasa

    Wcześniej programista w DreamLab Onet.pl, dziś współtwórca projektu CLUSTERIC odpowiadający za jego techniczną stronę. Przygotowuje narzędzia wspomagające analizę Internetu, indeksuje strony i buduje bazy wskaźników, które ułatwiają pracę SEOwców.

    Prezentacja:

    Jak w ciągu 5 minut znaleźć wartościowe miejsca do publikacji contentu?

    Powiemy, w oparciu o jakie wskaźniki można dokonać selekcji najlepszych miejsc do prowadzenia działań marketingowych. Pokażemy, jak zautomatyzować proces link prospectingu bez uszczerbku na jego precyzji.

    Mariusz Gąsiewski

    CEE Performance Activation Lead, Google Polska. W Google pracuje od 2007 roku. Odpowiedzialny za rozwój mobilnego biznesu Google w Polsce i krajach CEE. Doradca w dziedzinie efektywnego wykorzystania produktów Google w strategii marketingowej z szczególnym uwzględnieniem rozwiązań mobilnych i analitycznych. Jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowe, autor wielu publikacji; prowadzi najstarszy polski blog poświęcony tematyce performance marketingu www.ittechnology.us. Absolwent, a obecnie wykładowca na studiach podyplomowych SGH w Warszawie.

    Prezentacja:

    Efektywna promocja aplikacji za pomocą produktów Google. Od rzeczy prostych po zaawansowane

    Jak promować aplikację z rozwiązaniami Google? Kiedy Universal Campaigns jest dobrych rozwiązaniem, a kiedy się nie sprawdzi? Przykłady złych i dobrych praktych. Dobre praktyki w tworzeniu kreacji.

 

semKRK #3.5

    Paweł Bilczyński

    Od 2015 roku uczestniczy w Internetowych Rewolucjach – edukacyjnej inicjatywie prowadzonej przez Google.
    Wspólnie z całym zespołem doradza przedsiębiorcom i szkoli studentów z zakresu umiejętności cyfrowych. Stara się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem w taki sposób, żeby uczestnicy zajęć lepiej rozumieli dynamicznie zmieniający się świat reklamy internetowej.

    Prezentacja:

    W jaki sposób rozpocząć i rozwijać karierę w branży marketingu online

    Tomasz Trzósło

    Ninja i Specjalista SEM oraz Analizy Danych. Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę.

    Prezentacja:

    Google Analytics w przykładach – konfiguracja i przykładowe wnioski płynące z danych

    Krzysztof Marzec

    Absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup.

    Prezentacja:

    Pełne możliwości Google AdWords

    Artur Strzelecki

    Upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a w wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom jak prowadzić strony internetowe. Jest twórcą Silesia SEM oraz Festiwalu SEO.

    Prezentacja:

    Ruch organiczny napędzany reklamą TV i Radio

 

semKRK #3

    Dawid Medwediuk

    Specjalista On-Page SEO w Elephate. Pasjonat marketingu internetowego, dodatkowo fascynuje go UX, interesuje link building i pochłania data analyzing.

    Prezentacja

    Międzynarodowa strategia SEO – case study

    Inwestycja w techniczne SEO jako jedno z najlepszych rozwiązań by zyskać widoczność na rynku międzynarodowym.

    Tomasz Wieliczko

    Właściciel agencji SEO/SEM Xann Internet Solutions i trener w XannSEM. Specjalizuje się w obsłudze dużych i średnich firm oraz branży eCommerce. Ostatnio uczy się jeździć na rolkach.

    Prezentacja

    Najgroźniejsze mity SEO

    Najwyższy czas rozprawić się z mitami, półprawdami i mniej lub bardziej niewinnymi kłamstewkami, które narosły wokół SEO, i odpowiedzieć na pytanie, co tak właściwie wpływa na pozycję w SERP-ach.

    Mateusz Dela

    Z marketingiem internetowym związany od 10 lat, obecnie zajmuje stanowisko Senior Online Marketing Manager w wyszukiwarce połączeń komunikacyjnych GoEuro. Wcześniej pracował dla agencji SEO w Krakowie, Katowicach i Warszawie. Ponadto, od ponad 6 lat prowadzi własną firmę, świadcząc usługi w zakresie SEO/SEM. Prywatnie pasjonat podróży, snowboardu i off-roadu.

    Prezentacja

    Jak zwiększyliśmy ruch organiczny o 2000% w ciągu 12 miesięcy

    GoEuro – case study. Przedstawienie zarysu działań i strategii SEO międzynarodowej wyszukiwarki połączeń GoEuro na rynku polskim.

    Maciej Chmurkowski

    Związany z branżą SEO od 2007 roku. Specjalista SEO i kapitan na pokładzie Adinspire. Programista, twórca narzędzi, manager. Czasem przymierza czarne kapelusze.

    Prezentacja

    Automatyzacja i skalowanie działań SEO

    Budujemy własne narzędzia: od zaplecza, zarządzania linkami do szybkiego landing page. Stwórz własną SEO manufakturę: praca i procesy w zespole.

    Daniel Janiszewski

    Dzięki wiedzy programistycznej bez problemu odnajduje się temacie optymalizacji gotowych aplikacji webowych czy autorskich skryptów nie przygotowanych pod SEO. Jest wyznawcą idei „Jeśli nasz klient zarabia zarabiamy i my” dlatego celem zawsze jest zwiększanie konwersji. Obecnie pracuje dla agencji Testimo z Gliwic.

    Prezentacja

    B2B or not 2B…

    … czyli jak w e-biznesie pokierować ruch do klienta indywidualnego i biznesowego. Prelekcja i zaproszenie do dyskusji.

 

semKRK #2

    Cezary Glijer

    Mieszkam w Internecie od 1992 roku, działam w SEO od 1995 roku. Pojawiam się od czasu do czasu na konferencjach: SEMcamp, Forum IAB, Silesia Sem, Travelcamp. Aktualnie pracuje jako SEO Head w K2 Media.

    Prezentacja:

    Google AMP vs Facebook Instant Articles

    Porównanie 2 projektów skierowanych do wydawców i właścicieli witryn: podobieństwa, różnice, wady i zalety, korzyści, wdrożenia.

    Olgierd Sroczyński

    W sprzedaży od 2008 roku, od 2010 roku związany z branżą interaktywną. Z wykształcenia filozof, zawodowo fan stosowania big data w marketingu. We FreshMail odpowiedzialny za rynek zagraniczny i program partnerski.

    Prezentacja:

    Jak wykorzystać Google Analytics do zwiększenia skuteczności email marketingu?

    Grzegorz Smółkowski

    Odpowiada za sprzedaż DoubleClick Search w centralnej i wschodniej Europie. Specjalizuje się w performance marketingu, analityce internetowej oraz strategiach marketingowych. Projektuje zaawansowane strategie online dla kluczowych klientów Google.

    Prezentacja:

    DoubleClick Search – wykorzystanie podejscia data-driven do skalowania biznesu online

    Search jako dźwignia do podniesienia efektywności wszystkich kanałów online. Dowiesz się jak wygląda przyszłość automatyzacji działań PPC.

    Paulina Wiktorska

    Paulina Wiktorska, Na co dzień pracuje jako Certyfikowany Specjalista Google AdWords oraz Google Analytics wspierając marki w budowaniu strategii kampanii SEM. Po godzinach rozwija własny projekt www.adwords360.pl, będący interaktywną kontynuacją książki „AdWords 360° – Katalog Skutecznych Kampanii”, która ukazała się na rynku w grudniu 2015 roku.

    Prezentacja:

    Masz tylko 6 sekund. Wykorzystaj je z głową

    Wznieś się na wyżyny kreatywności i utrzyj nosa konkurencji. Postaw na kanał promocji, który z każdym miesiącem przyciąga coraz większą liczbę użytkowników aplikacji mobilnych.

    Artur Strzelecki

    Upowszechnia wiedzę o marketingu w wyszukiwarkach internetowych, a w wolnych chwilach doradza dużym i małym klientom jak prowadzić strony internetowe. Jest twórcą Silesia SEM oraz Festiwalu SEO.

    Prezentacja:

    A imię jego czterdzieści i cztery

    Co to za strona, której nie ma? Możesz mieć taką tylko jedną lub dziesiątki tysięcy. Zobaczysz, które z nich Ci pomagają, a które mogą wydatnie zaszkodzić. Dowiesz się kiedy i gdzie wykorzystać ich potencjał.

 

semKRK #1

    Tomasz Stopka

    Właściciel agencji seo SEMURAI a także Product Manager w Whitepress.pl. SEO zajmuję się od 2008 roku zdobywając doświadczenie w Krakowskich agencjach interaktywnych jak również w ogólnopolskim portalu informacyjnym Onet.pl. Prelegent na kilku konferencjach w tym na Festiwalu SEO w Katowicach. Entuzjasta niepopularnych i nieszablonowych rozwiązań jak łączenie SEO oraz UX.

    Prezentacja:

    Linkowanie wewnętrzne – 10 rzeczy o których warto pamiętać

    Jak wykorzystać linkowanie wewnętrzne do promocji treści na stronie i jak robić to dobrze, czyli kilka praktycznych porad dla początkujących i średniozaawansowanych.

    Damian Sałkowski

    Zarządza SENUTO, aplikacją do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

    Prezentacja:

    Jak wyglądają wyniki wyszukiwania w 2016 roku

    Jak rozszerzone wyniki wpływają na dzisiejszy obraz SERPów i jak to się zmieni w najbliższym czasie.

    Łukasz Kozłowski

    Customer Growth w DreamCommerce. Komunikacją cyfrową zajmuje się od wielu lat; początkowo w branży usługowej, następnie sprzedaży detalicznej, jako osoba odpowiedzialna za ecommerce i marketing. Od 2015 roku związany z DreamCommerce, gdzie jest odpowiedzialny, za rozwój klientów Shoper i Zencommerce.

    Prezentacja

    6 funkcji AdWords, z których nie korzystasz a powinieneś

    Parę słów na temat interesujących funkcji Google AdWords, z których warto korzystać w codziennej pracy.

    Łukasz Haładus

    Od kilku lat związany z rynkiem marketing automation. W Benhauer odpowiedzialny za rozwój dep. współpracy strategicznej.

    Prezentacja

    Analityka i Marketing Automation

    Jak wykorzystać zgromadzone dane z marketing automation.

    Tomasz Trzósło

    Specjalista SEM, Jeden z Certyfikowanych Trenerów Google AdWords. W branży od 2008 roku. Na co dzień optymalizuje kampanie Adwords, analizuje statystyki w Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelengent i szkoleniowiec. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim. Rozwija swoją firmę http://roiexperts.pl/ (dawniej semkonsultant.pl)

    Prezentacja:

    Tag Manager – Musisz to mieć!


    Jak zorganizować sobie pracę z GTM – przykłady podstawowych i trochę bardziej zaawansowanych konfiguracji.